Chtěl bych koupit Picasso v HDI a přečipovat. Proto jsem založil toto téma a budu vděčný všem majitelům Picassa za příspěvky. Nemám přímo možnost vůz vyzkoušet a kolečko s dealerem o vozu moc neřekne. Zajímají mne jíždní vlastnosti, spotřeba, poruchovost atd. Doufám, že to bude přímodem i ostatním. Pište ale prosím jen o Picassu nebo motoru 2.0 HDI. Ne románky o jiných vozech. Díky Kutil.
Jel jsem osobně s tí vozem jen krátce, nicméně zase nezaujatého člověka a pocity.
+ design exterieru
+ design interieru (je super)
+ všude místo
- na tento typ vozu ne přiliš komfortní sedačky (Scenic má pohodlnější)
- Diesel se do tohoto vozu nehodí. Je slyšet, což ubírá komfortu z jízdy.
Já bych volil klidně základní benzín. Tak nebo tak z toho aketu neuděláš, a diesel je pro tento typ auto příliš hlučný. V tomto autě by měla vládnou jen pohoda a klid. Nicméně chápu, že nižší spotřeba a větší pružnost, než všechny nabízené benzínové motory.
Jel jsem s ním s motorem 1.8 a motorem 2.0HDI a ta 1.8 nechtěla táhnout v nižších otáčkách. Stále jsem musel řadit a to mi u vozu tohoto typu nevyhovovalo. U té 2.0HDI mi to připadalo dobré, ale malý výkon. Ten diesel mi připadal dost tichý, mám teď benzínové Mondeo a to je hlučnější. Myslím, že diesel s momentem 250Nm bude tak akorát.
k poznamkam aceho- sedacky - v scenicu som nesedel ale v picasse som nemal problem, hoci najdlhsie v kuse som isiel asi len 2 hodiny. aceho treba brat s rezervou, on sedava v kozenych kreslach, ktore ma v aute :-))
otazka motora - to uz kutil sam povedal. ja som sice s benzinmi nejazdil, ale ta pruznost diesela tam urcite bude chybat. je pravda, ze je ho pocut v interieri. ale ten zatah :-) jednoznacne by to chcelo 1.8turbo benzin
Ked som si nastavil sedadlo vpredu pohodlne, zdalo sa mi, ze na zadnych sedackach je menej miesta ako v Scenicu. Asi to bolo porovnatelne s Mazdou Premacy. Co bolo super ta rychlostna paka. Rovna podlaha vpredu.
yyyy> tie budiky su jedna vec co mi najrpv strasne vadila. ale ptoom som do toho sadol a po tyzdni si na to tak zvyknes, ze o tom ani nevies. prijde ti to normalne. skus jej to vysvetlit :)
MatuS>digitalne budiky nevysvetlis niekomu kto vie ze je to blbost. Mal som 3 roky dvojlitrovu Tempru kombika s digitalnou palubkou - je mozne ze si na to zvyknes, ale ja som vzdy pocitil odlahcenie ked som si sadol do "normalneho" auta. Problem digitalnych budikov je v tom ze nevidis zmenu na displeji (alebo aspon smer zmeny) ak si ju neprecitas. U normalneho budika viem ze palicka zvislo je xx km/h a odchyka vpravo je "cez". U digitalneho si musis precitat, odcitat chcenu rychlost a mas odchylku. Pri tom je mi uplne jedno ci idem 98 alebo 99. Proste nevidim nijaky prinos digitalnych budikov ale vidim ich nedostatky, tak preco za to platit. Okrem toho ta myslienka ze ich je dobre vidiet "na stranu" pretoze je to v mensom uhle od priameho smeru je tiez zvratenost. Clovek ma lepsie periferne videnie "dole" ako na stranu. Mozes si to vyskusat. Clovek ma nieco co sa vola "zlta skvrna" kade nevidi. Ta je takmer na mieste tych budikov praveho oka, a lave oko na ne vidi "cez nos". Proste na ne musis obcas kuknut priamo - v meste to mozno nevadi, ale na dialnici to moze byt o hubu.
yyyyy - zlta skvrna je najcitlivejsie miesto na videnie. Slepa skvrna, ktoru si asi myslel ty, je praveze dole a tak na budiky pri volante periferne moc nevidis. S ostatkom suhlasim, ze sa rucicka hybe a kde priblizne je mi staci a nemusim sa na to vobec sustredit (otackomer mi lieta najma v meste zvlast rychlo :-))) )
BTW ma prave napadlo, ze asi koli skvrnam sa budiky posuvaju nad stredovy panel. Mozno digitaly v strede su o niecom inom, lepsie... Ergonomovia v automobilkach tiez nemaju v hlave * :-)
luf>zlta skvrna je najcitlivejsie miesto na videnie. Slepa skvrna, ktoru si asi myslel ty, je praveze dole < no ano som sa prekecol, myslel som slepu skvrnu, ale s tym ze je dole si sa prekecol teraz ty lebo ta sa nachadza u praveho oka asi 15-20 stupnov VPRAVO nie dole (teraz nemyslim obraz ktory vidis - na sietnici je to samozrejme vlavo). Namaluj si na biely papir malu ciernu bodku, zakry si jedno oko a hladaj kde ti zmizne, tak ju najdes. Ano nemaju v hlave nasrane, preto su budiky 30 stupnov vpravo to znamena mimo nej, bez tak ale aby som na ne pozrel, musim tou skvrou prejst cez ne. Bez tak je ale fakt ze periferne videnie je najcitlivesie dole, na strany je citlive len na pohyblive predmety a na hor skoro nic.
yyyyy - neviem presne ako to je. Ale vychadzal som z toho, ze som cital clanok, ze sa nema jazdit s hlavou opretou o opierku a tym padom mierne zaklonenu, lebo prave vtedy je slepa svkrna v takej polohe, ze nevidis dobre cestu. BTW aj v slepej skvrne su tycinky a capiky, ibaze menej nahusto, takze je tam oko menej citlive ale nie uplne slepe.
luf> kde to bolo je to podla mna uplna blbost, aj ked zaklonis hlavu, oko je nasmerovane furt rovnako - teda pokial pri tom nekukas do plafonu ... veril by som nieco s vieckami alebo co - privrete oci? no neviem ... BTW slepa skvrna je UPLNE slepa - tam nevidis VOBEC NIC ... vies ako je to - tma by bola nieco - ale tam nie je VOBEC nic. ani tie capiky ani tycinky ani nic podobne, je to diera v sietnici kam sa pripaja ocny nerv a ani mozog nevie o tom ze tam nic nevidi - skus si to s tou ciernou bodkou na bielom papieri - neuvidis VOBEC NIC.
Pokud se Ti libi Picasso, tak bych to nejak neresil a proste bych jen vyzkousel motory(vyber neni velky) a vybral bych ten nejvyhovujici. Sice jezdim Scenicem a jsem s nim spokojeny, libi se mi, ze je pohodlny, tichy, rychly, ale kdyby melo Picasso takovou vybavu jakou ma Scenic, jezdil bych dnes asi Picassem, protoze se mi libi.
mracek: Jaký máš motor v Sceniku? Scenic mi připadá menší a dražší a o Renaultu nemám moc dobré mínění. Kolega má Megane a Lagunu a moc mne to nenadchlo. Jak se ti s ním jezdí?
Mam 1.6 16V a jede paradne. Mne prijde Scenic nejvetsi, alespon jako ridici, beru to tak, ze si nastavim sedacku tak jak mi vyhoveju a srovnam prostor kolem sebe. Picasso je v prostoru pro ridice o trochu horsi, ale ne o moc, za to Zafira mi prijde docela katastrofa. A spolujezdec ma hafo mista, ale to bude mit v Picassu urcite taky. A jeste jedna vec proc jsem se rozhodl pro Scenica je jeho technika, ktera je lepsi nez u Picassa(mysleno brzdy atd). Jediny problem, ktery jsme mel se Scenicem bylo ESP, ale to vetsina Scenicu nema a Picasso uz vubec ne! Na druhou stranu se mi u Picassa libi prave ta dig. palubka.
Scenic (4134x1719x1600) je nejmensi, o neco vetsi je Picasso (4276x1751x1637) a nejvetsi je Zafira(4320x1740x1680). Koncepcne je nejstarsi Scenic (spoustu veci ma vsak vychytanych - viz samostatne otevirane zadni sklo), pak Zafira a nejnovejsi je Picasso (viz napr.CANBus). Kdyby melo Picasso motor ze Scenicu (1.9dCi), mel bych ho pod strechou...
Ja nemyslel vnejsi velikost, ale vnitrni. Vnejsi velikost je samozrejme nejmensi, coz je na druhou stranu vyhoda pri parkovani. No koncepcne zastaraly, to neni tak jednoduche, protoze Megane II bude uplne stejny, navic Scenic melza svou dobu existence spoustu upgradu a posledni minuly rok. Jedna se spise o zmeny, ktere nejsou videt a jsou spise technicke a elektronicke. Pochybuji, ze Picasso ma integrovanou sit.
Inteligentní řídící jednotka "BSI" , která ovládá tyto prvky vybavení a desítky dalších, funguje pomocí multiplexního elektrického rozvodu. Jedná se o systém, jehož pomocí bylo dosaženo značného snížení počtu elektrických svazků ve vozidle, neboť signály mnoha funkcí prochází jediným elektrickým vodičem.
Jeste jsem se pro uplnost pokusil najit udaje o vnitrnich rozmerech Zafiry. Nasel jsem pouze sirku vpredu a vzadu - je zcela identicka se Scenikem. Proto povazuji tvrzeni o Renaultu jako nejvetsim z techto 3 srovnavanych za zavadejici...
MHPlus-OK, vyuziva multiplexu, to jsem nevedel, ale zase jsem netvrdil ,ze ho nema, jen jsem si to myslel.
Ten podelny prostor v predu je udavan tady na serveru stejny. Ja spis myslel opticky prostor, mozna to dela ta palubka, ale jak jsem psal, Picasso mi prijde taky velky. Navic i material mi prijde kvalitnejsi(od. r. vyroby 2001)! Ale jak jsem jiz psal, kdyby Picasso melo tu vybavu jako Scenic, tak bych s nim dnes jezdil!
Picasso ma 2 palubky - bud takovou sedivou (v SX) nebo rekneme tresnovou v Excl. Rozhodne vsak pusobi masivne a asi i opticky prostor v aute zvetsuje - to je mozna i duvod, proc se uvnitr zda Picasso i Scenic vetsi, Zafira (alespon co jsem videl) ma interiery do cerna, coz naopak muze opt.zmensovat.
Idealni by bylo vzit z kazdeho auta to povedene a "sesypat na jednu hromadu"...
Picasso podle mne dost doplaci na agresivni cenovou politiku Citroenu, ktery tim padem musi nekde usetrit (bubny vzadu, pomerne omezeny vyber nadst.vybavy), i kdyz v zakladu ma jinak dost (ABS, el.zrc.a pr.okna, atd.).
Presne tak, spojit to nej z techto dvou aut dohromady! Zafira je fakt mensi, , mozna je to diky tomu, ze ma ty 3 rady sedadel, proto se ta velikost musi nekde projevit! Navic ma Zafira takovy zastaraly interier, vse hrozne hranaty! Zakladni Scenic neni o tolik drazsi nez Picasso a take ABS s rozdelovacem brzdneho ucinku, vcetne BA, el. predni okna, zrcatka, 6x airbag....
Abych se vratil k puvodnimu zameru diskuse - "vyhody a nevyhody Picassa"...
Osobne bych se trochu bal designu. Citroen se vzdy snazil byt extravagantni, coz na jednu stranu dodava jejich autum "smrnc", na druhou stranu vede u vetsiny lidi k pomerne rychle "okoukanosti". Dusledkem toho byva rychlejsi pokles ceny ojeteho automobilu, nez u konkurence. Pro lidi, kupujici ojetinu je to vyhodou, pro kupujiciho novy automobil je to samozrejme nevyhodou.
Proste se MUZE stat (samozrejme nemusi, ale to by u Citroenu byla vyjimka), ze za 3 roky bude Picasso "moralne" out, zatimco "konzervativni" "hranata" Zafira bude stale v kurzu...
Tak toho bych se zase nebal, nebot auta tridy MPV ziskavaji cim dal vice na oblibe a mene ztraceji cenu nez vozy nizsi por. stredni tridy za stejnou cenu!
MPV se samozrejme vezou na modni vlne, nicmene jako "trhak" mezi ojetymi auty bych za nekolik let H Matrix ci Trajet, Avensis Verso, Mazdu Premacy nehledal. Obavam se, ze by se mezi ne mohlo Picasso ci Scenic I celkem lehce take zaradit...
U Picassa diky tomu, ze jednak podle mne na posledni chvili designeri "slapli na brzdu" a nedotahli napad do dusledku a take, protoze u nas nabizene motorizace nejsou zadna slava - PSA ma lepsi motory pro jina auta.
Scenic I (2x4) je pres svou nezpochybnitelnou ulohu vlastovky v tomto segmentu a obrovsky naskok, ktery oproti konkurenci znamenal, prece jenom mezi novymi auty za zenitem.
Když se podívám po bazarech a hledám Picasso HDI, tak mám pocit, že je to moc dobré auto, protože v bazarech nejsou a dost se prodávají. Jinak, co se týče ceny, tak bych se nebál. Poslední dva vozy jsem kupoval do firmy nové a po zkušenostech jsem se rozhodl, že příště už jedině ojeté (tak okolo 3let). Za nové člověk zaplatí neskutečné peníze a úroveň kvality a servisu tomu neodpovídá. Mám Mondeo (koupené nové) a protože zlobí, tak jsem zjišťoval cenu, za jakou by se dalo prodat. Po 1,5 roce klesla jeho cena na polovičku. Co se týče Zafiry, tak s ní jsem jezdil a nenadchla mne ani prostorem, ani podvozkem a výhled do stran nebyl taky nic moc. Měl jsem ale motor 1.8 a ten je na ni slabý. Kolega má 2.2 a je s ní velmi spokojený. Problém Zafiry je i ve způsobu posuvu zadních sedaček.
Po vozech MPV je obrovsky zajem, zvlast prave po Picassu a Scenicu, dokonce to uvadel i nejaky technik v AAA! Zafira asi bude to samy, ale ten interier se mi nelibi!
Ja nevim, hledat po bazarech auto, ktere se u nas prodava 2 roky... Ne ze by se neobjevovaly, ale jednak je jich jeste malo "v obehu" (u Picassa to odhaduji na neco pres 2000kusu, v dieselu max.1000), jednak podstatna cast je na leasing, takze tam ani byt nemuze...
Podvozek jakehokoliv auta po prechodu z hydroaktivu je hrozny, ale u Zafiry se mi zdal "bezpecnejsi", nez u Sceniku, u ktereho jsem se ve vyssich rychlostech vylozene bal bocnich naklonu.
Prechod mezi motory HDi/66kW a 1.9dCi se mi jevil asi stejny, jako prechod z 1.9dCi na 2.2DTi - opet o necem jinem...
Posun zadnich sedacek? Ten se mi zdal celkem vtipny... Hlavne vynikne ve verzi N1, kde i Picasso i Scenic maji pevnou mriz.
Mne prijde, ze neni Scenic jako Scenic. Jel jsem Scenicem, ktery mel Renault na testovani a ten byl mekky, jelo se v nem jako na lodi, ale zase se trosku naklanel v zacatackach, ikdyz nic strasnyho. Pak jsem jel v mem a vezl par lidi a Scenic jim pripadal strasne tvrdy, zatacky projizdi suverene. Oni na tom maji podil take pneu, ktere jsou v teto verzi zakladni 205/55 R15.
kutil, v lete som bol doma na dovolenke (5 tyzdnov)a cely cas som jazdil na precipovanom hdi picasse, 266Nm, 87.5kW
ja som pred casom o nom napisal clanok pre autorevue.cz ale neuverejnili ho este, akurat som im pisal, ze ci a kedy to uverejnia, dam ti vediet. nemam to tu zo sebou, nechce sa mi to pisat este raz a ajtak si uz polku veci nepamatam :-)
Rozhodoval jsem se mezi Picassem, Scenicem a Zafirou. Velmi dlouho vedlo Picasso, nakonec jsem ho nevzal, protoze v CR bohuzel je v dieselu k dostani jen ta nejhorsi varianta HDicka (66kW) a abych rekl pravdu, nijak mne neoslovila - prechazel jsem z Xantie 1.9TD a necitil jsem temer zadny rozdil - pod 2000ot prakticky netahlo ani jedno...
Krome plusu (velky vnitrni prostor, razeni vedle volantu,klimatizovana schranka a spousta odkladaciho prostoru,ABS ci pal.pocitac v zakladu,...) bych u Picassa videl tyto minusy:
v SX nic moc interier, v Excl.se mi interier velmi libil, ovsem sv.sede potahy sedacek jsou na rodinne auto velmi neprakticke a praktictejsi kuze je dost draha (tusim +50.000)
nepritomnost otackomeru zamrzi, zejmena pokud ani 1.8 ani HDi nejsou prebornici na tah odspodu
plasty (drzaky na napoje,atd.) se mi zdaly dost "forove", vozik v kufru bych videl na "jedno" pouziti
yyyy> no lenze ja som s tym picassom najazdil dost za kratky cas a naozaj som si na to zvykol a doteraz som auto s dig.palubkou nemal. navyse kedze je to v strede a daleko, tak asi maju oci mensiu robotu, alebo co. za cely cas som neplatil ani jednu pokutu :)
MHPlus> ano, picasso pod 2000 netaha, lebo pod 2000 netaha turbo. ale nechapem aky mas problem udrzovat otacky nad 2000 navyse ked si na to teraz zvyknuty. vw diezle (asi vykonovo najlepsie na trhu) maju tuto hranicu o 200-300 otacok nizsie, co je zanedbatelne.
niesom si isty ci ma picasso klimatizovanu schranku ale myslim ze nema.
svetlo sede potahy su v pohode. ver mi. otec ma c5 so svetlou kozou uz vyse roka, raz to daval cistit (neviem kolko to stalo ale viac ako 2000 to nebude) a vyzera to vyborne. mne sa svetly interier velmi paci.
tie stolecky vzadu naozaj vyzeraju lacno, ale asi ide o to ze su tenke a pruzne, t.j. sa nezlomia lahko, rovnako ako vozik, aj ten zatial funguje v pohode...
bnubny vzadu - to je urcite otazka pri nalozenom aute, tak ako som pisal v teste, neodskusal som to.
ja osobne by som velmi vahal medzi scenicom a picassom, pretoze esp a 6airbagov su veci, ktore mna pritahuju.
MatuS>za cely cas som neplatil ani jednu pokutu < ... no proste si meky :-))) ... to ja sa furt ponahlam ... ja viem ty si tu bol vlastne na prazdninach :-))) .... BTW nejako ta v tom prispevku zjazdili za gramatiku / stylistiku ... no ale aspon vidno ako vyzera prispevok ked ho pises po odjazdeni nejakych kilometrov
yyyy> jo. nejaky pako ma tam zjazdil ze som to nenapisal po cesky :-)
som mekky, uz nechcem ziadne pokuty :-)
za posledne 2 tyzdne som mal take stastie, vzdy ma takmer videli policajti robit priestupky (ja robim take klasicke delivery kraviny ako jazda a parkovanie na chodniku, otacanie cez duplovanu ciaru - pre vysvetlenie, tu je duplovana stredna ciara aj na takej ceste ako u nas prijazdovky k panelakom. pokuta za to je 70AUD, a po chodnikoch v obytnych zonach ludia takmer nechodia - vsetci maju auto)
mracek> my tych blbcov mame koncentrovanych v stranach ako SNS a PSNS :-) ... vyzera to ze u vas sa musia ukazovat na forach ... obycajne su to taki co maju problemy s cudzimi jazykmi ale vyzera to ze ten magor ma problemy citat aj po slovensky ... :-)
yyyyy-vsak je to uz cizi jazyk, na druhou stranu to nemusi cist, muze si koupit noviny, ale pochybuji, ze se tam neobjevi nejaky jiny cizi jazyk! :-) Jak jsem psal, jsou to blbci a tech si je lepsi nevsimat...
Jsem zvyklý ze starého diesela 2.5L točit mezi 1500 - 3500 a těch 500ot dole mi u TD chybí. Ale ani u TDI ani HDI jsem nepociťoval chybějící moment mezi 1500-2000 tak jako u Fordů. Hlavně Focus TDCi pod 1900ot vůbec netáhne. To i moje Mondeo 1.8 benzín na 1500ot táhne víc. Ale třeba Megane s dieselem 74kW má max. moment už v 1500ot. Takže to lze vyrobit. Přečipované TDI mají také nárůst momentu posunutý z 1800ot. na 1400-1600. Prý se ale zvýší spotřeba na volnoběhu.
Co se tyka HDi 66kW, tak mne opravdu zklamalo, protoze jsem mel Xantii 1.9TD (coz je vylozene historicky motor) a nepozoroval jsem zadny rozdil. Hlavne nutnost podrazovani pri popojizdeni ve meste - 1.9dCi ve Sceniku je o necem jinem....
Picasso ma velkou klimatizovanou schranku 15litru pred spolujezdcem minimalne v Exclusivu s aut.klimatizaci.
Co se tyka potahu, kuze je na udrzbu skvela vec (z vlastni zkusenosti), mel jsem vsak na mysli bezovy mikroplys, ktery se jako jedina varianta potahu krome kuze nabizi v Exclusivu - to skutecne neni nic vhodneho do "uzitkoveho" automobilu pro mladou rodinu....
Skoda, ze u Picassa setrili krome bubnu i na samoriditelne zadni naprave.
Re: Majitelé Xsara Picasso - zveřejněte své zkušenosti.
kutil, nieco som s tym autom najazdil, mozno som sem nieco o tom pisal, ale urcite som pisal na server na www.autorevue.cz a hladaj okolo augusta-septembra
Re: Majitelé Xsara Picasso - zveřejněte své zkušenosti.
to matuS: Jo to jsem četl. To se mi líbilo. Je to lepší, jak ty jejich testy. Co citlivost na boční vítr? Jak to vypadá teď? Měl jsi nějaké závady? Jak vypadají brzdy a destičky. Nekmitá řízení? Jak to vypadá se spotřebou? Není v létě v autě vedro? A co v zimě? Je teplo i na zadních sedadlech? Kolik se toho vejde do kufru? Dají se zadní sedačky sklopit a nechat ve voze nebo se musí vyndat? A co rádio, je dobré? Má to palubní počítač? Nevrže někde něco? Co sedačky, nejsou uvolněné? Díky!
Re: Majitelé Xsara Picasso - zveřejněte své zkušenosti.
no bohuzial ja som teraz v sydney, takze auto tu nemam (btw picasso by sa malo zacat dovazat aj sem)
co viem, zavady niesu ziadne, spotreba neviem. co sa tyka kurenia - neviem, ale s chladenim je pravda, ze ked je horuco, tak ti na zadnych sedadlach to maju troska horsie. robil som to potom tak, ze som vypol automatiku a pustil silnejsie vetrak a ciastocne zavrel vetraky predu (aby sme tam nepomrzli) a tym padom islo viacej chladu dozadu (popod predne sedadla idu vyduchy klimy dozadu)
to je pravda, ze mohli dat aj dozadu nejake cidlo na teplotu :-(
ale platilo to len v tych najvacsich horucavach, inak v pohode (no ale vacsinu casu som ajtak jazdil sam :-) )
sedacky sa daju sklopit a nechat v aute, je tam na to automaticka poistka, cize sa to pri skladani samo zaklapne a zostane to tak. nic nevrzgalo. radio je dobre, bol som prekvapeny. palubak tam je. ked som ja s tym jazdil, tak nic nevrzgalo
Mám s Piccasem najeto asi 18000 km a zde jsou moje zkušenosti. Auto mi vyhovuje svým vnitřnim uspořádáním, hlavně při převážení rozměrných věcí a při dovolený - daji se totiž vyndavat zadní sedačky jedna po druhé a po vyndání všech zůstane rovná plocha, ideální pro nocování ve dvou. Vrzání nikde žádný, jedině co mě štve při popojíždění na polní cestě vrže těsnění dveří. Další co je třeba zlepšit je přesnost řazení, oproti fabii to jde víc ztuha a méně přesně, je možné že si to časem sedne. Mám obyč. klimu a nepocítil jsem žádný problém. Vyhovuje mi vyšší posed, jízdní vlastnosti považuji ze všech aut s kterými jsem dlouhodobě jezdil za nejlepší - jedná se o ježdění jak na sněhu tak na asfaltu. Rádio je jednoduché ale vyhovuje, repro vpředu vzadu a v polubní desce, super je ovládání na volantu. To je snad všechno co mě napadlo.
mam 1,8 16V. S tim řazením myslim, to není zas taková tragedie, taky řadim stylem který popisuješ, tj. ruka na opěrce a dvěma prstama, ale ve Fabii páka neklade takový odpor, proto ten muj dovětek, že se to oběhá možná časem. Určitě bych Picasso neměnil, měl jsem možnost sedět ve stejně drahé Zafiře. Ve výsedku měla motor 1,6, bez klimatizace, např. chyběl spínač na vnitřní osvětlení, méně místa a konstrukce zadních sedaček mi nevyhovovala. To jen tak zevrubně.
zasa zafira ako jedine z tychto aut moze mat az 7 miest a to tiez stoji za zmienku.
otazka je, ak je to auto naozaj predrazene, ci sa potom za troska viacej penazi neoplati kupit nejake normalne velke auto typu sharan (C8, 807, voyager atd)
Dobrý den.Uvažuji o koupi 4-5 let starého auta Xsara Picasso a prosím o radu,co se týče výběru motoru.Jsme dva dospělí,jedno dítě 5 let a další na cestě,takže většina cest v tomhle obsazení,občas v pěti lidech do práce,většinu po Vysočině.Budu vděčný za Vaše názory a zkušenosti.Děkuji
Dotaz na samovolné sepnutí výstražných světel u Xsary Picass
žádám o radu k samovolnému spínání výstražných světel(směrovek), pokud již někdo tento problém měl a již jej má odstraněn, tak prosím o vyjádření jak lze tento problém odstranit a jakou finanční hotovost si mám nachystat. V některém motoristickém časopise jsem četl, že toto je problém vyskytující se u Xsary Picasso. Díky za případné reakce.
Re: Dotaz na samovolné sepnutí výstražných světel u Xsary Pi
Zdravim vas, prave som zacal mat tento problem..hlavne ked prsi alebo je vlhko...v servise mi telefonicky povedali, ze niekde asi zateka elektronika...viete mi podrobnejsie popisat ten problem, prip. si mozme zavolat,
pozdr., Mojo