Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ženeva živě: Kia Soul - trojčata s rozdílnými charaktery

11 komentářů

Jakobych to už někde viděl, jen korejci to dotáhli rychleji do konce.
Homer J
Myslíš Yetti. No podobný si moc nejsou, ale je fakt, že to bude ta samá třída. I když design nic moc je u obou dvou aut.
Tolik Skodovackych designovych prvku :yes: :yes: :yes:
Ktorému volovi toto auto pripomína Jeti? Videli sme Soul. Pár blbcov povedalo: Jeti. Ale teraz aj keď to tam nevidia,tak to píšu. Veď to Jeti nepripomína ani zdialky. 8-s
Jo máš pravdu. Ale mají pravdu i ty co jim to Škodu připomíná. Je to totiž tím, že si i škodovka půjčila pár detailů od jinejch výrobců. Neodsujuju to, dneska je to bežná věc.
A ktoré? Jeti je originál.
A odkial to ty vies, ked si tu este prednedavnom otravoval ludi, aby ti ukazali Yetiho.
Soul se ukazal na vystavach o pul roku pozdeji nez Yetti a bude se vyrabet o pul roku drive nez Yetti. To je na casovem useku 3,5 roku pomerne znacny trhak. Je videt, ze nez dorazi koncept k hlave mastodonta, nez on se rozmysli a pak to necha 2 predelat, tak ti snazivejsi jiz vyrabeji.
MiraTDi
opět zachrápala - Yeti, kde jsi???????
Kdeze Jetti >😁 Scion xB :-!
_patrik
Není úplně pravda, že Soul navrhoval Schreyer. Původně představený koncept z let 2005-2006, jasně patrný i v téhle předprodukční verzi, byl značený kódem KND, tedy "Kia Namyang Design" (Korea) a Schreyer (ani žádná evropská dílna) s ním neměl nic společného. Na práci se podílelo také design centrum Kie v Kalifornii a šlo údajně o vzorovou spolupráci dvou kulturních světů. Peter Schreyer začal dělat některé zásahy až ve finálních fázích, po svém nástupu na post globálního šéfdesignéra na podzim 2006. Navíc vedením designérského týmu byl pověřen starý známý Gregory Guillaume, šéfdesígnér evropské sekce Kia. Prvotním zárodkem Soulu navíc byla studie KCDI Slice (tj. Kia California Design), prezentovaná v Detroitu v roce 2002. Aktuální verze samozřejmě nese některé určující prvky Schreyrem zavedeného stylistického arzenálu, který má napříště charakterizovat Kiu. Nejnápadnější je asi hranatý motiv "fitness činky", který známe z různých variací z konceptu Kue a který dává jasně najevo konec bionických křivek v rámci Kie. Mimochodem to věstí podstatnou proměnu např. Carensu i cee'du v další generaci, o Opirusu raději ani nemluvě. V tomhle smyslu je Soul první částečnou realizací Schreyerových záměrů v produkčním voze, na úplnou si ale ještě musíme počkat. Není celkem pochyb, že laureát superprestižní ceny londýnské Royal College of Arts, který netají nadšení nad volnou rukou, kterou dostal, bude hledět z Kie udělat trendsettera. První nakročení v Soulu je docela slibně, autíčko má zcela jasnou identitu a velkou míru ležérního prostoru pro vymýšlení zábavných detailů, jinak k nalezení pouze v Itálii a částečně Francii. Jako by slezlo spíš z předváděcího mola než vyjelo z dílny.
Typický je v tomhle směru i mikrosite Soulu, který zřetelně těží z marketingových fíglů mladistvé oděvní módy, press release opravdu stojí za přečtení: [odkaz]