S těma internetovejma obchodama se roztrh pytel.Ale je fakt, že je to výhodnější než v normálnim krámě nebo servisu.Souhlasim s kolegama, že Bosal stojí za starou bačkoru a některý ty polský taky.Já sázim už nějakou řádku let na osvědčenej Walker.Co jsem tak koukal na netu, tak jsou asi nejlevnější tady [odkaz] dávaj 4 roky záruku a to jsem nikde jinde nenašel.
Máte někdo zkušenost s tímto dodavatelem www.vyfukovesystemy.cz ?Koukal jsem, že maj hodně dobrý ceny výfuků na naše auta a hlavně to nejsou žádný poláci, ale značový originály.Já měl nějakýho poláka a vydržel mi přesně rok a půl, tak jsem si řekl, že si připlatim za kvalitu a koukám, že tady je to skoro za tu samou cenu co jsem kupoval to šitózního polmostrowa nebo jak se to jmenovalo."
Nahodě sem nakoukla do vaší diskuse, a musím sem přispět i svým názorem. CHRYSLERA M300 mame doma a musím říct že to je luxusní kousek!! Tiše si vrni po silnicich, interier je nádherny, řekla bych že nemá chybu. A dokážu ho řídit i já jako ženská, i přez jeho délku a mohutnost. A když dám dodatek o diskuzi o SPORŤÁKÁCH vžádném případě se k němu nedá přirovnat!! Je to luxusňejší auto. ;-) A nevíte o někom kdo by na něm dokazal opravit imobilizer?? Náš miláček odmíta komunikovat a nerozpozna naše klíče že to jsme my takže vpodstatě neodjedem :-( Moc dík
!!! Tak POZOR majitele 300M !!! Jsou prvni crash testy a musim priznat, ze me moc nepotesili !!!
Na [odkaz] se doctete, ze je to nejhorsi auto ! PS: Stejnak bych si ho ale koupil. PS2: Pockame do ledna na nezavisle testy. PS3: Ty * z auto.cz vypli TAGy. Takze SORRY !!!
Tak jsou uz konecne testy noveho 300M ZF. 2000 300M (s performance pakem = Evropska verze) udela 0-100 za 8.0 sekund a ctvrt mile za 16.1 sek @ 142 km/hod. ZF v 4-stupnovym automatu to udela z 0-100 za 7.3 seconds a ctvrt mile za 15.6 sek @ 147 km/h. ZF s 5 stupnovym automatem z 0-100 za 7.1 sek a ctvrt mile za 15.2 sek. @ 150 km/h.
Takto upravene modely se ale znacne prodrazi a budou k dostani zrejme jen v Evrope za priplatek.
Tak zase naka novinka, u Chrysleru v Kanade (kde se vyrabi 300M...) testuji 300M s novou automatikou a to 5 stupnovou, podle testu to vypada, ze bude asi o 0.5s rychlejsi z 0 na 100, takze asi za 7s. Ma se to jmenovat 300MZF (ZF od Mercedesu).
Chrysler s Mercedesem by chteli do 5 let predstavit 64 modelu -> k nasemu tematu se jedna predevsim o "Chrysler 300M Special", ktery bude uveden vroce 2000 jako model pro rok 2001. Pak Chrysler 300N, ktery bude uveden v r. 2003 (model 2004) :-) Ze by to vyzadovalo v r. 2003 zmenu tematu ????? :)
Nechci se s nikym prit.Chvili sem s 300M jezdil a musim rict ze me to docela uchvatilo.Ten zaber motoru byl peknej a i dilensky zpracovani bylo pekny,prevodovka automat nebo po prepnuti Tiptronic a tichej.Kdyz si vezmu jak je to auto vybaveny a jeho cenu a srovnam to s BMW nebo MERCEDESEM tak mam pocit ze u nich zaplatis vic.Tim nechci rozhodne rict ze to nejsou skvely auta.Ale proste je to amerika a u nas jich asi moc nejezdi.To je moje osobni zkusenost s timhle autem.
Nazdar anonyme, mel bych na tebe jednu question. Kdyz pracujes v ty Kanade a rikas, ze ti prosly pod rukama skoro vsechny kary, tak bys mi mohl rict (resp. napsat), jaky mas zkusenosti s terennimi vozy Hummer od AM Generalu. Diky :-)
Chrysler má skutečně špatné crash-testy (a podvozek - aktivní bezpečnost). GrandCherokee byl testován s hromadou dalších SUV a výrazně zvítězil Subaru Forester, dále Suzuki Grand Vitara, zcela propadla Hodna CR-V a Cherokee, pouze 25% výkon oproti Subaru... Můj známý má Chryslera 4 roky a všechno se v tom klepe, dealer mu není schopen spravit geometrii /pořád to jede doleva/, každou chvíli (tak jednou za 2 týdny) je v servisu.
Tak jsem se díval na crash-testy a na pár diskuzních skupin a objevil jsem co jsem věděl - Chrysler je braný jako auto pro děti, popřípadě pro farmáře (Cherokee), má extrémně mizerné crash-testy (proto se neprodává většian modelů Chrysleru v Evropě - nesplňují bezpečnostní podmínky), a jsou rovněž extrémně poruchové. Smetánka si prostě kupuje Volva, Saaby, MB, BMW, atd., pouze češi jsou na to 300M a odporný a nebezpečný GrandCherokee nějak vysazení...
Jo ja vim, ze to GTP je bomba, ale ja chci to GT kupovat jety, 300M novy. Taky mit 2 auta, ktery zerou 15 je moc. Docet sem se, ze ten 3.8 bez turba zere kolem 10. (akcelerace pritom stejna jak 300M) Mozna casem, az prodam tady zase to jety GT, tak bude GTP (ta akcelerace za 6.5 to musi bejt bomba !!!) a nebo uz bude novy Cirrus (to by byla bomba - staci trosku vylepsit a bude - prej v Mexiku do nej davaj 2.4L ale v turbu). Ale je to spis k podnikani do firmy (proto taky chceme vetsi auta).
Vas Cechu je v tom Torontu nak hodne...
Taky se omlouvam, ze tady byly chvili nedostupny obrazky, uz by to melo bejt oukej - teda dokud me nevyrazej zvejsky (ZARI !!!)
nesnazim se argumentovat ze Americky auta nejsou hezky. Pontiac Grand Prix GT je pekny auto, ale pokud do toho budes vrazet ty prachy tak bych poridil GTP, se superchargrem - 260 koni. Auto jsem testoval hned co vyslo, a ma to dost impresivni acceleraci.
To ze se citis bezpecne v Cirrusu nez v Oktavce Ti verim. :)
Co se dovozu tyce, tak z vlastnich zkusenosti, auto Toronto-Praha (Decin) stoji okolo $2,000 CDN
Jo a s tou poruchovosti mas asi pravdu, ale pry se to u Chryslera posledni dobou velice zlepsilo...
Vim, ze kazdymu se muzou zdat americky auta jako obyvaci pokoje, ale jelikoz jsem vetsi postavy, tak se proste cejtim lip v Cirrusovi nezli v Oktavce...
Jo a nevite nahodou kolik stoji dovoz z US, kamos psal ze prej 100.000, to se mne ale zda naky drahy... no uvidime...
Ted vlastnim Chrysler Cirrus (nebo Stratus je to skoro to stejny) a ten motor je opravdu trochu slabej, ale jinak se s tim da prasit taky jako svina. Proste se me americky auta libej... Ma asi fakt hezci dizajn nez 300M, ale kdyz jsem sednul do 300M, tak je to opravdu o 1 tridu vyse. Jeste jsem nemel sanci s tim 300M prasit, ale do mesice ho testnu a uvidime... Jinak to druhy auto asi bude Pontiac Grand Prix GT. Ma to docela slusnej motor a taky to zas tak moc nezere (Coz je zase nevyhoda 300M). Lexusy se me nelibej, vypadaj jak mercedes. Mozna Olds. Aurora, ale ten ma zase strasny crash-testy. A s BMW na me tady nelezte, na ty jsem strasne alergickej. Kazdej curacek, kterej tady "rychle" zbohatnul ho v nasem meste ma a je to fakt kentus !!!
Jen tak pro zajimavost, co je ta druha amerika co kupujes?
To, ze mladej kluk si radsi naleasuje BMW 328i nez aby ty stejny prachy vrazil do pixle v ktery jezdi "mladi" lidi kolem 50tky je skutecnost a za tim stojim.
Dalsi vec ktery se musim smat, jsou keci typu "dyt to stoji jenom milion." To musis byt dost "intelligentni" abys do toho vrazil tolik penez.
Normalni clovek auto naleasuje. Jeste jsem nepotkal nikoho kdo by vrazil $50,000 v hotovosti do auta.
Co se tyce bezpeci, tak s tebou souhlasim, ze pokud si kupujes Ameriku do Ceska, tak mas vyssi sanci preziti pri narazu. Ale taky mas vetsi sanci ze to odres pri predjizdeni autobusu nebo tiraku na normalni silnici (take mam zkusenosti).
Konstatoval jsem ze M300 je Chrysler. Pamatuju si na Dodge Intrepid auto roku, na kterym se sere naprava a motor. To stejny na Concordu. Dodge Stratus, krasnej design, ale slabej motor.
Jak je videt tak masivni marketing na dalsi kram od spolecnosti Chrysler funguje bezvadne. :-)
Design je věc vkusu a mě M300 moc nepřesvědčil. Připadá mi dost usedlý a nevýrazný. Dále jsou to podle mne spíše obývací pokoje na kolech nežli auta, např. Stratus má příliš měkké sedadla, do kterých se člověk zaboří (jako většina amerických aut). Jinak za tu cenu bych si raději koupil BMW 5, Volvo, SAABa, Alfu nebo Audi. Za stejné peníze mnohem lepší svezení a dravější design. V jízdních vlastnostech se totiž americké auta nemůžou evropským vyrovnat, to vychází i z rozdílného životního stylu. Američané chtějí velký pohodlný automobil a evropané chtějí výkonný a bezpečný automobil. Ale jedno americké auto přece jen překonává svou konkurenci a to Dodge Viper. Ten má vynikajicí design a výkonný motor, prostě paráda.
300M je vzhľadom na svoju cenu výborný automobil. Ja by som si asi len veľmi ťažko niekedy kúpil auto z americkej produkcie, ale tá 300M je fakt nádherná. Mimochodom jeden bankár si ju u nás v Žiline nedávno kúpil.
Nechci urazet tvoji inteligenci, ale tvuj prispevek * stoji na hlave. Protoze jestli mlady lidi fakt jezdej v BMW nebo ve volvu, tak je moc lituju, to jsou fakt auta pro mlady lidi (???). Jak jsem to tak cetl tak je lepsi si koupit krabicku od cigaret a v tom jezdit... No proste nekdo se chce cejtit trochu v bezpeci... nekdo se chce zabit (vim o cem mluvim)... To by me teda zajimalo, co ty si predstavujes pod luxusnim americkym autem... (Auroru ???)... No nic, ja jen ze si ted kupujem 2 us auta, tak by me zajimalo co mam porovnavat...
Zajimalo by me, kdo tady M300 vlastni. Zatim tady ctu jenom dohady.
Muj nazor na M300. Je to pekny auto, ale je to Chrysler. Chrysler je nejvic problematicky auto co se prodava, od Caravanu po Concordu, Intrepidu. Vlastni zkusenost. Co sem tady cetl, prispevky o tom, ze to dela image, tak s tim moc nesouhlasim, protoze je to dalsi Chrysler.
Design je 20 let starej Pinifarina.
Na podnikatelskou image si lidi kupuji Cadillac STS, Mercedesy, BMW, Volvo, Lexus, Acura, Jag. Mlady lidi (20+) si rozhodne nekupujou M300. To je blbost.
Spis litaj v Honda Civic, Acura, Camara atd. - dosazitelnejsi a hlavne levnejsi auta. BMW 3-tridy je popularni mezi 25+ lidma. Chrysler LHS, M300 atd jsou pro starsi lidi.
Kdo mate cernou 300M s brnenskou SPZ BZJ 88-11(nebo tak nejak)?Protoze nekdo takovej me ted o vikendu dost nechutne zariznul(v Litomysli).Smazil to asi 180 po meste a tomu sem teda fakt nemohl stacit.
Po vyhlaseni 300M autem roku casopisem Motor Trend je tu dalsi bomba: 300M se zaradilo mezi prvni desitku nejlepsich aut, vyhlasenou na Car&Driver !!!!
To jsou podle me jedny z nejhure designovanych aut na celym svete . 400 to je pripad sam pro sebe a ta nova auta jsou jakoby delana napul , vetsinou se jedna o skvelej predni pohled opravdu krasa , ale ten zbytek je uplne o necem jinym .Jestli jste si nevsimli tak japonsky automobilovy prumysl stagnuje a neni to jen krizi v asii.
Zajimalo by me kdo ma zkusenosti z USA jak to tam je s japonskejma autama ?Pokud jsem si pohlizel www stranky toyoty tak mi vetsina lexusu pripadala sita na miru americena , ale takovyho pred 5 lety.
Jezdi lide v americe vetsinou v autech typu Lincoln nebo jako nove 300M nebo japonskejch ?
Diky za odpoved?
P.S.Nevim jak je to tu na servru s cestinou , jsem tu novej,tak radeji pisi bez dialektriky .
Pracuji pro Colorworks, coz je firma,kde opravujeme drobne skrabance na laku a nebo prezstrikat trosku poskozenej naraznik atd. Ale nemyslim tim cely naraznik jenom to male mistecko, kde je to poskozene. Technologie je docela vymakana. Jako normalni smrtelnik to nemuzes nikdy poznat. Hlavne se nezabyvame s normalnima lidma.Pracujeme pro prodejny s novymi auty a nebo s lechce ojetymi. Ver nebo ne, ale uz jsem ridil skoro vsechno. Pichou firmy je prave Downsview Chrysler coz je nejvetsi dealer v Kanade. Tam tech Chrysler 300 maji alespon 200 kusu. A co delas ty??? A odkud jsi???
Jo Oktavka se s Chronosem opravdu srovnavat neda !
Oktavka nic moc neni, ale na to popojizdeni staci. Na muj vkus je ale prilis hlucna (uvnitr) ! Chrysler Cirrus, v kterem obcas jezdim, protoze ho vlastni bratr je asi tak o 500% tissi, no a 300M je jeste o 50% tissi nez Cirrus.
Diky za ty obrazky!!! To je opravdu super kocar!!! Nebydlym v US, ale v Kanade, primo v Toronte.Doma jsem byl naposledy v lete97. Takze Oktavku znam jenom z obrazku.
O te poruchovosti samozrejme vim, ale ted se to prej strasne zlepsilo (nejenom tim ze vse jde pres pocitace). 300M (uz je na trhu asi rok v US) zatim nemelo zadne vetsi problemy (nebo sem o tom aspon nic nenasel). Taky je to auto roku, tak nevim, jestli by to vyhralo, kdyby bylo nejak moc poruchovy. (Jinak bych si asi musel usetrit na Chronose !).
To vis, Lexus je auto navisi. Je neuveritelne tichej a hlavne pekne drahej. I ojetej Lexus si drzi cenu. To same bych nerekl o Chrysler. Jsem si vedom,ze se ti Chryler jako znacka libi, auta na pohled nadherna,ale trochu bych se bal o tu kvalitu. Hlavne motoru.Skoda, ze nemuzes videt Chryslery z konce 80let a pocatku 90tych. Velice poruchove a az skoro odporne. Pripada me, ze tovarna Chrysler dala tem nehezkejm pixlam jenom slusivej frak, ale to je jenom muj nazor.Jiste se mohu mylit.
Jeden znamej, co je v US mne psal, ze by si taky radsi koupil Lexus, protoze prej kdyz prolez to 300M, tak se mu zdalo malo luxusni, vsechno prej v nem je takovy "umely". Ja sem v nem taky sedel (v 300M), ale ze by bylo nejak "umelejsi" nez Lexus, to se mne nezdalo ! Co ty na to ?
Nic posilat nemusis, informaci mam uz dost, ale dik (takovych lidi se uz moc nevidi). Jinak by me zajimalo jak je to s rozdilnym benzinem v US a u nas.
Tak konecne ma nekdo blizsi kontakty nebo muze vice zjistit o 300M.
Jeste nejakeho skutecneho majitele a muzem zacit poradnou diskusi.
Dela se do 300M standartne cenzr na 6 CD nebo je tam solo CD?? Urcite bude rozdil mezi US a EU verzi
Ma nekdo nejake pocity z jizdy v 300M ve vetsich rychlostech a projizdenim zatacek?? Ja jsem jel jenom parkrat a vetsinou na rovinkach, tak nemuzu moc posuzovat.
Pri prvni prilezitosti se ti zeptam. Chces vedet nejaky detajly? Jsem dokonce i v dobre nalade. Mohu ti poslat i nejaky propagacni materialy. Urcite se tam nejaky budou valet.
Re: Jakou barvu pristrovjovky maj modely dovazeny do Cech?
Tak s tim motorem fakt nevim, ale lisi se to opravdu minimalne, zrejme kvuli rozdilnemu standardu benzinu v Us a v Evrope. Jestli by to vadilo to fakt nevim. Nikdo mi to zatim nebyl schopen vysvetlit (ani nevim kde bych se uz mel ptat, kdyz v Us na Chrysleru vo tom nic nevedej !)
Re: Jakou barvu pristrovjovky maj modely dovazeny do Cech?
Americka verze 300M je mozna lepsi po vizualni strance, ale kdo v# jak je to s motorem????
Chrysler vyrab% BOHUZEL dve verze motoru jiny pro evropu a druhy pro ameriku!!!!!! PROC to je me velka otazecka!! Lisi se jinym vykonem, ktery se lisi asi o 3 kone... proc proc proc???
Re: Jakou barvu pristrovjovky maj modely dovazeny do Cech?
Koukam, ze se nam tu konecne zacina rodi diskuze.
1. Pristrojovka je bila, ale v noci se automaticky podsviti modro-zelenou barvou a vse pak pekne sviti...je to docela bomba, fakt byste nerekli, ze je bila !
2. Cena 1,5M je u nas, zrejme kvuli clu. Jinak v Americe stoji necelych 30.000$. Coz je po prepoctu nakejch 900.000KC !!! -> No a za tu cenu, kdo by to nekoupil, ze ???
3. Americkej model je samozrejme jako vzdy hezci, nema ohavny oranzovy blinkry u dveri (!!!), misto toho tam je krasny emblem 300M (obe strany), ovsem zas mu neco chybi (ze by to nekomu vadilo ???) - napr. nema odstrykovace svetel (???).
Mimochodem uz jste videli ty nadherny chromovany 17" kola (BOMBA) !!!
Vzhledem k tomu ze jsem vcera mela tu cest do tohoto auta usednout musim uznat ze sice pro jizduve meste neni moc vhodne hlavne co se parkovani tyka,ALE mimo mesto je toto auto uplne 100% zejmena v tomto rocnim obdobi kdy se vsici tresou aby nekam nespadli do skarpy ja jsem mela moznost jet s timto autem z Plzne do Pribrami kdy jsem jela kousek po dalnici / cca 1/3 cesty/ a zbytek jsem jela po okresnich silnicich.V zatackach perfektne sedi. coz mi velice vyhovuje malo kdy se sejdu s autech ktere je tak stabilni.Tak koukam ze stale pisi a pisi to bych tu mohla zachvili popsat celou stranku ale chci tu nechat i nejake misto pro ostatni uzivatele a priznivce techto aut
Myslim ale, ze s 300M (oproti Concordovi, LHS) se da prave po tom meste (u nas) jezdit lip, i kdyz samozrejme je stejne siroke (mozna, ze i o 1cm sirsi !)
Urcite,pokud potrebuju auto do mesta,tak ten rozdil je dost.Ale tuto kategorii aut si kupuji lide,kteri potrebuji pohodlne,reprezentativni a hlavne bezpecne auto na delsi vzdalenosti.(Mercedes taky nedela v tyhle kategorii auta do peti metru)
Ja taky nevim jestli je LHS nebo Concorde lepsi v jizdnich vlastnostech.Nejsem profesionalni zkusebni jezdec,stejne jako 99,9% lidi,ktery ten rozdil stejne nepoznaji.Vychazim z toho ze LHS nebo Concorde jsou reprezentativnejsi a pohodlnejsi auta za stejne penize.A ten rozdil 30cm neni drasticky - 5m nobo 5,3m je rozdil 6%.
Nevim jestli je Concorde nebo LHS lepsi, mozna v U.S. (na jejich silnicich), ale rozhodne o dost delsi nez 300M (a maji horsi jizdni vlastnosti, coz je spojeno s jejich delkou).
Jelikoz dovazim auta z USA,tak tam jsem dost casto.Chrysler 300M jsem tam samozdrejme vyzkousel
a musim uznat ze nema chybu i kdyz za podobne penize se tam da koupit lepsi (napr.Chrysler CONCORDE,nebo LHS- modely 99).Ovsem kdyz s tim autem(Chrysler 300M)jedete u nas,rozhodne nezapadnete.
Pred 100 lety jsi leda tak videl predrazene BMW coupe. Ukaz mne na auto za takove penize, ktere prinasi takovy komfort za 1 400 000! BMW by stalo pri takove vybave mozna tak o 600 000 vice!!!
tak to tvoje BMW je tak predrazene pro nemecke INGE!
300M vyrobil seriovej 6 valec a ma vykon jako zadnej 6 valec na svete!!!!
zadnej 3 stupnovej automat!!!! koukni se na testy 300m na nejakem serveru kde to testujou a pak neco povidej! takhle dobre sladenej automat na vsechny prevody jen tak nenajdes
V BMW jo, ale v poradnym BMW ne, jelikoz poradny BMW neznam takze vlastne asi ne. Kdyby nekdo nahodou videl PORADNY bmw, tak mi muze dat vedet za 100 let !
Byl jsem na predvadecce 300M a svezeni v tom byla bomba, proste super. Nejlepsejsi na tom bylo sledovat aktualni spotrebu, kde digitalni cislo bylo do 99. Takze kdyz se 300M rozjizdelo, tak tam bylo 99 a kdyz se akcelerovalo tak tam bylo 99 a kdyz se zastavilo tak tam bylo...
Aby bylo jasno.... Emmel mas pravdu, ze 300M neni vyslovene sportak, ale luxusni sedan s pridavkem sportovniho charakteru. Podle toho ma take tvrdsi podvozek nez LHS nebo Cirrus.
Cau kluci, to hezky s trikilem je zrovna to, nekteri ho proste milujou a jini nenavidej. Davam prednost takovym autum vzdy pred nudnym stredem. Ach jo, at uz je 1/11...
Nevim co mas proti americkejm autum, vetsi pohodu si nedovedu predstavit. Jezdil jsem uz s hodne autama a ted mam Chevy Lumina apv a kdyz jsem s ni jel do anglie a po 1600km jsem v Calais vylez nechapal jsem, ze me nebolej zada a ze jeste muzu v pohode fungovat. A co se tyce sportovni jizdy tak vez, ze i kdyz lumina vypada jako malej autobus, tak dovede uctyhodne zrychlovat a na dalnici si drzi svejch 160km/h kopec nekopec.
Budes se divit, ale v USA je 300M na trhu postavenej v segmentu tzv sport sedans, podobne jako treba Nissan Maxima, Pontiac Bonneville atd. Tohle pro me teda rozhodne sportovni auta nejsou!!!!!!
Cau Jane Nemci, Hero i vy ostatni, kteri jeste nepochopili, ze predstavit se, je zaklad slusnosti. Kdo vam, proboha natroubil, ze 300M je sportovni? Probudte se a vytahnete ruku z nocniku. 300M ma nadherne pohodovy setivalec, automatickou prevodovku a zadni sedadlo, kde si muzete natahnou nohy. Pohybuje se po cestach sepotem, aby jste si mohli vychutnat nadherne cisty zvuk ctyr Infinity-repraku, ktere tam jsou montovany ve fabrice (nevim, jestli to tak je i pro ceskou verzi). Je to spickove auto pro lidi, kteri chteji cestovat stylove bez toho, aby pritom totalne vykrvacely financne. Podle meho je 300M nejlepsi koupi sve kategorie. At uz je 1/11...
kdyz si myslim, ze 300M je jedno z nejhezcich aut co jsem kdy videl. Stalo u makra a byl jsem z neho upne posranej. Totez muj bratr. Jo a jeste neco - libi se mi Ford focus.
Pro vsechny, kdo maji pocit, ze jsem urazil jejich IQ - prosim, prectete si muj dopis z 19.10. (21.40). Jestli se i potom citite urazeni, tak se omlouvam, tak jsem to rozhodne nemyslel.
Jane - posuzovani krasy, vzhledu, tvaru atd. je veci ryze osobniho nazoru a casto nesouvisi s IQ!!!! Rovnez casto ten, kdo hromadne urazi inteligenci jinych, cini tak z duvodu lecby svych vlastnich komplexu. Chytry, moudry, inteligentni, vzdelany atd. clovek dokaze naslouchat a diskutovat bez urazek.
Ja vim, ze se Chrysler snazil pripomenout slavu rady 300, jenze to je prave to, co v USA velmi kritizujou. Jestli tohle je tvoje predstava sportovniho auta pro mlady lidi, tak to me teda podrz. Co takhle Buick Le Sabre, to je brko, vid? Americky penzisti s tim zavodej na Floride zavratnou rychlosti 50 mil v hodine.
Tak mas velkou smulu! Chrysler 300M bylo koncipovane pro mlade lidi (20 a vyse tech tvych 50 let je prave urcen pro model Chrysler LHS),
modelem 300M chtel Chrysler pripomenout slavu sportovnich modelu rady 300 (to se ti tedy nepovedlo a nevis o co de)
Je videt, ze jsi v americkem aute asi nejel a nevis o komfortu, ktery prinaseji (podle tebe)velke ovladaci prvky....... to nesmis jezdit 40km/h. Navic tlumice jsou ladeny na sportovni jizdu, takze pro 50 lete dedky to asi nebude.
Ja myslim, ze neni treba se rozcilovat, kazdej ma snad pravo na svuj nazor, to je snad smysl tehle kavarny a navic jsem vubec neutocil na tvoje IQ, ale spis na zpusob, jakym v USA navrhujou design palubovek. Kdyz si prectes nektere testy v americkych auto casopisech, tak v kazdem, ktery se tyka evropskych aut (mam na mysli BMW, Audi apod.) kritizuji neprehlednou palubni desku, male ovladace apod. Podle me je kazdymu jasny, k cemu jsou ty ctyri cudliky na dverich a neni potreba mit pod kazdym napis power windows a takhle je to se vsim u americkejch aut. Uvedom si, ze auta jako Chrysler 300M jsou v USA delana pro lidi 50 a vejs, kteri jsou ted "ve vate" a chteji svoje pohodlicko. Ale proti gustu zadnej disputat, ale me se proste americky auta nelibi, to je vsechno.
Dekuji za tvoji uprimnou kritiku Chryslera 300M, ale mas na nej podivne nazory a navic jeste na moje IQ. Cetl jsem vice nazoru v ruznych rubrykach a ty tvoje jsou HROZNE!!!! Nejenom, ze nemas rad auta jako 300M, BMW, ale navic mas i divne nazory ohledne jizdy autem a vubec....... ses asi poradne divnej a zajimalo by me v jakem kocarku jezdis!!!!! (tedy jestli mas vubec ridicsky prukaz!!!!) 300M je pro me skvele auto dizajnove to sice neni Cirrus/Stratus, ale komfortem a jizdima vlastnostma je na vysoke urovni a konkuruje spickovym luxusnim limuzinam!!
V Americe tohle auto vyhrava v testech pred BMW, Volvem, Audi.......
Pravda, pravda, 300M je hroznej na fotce, ale v realu je jeste horsi, je to proste americky auto, rozplizly, no hruza. Interier typicky americkej, pro lidi s minimalnim IQ. Ohromny budiky, vsechno popsany, veliky ovladace, aby vsichni vedeli na co se, kterej pouziva. Podle me sem takovy auta nepatri, jsou delany pro Ameriku a ne pro Evropu.
me se osobne moc 300M nelibi,protoze je hodne podobnej stratusu (z boku a vubec mrknete se nekde na navyho concorda , ten je hodne podobnej) ale to jeste neni duvod aby si kecal do americkyho stylu, kterej je hodne futuristickej, ale jinak americky auta maj celkem pekny, napr mustang nebo corvetta jsou skveli, ceny taky nizky,ale lidi se je bojej kupovat asi z neduverivosti, hlavne ty starsi, jinak si pekna konzerva, ale ja bych koupil radsi BMW nez 300M
Je fakt, ze toto auto je proste originalni, na silnici ho urcite neprehlednete, ale ja bych byl stejne trochu konzervativec a v teto tride bych vsazel spis na nejakou evropskou klasiku (nejspis na Bavora).
Chrysler 300 M je velice krasne auto. Je fakt, ze jsem ho videl jen v casopise, ale dost se mi libil. Hlavne kryt chladice zapusteny v narazniku, zadni svetla a tvar karoserie. Interier neznam.