Myslím, že Thalia/fáze 4 je první dobrou Thalií; modely před faceliftem byly dost ošklivý a po faceliftu zase ztrácely lacinou přístrojovou deskou z Clia II/fáze 1.
Teďka se docela vyšvihla, vnitřek OK, vývavy OK, barvy OK, cena OK, no, dá se to, pokud to má slušnou metlu + alu kola, tak to není zase tak špatný přibližovadlo.
To máš pravdu, ale je to už trochu jiná kategorie. Přece jen je Thálka propracovanější a hlavně bezpečnější. Ale nic proti loganu, myslím, že se s ním Renault trefil do černýho.
Logan je este lacnejsi, teda aspon mam ten pocit. A o dost vacsi.
Ja hovorim z vlastnej skusenosti, 4 roky, 160000 km, kto chce, nech si ju kupi, ale je to auto priemernej kvality a priemernych vlastnosti (OK, su aj nadpriemerne parametre, ako je objem kufru). Vsak co by sme chceli za tu cenu, nie? Pomer cena / uzitok, je ale velmi dobry, takze zalezi na tom, co od auta ocakavame.
Inak, o Thalii su tu uz dva thready, len uz do nich nikto neprispieval, tak odisli do archivu, ci kde.
Souhlasim s Ferinem, ze oproti Fabii sedan dava za min penez vic. Staci si spocitat vybavu co je v Thalii a potom ju dosadit do Fabie a vyjdou az "strasne" cenove rozdily. Tatka ma Thaliu, r.v. 2000, spolehlivost dobra, mensi poruchy jako napr. rele blinkru. Jinak dynamika dobra, motor 1.4 55kW. Za ty prachy super auto a ted je navic po lehkym faceliftu.
Zárak sem myslel v tom, že to asi nemůžeš srovnávat s C6, Audinou nebo Jagecem. Ale hlavně sem nesouhlasil s tou šedou. V takové barvě se myslím ani neprodává. :D
Tak s tím bych si dovolil nesouhlasit! Jasně, není to žádnej zázrak, ale za tu cenu super autíčka, fabia se může jít zahrabat. Navíc velikost kufru je nadstatndardní i pro dražší auta. Pokud se člověk rozhoduje mezi fabkou, není co řešit. Cena téměř stejná, většinou dokonce nižší, větší kufr, bezpečnější, víc věcí v základu (např. 2 érbegy). Naši ji mají a velká spokojenost. A to dříff jezdili Omegou, Sonatou atd. 8)