Tak jsem se dnes vratil od fandy W115ek.Prisli jsme na veci jako napr. ze naprava byla bourana a proto to rizeni nechodi jak ma.Jedu tam znovu v utery na jeji vymenu a namontujeme rovnou rizeni s posilovacem:-)Dale silentbloky na motoru a stredove uchyceni kardanu.Dalsi veci podle casu.Jinak se mu autak libil,ze je v puvodnim stavu.Mam radost,ze se auto vraci do te spravne podoby.Tak mi drzte palce:-) Scout
bitte, bitte :-) Bydlim v JC, mohu prijet kamkoliv v rozumne vzdalenosti. Jakou maji akceleraci 0-100 kph vase vozy? Ja mam podle ofic. udaju 9.8s, ale nekde jsem videl i 10.9, takze nevim. Spis si chci vychutnat pocit vetsiho prostoru interieru, nez mam ja...
Ahoj, dík profe za ty přezdívky, to jsem opravdu nevěděl. Ale od žraloka výš to znám. Nevíte náhodou někdo jakou přezdívku má nová S-klasse ? Vím že W210 je "moucha" nebo "vokáč" atd... ale novou S-klassu jsem v nicku ještě neslyšel. Ondra
Ondra: tak nějak to začalo kulaťákama, S-klasse kulaťáka je tzv. Adenauer, podle skopčáckýho kancléře, kterej v něm jezdil. Pak přišly křídla a to sice malý a velký(S klasse). Po nich následovalo polokřídlo - S-klasse ke kraťasu, který ze předu vupadalo jako křídlo, ale už nemělo ploutve a zadek už vypadal jako u jeho chudšího bratra W115, kterej byl prostě už krátkej. Prostě kraťas, od toho, že už se mu říkalo krátkej Mercedes a oproti křídlům byl znatelně kratší. Faceliftingem se z něj stal žralok, no a pak začaly piána proto, že jejich víko kufru připomíná dekl kláves od piána. Malý a velký, no a dál to určitě znáte.
Ahoj, no vidíš to mě nikdy nenapadlo proč se říká "kraťas" !?!!?? Proč se říká "žralok" to vím, ale proč "kraťas" to nevím. Kdo to víte ? A proč se říká "piáno" ???? Kvůli žebrování ve světlech ? Ondra
Ja bych Te svezl ale az dam par veci do poradku.Mam totiz odpovednost za za vsechny ostatni "kratasy" - nechci jim zkazit reputaci:-) Par veci mi tam zatim jeste nechodi jak ma.
Proc se tehle w115ce vubec rika "kratas"? Pri parkovani me to zas tak kratky nepripada:-)))
Ja se schvalne na to rizeni zeptam.Ale rikal mi,ze si z toho delal hlavu za kolik to sezene a znamej co dela mercedesy mu rekl at neblazni,ze nove stoji 1500...
Ahoj Ladis, to je pravda co píše Prof. Ale pokud bys za každou cenu chtěl svézt v W114, tak můj brácha má W114/230.6 v perfektním stavu, v automatu, el. přední okna, originál lak. Fakt supr kára. Hezčí W114 v benzínu jsem neviděl. Škoda že jich jezdí tak málo. Do S-klasse (tj. W116, W126, W140) raději ani nevstupuj, to bys pak raději nechtěl svojí 190E vidět :-))))) Ale každý typ má svoje. Třeba parkování s 500SEL je jiné než s 190E atd... Ondra
Zdravim, tak jsem si rikal, jak moooc rad bych se projel nekdy ve W115, nasel by se nekdo, kdo by me svezl? Na oplatku mohu poslouzit svoji 190E :-)
Klidne bych rad poznal kvality i W116,W123,W126... hehe, zni to divne, ze jo? Ale vazne - dosud jsem nepoznal ze starsich medaku nic nez svoji 190ku...
Dnes jsem Elit testnul a ac jsem tomu nechtel verit odchazel jsem s tesnenim na me auto:-)Myslim si,ze W115ka opravdu nejaky ten milimetr snese a hlavne to snese moje penezenka:-) Kamarad tam ted kupoval nove rizeni na 124ku (r.89) na servo a platil 1500Kc, coz se mi zda velice solidni.
Ale já vím, že o přesnosti tvaru v mm je originál z MB originál. Vím to nejen u W126 blatníků když jsme pasovali na bráchovou 500SEL, která v jednom místě je trochu jiná. Ale není to tak hrozný. Každopádně za 1600,- je to supr ne ? A antikorozní ochranu zevnitř udělal brácha kvalitní = asi 3-4 vrstvy základovky Pragoformex + navrch cizí rezistin, to musí vydržet už na věky pokud do toho někdo zase nenabourá :-((( Ondra
O té kvalitě neoriginál blatníků a jiných plechů by se dalo polemizovat. Jasně, používáme tyhle repliky, ale jako originál to rozhodně není! Jde hlavně o nepřesnosti tvaru, ale myslím že pro W115 nějakej ten milimetr sem nebo tam není žádná míra...
Ahoj !!! To jsi udělal dobře, že jsi si koupil W115 :-)) Díly jako čepy, těsnění, žhaviče atd... vše se dá sehnat v prodejnách (nebo jejich zastoupení) fy. Elit a jejich podobné... V takovýchto prodejnách mají plno katalogů různých firem a dá se koupit plno dílů. Třeba i přední blatník atd. Cena je mnohem nižší než u originálu, a kvalita je si myslím zcela dostačující, možná i stejná s originálem. Takže hodně úspěchů při restaurování technického stavu ale asi i stavu karoserie... Ahoj, Ondra
Potrebuji koupit tesneni pod viko ventilu (220D 1973).Jelikoz jeste nemam prehled co lze pouzit z novejsich modelu tak by me zajimalo jestli jej lze normalne koupit v obchode nebo shanet original po inzeratech. Dik.
Pred par dny jsem koupil W115 220D. Prodal jsem sveho stareho Favorita a dal se na cestu dobrodruha a romantika zaroven:-)Konecne budu mit auto mych predstav a diky naftovemu motoru i financne unosne. Svezl jsem se jako kluk ve W115ce ale benzinovem a sestivalci.Dodnes na to vzpominam.Radeji ale budu jezdit naftackem nez vubec ne? Nebudu to s nim mit lehke, aspon ze zacatku nez se mi ho podari dostat do stavu,ktery jsem si urcil, to je mi jasne. Tak zatim:-) Scout
Dovolil jsem si zalozit jeste jedno tema pro Mercedes a to pro stary dobry W115.I kdyz je tady u sousedu pekne povidani o ostatnich typech a obcas se tam najde rada i pro priznivce "kratasu" a "zraloku" takhle by to melo byt prehlednejsi.