S těma internetovejma obchodama se roztrh pytel.Ale je fakt, že je to výhodnější než v normálnim krámě nebo servisu.Souhlasim s kolegama, že Bosal stojí za starou bačkoru a některý ty polský taky.Já sázim už nějakou řádku let na osvědčenej Walker.Co jsem tak koukal na netu, tak jsou asi nejlevnější tady [odkaz] dávaj 4 roky záruku a to jsem nikde jinde nenašel.
Máte někdo zkušenost s tímto dodavatelem www.vyfukovesystemy.cz ?Koukal jsem, že maj hodně dobrý ceny výfuků na naše auta a hlavně to nejsou žádný poláci, ale značový originály.Já měl nějakýho poláka a vydržel mi přesně rok a půl, tak jsem si řekl, že si připlatim za kvalitu a koukám, že tady je to skoro za tu samou cenu co jsem kupoval to šitózního polmostrowa nebo jak se to jmenovalo."
Prosim Vas byla by jste tak hodna a pokud zde dostanete nejakou dobrou radu ktera povede k odblokovani radia byla y jste tak hodna a poslala ji pak mne.mame stejny problem diky
nemate nekdo zkusenosti s automatickou prevodovkou,dnes jsme prijeli domu po kratke projizdce a bez sebemensi kolize jsme zastavili u domu asi po dvou minutach jsme chteli odjet ale auto se ani nehlo motor sel do otacek ale kola se netocila pak jsem zjistil pod autem vytekly olej z prevodovky ale vubec mne nenapada jak mohl vytect nemate s timto problemem nekdo zkusenost a co musim ted udelat aby bylo auto opet v poradku diky za odpoved
Pořád nechápu, o co vám jde? O brzdy, rozvody, filtry nebo o plechařinu? Dám ti námět, zjisti si ceny techto dílů:
071115562C
1K0127434B
1K0129620
1K1819653B
N 90813202
5K0698151
Ve stejném servisu budou pro všechny značky koncernu stejné, mimochodem jsou to všechny čtyři filtry, olejová zátka a přední desky.
Nie všetky súčiastky sú zas tak rovnaké ako sa zdá, sú síce postavené na rovnakom základe, ale niektoré "technické drobnosti" sú u Audi odlišné a stojí to peniaze...
Ja si myslím, že pri bežných verziách (napr 1,6MPI, 2,0TDI)bude rozdiel v cene nahraných dielov malí, ale keď si priplatíš nejaký nadštandard a ten sa pokazí tak ceny opráv a súčiastok budú podstatne vyššie ako pri VW či Škode.
beru to s pohledu značky. Vím, že OII, Golf a Audi A3 jsou v základu totožné, ale náhradní díly na jednotlivá auta jsou stejně různě drahá ne? Nebo nemusí být?:)
Kohokoliv jsem se ptal (automechanici; lidi, kteří dováží auta...), tak říkali, že náhradní díly na audi jsou o 30 - 50% dražší než třeba na OII. Tak jsem se chtěl zeptat, jestli to je pravda...
CO se týká ceny za pojištění apod, to je jasný, že Audi je 100% dražší a s tím se musí taky počítat:) ale nechtěl bych třeba platit za součástku 20tis u Audi když tu samou bych pořídil na OII za třeba 13tis :-!
co znamena lakava cena? ak je to menej ako 30t Ck, tak je lakava, ak je to len o trochu viac tak nebrat. extremne kazive auto s hlinikovymi napravami, ktore to uz po 12 rokoch maju urcite za sebou. takych prekvapeni ako s tou hadickou budes s tymto autom zazivat dost vela a casto...
neviem celkom ako tu otazku myslis, ci su diely na audi A3 drahsie ako na OII? ved su to dve do poslednej skrutky uplne totozne auta. postavene na golfe V. rovnaky podvozok, rovnake motory, rovnake prevodovky, rovnaka klima, rovnaky central atd atd atd....
Poradí nějaká dobrá duše??? mám možnost koupit A4 1,8i, r.v. 1997, serviska, auto v cajku, motor přede, všechno se zdá OK...až na to, že sem zkusil vytočení na 2,5 tis. ot. a pak razantní odpich ze stoje. Spadla spona od hadice chlazení a vytekla chl. kapalina. Může to být důsledek skryté závady na motoru nebo jenom blbá náhoda?? Auto předtím najelo ze stavu se studeným motorem asi 5 km. Please...HELP xD xD cena auta je lákavá
Ahoj, díky moc za odpověď. Strašně rád bych si koupil Audi A3, ale všichni mě odraďují kvůli ceně náhradních dílů. Že jsou cca o 50% vyšší. CO se týká škrábance, tak by to platila pojišťovna :-). Hlavně se mi jedná o to co se na Audi nejvíc kazí a kolik to oproti OII je více peněz. Srovnávám to s OII protože druhá volba je právě ona ;-\.
Ale naopak, dá se to srovnávat s OII. Pokud ti jde o to, co se skrývá pod karoserií, tak jsou ceny shodné, jde jen o to, za kolik to který prodejce nabízí. Pokud se staneš účastníkem nějakého toho škrábance, tak tě to (nebo pojišťovnu), bude stát ve většině případů víc.
Zdravím,
chtěl bych se zeptat na ceny náhradních dílů na Audi A3 2,0Tdi rok výroby od 2004. V jakých cenových relacích se pohybují? Vím, že se to nedá srovnat s Octavií II, ale kdyby ano, jak velký rozdíl to asi je.
Mam A4,rok 2005,dvoulitr,diesel. Problem je pri startovani zahrateho motoru. Za studena se to nikdy nestane ,ale u zahrateho motoru se pri startu ozve z mista mezi rychlostkou a motorem takove neprirozene zarachoceni.Za studena nikdy,jen za tepla.Vite-li nekdo co to muze byt,dejte vedet,dekuji.Starterem to neni.
Kluci jakým způsobem lze odblokovat radio v Audi A6 :-) Táta si hrál s pojistkama a ono se zablokovalo, než pojedem do servisu chci vyzkoušet všechny možnosti ;-) Děkuju :-!
važeni ctenari prosim o radu : vlasnim audi a3 a zateka mi voda na koberecek u spolujezdce po vetsim desti tam mam nadilku 0,5 l prosim o radu ty kteří mely stejny problem a zdarne to vyřesily diky moc za radu
POdle me sou audiny (RS4,A5,S5,A6,S6,RS6,A8 a S8) enom auticka pro frajirky a ten kdo chce poradny auto tak si koupi Nissan nebo Citroën za polovic s lepsi vybavou. Jiste, jsou nadherny ale asi bych si to nekoupil... :no::no::no:
Zdravím.
Nemáte niekto skúsenosti s Audi V8 r.v. 1992. Som zo SR a u nás sa na to nedajú zohnať náhradné diely. Nevie niekto na koho sa obrátiť v ČR.
Diki
Zdravim, zajimalo by me, jak dlouho by mela svitit po otoceni klickem kontrolka airbagu. Me zhasina asi po 5 vterinach, ale uz se mi jednou stalo, ze nezhasla vubec, diagnostika pak hlasila velky odpor v roznetce bocniho airbagu. Ma s tim nekdo zkusenosti? Mam a4 avant tdi, rocnik 2000, ale zatim jenom kratce, takze by me jeste zajimalo, jestli existuje v Praze nejaky solidni servis, kde by rozumeli audinam a meli trosku lidovejsi ceny, nez co jsem videl na webu u autorizovanych servisu. Diky.
Zdar, jsem rád, že se oživilo téma "čtyř kruhů". Mám prosbu. Nemáte někdo na prodej manuál na A4 1.6 z roku 1995? Může být i v německém jazyce. domr@email.cz Dík.
A ja bych zase nejradeji uplne vymenil vyrobce! Muze mi vubec nekdo vysvetlit, proc je specialne na Audi vse kontruovano tak, aby se k tomu ani slusne vybaveny (ale standardnim naradim) mechanik nedostal? A zkusili jste si uz nekdy sami vymenit treba zarovku v hlavnim svetlometu tzv. na ceste, kdyz to po vas pohranicni policista ciziho statu pozadoval ("bud svitici potkavacky nebo zadny vylet do zahranici...")? Proste * na kvadrat (tedy ta konstrukterska)!!!
Mám pár měsíců 1,8 20V s automatem r. v. 96. Takové auto jsem si přál :)) a nyní co bych změnil. Málo prostoru na zadních sedadlech, malý zavazadelník. Vím že všechno se u nového modelu změnilo, ale dejte si na to pozor pokud chcete rodinný auto. Připomenu ještě cenu kvalitních náhradních dílů (při srovnání poznáte originál od druhovýroby na první podled). Kdyby měl někdo radu jak svépomocí odstranit občasné zhasnutí displeje klimatizace nebo vyklopení střešního okna ozvěte se možno i na josefstibr@centrum.cz. Počítač žádnou vadu nesignalizuje a anglický manuál od Haynes Publishing mi také nepomohl. Díky a zdravím příznivce Audi.
Mohl by mi nekdo rict, jaky kola muzu dat na A3 bez nutnosti rozsirovani blatniku? Myslim, ze 8.5x17" s ET35 by melo byt OK. 10x17" s ET 35 by se tam pry uz nevlezly.
cau lidi,potrebuju poradit,jezdim mesicne cca.5000 km a chci avanta tdi r.v 96,nebo 97 ,sedel jsem v a4 a neni tam moc mista,tak nevim,jestli nemam jit do a6? jde mi i o spotrebu a cena by mela byt do 320000!
Vlastním AUDI 80 AVANT 1.9 TDI r.v.93 a bohužel, nebo naštěstí nemám uvedenu spotřebu ve velkém TP. Moc by mě zajímalo, kolik je vlastně uvedená spotřeba od výrobce. Prosím šťastného vlastníka takovéto audinky o nahlédnutí do velkého TP a o sdělení všech udávaných spotřeb. Díky moc.
Máte někdo tuchu, jestli se tady v republice pohybuje kupátko s 1.8 motorem? Asi budou vzácný, ale kdyby se pohybovalo a bylo třeba na prodej, dejte mi, pls, vědět ... díky ...
Měl bych nějaké dotazy, sice nepatřící do této diskuze, ale snad mi někdo odpoví. Nedávno jsem koupil starší automobil s elektronovými disky, ale předchozí majitel s nimi jezdil asi i v zimě nebo je neudržoval, zkrátka jsou špinavé, tato černá špína nejde ničím umýt (zkoušel jsem různé saponáty a nic). Mohl by mi někdo poradit, jak vrátit diskům původní vzhled? Existuje na to vůbec nějaký přípravek? Co takhle nějaká brusná pasta a hadr + hodiny práce? Nebo je zkusit nechat opískovat (nevím jestli to se to vůbec dá dělat na hliníku, na plechových discích ano)? Kolik stojí renovace hliníkových kol? A ještě bych měl jeden malý dotaz, zajímalo by mě, zda je možné přepsat automobil na osobu mladší 18-ti let? Předem Vám děkuji za odpověd(i)!
mam A6/100 s 2.8 V6 z roku 96, 30v, zere mi to pri jizde po nedalnicnich cestach kolem 10, po dalnici na to slapu, takze cca 12.5, ve meste kolem 15. Zatim bez potizi, motor ma 185000km, doufam, ze to tak pujde dal, uz jsem na to najel 45000km.
campagnolo> Nemas pravdu. Ja jeden 2.8 mam a krmim ho 95-kou.
Ale na druhej strane, vzhladom na to, ze sa jedna o r.v. 95, nema to motor 30V ale 12V a u toho to moze byt inak. Kazdopadne vtedy sa zase nevyrabali 2.4
Tak to gratuluji, mimochodem v mezičase, kdy se zřejmě vyřizovala tvoje pojistná událost (psáno jejich žargonem) se podařila jedna zase mně. Bohužel viníkem jsem já a nemaje havar. pojištění, dostanu kulový, tudíž jeden antidárek k vánocům navíc. Štěstí veliký, že službu lékaře jsem já, ani nikdo z rodiny při té havárce nepotřeboval. Jo, je na prodej jedna B3 bouraná na LP.
Micheli, jen na čase, abych sdělil, jak jsem s likvidací po havárii s mou Audi 80 dopadl. Přátelé a známí mi sdělovali různé scénáře, mnohé nepříliš optimistické, ale nakonec to dopadlo tak, že mladá dáma, co mě nabourala, se mi postarala o opravu (v neznačkovém servisu) a po 4 týdnech mi předala klíčky od opraveného vozu, aniž já bych se o cokoliv dalšího staral. Takové jednání považuju za seriosní, v podstatě už mě nazajímá, jak ona se dohodla se svou pojišťovnou a zda na tom snad i něco získala. S pozdravem a přáním krásných a pohodových Vánoc a mnoha a mnoha kilometry bez nehod (vím, o čem mluvím, jsem lékař) Richard
Nazdar lidi.Potrebuji poradit.Mam moznost koupit A4 avant 2.5 TDI 99 r.v. s vyfouklejma airbagama za 340 000 coz se mi zda velice dobry kup.Ale nevim na kolik me vyjde oprava nebo vymena airbagu.A take jestli by to udelal nekdo jiny nez audi.Diky za radu.HOnza
Vzhladom na to, ze zakladny motor do A8 je 2.8, myslim si, ze 3.7 az taky lenoch nebude. Pokial 0-100 za 8.1s (resp. 8.6 quattro) nepovazujes za lenocha.
Ak mas moznost kupit ho za rozumnu cenu, tak by si nemal moc spekulovat, obzvlast ak nemas moc z coho vyberat.
Mohl by někdo poradit? Mám zájem a možnost koupit Audi A8 s motorem 3.7 V8. Je to model 2001, najeto asi 30t.km. Tak bych jen rád věděl, není-li lepší rovnou 4.2? Netoužím po extra výkonech, ale taky nechci lenocha. Rád přivítám jakoukoliv informaci a radu. Děkuji
Zdar lidi, prosim o radu,mate nekdo zkusenosti s Audi 90 2,8 quattro r.v. 92 ci neco podobneho? Jak tojezdi,jaka je spolehlivost, kolik to zere, co na tom nejvic odchazi a tak.. Dikas moc za kazdej postreh!
Čau, existuje varianta, že ti pojišťovna vyplatí paušální částku, ale je nutný si předem zjistit kolik tě bude stát oprava a pak se rozhodnout. Nepočítej s tím, že na tom vyděláš - spíš naopak. U nás to zatím bohužel funguje tak, že poškozenej je na tom vždycky blbě, pokud v tom neumí chodit. Pokud si necháš auto napřed spravit a pak zaplatit pojišťovnou, odečtou ti kde co, včetně zhodnocení opravou a nebudeš se stačit divit. Nikoho nezajímá, že by jsi s těma původníma plechama jezdil ještě kdovíjak dlouho... máš nový, tak si na ně doplať! V každým případě si pořádně zjisti na co všechno máš s povinnýho bručení nárok a co nabízí konkrétní pojišťovna té ženské. Sami ti to taky asi nepoví, spíš bude lepší je oťuknout z pozice potencionálního zákazníka a pak jednat. Držím palce a přeju dobrý nervy!
Ahoj všem. Nemáte náhodou někdo zkušenosti s pojišťovnou? Mám Audi 80 typ B3 z roku 91 a před třemi dny mi to narvala do "zadku" jedna řidička s Fronterou. Odhad opravy v neautorizovaném servisu je kolem 60.000,- (čirou náhodou tam ona pracuje). Co mám dělat dál? Nemám se obrátit na autorizovaný servis? Nebudu pak muset něco doplácet z důvodu, že by mi dala pojišťovna míň, než kolik bude oprava stát? V těchto věcech jsem fakt amatér, poraďte mi, prosím. Děkuji.
Mam spoustu zkusenosti a vim kam kouknout, kde tlaci bota a na co dat bacha, faktem je ze to bylo draze zaplaceny. Pokud nekdo potrebujete info o 100 a jeste v D ozvete se.
No S2ka zni dobre. Ale chce to zjistit hodinovou sazbu na S2ku v servisu audi. Jinak preskoceni pangejtu muze mit fatalni nasledky nebot predni naprava je delana prevazne z hliniku. Neda se to nikde sehnat, ani v Reichu. Pak zbyva jen objednat nove. Jo a predni naraznik je taky sranda,
kvuli chladicum je unikatni a z nouze se tam da dat jen z Cabria ale i ten se blbe shani a novej je srandovne drahej. O S2kovym nemluve.
To Paia: ja kdyz mel audi 80 1.8S, tak sem tam daval original svicky audi (bila krabicka s emblemem audi/VW) Tyto svicky ale nedela Bosch nybrz BERU a daji se koupit u MCD v Praze za tretinovou cenu a lisi se pouze krabickou, BERU je modra a na svicce je namisto emblemu audi napis BERU. Pri blizsim ohledani jsem zjistil ze i ta krabicka je naprosto stejne delana. Jo a oznaceni hodnot je naprosto stejne(stejne vyrazene, stejny druh i rozmer pisma)-dela to jedna fabrika. Byly 3polove(mely kolem dokola tri dzindziky:-), menil jsem po 30000km.
No a jeste jednou. Kdyz se tam ty stanice ulozi a jsi v rezimu AS (melo by to svitit na displeji), tak si zde pak muzes hledat a ukladat sam podle sebe.
AS-auto store. Je tam proto ze kdyz vjedes mimo dosah svych nastavenych stanic, tak pridrzenim se rozbehne automaticke hledani a ulozeni prvnich 6ti(nebo kolik mas predvoleb) stanic do predvolby pod AS. Pak budes mit navoleny svoje stanice pod UKV, pripadne UKV 1,2atd,paklize radio ma vice sad, dale pod MV a LV. Zde zalezi jak ktery radio je vybaveny. No a k tomu jeste pod AS ty aktualni stanice co si radio nalado samo.
Ahoj vsem. uvazujeme ve firme o koupi nové Audi A4, motor 2,0, spíše základní výbava. Máte někdo s tímto typem a motorem nějaké zkušenosti či doporučení ? Díky a hezký den
Hm, tak to vypada, ze diky tomu, ze jsem ve zkusebni lhute, tak nemam sanci nekde ziskat leasing, takze az prodam stavajici A80, tak se budu poohlizet po Audi 80 Coupe (B4 verze) nebo A100 rv 1991 a vyssi (kastle z A6). Muzete mi doporucit od jakeho rocniku?
Dle zkusenosti muzu rict, ze nejlepsi je tam dat presne ty, ktery doporucuje vyrobce. U Audi se myslim stale pouzivaji BOSH, takze se mrknout do navodu na typ a presne tyhle tam dat. Pokud uz tam jsou, tak je tam nechat.
A který třeba? Nezkoušel jsem nic, není to moje, ale kámošovo. On je teď vyžvejklej, páč musel spoustu dílů na nápravě vyměnit a taky ho čeká spojka.. ale co myslíš, že by týhle šestnáctce pomohlo?
Nedávno sme koupili 1.6 a je to líný jako kráva. Když chceš aby to jelo, musíš to točit a pak to žere neskutečně, tj přes deset. Naštěstí to není moje...
Chci se zeptat, zda je u A4 velky rozdil mezi motorem 1.6 a 1.8? Co by jste mi doporucili. Ja bych samozrejme radsi sel do 1.8, ale to asi nesezenu ve slusnym stavu (nebourany, najeto max. 100.000 km) do 300.000,- a rocnik minimalne 1996.
Jen tak pro zajimavost. Prodavam ted Audi 80 1.8S, r.v.1987 v celkem slusnym stavu. Cenu bych si predstavoval kolem 75.000,- , takze kdyby mel nekdo zajem a podrobnejsi info, at mi zavola na 0604/656831 nebo napise na mail paja@onride.com .
Jinak jsem ted videl prodavat starsi S4(nevim rok vyroby, ale nemela jeste ty cira svetla), vykon 310PS, cena 499tis. Kc! Barva cervena, fakt docela pekna!
No, nova stoji asi tak pres tri melouny, coz je uz docela dost.... kolik stoji starsi vubec netusim, ale pamatuju chlapka kterej ji pritah z Belgie. Byla to 99', bourana, 1,200,000 kc.
Dík za vyčerpávající odpověĎ, asi začnu šetřit na S8 (o: Nevíte jakou má zhruba hodnotu? Ne, že bych si ji doopravdy koupil (o: ale je to už kus auta. A ve filmu na mne udělala dojem a dokonce jsem jí litoval, jak jí zřídili, chudinku.
No rozdily jsou asi jasny ne? Specifikace - S2 - 2,2l R5 turbo 220-230k; S3 - 1,8l R4 turbo 210k - S4 - 2,7l V6 biturbo 265k; S6 - 4,2 V8 340k; S8 - 4,2l V8 360k..... pak by tu este byla stara S4, tam se daval 2,2l turbo, snad 230k; a taky stara S6 - 4,2l V8 - ale nevim to fakt presne.... a taky nezapomen na RS2 a RS4!
pallas:No jo Němci...Těm nesmíš nic věřit,a tyhle jejich přirovnání ty mě fakt rozesmívaj.Taky třeba říkali VW Vento - Golf mit Koffer a tak,takže jsou to prostě skopčáci.
Když už jsi vzpomněl ty eSka. Jaký jsou konkrétně rozdíly resp specifikace těch S4,S6.. a je i S8, že jo.. byla to S8 v Roninovi nebo ne? Možná už mi paměť neslouží. To mne docela zajímá. I přesto, že i mé možnosti jsou zcela jinde.. (o:
Zatim jsem to nezjišťoval, ale ta stránka s tím podle mně asi moc nesouvisí... Pokusím se jen tak pro zajímavost se na to mrknout kdo to navrhl. Taky nechci působit jako zaslepenej obdivovatel TT. Už jsem tady někde zmiňoval svou výšku, takže pro mně je taky moc malý. Nevím, co je vedlo k tomu udělat takovou chcíplinu. Ještě že je taky něco jako S4, S6, a nebo nedávno nová A4 cabrio atd. V globále mně to ale stejně nechává chladným, protože moje možnosti končí mnohem níž!
Ted jsem si jedno prohlizel na dalnici... Jedu si tak 160 v levym pruhu, protoze v pravym bych neudrzel kvuli kolejim volant, najednou v zrcatku v dali vidim nejak divne tvarovany auto, za chvilku me dojel, tak jsem ho nechal predjet, ale trosku jsem si zrychlil, abych si ho mohl prohlidnout a stalo to za to. Mel tam celkem decentni upravy, jak me predjel, tak jsem se mu na chvilku povesil na zadek, abych se podival aj zezadu, ale u 180km/h jsem to zabalil, protoze jsem vedel, ze s nim se honit nema cenu, i kdyz moje audinka jede i 215km/h.
Michel, tak skus zistit kto bol naozaj dizajnerom toho TT-cka. BTW, ak si spominas na prototyp Audi Steppenwolf (asi dva roky dozadu), tak ten navrhol slovensky student dizajnu.
Mimochodem,to TTéčko je směšný autíčko,a za tu cenu...Je tak pro lidi se vzrůstem 160 cm a míň,pasivní bezpečnost nulová,spotřeba vysoká...Design je taky příšernej.
pallas: nenech se vysmát, myslíš že jako v Ingolstadtu domalovali 4 kruhy na obrázek nějakýho mongola? Můj tip pravděpodobnosti je tak 0,001 promile....
Měl jsem 4 roky doutníka 2.0D a dobrý. Spotřeba kolem 7 litrů, sedan, rezerva na dojetí - tak je ve vymezeném prostoru spoustu místa na nářadí atd. a nic se nemusí válet v kufru. Říkali jsme jí šlechtična. A to jsem měl ročník '83, byla absolutně bez koroze, zlatá metalíza, krasavice. Byla hodně ojetá a problémy jsem měl skoro se vším snad kromě převodovky... Najel jsem s ní přes 150.000km a s láskou na ní vzpomínám. Tam bylo místa!!! Proti BMW524td to bylo obrovský auto, výkonově ale naprostej žebrák.
Minulej tyden jsem mel moznost kompletne prolezt B4-kovou audinku a musim uznat, ze oproti B3 je tam opravdu velkej rozdil. Kdybych si ted mel vybrat, tak na 100% jdu do B4, i kdyz se mi vic libi celo z B3, ma to takovej sportovnejsi vyraz. Neco malo postrehu, co me na B4 zaujalo: rezerva je na dne kufru (nikoliv v boku), nadrz je take na dne, kufr je sice nizsi, ale vic do hloubky, zadni sedacky je mozno sklopit, takze vznikle misto lze pouzit pro delsi veci.
Lucky:Díky za informace,myslel jsem si to.Já jsem totiž měl relativně nedávno dilema mezi Scorpiem a doutníkem.Nakonec to vyhrálo Scorpio a vůbec toho nelituju.Tím ovšem neříkám,že doutník je špatnej,to vůbec ne.Každý z těchhle aut má svoje.Píves
Naprosto super auto, měl jsem ho rok a kdyby nebyl ze dvou, tak ho mam asi do teď. Podle mě měly starší ročníky lepší antikorozní ochranu, zdá se mi, že ty nový 1988 a výš víc reznou. Nekupoval bych slabši než 2l, spíš 2,2, nebo 2,3 protože 1.8 neudělá s 1360 kily pohotovostní hmotnosti žádný zázraky. Na to jak je veliká nemá nic moc kufr(Avant), hlavně je nízkej, protože pod podlahou je schovaná plnohodnotná rezerva.U některých jsem viděl kufr větší, měli tam jenom rezervu na dojeti, jako to maji sedani, ale zase po sklopení sedaček nebyla rovná podlaha. Spotřeba cca 10l/100km, někteří tvrdí, že jezdí za 8l, ale tomu moc nevěřím. Protože v tomhle autě ja 120tka procházka růžovým sadem, tak proč jezdit 90, hlavně je to neuvěřitelnej tahoun. Tuším, že Doutník Avant má cca 4.8 metru, šířku bohužel už nevím.
Nazdar chlapi,zeptám se vás na něco jako odborníků na Audi.Jaký jsou zkušenosti s Audi 100,myslím toho doutníka?Spotřeba,spolehlivost...A ještě by mě zajímaly rozměry doutníka i Avanta.Ten musí mít k pěti metrům,ne?Díky.
Je dost možné, že jde o návrh podobný AUDI TT. Ale myslím, že jméno autora návrhu AUDI TT automobilka určitě netají, takže by neměl být problém ho zjistit. Prohlédl jsem téměř všechny návrhy na techto stránkách a myslím že jsou zdařilé. I když při pohledu na některé z nich doufám že se nikdy nebudou vyrábět (můj názor, nemusíte souhlasit).
Zajímavá stránka, když jsem byl malej, tak jsem třeba obkreslil Š 100 L a dělal varianty kombi, pickup atd. Samo že mi vůbec nevadil motor vzadu. Tady pán jenom odstranil 4 kruhy. Ale vůbec není špatný zabloudit takhle někam k exotům...
No to sem tomu pošukovi kolegovi taky říkal, že ho ten parchant lakoval, ale bohužel jsem u toho posledního jednání nebyl...
JInak Audina byla v laku a lak zkurvili, takže je v laku znova a budou ji lakovat celou.... (o:
nahodou som sa dostal na stranku jedneho Inda, ktory pravdepodobne navrhol zakladny koncept TT-cka. Na stranke [odkaz]%20Bambra.htm su jeho prve navrhy. Alebo ze by sa to na TT nepodobalo?
Jo díkes, žes mne srovnal (o: v mý radosti. Původně jsem taky doufal, že to pude stáhnou tna těch dvěstě, ale maník tlačil, že to mrskne do Áček atd....až nás přesvědčil. Zase je to koupený od Schonera, v Čechách a až na tu děsnou nápravu je tam vsjo ok. Vlastně ta náprava už je taky OK (o: a do zítra bude lak. V pondělí sbíhavost.. a pak snad to bude kluk pěknej konečně.
A nevíte rovnou jak se nuluje servisni cyklus? Vymenili sme volej a zatim tam sviti ten service 2.
BTW: S tou cenou jste mne potěšili, koupili jsme jí za 220 a měl jsem pocit, že jsme přeplatili. Dlouho jsme váhali nad BMW 318TDS taky 1995, vlastně už jsme byli rozhodlí, ale nakonec se to v rychlosti zvrtlo v tuhle A4.
Zapomněl jsi udat ročník. Taky mně to s*re, ale je to dnes dost podstatnej údaj ke stanovení ceny. Ty najetý km.... víš jak.... Já se svým ujedu měsíčně v průměru 900 km. Se služebním 9 - 11000 km.
Jaká myslíte, že je hodnota A4, 1.6 beňoš, 120nalítáno, el. přední okna, bez klimy, vínová metla, orig alu 15", ve slušným stavu, oprava vyřízený přední nápravy (čepy ramena atd) odhadem 15tis., mírně poškrábaný lak (oprava není akutní, ale byla by za 8 tisíc včetně dání zrcátek a klik do barvy kastle), jinak vše v pohodě, originál shitozni radio, žádnej palubní počítač, palubka ve dřevě, vzadu křidlo s brzdovým... Kolik je za ní rozumný dát kočiček?
kde se da koupit ten tapecirung? me nic nenapada. jinak do nejake specialky na Audi by me mel vzit dneska jeden kamos. no doufam, ze tam sezenu vse, co potrebuju a potrebuju toho opravdu hooooodne.
Malá blbůstka, na A4ce nám nedrží zavřenej popelník. Nevíte jakým systémem je to udělaný? Asi někdo něco ulomil, že jo, jde to nějak chytře poopravit nebo vyměnit jen ten popelník?
Ja mám v B3 taky rezervu vlevo, nevím, že by se dávala jinam. B4 má jinak řešenou zad. nápravu, tak se už pak na dno kufru vešla. To první uspořádání bylo terčem kritiky a myslím, že oprávněně. Kufr má sice velkej objem, ale malej vstup a díky nádrži je krátkej a neprůchozí. Tapecirung se dá novej určitě koupit, záleží jen za kolik. Doporučoval bych mrknout po vrakovištích
Jo, taky mam na mysli B3. Mimochodem, shanim tapecirung do kufru nebo aspon navod, jak to udelat. V Brne na tuningovym srazu mi jeden clovicek s B4 rikal, ze tapecirung se da normalne koupit. Problem ovsem je v tom, ze ja mam rezervu v levym boku, kdezto novejsi B3 a B4 na dne.
No taky nejsem nejmenší 193cm a asi tohle nejsou moc vozy pro nás. Seděl jsem v Z3 a přemýšlel jsem, jestli se budu dívat ven nad oknem, nebo zhrbenej přes okno.
Tak sem teda sedel v tom tetecku. No nevim co si o tom mam myslet. Mam pres 190 a nemoh sem se tam nak nacpat. Sedacku jsem musel dat uplne dozadu a jeste trochu sklopit. Dosah sem na pedaly, ale ne na poradne na volant.. Interier je fakt super, to se jim povedlo. Vubec neni videt ven, predni okno je maly, o bocnich ani nemluvim. A kufr... tohle bylo quattro... fakt nevim jeslti bych si ho koupil kdybych na nej mel.
Taky mne překvapilo, ale i v tomto malém průměru se dají dát docela dobrý "tlampače". Já jsem osobně použil dvoupásmový plastový Magnaty a jsem spokojenej. Původní papírový Blaupunkty už byly total...
Mno, ja doufam, ze to sundat nejak pujde, protoze ted tam jsou ty diry doslova vysekany, tak bych to chtel trochu zacistit a primontovat repraky primo na ten plech (ted mi drzi na tapecirungu). Ad predek - myslel jsem si, ze tem budou aspon 13tky...
Přesná adresa je: [odkaz] ale přes www.audiclub.cz to jde taky. Asi byl server zrovna mimo provoz. Při psaní tohoto přízpěvku jsem tam koukal a vše OK.
Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
sorry... omlouvam se.... mas recht....
Uz jsem to nasel taky. Vis co me zmatlo? Na tom mojem aute je udelanej tuning v Nemecku. Ten tuning obsahuje volant S2, radici paku S2(ma podsviceni a je na ni napis S2), stitek S2 na kufru, pneu 225/45 R16, tuning vyfuk LASER ( dve koncovky),novy lak (puvodne cerveny) z predposledni rady Passatu ( ted azurova modra metaliza) a hlavne chip na motoru...
Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
Tak musis priste hledat lip :-) Takze, S2 jsou jen a jen 5ti valce turbo s motorem typ 3B (do roku 92) 220 koni a od roku 93 typ ABY s 230 koni. RS2 ma tez motor typu ABY, ale jinou kliku, pisty atd. a 315 koni. Ty mas "obycejnyho" avanta quattro 2,6l 150 koni, a ten ma daleko k S2jce ;-)
AUDI A3 S3 bez úprav,99,prodáno 12/99, červená, bez havárie,najeto 38tkm. Motor (nikdy neupravovaný) 210PS a 270Nm, možno chiptuning 245PS a 355Nm, nebo možno chiptuning+střední díl výfuku+zadní díl výfuku 265PS a 380Nm 0-100 5,7sec., 6°převodovka, + sada zimních pneu a střešní nosič. PC nová 1.250tkč, nyní převod leasingu cca 340tkč odstupné + 20x 24tkč. P.S1. Srovnání s Imprezou ve SPEEDu 4/2001 Kontakt: info@chiptuning.cz, 0602/746393
Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
Divil jsem se stejne jako ty!
Vsude na internetu najdes foto a popis vozu AUDI RS2 ( ne S2!!!) A mas pravdu to je 5-ti valec, turbo "powered by Porsche" ale ja mam neco jineho!
Ja mam AUDI S2 AVANT !!!!!!! (od AUDI ne RS2 od AUDI+Porsche !!!) a to je 6-ti valec 2.6 litru ( predchudce AUDI S4 ten ma stejnej motor ale 2.7 litru a navic biturbo - ale jinak je ten motor uplne stejnej!)
Az necham vyvolat fotky tak je umistim nekam na www... Pak uvidis ze nekecam!
Mal som tú možnost sediet v novej A4.Zvonku aj ked na prvý pohlad vyzerá ako kopia A6 je A4 omnoho kompaktnejšia a robustnejšia.Interier je úplne super.Velmi robustný a jemný.Človek sa v nom cíti velmi bezpečne kedže ho palubná doska úplne obklopí a pohltí.Motory sú super a ceny trošku prehnané.
Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
Musim to upresnit...
Koupil jsem ne Audi 80 AVANT 2,6 V6 Quattro ale AUDI S2 AVANT ( coz je to same, teda skoro...prece jen to neni AUDI RS2... skoda!)
S tim diferencialem mate pravdu Opravdu je tam trvaly pohon vsech kol a uzaverka differencialu. Jedine co jsem nepochopil je proc se ta uzaverka vypina pri rychlosti vyssi nez 40 Km/h...?
Jinak je to delo na ctyrech kolech (220 pro ni neni problem...)
Audi ti muzu jen doporucit. Jezdim sice jen ve starym vajicku (A80), ale uz tenkrat to bylo fajn auto. Kombiky od Audi jsou snad jediny, ktery muzu. Zvlaste RS verze... :o)
Nevyznate sa niekto nahodou v kodoch motorov Audi (prip. VW atd.)? Mam na mysli 3-pismenove oznacenie typu motoru. Konkretne by ma zaujimalo napr. v com sa odlisuju motory 2.8 typu AAH, AEJ, AFC, ACK, AGE, ALG.
Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
80 2,6 Q ma permanentni pohon vsech kol pomoci snekoveho diferencialu. Tlacitko, DIF, jak bylo zmineno, slouzi k elektr. uzavreni zadniho difer. Vic info:Muzes mi napsat na AUDIJASTE@POST.CZ Preji statnou jizdu, jakou bych chtel taky zazit§
Pokud mate nekdo nejake obrazky nebo udaje o audi tt muzete mi je poslat na adresu fiddis@email.cz.Nebo jenom napiste nekdo, komu se audi tt libi.Diky!
Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
pokud vim tak audi nema vypinatelny quatro (vychazim z A100 z 94 ktery vlastnil bratranec) to tlacitko u radici paky ma napis DIFF takze to je jen elektricky zamek diferaku. Nic vic.
Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
Co rikate na takove Audi TT?O tomhle brouckovi vam muzu podat informaci, kolik budete chtit.Libi se vam vice roadster nebo coupe?Napiste nekdo, pokud se vam Audi TT libi, prosim.
Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (typ
Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (typ B4, r.v.94) Nedavno sem si tohohle "broucka" koupil a nevim na co si mam dat bacha. Servisni knizku i "navod na pouziti" mam v nemcine a vubec jim nerozumim. Jak funguje to vypinani pohonu Quattro? pri jaky rychlosti ho muzu zapinat a vypinat? do jaky rychlosti muzu jet se zapnutym 4x4 pohonem?
Zkusenosti s A3: mam ho 2 1/2 roku, jezdim hodne, takze mam najeto uz pres 110.000 km, vcelku spokojen, ale: 3. sedadlo ridice, 2. sedadlo spolujezdce, 4. dverni box u systemu Bose 200W s CD-menicem, meneny oba ostrikovace svetel, nejdiv vpravo, pak vlevo, potah operek pro lokty vymenen, u spolujezdce uz zase bublinati... Spinac svetel vymenen (porad zapinal mlhovky, kdyz jsem to nechtel)... Jinak bych bych proti tomu vozu moc nemel (tichy, spotreba ca. 8,4l/100 km). Sice vetsinu veci menilo Audi i po roce (=po zaruce) na kulanci, ale i tak toho bylo vcelku na tu znacku (za >850.000 Kc) trochu dost, nemyslite?
Jak velké jsou rozdíly cen AUDI (konkrétně "90 2,3 Quattro" za asi 100 000 Kč, nebo "100"/"COUPE 2,8 Quattro" asi za 200 000 Kč)v jednotlivých částech republiky(západ, střední čechy a praha, východ, morava)?
1) pěkně me ty nové stránky zmátly. 2)Aľ zase bude otevřenej internet zadarmo(nemyslete se, ono to je taky na pěknejch ąunkách), tak tady budu jen co mě to čas dovolí. 3)Je tady za ty prázdniny něco nového?
98 - 101 kW, coľ je asi 134 - 137 k. Záleľí na tom, jestli máą na mysli karoserii "B3(88-8/91)...kolem 100kw, nebo B4(9/91 - konec výroby modelu COUPE)....98 kw.
Podobný názor na kvalitu služeb u PORSCHE Praha jsem slyšel od více lidí. Dobrou osobní zkušenost mám u AUTO EXNER. Což je ale na druhý straně Prahy než PORSCHE, a to Praha 9 - Dolní Počernice. AUTO JAROV má taky slušný reference, a je blíže centru.
Cela nase firma jezdi se svymi VW a AUDI uz par let do Porsche Praha. V posledni dobe uroven jejich servisu klesla natolik, ze vazne uvazujeme o zmene servisu. Pravidelne se nam stava, ze mame objednano auto do servisu 2 tydny predem a kdyz prijedeme tak je nam receno, ze nemaji soucastku; stava se, ze s autem za den prace vubec nic neudelaji, ze je potreba techniky horkotezko presvedcovat o zavade. Obecne, ze se jejich sluzeb musime ponizene doprosovat. Mate nekdo jiny pozitivni zkusenosti s jinym prazskym servisem?
Přesně nevím, ale jestli je to pětiválec s Bosch K-E jetronic vstřikováním tak asi 130 koní. Poznáą to tak, ľe kdyľ se podíváą zepředu na motor, tak vlevo na blatníku je taková kulatá věc do který vede doprostřed jedna kovová hadička a kolem dokola je daląích pět kovovejch hadiček, který vedou k sání do motoru. To je vstřikovací čerpadlo.
Jeden můj známej měl několik let Formana. Vąechno co na něm ąlo vylepąit tam měl. Motor 1500 ccm, závodní převodovku, závodní brzdy, podvozek atd. Auto za cca 500 000,- v pořizovacích cenách. Pak se rozhodl, ľe uľ je Forman pod jeho úroveň a v té době zrovna představili A3. Peněz má, ľe by si mohl z fleku koupit A6, ale chtěl malý auto. Toho skoro půl roku, co A3 bylo představený a nevyrábělo se, furt o něm básnil. Kdyľ ho začli prodávat, ąel do krámu, ľe si ho koupí. Ale kdyľ mu řekli, ľe si na něj musí půl roku počkat, tak ąel pryč a z fleku si koupil Oktávku. Asi uľ to bylo i na něj moc. Mimochodem, nedávno jsem někde četl srovnávací test VW Bora 2.3 VR5 versus Octavia 1.8Turbo. Skoro vąechny parametry jsou prakticky totoľné, jen Bora stojí o 150 000,- víc a o litr víc ľere. A podle mě i hůř vypadá, ale to je věc vkusu. A přesto jsem tohle auto uľ viděl jezdit, takľe si ho někdo koupil.
Problém je cena *nových* Audi. Například namísto prťavé A3 si mohu koupit třeba Subaru s mnohem kvalitnějším pohonem všech kol, je větší, má silnější motor (2.0T), atd., nebo S40 T4 (1.9T) od Volva. Téměř jakákoliv konkurence je stejně dobrá (spíše lepší) než A3 a levnější a přesto se A3 kupuje. Nechápu, kdo je ovšem ten kupce! Pro A6 4.2Q a A8 4.2Q se težko hledá konkurence, proto je zdůvodnitelná i vyšší cena (a proto jezdím v A8), ale pro menší modely (A3/A4) se racionálně myslící snad ani nemůže rozhodnout...
Pro toho kdo na to má, proč ne. Je to otázka poptávky. Na druhou stranu jsou velký Audiny docela levný ojetiny, zvláą» v poměru cena/výkon. Můj táta teď bude asi kupovat daląí, v pořadí asi pátou nebo ąestou, měla by to bejt A 200 quattro 2,3 Turbo pětiválec - tedy vzdálený předchůdce A6 za cca 70 tisíc. Uľ jednu takovou má, tu ale teď podědí brácha. Výbava, jak se říká, plná náloľ včetně digitální klimy s nezávislou regulací, kůľe, počítač, ABS atd. U těchhle kdysi drahejch aut je trochu problém s náhradními díly, po vrakoviątích toho moc není a kupovat nové originální - to je levnějąí si koupit jeątě jedno auto. Jinak je to ale supr svezení.
Nezdá se Vám v posledních pár letech cena Audi poněkud přemrštěná? Dnes slušně vybavená A6 stojí více než MB, BMW, Volvo, atd. Je pravda, že pouze Audi z nich nabízí čtyřkolky (a částečně i Volvo, a mizerně i MB), ale odkdy si Audi vlastně myslí, že může být nejdražší značka na trhu? Například dobře vybavené mini-auto A3 je v ceně tak 900.000Kč až 1.1 mil Kč, což je příšerné vzhledem k tomu, že dosadu se nedá posadit ani dítě a podobně dobré crash-testy má hromada jiných aut (i lepší). VW Golf je od verze III taky dost drahý, zůstává snad jen ta česká oktávka...
Dej si "hledat", napiš "audi( nebo pak "quattro, haldex, visk., 4x4, syncro, apod")" a dostaneš téměř vše, co se tady o AUDI vs. ostatní kdy povídalo! audis
Mám již třetí AUDI a jezdím celkem dost a nemůžu si vynachválit. Jak vzhled tak techniku je to opravdu náskok diky technice. A mám pocit že nové modely jsou čímdál tím lepší.Nikdy bych si již nekoupil auto s náhonem jen na jednu nápravu. Má někdo informace jaký hlavní rozdíl je mezi klasickým pohonem quatro a syncro od VW z různých stran slyším rozdílné informace
www.audi.cz - od června funguje český server AUDI, ještě jsem na něm nebyl, ale je to co do grafiky a prostředí vzatý přes kopírák od německého(+), ale obsahově zredukováno(-).
Jezdit s tiptronikem je opravdu požitek. Za prvé je to pětistupňová převodovka, což je opravdu poznat ten rozdíl oproti "klasice" - 4 stupňový. Když se jezdí po Praze tak je levá noha na dovolený a nechytaj mě do ní křeče po hodinovým popojíždění v zácpě. Prostě jen povolým brzdový pedál a popojíždí to pomalu samo. Rozjezdy na kžižovatce jsou taky super, protože jenom sešlápnu plyn. Tiptronic opravdu reaguje na jízdní styl řidiče, takže řadí podle stylu. Jízda na venkově - podle nálady, buď na D rive, nebo si řadím sám sekvenčně. To je hodně dobrý při sportovní jízdě, v zatáčkách, ale i na dálnici. Když se podřadí před zatáčkou třeba ze 4 ky na 3 ku tak motor skvěle brzdí - jako u manuálu. Reakce na řazení je téměř okamžitá. Zajímavostí je že při prošlápnutí plynu až na podlahu to razantně podřadí a to i při sekvenčním řazení. Samozřejmě to všechno kontroluje elektronika, takže se nezničí motor přetočením. Na dálnici se dá skvěle sekvěle se sekvenčním řazením předjízdět. Na 4 ku to vytáhneš přes 200 km/hod a pak po zařazení 5 ky jsou otáčky při 200 km/hod na 4.000 ot/min. Takže když potřebuji hodně akcelerovat při 200 km/hod tak to podřadím na 4 ku, ne že by to na 5 ku netáhlo! Tiptronic je zase něco dokonalýho a nepřekonanýho - jako vždy všechny novinky od AUDI. Kam se na Tiptronic hrabe Selespeed od Alfy.
Jaký to je jezdit z tiptronicem a jaká je spolehlivost. Je to "poměrně" mladá záležitost, ale přeci jenom když to máš tak bys mohl mít informace. Jinak v Brně jsem byl okouzlenej Audi. Mylim-že už to není automobilka která by dotahovala na Mercedes a BMW, ale už je mezi nima a v desingu je podle mě rozhodně předběhla.
Tak to k tý A6-ce mě už ani nepřekvapuje - viz můj příspěvek v ...Časopis SPEED... . Já mám 2.8 quattro tiptronic a můžu dák krk za to, že na dálnici sedí jak přibitá!!! Při 180 km/hod točí 3.500 ot/min a při 200 km/hod 4.000 ot/min !!! Ve 200 neproniká do interiéru téměř žádný hluk (na Plzeňský highway. Někdy je to až nepříjemný když si tak v klidu jedu a pak kouknu na tachometr a tam něco okolo 220 km/hod.
No prostě SPEED je časopis psaný AMATÉRY pro AMATÉRY.
Speed je na hov.o... Cetl jsem uz hodne recenzi a asi 30% z nich je k nicemu, jsou uplacene a uplatnuji se v nich drasticky sympatie recenzenta k jedne znacce (viz srovnani MB-BMW-Volva s Volvo S80 T6 v cene 1.6 mil a E280 v cene 2.4 mil -- vysledky byly bez ohledu na cenu a vyhrala MB - redaktorovi jsem poslal dopis, ze je idiot). Audi se v Brne prezentovala mimo jine A6 4.2 Quattro s 300 hp a ma tam byt vsechno z uspesne A8 (zaveseni kol, motor, Xenon svetla, de-facto i interier). Toto auto nema ve sve tride na silnici konkurenci (pokud beru do uvahy i pasivni a aktivni bezpecnost, jinak BMW M5 taky neni spatny auto, akorat ne pokud prsi, snezi, je mlha, a tak).
Cau Volvisto, skoda fakt me to stve ze se do Brna nedostanu, ale kdyztak sem pak posli nejakou fotku jestli mas moznost didgit. nebo nascanovat... Jo a cetl jsem v novem Speedu porovnani Jaguar S-type, MB E280, BMW 528 a Alfa 166. Celkem me neprekvapilo jak chavlili tu 528-ku ale docela me prkvapilo kolikrat se negativne zminovali o A6-ce. Jak nesedi na dalnici, jak ji "klepe" !! v motoru .. atd. To se mi fakt nejak nezdalo...
Prijed se podivat do Brna. Vystavujou tam Audi A8 4.2 Quattro se zakladni cenou od vyrobce 3.5 mil a Quattro GmbH ji upravil interier (vsude zelena kuze, i na strope, atd.) a tim i cenu na 4.5 mil Kc. To musim videt ...
Kdysi sem v nějakým časáku čet test Brabusu Ečko se 7.3L V12. Údajně nejrychlejąí limuzína na světě. A cena? Obyčejný Ečko příde v Británii (byl to britskej časák) na cca 20K liber, tahle potvůrka stála 200K liber! RollsRoyce stojí 150K liber. God bless you!
Pockej jak to myslis? Stara/soucasna generace? V tom casaku byla fotka toho noveho S-ka (soucasna generace) A ze jich asi moc nebude to da rozum. Neni to seriovka pro vsechny.. ;) (myslim vsechny co na to maj), ale fakt extra trida. Kolik byste odhadli cenu kdyz "normalni" S-ko stoji kolem 3M. Asi tak 6-8M ne? No a to uz si clovek rozmysli jestli si nahodou nekoupi tak 2-3 jiny auta, nebo neco jinyho ne?
To chceą říct, ľe by sis dal do auta sicny za 1 000 000 Kč? Znám lidi, co jsou ochotný dát za dobrý křeslo 30 - 50 tisíc, ale milion je straąně moc. Nebo si to myslel jenom jako jeden prvek z obsáhlého seznamu nadstandardní výbavy? Jestli ne, tak to jen potvrzuje moje tvrzení, ľe dneska nestojej věci to co by měli stát, ale to co sou lidi ochotný zaplatit. Jeden slavnej francouzskej umělec zavíral svoje výkaly do plechovek a prodával to za 10 000 USD za kus. Sluąná práce. A nejhorąí na tom je, ľe úspěąně.
V kvalitni vybave (jinak si ji nema smysl kupovat) stoji S8 tak 3.5 milionu, pokud tam chces mit napriklad custom udelany sedadla (ze specialni kuze) tak treba 4-4.5 mil Kc.
Četl jsem v Anonnci prodej: AUDI S8, asi 1 rok stará, absolutně plná výbava vč. nezávislého top., solární střecha, xenony, a další nej.... 2.500.000 Kč. můžeš si vybrat!
Tak jsem koukal tady na auto.cz do katalogu vozu, kolik stoji S8ka.... Cena nebyla uvedena :))))) Typuju kolem trech melounu... Tohle auto me naprosto fascinuje, zvuk te 4.2ky je jako kdyz se pred vama zjevy Petruska Faltynova (to se mi stalo vcera) :))))) To auto je pro me vrchol dokonalosti, i kdyz jsem nemel a asi ani nebu mit tu moznost si ho vyzkouset. Vychytany byly ty honicky s S8kou v Roninovi, jinak ten film nebyl nic moc... Nevite co S8ka stoji, abych mohl vytypovat tu spravnou bankovni prepazku???? :))))
Rychla limuzina je asi to nejlepsi co existuje, pokud clovek bere v potaz stranku bezpecnosti (sportaky nemaji dobre crash-testy) a prakticnosti. Pozitek jizdy ve sportaku nicmene je ponekud odlisny. Ja sam si sportak asi nikdy nekoupim zde 2 duvodu: Audi A8/S8 je firemni (i rodinny:-) auto, zena ma svoje auto, a treti auto = sportak, bych nemel kde parkovat... Jinak si ale treba klidne koupim pro ryzi "fun-jizdy" budouci Audi TT kabriolet, sportak a zabavne auto v jednom. Pokud jedu firemne Praha-Ostrava-Praha v jednom dni a v tom je 8 hodin jednani, nemam chut na sportak, ale dokonalou limuzinu, pokud se jedu projet o vikendu k vode, Audi TT je snad to prave...
Nazdar chlapi, pisu sem prvne a vsechny vas zdravim. Volvisto fakt s tebou souhlasim ta nova S8 bude super. Ale me stejne asi nejvic bere BMW M5 - co tomu rikas? (400HP / 0-100 5.3s). No a ted v poslednim AutoForum jsem cetl ze AMG pripravuje nejen svoji verzi pro S-klasse S55 AMG ale dokonce SL75 AMG (525HP / 0-100 4.8s ma mit omezovac az na 300km/h)!!! ale ta bude cenove asi nekde uplne jinde. Myslim ze sportaky jsou skvely a rychly ale kdyz je to jeste navic krasna poholdna limuzina tak je to fakt to pravy orechovy. Co?
To by mně nikdy nenapadlo. Víš přece že každá tryska je napojená na stejnou "trubku = rail", tak jsem to myslel. A ten Haldex: Fakt nejsem machr na diferenciály, a určitě nebude problém ho tam nějak přidat, s tím, at´si poraděj u AUDI/VW(vždyt´je to jedno)
Ty si asi váľně blbej. Sorry, ale tohle je i na mě uľ moc. To si jako myslíą ľe to stříká do vąech válců současně??? Od čeho myslíą ľe tam jsou elektromagneticky ovládaný trysky? Chlape prober se, a uvaľuj neľ něco plácneą. To samý platí i o tom "elektronickym diferenciálu".
Proč myslíą? U Comon-Railu je dávkování paliva daleko přesnějąí neľ můľeą potřebovat. Principielně je to dost podobnej systém jako vícebodovej vstřik u benzínu. Jen se stříká do válce a ne do sacího kanálu. Navíc můľeą dělat modulovanej předvstřik a případně dodatečnej vstřik, coľ je, pokud vím, podmínka pro ten novej systém "spalování sazí".
System Pumpa-tryska je vyhodny pre 4-valce; pre 6 a viacvalcove motory uz je konstrukcia Common-Rail ekonomicky(nepotrebujes pre kazdy valec kompletny vstrekovac) vyhodnejsia.
Těľko můľe bejt stále sepnutá, to by si s tím nemohl do zatáček! Zadní náprava v zatáčce vľdycky ujede kratąí dráhu neľ přední, takľe nemůľou bejt spojený! Nic si nepochopil!!! Pro stálej pohon vąech čtyř tam musí bejt DIFERENCIÁL, ne spojka.
Již před časem mě napadlo, že když má AUDI A3 Quattro, S3, TT Coupe Quattro Haldex, tak by mi označení QUATTRO u těchto vozů bylo sympatičtější, kdyby spojka byla sepnutá stále v poměru 1:1 a podle okolností by se bleskurychle přizpůsobovala. Pocit z jízdy za standartních podmínek by byl velmi podobný jako v opravdovém Quattru (TorSen). I přesto, že opravdové "Quattro kvatrové" nenahradí, odpadá důležitá nepříjemná časová prodleva systému na prokluz přední nápr. (viz články níže). Takže zatáčku projedeme přibližně stejně rychle (díky trvalému pohonu všech 4 kol), jen reakce na okamžitou změnu podmínek bude o okamžik pomalejší(To vyřeší už jen TorSen, který se "zde" nechce použít!!), ale díky promyšlené konstrukci Haldexu stále mnohem rychlejší, než systémy konkurence. Jedinou nevýhodou mého návrhu je vyšší spotřeba vozu (STÁLÝ pohon ..) a možné vyšší opotřebení spojky (díky trvalému záběru).
Četli jste na Autonews o tom novém AUDI osmiválec asi 3,5 l TDI. Zatím řečeno, není to špatné, 160 KW a 400 Nm nebo kolik. ale: Psali tam, že používá systém vstřikování Common-Rail????? Jak to?? Vždyt´ AUDI (resp. VW Group) přece vyvinulo systém vstřikování UIS (pumpa-tryska). Tak proč se uchýlilo ke konkurenčnímu rešení, které je sice na dost vysoké úrovni, ale myslím si, že Pumpe-Duse je stejně o trocu lepší. Nebo že by to byla tisková chyba???......
Viděli jste někdo na slovenské VTV v pořadu MOTOMAGAZIN - 12.5. asi 10 min. příspěvěk (pravděpodobně připravený VW) o VW Golf/Bora 4Motion ? Neříkali sice, jak velká je prodleva systému, jen "okamžitě", ale několikrát se zřetelně a jasně zmiňovali, nebo rovnou říkaly, že "když přední kola ztrácejí adhezi, připojí Haldex zadní nápravu ...." Ze záběrů to ale nebylo vůbec vidět. Tam to točily tak, že nebyla současně vidět přední a zadní náprava. Zkrátka a jinými slovy: Haldex (100% u Volkswagenu] má prodlevu zapojení zadní nápravy. Za standartních podmínek má poháněnou jen přední nápravu. Ted´ jksem si konečně jist. Zajímalo by mě ale, jestli to PŘESNĚ takhle mají i ostatní vozy VW Group? Zejména pak AUDI, nebo má jiné naladění spojky Haldex?
Může mi někdo vysvětlit, jak to , že jsou v německu nebouraná ojetá auta (AUDIny) v přepočtu mnohem dražší než u nás ? To tam jsou ta BOURANÁ tak levná, že se vyplatí je sem tahat, tady opravit a pak jsou tady ta opravená (nutno dodat, že mohou být v pochybné kvalitě) levnější, než klasická nebouraná ojetá, která jsou zárověň mnohem levnější, než v SRN (viz na začátku) ????
Jo, ten článek jsem četl velmi pozorně. Dokonce jsem tam objevil nějaké faktické chyby, dost mě to naątvalo. Ale jako celek jsem za něj byl rád, protoľe se někdo alespoň pokusil o to, co normální smrtelník prakticky nemá ąanci - srovnat ve stejných podmínkách několik aut s několika různými systémy 4x4. Jinak co se týče "nových" systémů jako je Haldex, Hondí "RealTime4WD" nebo třeba Jeepovskej Quadratrac - největąí problém je jejich časová prodleva. Podle vąech referencí (vlastní zkuąenost zatím bohuľel nemám) je na tom nejlépe Haldex. Moľná protoľe pracovní tlak se tam vytváří stále a "pouľití" je jen otázka sepnutí elmg. ventilu. Nicméně Torsen to nahradit nikdy nedokáľe - ten totiľ provádí "přerozdělení" sil opravdu v reálném čase. Je zaloľen na principu ąnekového převodu, čili jeho funkce je čistě mechanická, bez jakýchkoliv prodlev, by» mikrose***vých. Takľe dokáľe zabránit prokluzu vlastně jeątě před tím, neľ doopravdy začne. To je jeho obrovská výhoda. Má vąak i nevýhody. V zatáčce přenáąí větąí sílu na vnitřní kolo (protoľe se otáčí pomaleji), coľ má za následek snahu auta jet rovně - je to přesně obrácené neľ systém ATTS u Hondy. To se vyrovnává zmenąeným poměrem přenosu sil, větąinou 1:6. Ten poměr udává maximální násobek síly na kole s adhezí oproti kolu bez adheze. To vąak zase znamená, ľe pokud ti jedno kolo visí v luftě (adheze=0) tak síla na druhém kole je teoreticky 6x0=0. Prakticky tam vľdycky nějaký odpor je a navíc tomu lze odpomoct lehce seąlápnutou brzdou. Mimochodem z předchozího vyplývá, ľe nemáą pravdu s tvrzením, ľe 4Motion je na střídajících se povrąích lepąí neľ Torsen (Quattro) - je to totiľ obráceně.
Četli jste v Autotipu (tuším) č. 7 - Test systémů pohonů obou náprav ? Jaký na to máte názor, zejména A6 Quattro vs. Golf 4Motion ? Já to vidím asi takhle: VW Golf 4 Motion-alias-A3 Quattro-S3-TT Quattro může být v takovýchto podmínkách(sních, led ... každým okamžikem je každé kolo na jiném povrchu) opravdu lepší, než systém Quattro(-Torsen), protože může mít rychlejší reakci na zmenu podmínek. Ovšem, pojedeme-li na kvalitním povrchu (což bude nepoměrně častěji )*) bude(podle mého názoru) lehká časová prodleva systému (aby zareagoval na prokluz přední nápravy) v zatáčce docela citelná a může přivodit krušné chvíle. To se Quattru quattrovatému nikdy stát nemůže, protože ten má stálý pohon obou náprav i za normálních podmínek. Takže zatímco s Golfem Vám při 70-ce uklouznou přední kola, pak se přidají zadní a vy v těchto okamžicích budete mít plné ruce práce, v Quattru(Torsen) se vám to začne kontrolovaně a zcela nezáludně smýkat až při 80 - 90-ce. *)A že Golf je na sněhu malilililinko lepší než Torsen, to mi nepřipadá příliš důležité, protože tam se stejně moc často nejezdí a rychle a přesně jet nedá. Takový je můj názor. Napište, co si o tom myslíte !!
Ahoj, potreboval bych od vas takovou mensi radu. Mam doma hlavu a vstrikovaci cerpadlo z AUDIny a uz jsem zkousel volat snad na tisic mist a nikde to nechtej vykoupit. Je to normalne funkci, za smesny penize a ja uz to nepotrebuju. Nevite nahodou o nejakem miste kde by to byly ochotny vykoupit ?
Uvažuji o koupi vozu "90 (1987 - 1991, snad, typ 89) /COUPE (1988 - ) 2,3/2,3 20V Quattro. Vy, co je máte, nebo co s nimi máte nějaké zkušenosti, napište sem ( nebo na "AUDIJASTE@POST.CZ") prosím všechny Vaše poznatky a zkušenosti s provozem těchto vozidel. Díky všem!! Mám ještě jednu otázku: Je výhodnější(levnější) tohle auto koupit u nás, nebo ho dovést ( z Nemecka, CH, Belgie apod.)
V patek privezli do novakovych garazi nove stribrne TT. Jeste jsem tam nebyl, nevim co je za typ. Tak se tam muzete kouknout. PRO VAS OSTATNI : K nam tady do hradce vzdycky privezou vsechno se 1/4 rocnim zpozdenim, tak se jinak nedivte. Navic: Tady ten prodej a hlavne servis AUDI a VW stoji za pekny ho.... Takze, pokud sem do servisu nemusite, nejezdete sem.
Párkrát jsem jel v 80- ce ( přesně tó byl 80 Avant 1,9 TDI, R.V. 1995 ) a moje byly, že i přes to , že prodělala lehkou úpravu podvozku, měla lepší komfort pérování než lehoulince upravený VW Golf ( podvozek ) , tišší, méně se nakláněla.
Cau, ja mam AUDI 100 CD, diesel a asi bych se zase rozhodl pro 100, oproti 80. Nevim teda mezi jakou 100 se rozhodujes, ja mam r.v. 1985. Je to perfektni a hlavne obrovsky auto a to jak na pohled, tak i v interieru. Sice je s nim horsi manevrovatelnost, ale to je dane rozmerama auta. Pri vyberu dieseloveho motoru, bych byl hodne opatrny, jelikoz nasledna oprava je hodne nakladna. Taktez bych pocital s tim, ze se bude menit spoustu dalsich dilu. Brzdy, silent bloky, svareni vyfuku, loziska na kolech...., to jsou veci na ktere si vzpominam, ze by se v posledni dobe menily. Ale pozor na kvalitu servisu ! Muze se to znacne prodrazit ! Jinak jsem s tim autem spokojen a myslim si ze vymena dilu by me cekala u jakekoliv jine znacky auta. Jen by to bylo mozna levnejsi. AUDI 100 doporucuju jako pohodlny, velky, cestovni auto, ktere neni moc urcene pro sportovni jizdu.
Mám osobní zkušenosti s A6 novým i starším modelem a problémy s brzdami jsem nepostřehl žádné, i když je pravda že starší A6 brzdila o něco hůře, ale to byla otázka zvyku. Brzdy u nový A6 jsou opravdu špičkový.
to Audis: z môjho príspevku o brzdách sa zdá, že je to všeobecný problém všetkých áut. NIE, ten článok sa týkal vyložene Audiny 4 a 6, resp. Passata. Zožeň si ten Autobild 6/99, alebo si v nejakej technickej knižnici vyžiadaj nemeckú motoristickú tlač za posledné dva mesiace, určite nájdeš aj dalšie články týkajúce sa tejto aféry.
No, ja som si to nevymyslel ... dokonca je divné, že takéto články prebehli NEMECKOU motoristickou tlačou, ktorá obvykle výrazne nadŕža nemeckým autám pri všetkých porovnávacích testoch. Nebolo to len v AutoBilde, ale aj v AMS, Mot-e aj nejakých ďalších, táto aféra trvá už vyše mesiaca. Dokonca niektoré časopisy vyzvali majitelov Audín, aby napísali o svojich skúsenostiach, takže po uzávierke to bude celkom zaujímavé čítanie. A že to nebol nejaký výmysel, o tom svedčí aj to, že sa k článku vyjadruje aj vedenie fabriky, ich technici atď. Zatial síce iba hovoria, že sa pracuje na vyriešení tohto problému (pripomína mi to situáciu pred 1-2 rokmi, keď horeli Volvá. V Nemecku ich zhorelo myslím vyše stovky, väčšinou úplne nové, niekedy ešte na ceste od predajcu. Auto proste zastavilo, motor zhasol a nešiel natočiť. No a keď majitel vystúpil a otvoril kapotu motora, vyšlahli plamene takej intenzity, že auto zhorelo do tla ešte pred príchodom požiarnikov. Vtedy vedenie Volva tiež len dva mesiace hovorilo, že sa na prípade pracuje, a pritom boli asi bezradní. Neviem ako to skončilo, nesledoval som to až do konca, ale predpokladám, že sa to nejako utriaslo a zabudlo sa na to.)
Vážený Pallasy, Tvůj článek je fakt zajímavá věc a musím uznat, že test brzd s vodou jsem ještě nikde neviděl. Zmíněný článek jsem sice nečetl, ale myslím si, že když se každý brzdový kotouč a destička dostane do styku s vodou, tak to prostě musí hůře brzdit. nezdá se mi, že by to byla nějaká relevantní chyba. Myslím si, že pri průjezdu louží a následnému roztřiku vody od kol záleží na spoustě maličkostí, které dělají automobil. Dezén pneu, tvar podběhu, umístění brzd. třmenu, tvar kola, atd ... Nevylučuji, že je konstrukce těchto maličkostí u A4 a A6 horší, než u jiných vozidel, ale jako audináři se mi to nechce věřit. Vždyt´ AUDI má jedny z nejlepších brzd, zejména mezi svou konkurencí.
Mne osobne se zacali vozy AUDI libit az od uvedeni nove rady 100 v roce 1982. Pote byli modernizovany vsechny rady - 200, 80. Ale to pravy nastalo az uvedenim A4. Co se tyce brzd, tak s tim ma problemy celej koncern VW. Nedavno byl v casopise Auto, motor und Sport zverejnen test brzd az 16 automobilu ruznich znacek a kategorii. VW Golf IV se umistil mezi poslednimi hlavne kuli zlemu brzdeni pri prehratych brzdach.
Jó, ty auta maj něco do sebe. Mě osobně se nejvíc líbí Coupe Quattro, to starý, hranatý. To bylo brko, ve svý době. Ale vono to kulatý taky není k zahození, zvláą» ve variantě S2. No a TT je kapitola sama pro sebe.
Jinak můj táta je zarytej audinář, má teď doma asi tři nebo čtyři - nejlepąí je 200 quattro turbo. Dost se v nich vrtá, tak kdybyste někdo něco potřeboval vědět ...
Tento príspevok som písal ešte 22.2. do iného fóra o Audi, ale nikto naň nereagoval. Skúsim to ešte raz.
Dostal sa mi do ruky nemecký AutoBild č. 6/99 z 12. februára 99, kde je celá dvojstrana 20-21 venovaná problémom s brzdami. Jedná sa vlastne o to, že auto VÔBEC NEBRZDÍ , ak sa dostane na brzdový kotúč vlhkosť z cesty - napr. po prejazde kaluže na ceste, pričom vodič na to nie je pripravený - je tam pekných pár prípadov majitelov Audín, ako sa to stalo aj im. Audi vraj o tom už vie dlhšiu dobu, ale riešenie, ktoré teraz vymysleli, vlastne vôbec nepomáha (montáž krytu brzdového kotúča). Neviem až tak dobre po nemecky, preto neviem, či som to úplne správne pochopil, ale určite sa ten článok bude dať nájsť aj na www.autobild.de Máte aj Vy s brzdami nejaký problém?
P.S. Netýka sa to len Audi A4 a A6, ale vraj aj Passata!
Audi jsou skvely auta.At si vzpomenu na kterejkoli typ, tak muzu hovorit jen v superlativech(o designu).Jestli mate nekdo Audinu a chteli byste me svizt(jen tak, abych vam to pochvalil), tak se ozvete.Budu rad.Diky.
Založil jsem téma pro všechny opravdu opravdové fandy AUDI. Pište sem vše, co k ní
a k nim můžete říct. Pište sem vše o NOVÝCH, nebo STARŠÍCH AUDInách. Pište sem všechny Vaše zkušenosti s AUDI, vše kladné a záporné, to, co ví jen málokdo, zajímavosti, co jste kde četli, nebo slyšeli, atd.