Tak s tím bych si dovolil nesouhlasit! Jasně, není to žádnej zázrak, ale za tu cenu super autíčka, fabia se může jít zahrabat. Navíc velikost kufru je nadstatndardní i pro dražší auta. Pokud se člověk rozhoduje mezi fabkou, není co řešit. Cena téměř stejná, většinou dokonce nižší, větší kufr, bezpečnější, víc věcí v základu (např. 2 érbegy). Naši ji mají a velká spokojenost. A to dříff jezdili Omegou, Sonatou atd. 8)
Zárak sem myslel v tom, že to asi nemůžeš srovnávat s C6, Audinou nebo Jagecem. Ale hlavně sem nesouhlasil s tou šedou. V takové barvě se myslím ani neprodává. :D
Souhlasim s Ferinem, ze oproti Fabii sedan dava za min penez vic. Staci si spocitat vybavu co je v Thalii a potom ju dosadit do Fabie a vyjdou az "strasne" cenove rozdily. Tatka ma Thaliu, r.v. 2000, spolehlivost dobra, mensi poruchy jako napr. rele blinkru. Jinak dynamika dobra, motor 1.4 55kW. Za ty prachy super auto a ted je navic po lehkym faceliftu.
Logan je este lacnejsi, teda aspon mam ten pocit. A o dost vacsi.
Ja hovorim z vlastnej skusenosti, 4 roky, 160000 km, kto chce, nech si ju kupi, ale je to auto priemernej kvality a priemernych vlastnosti (OK, su aj nadpriemerne parametre, ako je objem kufru). Vsak co by sme chceli za tu cenu, nie? Pomer cena / uzitok, je ale velmi dobry, takze zalezi na tom, co od auta ocakavame.
Inak, o Thalii su tu uz dva thready, len uz do nich nikto neprispieval, tak odisli do archivu, ci kde.
To máš pravdu, ale je to už trochu jiná kategorie. Přece jen je Thálka propracovanější a hlavně bezpečnější. Ale nic proti loganu, myslím, že se s ním Renault trefil do černýho.
Myslím, že Thalia/fáze 4 je první dobrou Thalií; modely před faceliftem byly dost ošklivý a po faceliftu zase ztrácely lacinou přístrojovou deskou z Clia II/fáze 1.
Teďka se docela vyšvihla, vnitřek OK, vývavy OK, barvy OK, cena OK, no, dá se to, pokud to má slušnou metlu + alu kola, tak to není zase tak špatný přibližovadlo.