115 komentářů
caute.kazde leto Kosice-Barcelona asi 2000-2200km podla trasy,prestavky na jedlo a zachod samozrejme.Tento rok to bude s Polom 16v.zatial najmensie auto na tuto trasu,hehe.
Každých 14 dní 900 km Brno-Zurych v pohodě. Vono taky záleží jakým autem jedeš. Jednou jsem byl jenom na otočku, 2 hodiny pausa a nazpátek.
Wartburgem 311 - 700km (bez problémů - hodina přestávka tam). Do tisíce kilometrů se to dá normálně vydržet. Ve škole toho člověk naseděl...
Ono nejde ani o to kolik kiláků se v kuse ujede ,ale jak dlouho se jede. Já jsem asi před třemi lety jel z Chorvatska (od Splitu). Kámoš si usmyslel, že to zkusíme vnitrozemím. Nakonec jsme jeli 23 hodin v kuse asi se čtyřmi 10-ti minutovejma přestávkama - šichta jak kráva. Druhej den jsem byl jak nakopnutej.
Loni sem jel z dovoleny z Chorvatska do Prahy na jeden zatah a to s Formanem. Vyrazil sem v 10.00 a v 2.00 sem byl na chalupe 100 km od Prahy. Suma sumarum neco pres 1100 km. Ale po tydnu dovolene sem teda rozhodne nebyl nijak znicenej. Kdo trochu pamatuje jaky * byla auta driv, vam rozhodne potvrdi, ze dnesnim autem ujet 1200 km neni zadna hruza.
Kilometry už jsi nepamatuji, zkusím to zpočítat v mapě. Bylo to Praha - Brusel - Paříž. Úplně v pohodě, asi díky accordu s klimou. Na nervy byla jen 25ti kilometrová "ucpávka neboli štau" v Německu, kde se jelo cca 5 km/h nebo vůbec.
Vyse uvedena trasa s dvema zajizdkami, cca 950 km za 15 hodin, F. Panda 903 ccm. ani pozde vecer jsem se necitil unaveny, ale druhy den se mnou nic nebylo.
Máte pravdu, že záleží víc na tom jak dlouho jedu, než kolik jsem ujel. Už jsem popisoval mojí jednu cestu s Formanem. S tímto kostitřasem jsem jedou s kolegou "udělali" Londýn - Praha.
Vyjeli jsme z Londýna ve 4 ráno a v 10 večer dorazili domů. Cestou jsme stavěli akorát na záchod u pump a parkrát přestávka na jídlo. Řízení jsme si rozdělili tak napůl, takže jeden mohl aspoń chvilku odpočívat. Ve finále po celkem hladkém průběhu nás celníci (pochopitelně už český ) řádně vydusili, čekali jsme 2 hodiny než nás pustili do čech. Druhej den jsem musel být už ráno v práci a to bylo něco - chodil jsem jak mátoha a v hlavě pořád slyšel řev motoru z toho sráče.
Vyjeli jsme z Londýna ve 4 ráno a v 10 večer dorazili domů. Cestou jsme stavěli akorát na záchod u pump a parkrát přestávka na jídlo. Řízení jsme si rozdělili tak napůl, takže jeden mohl aspoń chvilku odpočívat. Ve finále po celkem hladkém průběhu nás celníci (pochopitelně už český ) řádně vydusili, čekali jsme 2 hodiny než nás pustili do čech. Druhej den jsem musel být už ráno v práci a to bylo něco - chodil jsem jak mátoha a v hlavě pořád slyšel řev motoru z toho sráče.
Mám i jiné zkušenosti. Párkrát jsem měl cestu se svým šéfem s Omegou M3V6. Třeba Praha - Ostrava - Dubnice - Praha. Večer jsem pak už doma byl taky "načatej" ale pouze od sezení jinak žádnej bolehlav apod....Druhej den jsem byl zdravej člověk. Prostě s takovou Omegou není žádný hrdinství dělat dlouhé štreky.
Nejdelsi streku jsem jel feldou 1.6 z Vieste v Italii do Prahy. Je to asi 1550 km. Rano jsme vyjeli v 9 hod a v Praze jsme byli v 6 rano. Celkem asi 21 hodin, 3 x zastavka a 1 hod na jidlo a odpocinek, jinak sem tam 10-20 min pouze na protazeni a na zachod. Jel jsem s vytlucenym sklem u pravych zadnich dveri, zalepenymi jenom igelitem. To byl horor, pri 130 se nedalo poslouchat ani radio. Horsi mozna byl ale vylet z Numany do Rima. Je to sice jen 300 km tam a 300 zpet po dalnicich, ale ten Rim, to je hruza. Rano jsme vyjizdeli o pul paty a z Rima zpatky v 9 vecer. Tech 300 km zpatky jsem jel 6,5 hodiny, stavel jsem na kazdym odpocivadle a 2 hod jsem proste musel prospat. Takze pouceni - nezalezi ani tak na vzdalenosti jako na okamzite kondici. Nema cenu se zbytecne prepinat, za volantem usne clovek raz dva. Caute.
Ja sice nemam na jeden zatah najeto vic jak 800km, ale pred dvema lety jsem byl nucen najet v prubehu tydne ve Felicii kombi kazdy den 600 - 800km po obycejnych cestach na morave. Zastavek bylo sice behem dne tak 12 - 15, ale zadna nemela vic jak 5 minut. Po tomhle tydnu jsem byl strasne rad, kdyz jsem doma o vikendu presedlal na starickou Jawu 250 a jen tak pro zabavu se projel.
Takhle v zimě (únor) po vlastech českých asi 950 km, ale protože jsem vyjel v poledne, tak většinu cesty v noci, někdy i v mlze a to ještě po dálnici asi jenom 300km ... i když mám relativně dost pohodlný auto (Nissan Maxima), druhý den jsem prospal ... mlha a noc, ještě drobně mrholilo a hledat v mapě cestu to je prostě lahůdka 😊))
Ujel jsem 1500 km během 26 hodin na cestě Olomouc-Mnichov-Olomouc , těľko říct, jestli to bylo s odpočinkem, protoľe za ten chození 11 hodin po městě nepočítám.
Asi 2000 km Brno-Praha-Amsterodam - pul dne pauza - Praha-Brno, cesta tam 12 hodin, cesta zpet 16 hodin. V protismeru v Nemecku byly samy kamiony (jel jsem o pulnoci) a 300 km me pri jizde v jednom zuzenem pruhu oslnovaly... Kdyz jsem se chtel podivat jak jedu rychle, nebyl jsem schopen cca 1 minutu rozeznat otackomer od rychlomeru, tak jsem na 5 minut zastavil a pokracoval dal (musel jsem)...
To znám, jednou sem jel do Amsterodamu taky 16 hodin. Vyjel sem pozdě, v Německu sem chytil ątaum a bylo. Za 4 hodiny jsem ujel 20 km. Jinak rekord je Amsterodam - Praha za 7:55 z centra do centra. Kdyby bylo víc peněz na benzín, tak by to ąlo i rychlejc 😊
V létě z dovolené: trasa Žilina-Kadaň (cca 600 km). Vyrazili jsem asi v 9 hod ráno a v 8 hod večer jsme byli v Kadani (hodinové bloudění po Praze-bylo to má premiéra). To vše ve Š120.
Jednou jsem jel Ostrava - Chuchelna - Ostrava na kole a 2 dny jsem pak nemohl chodit.
1 200 mil, Long Island , NY - Orlando , FL zastavky jen na bezin...Samozrejme totez zpet..😊 Jiz nikdy vice...😊
S dobrym autem, mimo letni sezonu a v noci se
daji ujet velke vzdalenosti. Vlastni zkusenost
na trase Trutnov -> Lecce (krasne mesto v jizni Italii, asi 40km od Brindisi), je to asi 1950km. Cesta tam za 15 hodin, 24 hodin na miste a zpatky za cca 13 hodin, se zastavkami jen u benzinek. Povozem byl Fiat Croma 2.0ie Turbo, stala rychlost hodne pres 200km/h skoro celou cestu...
.. na vysvetlenou, ja tim ridicem nebyl, ridil kolega, ktery ma par let do duchodu, musel jsem smeknout pred jeho reflexy a zkusenostmi... to auto jsem od nej pozdeji koupil..
daji ujet velke vzdalenosti. Vlastni zkusenost
na trase Trutnov -> Lecce (krasne mesto v jizni Italii, asi 40km od Brindisi), je to asi 1950km. Cesta tam za 15 hodin, 24 hodin na miste a zpatky za cca 13 hodin, se zastavkami jen u benzinek. Povozem byl Fiat Croma 2.0ie Turbo, stala rychlost hodne pres 200km/h skoro celou cestu...
.. na vysvetlenou, ja tim ridicem nebyl, ridil kolega, ktery ma par let do duchodu, musel jsem smeknout pred jeho reflexy a zkusenostmi... to auto jsem od nej pozdeji koupil..
Nic proti 2000 Km ale nevěřím těm 200 KM/hod a už vůbec ne ve fiatu Croma ,ta jistě 200 jede , ale sedet v ni pri teto rychlosti tak dlouho je nadliské možnosti.
Sedel jsi nekdy v te Crome? Na dlouhe cesty vubec neni spatna, vzdyt je to vyssi stredni trida, na urovni Opelu Vectra, Fordu Mondeo, Alfy Romeo 166... s motorem, ktery tam byl (2.0ie Turbo), jezdila az 240km/h dle tachometru. Technicke udaje: 114kW, 235Nm, hmotnost 1190kg, max.rychl. 210km/h, zrychleni 0-100km/h za 7,9s. Pneu elektrony 195/60 R14, rozvor 2690mm, vetsi rozchod kol a sportovnejsi podvozek nez maji slabsi verze. Muzes jet treba 220km/h, ridit jednim prstem a druhou rukou se drbat treba za uchem, sedi fakt jak prilepena...
Myslím, že záleží na rychlosti (a tím i pohodlí), kterou jedete.
Jezdím tak 1x měsíčně trasy 1000-1500 Km tam a zpátky. Normálně, když přejíždím Německo z Francie do Čech, jsem na českých hranicích hodně vyflusaný a musím odpočívat a dát si Redbulla.
Jednou jsem měl ve Francii poruchu a mastil jsem přes Německo 80 km/h. Trvalo to sice 11 hodin, ale vůbec jsem nebyl unavený a bez přestávky dojel do Prahy.
Jezdím tak 1x měsíčně trasy 1000-1500 Km tam a zpátky. Normálně, když přejíždím Německo z Francie do Čech, jsem na českých hranicích hodně vyflusaný a musím odpočívat a dát si Redbulla.
Jednou jsem měl ve Francii poruchu a mastil jsem přes Německo 80 km/h. Trvalo to sice 11 hodin, ale vůbec jsem nebyl unavený a bez přestávky dojel do Prahy.
No, a ted nam povykladej, jak to bylo doopravdy...😁DD
Protoze 1950 km za 15 (ci 13 hodin) je absolutni blabol...😁DD
Protoze 1950 km za 15 (ci 13 hodin) je absolutni blabol...😁DD
a proc se ti to zda jako blabol, mozny to je, kdyz to zenes po dalnici
To urcite ne. V Rakousku by te chytli nekolikrat na radar, pote cekas na prechodu, a dale: nejedes porad po dalnici. Udelat rychlost s libovolnym autem (natoz Fiatem) pres 150 km/h na dlouhe trase je *absolutni* blabol.
Chvili jsem tady nebyl, koukam, ze tomu moc neverite. Kdybych nebyl spolujezdec a nekdo mi
to vypravel, tak bych byl taky na pochybach...
Ta vzdalenost je opravdu cca 1950km, jeli jsme tam na zacatku kvetna, pres noc, na hranicich zdrzeni jen na minutu. V noci v kvetnu jsou rakousky a italsky dalnice uplne prazdny a muzes si to mastit kolik chces, je to napor na oci, ale zvyknout se da... vzdyt rikam, ze jsem toho kolegu obdivoval. A prekvapil me i ten Fiat, opravdu bez problemu vydrzel jet nekolik hodin rychlosti kolem 210km/h, kratkodobe az 240km/h, samozrejme podle tachometru. Toshi, spocitej si prumernou rychlost, nikdo netvrdi, ze ridil 15 hodin dvoustovkou, to bys dojel nekam do Turecka (3000 km)... 😁DD
to vypravel, tak bych byl taky na pochybach...
Ta vzdalenost je opravdu cca 1950km, jeli jsme tam na zacatku kvetna, pres noc, na hranicich zdrzeni jen na minutu. V noci v kvetnu jsou rakousky a italsky dalnice uplne prazdny a muzes si to mastit kolik chces, je to napor na oci, ale zvyknout se da... vzdyt rikam, ze jsem toho kolegu obdivoval. A prekvapil me i ten Fiat, opravdu bez problemu vydrzel jet nekolik hodin rychlosti kolem 210km/h, kratkodobe az 240km/h, samozrejme podle tachometru. Toshi, spocitej si prumernou rychlost, nikdo netvrdi, ze ridil 15 hodin dvoustovkou, to bys dojel nekam do Turecka (3000 km)... 😁DD
Volvista: jeątě nikdy mě nechytli poliąi v noci. Jen automatický radary na rampách nad dálnicí, ale nikdy mě nic nepřiąlo (z Německa). A k tý průměrný rychlosti 150 km/h: Vídeň-Praha po půlnoci za 2:08 v autě který jelo max 180 (starej dobrej Citroen CX GTi). Z Brna do Prahy jsem potkal jen dvě auta.
Nejak sem si nevsim, ze by byla v Evrope dalnice, merici 1 950 km...😊)) A BTW chtel bych videt toho cloveka, co dokaze ridit 15 hodin 200 km rychlosti...DDD Smesne....😉))
Říkal, že řídil jeho kolega. Třeba mu špatně rozuměl, když mu říkal ujetou vzdálenost. Asi to bylo 950 km.
Mily doktore, nepotrebuji nic pocitat, ty udaje jsi uvadel ty, podivej se laskave, co pises...(13, resp. 15 hod, stala rychlost 200 km apod.) Jeste jsi nenapsal, kdeze je ta dalnice, ktera ma 1950 km a muzes po ni jet stale pres 200 km/hod...Blabol, nic nez blabol...
Jo a to jste, predpokladam, na te dalnici byli celou cestu sami, ze?? 😁DDD
Tosh: koukni se radeji znovu, co tam bylo napsano... ale muzu ti to sem okopirovat: "..stala rychlost hodne pres 200km/h --skoro-- celou cestu.." Nikde jsem nepsal, ze to bylo jen po dalnici, ale kdyz se podivas do mapy, tak zjistis, ze z Vidne muzes nepretrzite po dalnici az do italskeho Bari a to odhaduju na asi 1500km.
No nebudes tomu verit, ale zacatkem kvetna ve tri rano tam opravdu moc provozu neni... obcas nekdo kolem vetsich mest, ale jinak fakt prazdno.
No nebudes tomu verit, ale zacatkem kvetna ve tri rano tam opravdu moc provozu neni... obcas nekdo kolem vetsich mest, ale jinak fakt prazdno.
Aha, ja zapomel!!!! Vy jste jeli celych tech 1 500 km a porad byly tri hodiny rano!!! Nebud smesnej...Btw : mohl bys mi priblizit trosicku presneji vetu : " STALA rychlost HODNE PRES 200 km/hod, SKORO CELOU cestu??? "...😁DDDD
Takze kdovi, jestli ste fakt neskoncili v tom Turecku...😊)
Toshi, ty jsi opravdu nenapravitelnej rejpal.... ted jsem si procital nejake diskuze, kde jsi se projevil uz driv. Vzpominas, jak jsi se navazel do radimba, kdyz psal, ze jel na motorce 270km/h??? Ze mel ruku v nocniku?? To je clovek, kterymu to docela verim, hlavne kdyz vim, ze to zas takovy problem neni. Ale ty si jezdis v Americe maximalne 80mil/h a tohle cisla jsou pro tebe nepredstavitelny, nemam pravdu??.... To slovo --skoro-- chapej trochu mirneji, nemyslim tim 99%, ale dejme tomu 60%, nechapu, ze ti to v ty hlave nedoklapne...
Jasne, nejlepsi obrana je utok...Takze misto abys priznal, ze Tvoje blaboly o tom, jet 1 950 km za 13 - 15 hodin prumernou rychlosti HODNE pres 200 km/hod, stale ve tri hodiny rano, jsou opravdu z rise tvych snu, vytahujes tady uplne jine debaty o uplne jinych problemech...To opravdu svedci o Tve verohodnosti....
BTW: kdybych nahodou potkal nekoho na motorce jet 270 km/ hod, tak do neho malinko postrcim...😊))
Abych videl, jestli je to opravdu profesional..😊))
Abych videl, jestli je to opravdu profesional..😊))
Ja nevím jak vy ale já jezdím každé dva maximalně tři měsíce do Moskvy a zpět což je od baráku k baráku něco málo přes 2100 km
Nejdřív jsem to jezdil se Škodou Octavia 1,6 GLX potom s RANGE ROVER 3,5 Efi a teď s JEEP GRAND CHEROKEE 4,0 Limited
A můj osobní rekord ?
S Octavií za 21 hodin včetně čekání na třech hraničních přechodech ( Rusko-Bělorusko , Bělorusko-Polsko , Polsko-ČR )což považuji za slušný výkon
Nejdřív jsem to jezdil se Škodou Octavia 1,6 GLX potom s RANGE ROVER 3,5 Efi a teď s JEEP GRAND CHEROKEE 4,0 Limited
A můj osobní rekord ?
S Octavií za 21 hodin včetně čekání na třech hraničních přechodech ( Rusko-Bělorusko , Bělorusko-Polsko , Polsko-ČR )což považuji za slušný výkon
Naposledy minulý týden 1350km a z toho 900km mimo dálnice a 500km na mašině, ale nejhorší na tom byla ta doba jízdy a ne ta délka. Asi tady budu lámat rekordy, bylo to 22hodin !!!
1300 mil.Ono to není nic moc,zadek bolí i po 500 km,horší jsou ty následky.Po návratu-postupně-,105 $ doručit do měsíce,jinak..se s naší zemí setkáte na 10 let prostřednictvím obrázkových publikací.Totéž při 10 km nad limit ve Švýcarech,tam to bylo pro změnu 5546.-Kč(přesně),nic na místě-to je pokus o podplácení a okamžitá vazba. Pokud to bereme jako soutěž a sport,je to dobrý,jinak Vám přeji veselé honění kilometrů nebo mil ,o co jde jiného.
Vloni jsme jeli s jedním známým do Bulharska a kvůli bezpečnosti nonstop. Hrůza a děs. Trvalo nám to přes 20 hodin. Kolik přesně to nevím a kilometry jsem raději nepočítal. Bylo to až na pobřeží kousek od Varny. Opel Omega 2.0i a SAAB 9000 2.0i .....
Duben 12.00 odjezd Haviřov kolem 14.00 příjezd Barcelona cca 2100 km .Hyundai Lantra . Ve Francii jsem poprve pochopil k čemu je dobrý tempomat.Noha na podlaze, 160 km víc to nejelo a po hodině jsem nevěděl jak si sednout.Ted mam Lagunu a je to o něčem jiném.Nejde o to kolik je vzdálenost ale včem to jedu.
ale už bych to nikdy neudělal. Důvod byl ten, že v horkém létě dostal můj 12letý syn plané neštovice s horečnatým průběhem a my (oba jsme lékaři) jsme ho chtěli mít co nejdřív doma. V autě je sice klimatizace, ale koncem cesty jsme byli všichni jak uvaření. Je to dohromady asi 2600 km. Už nikdy!
Sluzebnim Escortem kombi Diesel... Celkem pohoda akorat to nejede vic jak 160 😲(((
A ted mam sveho Megane Combi 1.6 16v a klidne to tim pojedu tam a zpatky 😄)))
A ted mam sveho Megane Combi 1.6 16v a klidne to tim pojedu tam a zpatky 😄)))
v 93´jeto 2 500 Km ale nezvládl jsem to celé najednou, na dálnici mezi Mnichovem a českou hranicí jsem jezdil skoro ve všech pruzích (naštěstí byla skoro prázdná) a tak jsem si dal na chvili dvacet, jinak jsem to jel Oltcitem z celou rodinou. Už bych to nikdy nedělal fakt to nestojí za to. Také jsem jezdil doslova non stop do Warszawy (stál jsem jen na hranici) ovšem jednou jsem zabrzdil o kamion (o tom jsem už také někde psal) a teď se raději projdu lesem či nečeho napiju nebo sním a snažím jse dělat pauzy co 2-3 hod a to i když jedu i do Prahy. A pokud jezdíte z dětmi tak máte "klidnější" nervy, vyřádí se mimo auto.
A tos na tu cestu ale spotreboval celou dovolenou, ne? Nejak si nedokazu predstavit v Oltcitu 2 500 km...
Jednou jsem Oltcitem jel a je to jak sekacka na travu 😄)) (nic ve zlym 2500km je nadlidskej vykon v kazdym aute)
né cestam i zpět trvala 5 dni (dohromady), jinak byl jsem s ním i v Itálii ale jen severní a na Makarské. Všechno se dá. A kolegové co jeli Favority tak nebyli o nic "čerstvější" než já. Fakt je, že to asi byl mimořádný kus a jezdí dodnes, používám ho ke stavbě a také jsem s ním vystěhoval barák po rodičích. Tahal vazíky ze kterých jsem ve zběrně sundal jednou 1 200 kg, podruhé 800 kg a spoustu jiných "zajímavých" jízd.
Jen doufám, že mi vydřží s tím barákem a pak už půjde do šrotu. Jinak bylo bez větších poruch.
Jen doufám, že mi vydřží s tím barákem a pak už půjde do šrotu. Jinak bylo bez větších poruch.
ja mnel taky Facko a to je supr vuz sedacky uz sou jako houipaci sit ale jinak poohoda. kbyby je delali tak si ho koupim zase. ted jezdim jenom tatuv a ten musimm bohuzel setrit. >😁
13,5 hodiny 1200 km
Z Makarske do Ostravy.
Večer v 1.00 hod spát. Ráno v 5.00 vstávat. Tedy čtyři hodinky spánku. Pak Makarska směr Plitvičky.
Návštěva od 11.00 - 17.00 nebo tak nějak a pak NONSTOP Ostrava příjezd někdy ve 2.30 ráno.
Katastrofa.
Cesta na Makarskou byla pomalejší delší o to unavenější. Po 18 hodinách jsme nevěděl jestli spím nebo řídím. Asi 10 km před cílem jsem se skolil a usnul. Zbytek dojel za 2 hodiny po odpočinku.
Jinak Opel Vectra s klimou.
Z Makarske do Ostravy.
Večer v 1.00 hod spát. Ráno v 5.00 vstávat. Tedy čtyři hodinky spánku. Pak Makarska směr Plitvičky.
Návštěva od 11.00 - 17.00 nebo tak nějak a pak NONSTOP Ostrava příjezd někdy ve 2.30 ráno.
Katastrofa.
Cesta na Makarskou byla pomalejší delší o to unavenější. Po 18 hodinách jsme nevěděl jestli spím nebo řídím. Asi 10 km před cílem jsem se skolil a usnul. Zbytek dojel za 2 hodiny po odpočinku.
Jinak Opel Vectra s klimou.
Jsem ridic a vezu ryby z Hamburku?To se da pochopit.Ale vetsina specha ve svem volnu,bolesti hlavy a krvave oci taky nesvedci o procitenem zazitku.Kdyz jsem jel 2800 km z Adelaide,nemel jsem jinou volbu,mrtvolny spanek na volantu,klima na fest a zase dal.Ale v Evrope?
Dnes zasadne pres Inet hotylek,k veceru dojet,sprcha,vecere,spanek.Druhy den jsem na miste,at je to Norsko nebo Portugalsko,taktez k veceru - situace se opakuje.
Nezlobte se na mne,ze jsem tady nepochvalil srdnate kousky nasich ridicu,ale je to zamer.
Dnes zasadne pres Inet hotylek,k veceru dojet,sprcha,vecere,spanek.Druhy den jsem na miste,at je to Norsko nebo Portugalsko,taktez k veceru - situace se opakuje.
Nezlobte se na mne,ze jsem tady nepochvalil srdnate kousky nasich ridicu,ale je to zamer.
Tak to ja jsem ujel v kuse nejvice 1200km v kuse. Jel jse mdo Chorvatska, ale bohuzel v nejvetsim navalu, takze kdyz jsem vyjel z Prahy ve 22.00, tak jsem byl az v 17.00 v Primostenu ... na dalnicich pohoda, ale ty hranice a zacpy v Chorvatsku, des. Kazdopadne nalozeny Facko, upraveny na 90PS, jelo v pohode, akorat jsem zasral karbec tim jejich zasranym Chorvatskym benalem ... jinak pohoda. Jeste ten den jsem byl u more a pohoda .... akorat rano kdyz jsem vjizdel do Chorvatska, tak na me padla krize, ale RebBull to vyresil .... samo ze cigara taky ....
Bystrica SR-Praha-spat.Bolo vtedy velmi naprd jesenné počasie a bol som hotový dva dni z tej cesty.Posledných 100Km som išiel viacmenej naspamat.
Vloni při cestě na dovolenou do Španělska: Praha - Andorra = 1650 km bez přestávky, pouze rychlé tankování a WC s BMW 524TD, doba jízdy 16 hodin v silném letním provozu (zasekaná dálnice, kolony, průtrž mračen během cesty). Mile mě cesta překvapila, byl jsem na konci cesty čilej jak po ránu.
kostey
Nevi přesně kolik to bylo ale bylo to rozhodně víc v pohodě než Šušice - Praha (pres Horaždovice, strakonice) průměrnou rychlostí 150Km/h v hustém provozu s Fordem Sierrou 1.6
Praha - Split, 1020 km podle internetového intineráře. 14 hodin. Pohoda, na dlouhé cesty, jen s tempomatem, klimoškou a automatem. Pak je to těžká pohoda.
bezne chodim 1100km do roboty v nemecku. Robim to tak 8x do roka (hore, dole). Makam vzdy po sichte startujem o 18:00 a okolo 2 az 4 rano som doma s jednou zastavkou napustit co je prazdne a vypustit co je plne. V noci je to pohodova jazda ...
jo jenže z tý Barcelony to bylo těď v létě bez klimatizace (teploměr v autě stále ukazoval 45stupňů celsia), tempomatu a cestovní rychlostí maximálně 120. to víte 18let starý auto podle techničáku 55kW ale už to má nalítano přes 300 000km tak to bude mít ten výkon asi nižší, řekl bych tak 48,5kW a to auto mělo 1500kg... takže to zas taková raketa nebyla.
matuS
tak ja som sa nechciat dostal do situacie ked som sa dostal do outbacku a musel som sa ihned vratit (hrozba dazda), tak som za den presiel 950km, z toho 500 po nespevnenych cestach. 14 hodin...
Po probdělé noci a prolítaném dnu jsem ve 3 hodiny odpoledne sednul ve Švýcarsku do Uno 1.0 na převozních značkách a mazal 800 km domů. Ve tři v noci už jsem byl doma, a to jsem dělal hodinovou zastávku na celnici. Uno jelo podle tacha až 170, nesundal jsem plyn z podlahy. Dohromady jsem nespal 40 hodin a vypil jsem přitom litr kafe a to Uno kupodivu sežralo jen 5.8 litru na sto.
1430 km Ženeva-Kodaň, vč. 50 min. trajektu + nějaká čekací doba při nakládce a vykládce vozu, za 12 hodin brutto. Počítám to jako jednu cestu, třebaže jsem na trajektu samozřejmě neřídil. Mnohokát jsem pak svého času jezdil trasu rovněž ze Švýcarska na Moravu a zpět (tj. 2x1150 km) se zhruba dvouhodinovým spánkem mezi oběma cestami. Ale to ještě ve Švývarsku nebylo překročení maximálky na dálnici (i tehdy pouhých 120 km/h) o 30 km/h (tedy přes 150) kvalifikováno jako trestný čin (od září 1996) a v Německu neměli všude elektronické tabule vždy s dobrým důvodem pro "dočasné" omezení maximálky... Inu, časy se mění!
Rbaron a Fiat Uno 1.0i....??? To je teda drsný...!!!
zadek524: Kuňa, ty ještě žiješ, člověče? Jak slouží Médo? Zbyla ti ještě 524 nebo ses jí zbavil už tenkrát?
cca 1400mil(2200km).Odjezd 11:50AM,par kratkych vyprazdnovacich prestavek a jedna 45min.ve 2 rano,jinak nonstop.Velkou merou se na tom podilely dobre sedaky,klima, aut.s cruisem a 5,7 litru pod *(vlastne pred nosem). Unavu kolem svitani pomalo prekonat projizdeni floridskych swampu 120MPH+ s otevrenymi okny(totalne prazdna highway,radar ani nepipnul).Prijezd na misto kolem 8😁0rano,nasledujici 8 hodinovym spankem.(Pri ceste zpatky jsme se ale v pulce cesty radeji ubytovaly 😊)).
to justman:Tady na Fl. jsou po setmeni do svitani VSECHNY silnice skoro prazdny, nejenom highway's, zvlast teda na West Coast, protoze s vekovym prumerem ridicu tady, 89.9 let se ani neni cemu divit, ze....😃)))Na East Coast ,zvlast Miami a Ft. Lauderdale area, je to prece jenom trochu "divocejsi", protoze je tam vekovej prumer o deset let nizsi nez tady...😃)))))))
no hele s takou to tam musí být Cadillaců ráj 😊) jinak to sice asi bude znít morbidně, ale zase musí docela dobře frčet pohřebnictví ne ?
ace2: Je tam pohřebiště celejch spojenejch států, už to nemaj kam dávat a zpod drnů na břehu se jim pár tejdnů starý umrlci sypou do moře. A to jak známo zkousne všechno 😄
Rbaron: Ahoj, no jo, ještě žiju...😄. Na Auto.cz jsem trochu zanevřel, protože jsem si oblíbil jiné místečko zaměřené spíše na moji značku... Bavory jsem všechny už vyprášil z domu, jednoho ale stále oprašuju mojí mámě. Já jsem se zcela přeorientoval na MB. Ale ty ses nějak odchýlil od svojí řady, provozuješ fakt to Uno???!!!
Méďo slouží věrně, dobře a spolehlivě. Momentálně mám pro sebe 124/300D, bílou 126/500SEL má manželka (taky jsem se stihnul oženit!!!😃
Na neděli mám ultralibovou černou 126/560SEL.
Méďo slouží věrně, dobře a spolehlivě. Momentálně mám pro sebe 124/300D, bílou 126/500SEL má manželka (taky jsem se stihnul oženit!!!😃
Na neděli mám ultralibovou černou 126/560SEL.
zadek524: Uno? S tím jsem jenom pomáhal Eliášovi, abych ho dostal ze Švýcar. Byla to šílená cesta a dostal jsem za to něco přes dvojku kapesnýho. Já se tam taky chtěl dost podívat, viděl jsem tam tak nádherný bavory, až mi z toho oči přecházely.
Stará E23 sedma, který jsou u nás už dávno všechny shnilý na prach nebo dojetý, tam stála ve vší kráse jako by vyjela z továrny, chlapík s ní denně jezdí. Já fakt nevím, co jsme to tady vymysleli za ruský manýry se solením silnic, sežere nám to všechny krásný starý auta a rozežírá to i silnice a pak tu budeme mít samý fábie.
Šestku provozuju pořád, teď na sedmovejch značkách a příští tejden už by měly bejt šestkový. Chtěl jsem kupovat na zimu další auto, ale natřu spodek, koupím zimní gumy a budu si užívat i v zimě tohohle kupátka, když už jsem do něj jednou vlezl. Minulou zimu se mi strašně osvědčil samosvornej diferák, na těch dvacet let starejch vomydlenejch letních gumách jsem se v pohodě rozjížděl ve dvaceti číslech sněhu. Už se těším na powerslidy v téměř nulové rychlosti, mám to tak rád...
Stará E23 sedma, který jsou u nás už dávno všechny shnilý na prach nebo dojetý, tam stála ve vší kráse jako by vyjela z továrny, chlapík s ní denně jezdí. Já fakt nevím, co jsme to tady vymysleli za ruský manýry se solením silnic, sežere nám to všechny krásný starý auta a rozežírá to i silnice a pak tu budeme mít samý fábie.
Šestku provozuju pořád, teď na sedmovejch značkách a příští tejden už by měly bejt šestkový. Chtěl jsem kupovat na zimu další auto, ale natřu spodek, koupím zimní gumy a budu si užívat i v zimě tohohle kupátka, když už jsem do něj jednou vlezl. Minulou zimu se mi strašně osvědčil samosvornej diferák, na těch dvacet let starejch vomydlenejch letních gumách jsem se v pohodě rozjížděl ve dvaceti číslech sněhu. Už se těším na powerslidy v téměř nulové rychlosti, mám to tak rád...
zadek524: Za kolík se daj sehnat ty poslední W124ky, takový ty první E-Klasse? Kombík v šedozelený metalíze "bavorská kamizola" v tom 300D by nemusel bejt špatnej 😄
To Rbaron: Ty poslední nejlepší 124 v turbu nebo s 24V motorem se hejbou i za 300 tis.
Zadek: takovým laický dotaz. Má to ozubený řemen nebo rozvod řetěz. Vím proč se ptám😃)
Všechno to má řetězy. Ty ceny byly samozrejme pro ropaky s těma nejsilnějšíma nejvyhledávanějšíma motorama...
Loni v létě jsem jel na jeden zátah Černá Hora - Praha, což obnášelo asi 30 hodin jízdy. Ke konci už to bylo docela hustý - ani nevím, jestli jsem se vracel přes Písek nebo přes Tábor.
resi😜 Jinak jsem viděl W124ku, dokonce 6ka v benzínu s najetými 5ti tisíci, který ten řetěz prdnul. Borec v dílně vytáhl jeho jeden konec dvěma prstama nalejvacím otvorem, nafouknul hubu, pokrčil ramenama a zas ho tam spustil zpátky. Auto bylo v záruce... Asi před 8-10 lety IdarOberstein, SRN.
Všichni jste blázni, mě po 300km musej vytahovat z auta hasiči a další den mě bolí * a záda...hold tvrdý sedadla v Ocavii.
jo to chce Cadillaca... jo to říkám pořád. Tam je jedno. Jseš jak v obýváku... Nicméně si stejně každej koupí TDi Octávku, tak tu radu ignorujte.
Souhlas. Je to hlavně o autě. Chce to auto na dlouhé trasy, a to Oktávka rozhodně není: stejnou trasu jsem jel jednou s Oktávkou (verze 1,6 75HP ve čtyřech dospělých, kromě mně všichni vyššího vzrůstu) a blahořečím osudu, že to bylo jen jednou...
Batipaglia(I)-Brno=1650 km za 19hodin,venku ve dne 40 st., v noci 30 st.,klima naplno.Xsara Break 1.6i, spotreba LPG 9,1 litru/100km.
Celkem to bylo 1486 km za 14 h 38 min vč. několika krátkých zastávek a téměř hodinové zácpy u Bologna. Cesta stále po dálnici, mimo cca 80 km. Jeli jsme 4 s Felicií 1.9D, nic extra pohodlného, ale dá se.
Itálii po dálnici, ve Francii po nacionálce a kus po pobřeží (nejideálnější část cesty - v sobotu navečer .....), Seat Toledo, 1,9 TDi bez klimy (hrozné), dva dospělí 1 dítě, cca 1500km.
s favoritem 1540 km s prohlídkovou cestou přez Alpy celkem 25 hodin. Na místo jsem dojel ve 14:00, šli jsme se vykoupat a po půlce červenýho jsem šel spát až ve 2:00 po půlnoci. Rok před tím jsem jel 950km asi 13 hodin a byl jsem v cíli okamžitě mrtvej až do rána. Když to sedne tak je možný ujet moc ale když nejsem v kondici, tak mě cesta do Krkonoš s..e už u Mladý Boleslavi
Adyn
Dvakrát z anglie do Brna. Jednou z Milton Keynes (cca 70 km severozápadně od Londýna) Cesta dlouhá téměř přesně 1.000 mil (1.600 km) Z MK jsme vyjížděli v 21 hod našeho času a druhý den ve 12:00 jsme byli v Rozvadově. V Brně bohužel až v 18:00 - Byl holt pátek a projet kolem Prahy a po D1 do Brna byl nejsložitější úsek cesty. Co se týká počtu aut pohybujících se po D1 tak jsme v evropě hodně vysoko 😉. Podruhé jsem jel z Londýna do Brna přes Amiens, Paříš, Remeš a Luxembourg a ta cesta měla sice nějaké přestávky (jako třeba několikahodinová návštěva Paříže (kruháč u vítětného oblouku - supr zážitek a najít místo k parkování u eifelovky taky) ale celkem trvala 38 hodin a spal jsem cca 30 minut v Lucembursku a pak asi 5s v německu na dálnici... Není dobré svoje síly přepínat a cestu natáhnout maximálně od probuzení do usnutí... (Což se mi taky vlastně podařilo) Pak jsem měl ještě jednou Chorvatsko v koloně tří miniaut z nihž jeden řidič byl do té doby nejdál ve Vyškově a nehodlal jet rychleji než 80 po dálnici a 50 po silnicích. Cesta trvala tam 25 hodin a zpět 22 hodin......
Doplňuji: Cesta MK-Brno a Chorvatsko - Punto 55S (žehnám dodnes konstruktérům za měnitelnou tuhost bederní opěrky již v základní výbavě nejnižšího modelu a to již v roce 95! Díky tomu jsem dojel v solidním stavu) Cesta Londýn - Paříž - Brno - Fiat Marea 100SX - (žehnám za klimu a taktéž stavitelnou bederní opěrku)
na jeden zatah?
Kosice- Praha-Kosice
1400 km, v prahe som sa zdrzal asi 4 hodiny. cesta z KE do Prahy mi trvala 11 hodin a opacne 9 hodin. A to som absolvoval na Lade 2105.
Kosice- Praha-Kosice
1400 km, v prahe som sa zdrzal asi 4 hodiny. cesta z KE do Prahy mi trvala 11 hodin a opacne 9 hodin. A to som absolvoval na Lade 2105.
Jsem v Rusku, v Moskvě: vloni v říjnu jsem jel Oktávkou 1,8 Turbo automat z Moskvy do Astrachaňské oblasti k příbuzným, 1.290 km, za 15,5 hodiny celkem, ale v tom je asi hodina zdržení na policejním kontrolním stanovišti. Jel jsem to přes noc, ve 21 hodinu z Moskvy. Cesta, benzín (95 oktanů, pistole s úzkým hrdlem) naprosto v pohodě.
Předloni jsem jel Felicií České Budějovice - Bialystok v Polsku, nevím přesně, kolik to je, ale přes 1.000 km to bude - ráno v šest z Budějic, tam jsem byl před půlnocí, ale celou cestu fest pršelo, v Polsku vyjeté koleje, hlavně severnějc od Waršavy, tam Felda dost plavala, když se do těch jezírek vlítlo.
Letos bych rád na dovolenou z Moskvy do Anapy, to je Černé moře, je to skoro přesně 1.500 km na jednu stranu. Vloni jsem se tam vezl autobusem (Neoplanem), trvalo to v úplné pohodě 23 hodiny.
Mirek
Předloni jsem jel Felicií České Budějovice - Bialystok v Polsku, nevím přesně, kolik to je, ale přes 1.000 km to bude - ráno v šest z Budějic, tam jsem byl před půlnocí, ale celou cestu fest pršelo, v Polsku vyjeté koleje, hlavně severnějc od Waršavy, tam Felda dost plavala, když se do těch jezírek vlítlo.
Letos bych rád na dovolenou z Moskvy do Anapy, to je Černé moře, je to skoro přesně 1.500 km na jednu stranu. Vloni jsem se tam vezl autobusem (Neoplanem), trvalo to v úplné pohodě 23 hodiny.
Mirek
na jeden zátah jsem jezdil do Tr a bylo to asi 1960km.Byl to opravdu docela záhul.jednou jsem dojel a po malé přestávce jsem jel do lucenburku dalších asi 1000km. po tom jsem snad ani nevěděl čí jsem
Jednou na jeden zatah z Moskvy do Hradce Kralove asi 1600km.Bomba byla ze sem jel ve stary Avii a max. tak 70/h.Bylo to strasny.
Zlín - Bordeaux letos v létě, kámoš tam zrušil auto taxem pro něj mazal odtahovkou, kolečka z tachografu jsem házel z okna jako večerníček :😉
Měl jsem víc štěstí než rozumu, chytnout mě bagouni nebo gendarmerie, vemou mi i očkovací průkaz...
Jinak Ducato 2,8 TD CR je na takové akce jako dělané >😒]
Měl jsem víc štěstí než rozumu, chytnout mě bagouni nebo gendarmerie, vemou mi i očkovací průkaz...
Jinak Ducato 2,8 TD CR je na takové akce jako dělané >😒]
Loni jsem jel přes noc z Johannesburgu do Kapského města na jeden zátah, je to cca 1.600 km, většinou polopouštní oblast, dost vysoko (náhorní planina Karoo), relativně dobrá silnice. Celkem asi 14 hodin cesty...
Auto Mazda 626, 17 let stará (!), ale ve výborném stavu a vybavení (má za sebou desítky cest po S.A., Botswaně, Namíbii a Zimbabwe) ...
Před 6 lety jsem jel z Washingtonu D.C. na jeden zátah do Oklahomy (nedaleko Oklahoma City), a to bylo cca 1.100 mil, což je necelých 1800 km..., vše dálnice v americkém pojetí (superkvalitní Interstate).
Auto Ford Contour, 2.6V, je to ekvivalent evropského Mondea Ghia.
Auto Mazda 626, 17 let stará (!), ale ve výborném stavu a vybavení (má za sebou desítky cest po S.A., Botswaně, Namíbii a Zimbabwe) ...
Před 6 lety jsem jel z Washingtonu D.C. na jeden zátah do Oklahomy (nedaleko Oklahoma City), a to bylo cca 1.100 mil, což je necelých 1800 km..., vše dálnice v americkém pojetí (superkvalitní Interstate).
Auto Ford Contour, 2.6V, je to ekvivalent evropského Mondea Ghia.
120 km (tam a zase zpět) s traktorem a dvěma vleky za ním (tehdy se to ještě smělo). Prostě o život!
to dedek me rikal ze jezdil na zne na slovensko - cca 500km - taky traktorem nebo kombajnem - asi taky chutka
to ale nebyly cesty tak precpany - pred 20-30 lety
to ale nebyly cesty tak precpany - pred 20-30 lety
Plzen - Grenoble rano jsem tam dorazily,nalozily segru, ja se prospal a vecer se jelo dom, ale to uz nebylo tak hrozne, rifili i ostatni, ale je pravda ze jsem ridil az k Basileji...
do Plzne ridil tatka, pak mi to dal, ze je po dnu v praci unavenej, a dal mi to, v Greno sme bily asi za 10 hodin (nemecko jak to slo) Svycarsko 120, a France 140... :roll:
do Plzne ridil tatka, pak mi to dal, ze je po dnu v praci unavenej, a dal mi to, v Greno sme bily asi za 10 hodin (nemecko jak to slo) Svycarsko 120, a France 140... :roll:
Eh, jak tady ctu o tech highways a Afrika a Moskva, tak to se asi moc necapu, ale tedka sem v leete dal turu Praha - Orebic, je to uplne na jihu Chorvatska, je tam 100kilometrovej poloostrov a uplne este na nem na konci je letovisko Orebic. To byla hustezni jizda. 20 hodin jazdy a celkove 45 minut odpocinku. Vim ze to byl risk a uz sem tedka mohl mit na ceduli na noze svuj PIN kod a bejt pekne v chladku, ale na druhou stranu pri prvnim naznaku mikrospanku bychom staveli. I tak - priste uz radsi ne.
fido: Potíž je v tom, že mikrospánek nedává žádný náznak. Spíš s otevřenýma očima, ani o tom nevíš a jedeš kam nechceš. Že to byl mikrospánek se dovíš až po něm.
To je fakt, ze to prichazi samo, ale myslim si - teda aspon ja to tak cejtim, ze urcity mininaznaky sou a jakmile se objevi, tak okamzite stop, prochraapnout se, a nebo do sebe nalejt njakej boozer a kecat se spolujezdcem😊
jednou me napadlo kolik ujedu za den na kole - to sem byl v treninku - cca 215-220 km po horach (podkrkonosi + krkonose)
na 125 ccm dvoutaktni silnicni motorce cca 500km - to byla fakt chutka - jestli nekdo provozujete 125 tak asi vite o cem mluvim - jste na tom stoceny jak snek a zrovna taky moc to nejede (cca 150) - a to sem jel v nedeli vecer (asi pred 4 roky) co koncila VC Brna (konec srpna) - takze provoz super.
Jinak myslim, ze nejaky prepinani je spis vysadou ceskych ridicu - ty se chteji pochlubit ze najeli tolik a tolik km za tolik a tolik hodin - a pak chtej bejt opevovani.
Myslim ze vse tak nad 1200km je uz dost o hubu (je znam tzv. fenomen ceskych ridicu kteri jezdej a dovolenou do chorvatska a porad spechaj a spechaj).Zalezi samozrejme na typu auta a silnic a denni dobe( 500km v s120l po ceskych silnickach bych prirovnal k 1200km po dalnicich ve vyssi stredni tride)
ja osobne preferuju jizdu v noci - zadny cepickari, jen vetsinou profici (nemyslim v dobe diskotek ve mestech)
mam max. asi 600km - nikam dal jsem nejel nebo me cekala dlouha zastavka. a to bylo v pohode - vyspim se a ok
kdyz jezdim ze skoly treba ve stredu v cca 10 hod vecer z brna za hk (asi 200km) pres noc , tak paradoxne nemohu doma usnout a sleduju TV
na 125 ccm dvoutaktni silnicni motorce cca 500km - to byla fakt chutka - jestli nekdo provozujete 125 tak asi vite o cem mluvim - jste na tom stoceny jak snek a zrovna taky moc to nejede (cca 150) - a to sem jel v nedeli vecer (asi pred 4 roky) co koncila VC Brna (konec srpna) - takze provoz super.
Jinak myslim, ze nejaky prepinani je spis vysadou ceskych ridicu - ty se chteji pochlubit ze najeli tolik a tolik km za tolik a tolik hodin - a pak chtej bejt opevovani.
Myslim ze vse tak nad 1200km je uz dost o hubu (je znam tzv. fenomen ceskych ridicu kteri jezdej a dovolenou do chorvatska a porad spechaj a spechaj).Zalezi samozrejme na typu auta a silnic a denni dobe( 500km v s120l po ceskych silnickach bych prirovnal k 1200km po dalnicich ve vyssi stredni tride)
ja osobne preferuju jizdu v noci - zadny cepickari, jen vetsinou profici (nemyslim v dobe diskotek ve mestech)
mam max. asi 600km - nikam dal jsem nejel nebo me cekala dlouha zastavka. a to bylo v pohode - vyspim se a ok
kdyz jezdim ze skoly treba ve stredu v cca 10 hod vecer z brna za hk (asi 200km) pres noc , tak paradoxne nemohu doma usnout a sleduju TV
praha - haarlem ( kousek od amsterdamu ) . sice sme se stridali ve dvou, ale bylo to na otocku a hlavne v dobe prazdnin ( nemecke dalnice ve 3rano popojizdeni na 3proudych dalnich v kolonach ), jo a pred amsterdamem jsem poprve v zivote videl 20km kolonu na 6proude dalnici ( jednim smerem ) a cerpaci stanici shell s 50 ( resp. 25 stojany ) a samozdrejme s 30min frontou jen abys natankoval. ale stejne do holandska jezdim rad.
Před 6 lety jsem jel Praha - Pelješas HR a zpět tj. 1200km na jeden zátah s Toyotou Carinou E. Odjel jsem to, ale myslím že být to ještě 100km, tak si dám raději šlofíka. Už bych to nemusel bezpečně zvládnout do cíle. Letos jsem jel Praha - Makarská HR a zpět. 1050km v kuse s novým Avensisem byla brnkačka a zvládl bych ještě mnoho kilometrů. Celková doba 3 přestávek zabrala cca 45 minut. Super pohodlné auto na dlouhé cestování.
Taky jsem to jel i s Carinou.Sice ne z Prahy ale asi o 60km míň.Ale nejvíc jsem na zátah jel Do Istanbulu a jel bych to zas.
Mikrospánek umí skutečně přijít rychle, ale fak je, že poznám když hrozí. Tím nemyslím že poznám když přichází. Jednou jsem si vychutnal hrůzostrašnou cestu Manheim SNR - Praha, kdy jsem vyjížděl z Manheimu cca ve 24hod po 3 probdělých nocích (trochu se pařilo) a těsně před ČR hranicí jsem začal pociťovat že mám dost. Chtěl jsem odstavit Carinu na nejbližším odpočívadle a prospat se, ale byl jsem sám a první odpočívadlo vypadalo trochu podivně, tak jsem pokračoval na hranici, kde jsem se trochu probral a pak už jsem si řekl že to dojedu. Sotva jsem ale najel na Plzeňskou dálnici, tak už to na mě zase šlo, tak jsem zajel na první odpočívadlo, ale bylo neosvětlené a říkal jsem si aby mě tam někdo v noci nevybral. Tak jsem nakonec pokračoval dál a cestou do Prahy mě asi 3x zachránily bílé pruhy. Hnala mně už jen myšlenka, abych byl konečně v posteli. Pak jsem prospal 24 hodin 😁
(bylo horko a já to odjel služebním FORMANEM !!!).
Ono ani tak nezáleľí na počtu kilometrů, spíą jako na době strávené za volantem. Já mám limit tak někde kolem 16 - 18 hodin, pak ztrácím koncetraci a začíná to bejt nebezpečný.
Nejhorší bylo udržet se na konci ve Španělsku na dálnici, byl tam strašný vichr a se škodovkou to dost mávalo. Čas si nepamatuju, maximální rychlost tak 145-150 (chvílemi, jinak by se to nabeton zavařilo). Celý další den jsem měl dost (bolehlav, oči, ruce...)