Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

PIAA - žárovky
neregistrovaný "tradaja"
| 5. 11. 2004 19:37
vVte někdo něco více o těchto amerických žárovkách - zkušenosti, kde se dají koupit v ČR, svítivost, trvanlivost, zda jsou povolený ap.

Diky
PIAA - žárovky
neregistrovaný "našrot"
| 5. 11. 2004 19:43
Jsou jako každé jiné slušné žárovky, povolené (pokud odpovídá výkon). Jestli se tu dají koupit, netuším, ale vzhledem k tomu, že jsou pekelně drahé (od 80 USD výš za pár obyčejnějších ;o) ), tak asi moc časté nebudou.
Bez nadpisu
neregistrovaný "555"
| 5. 11. 2004 20:11
Dobre 3 roky s nimi jazdim. TIe obycajne ma nezaujali, sobral som, co sa to predava ako Superplasma v prevedeni H4. Vydrzalo 1,5 roka pri nie uplne narocnom pouzivani. Nesvetil som cely rok a vsade.

Ukazalo sa, ze su naozaj citlive na pokles napatia pri startovani a oplati sa zapnuti ich, az ked motor bezi.

Dialkove neboli tak silne ako napriklad pri Philips Turbo, ako keby sa rozptylovali do zbytocne velkeho kuzela.

Stretavacky sa blizia svetlu vybojky, farebnostou su naozaj rovnake, ale vydatnost osvetelenia nie je az tak silna, ale velmi vyrazne prekonava vsetky konvencne ziarovky na trhu. Skok z PIAA na Philips +30% s tym zltym nadychom sa skoro skoncil katastrofou. Nevidel som....

V USA maju od jari novinku ktora ma cca 6000K a pri 55/60W vykon 150/150. Jazdim to a vsetci ma z dialky rozoznaju, je to ine svetlo, ako bezne.

Policajti zatial nekomentovali, E-Mark to nema,vyko je predpisany.

Otazkou ostava, ci sa mi oplati kupit kazdy rok jednu sadu za cca 100USD, ak mam moznost (inak je to riadne vyse 100€), alebo kupit HID sadu pre H4 s prehadzovanim tienitka za cenu do 500USD, pretoze za tie roky by sa mi uz skoro zaplatila.
Re:
neregistrovaný "555"
| 5. 11. 2004 20:15
Aby som nekecal: [odkaz]

Su to Super Plasma GT-X a tie parametre su trosku skromnejsie, ako som napisal: Wattage 60/55w = 135/125w, 3800K/5000K.
PIAA
neregistrovaný "Laďa007"
| 5. 11. 2004 20:26
PIAA v Česku zastupuje RSM 4x4 - www.rsm.cz
CO SE STANE
neregistrovaný "tradaja"
| 6. 11. 2004 11:22
se zarovkama, kdyz je pres leto, kdy jezdim prevazne ve dne ci moc nejezdim, vymontuju a uschovam, dam tam nejaky obyc. H4 a pred zimou je zase vymenim.

Vse jen z toho duvodu, abysem v "ostrym" provozu v zime mel poradny a pres den v lete ,kdy svitim by stacili nejaky bludicky.

Ta zivotnost , jestli chapu je spis udana v hodinach sviceni, nez starim zarovky (myslim ti od pocatku uzivani do jejiho skonu).

Co byste z tech co RSM 4x4 doporucili v H4, aby benga nemeli kecy a abych nikoho neoslnoval apod, ale abych zase za ty prachy dobre videl. Jezdim rad v noci, jelikoz na silnicich nejezdi cepicari, TIRaci te poustej a celkove to dobre odsejpa.

My svetla nemaj cirou optiku.
PIAA zkusenosti
neregistrovaný "ciza"
| 8. 11. 2004 10:51
Ahoj najezdim za rok asi 50 tkm, ve tme vidim uplne hov..( jsem seroslepy) tak jsem byl nucen koupit do auta PIAA zarovky

s PIAA zarovkama jsem najezdil asi 150 tKm - zalezi na typu - ja jsem pouzival H7

- nejdriv super white - dobre ale nevydrzi dlouho asi tak 20 tKm( u me 6 mesicu )

- pak PLASMA FX - modre - uplne na hov.. v desti neni videt nic, kdyz jsou bile pruhy na ceste tak super, pruhy jsou videt hooodne daleko, ale takovych cest u nas bohuzel moc neni

- pak Platinum white - ty byly asi nejlepsi vydrzely asi rok svitily vyborne

kamosi meli H4 super plasmy a ty jim vydrzely cca 2 roky a maximalni spokojenost sviti daleko bilim svetlem jako xenony a vydrzi dlouho

ted jsem presel na nove auto Skodna O II s xenonama a - je to tragedie sviti to sice ostre ale jenom kousek od auta a za deste na neoznacene ceste je to na rozbiti nosu :-( , po meste za deste jakobych nesvitil vubec, za sucha to jeste jde , na dalnic kde jsou pruhy je to super.

ma to jeste 1 vyhodu skodne - loudali zdrzovaci a klobukovi vam drive uhnou z leveho pruhu :-)

Porovnani xenony / PIAA

cena/vykon xenonu absolutne neodpovida , piaa i kdybych je menil kazdy rok tak mi za 23 000 kc vydrzi na 5 let a to uz bude moje skodna nekde v duchodu :-)
PIAA zkusenosti
neregistrovaný "110"
| 9. 11. 2004 08:09
PIAA dle popisu vypadají super, ale peněženka je jiného názoru. Doporučíte nějaké jiné alternativy? Osram, Philips? Kolega mi kouká přes rameno a říká tak pár do 1000,-Kč pro O1 s čirou optikou.
Bez nadpisu
neregistrovaný "marlin"
| 8. 11. 2004 20:05
docela by me zajimalo, kdyz mam na aute dost velkej dosvit (nevim jak je to mozne, ale je to tak) a kdyz si koupim ty PIAA zarovky, bude to jeste lepsi, ze to bude svitit dal? nez ted

Kdyz jedu treba s Lagunou nebo 206koum nebo jinym novym autem, tak se mi docela zda, ze malo svitej orpoti mymu...
PIAA Super Plasmy - zkušenosti
neregistrovaný "omicron1"
| 12. 11. 2004 01:41
Mám s nimi více jak 6-ti letou zkušenost, postupně jsem od r.98 pořizoval ty, které PIAA uváděla na trh a měly nejvyšší barevnou teplotu. Dnes jsou to Super Plasmy (GT-X, Spark...). Zkušenosti :

- extrémní citlivost na výkyvy palubního napětí při startování motoru, dobré je rozvítit vždy až po startu

- výborná viditelnost za dobrých povětr. podmínek, v dešti je to horší, dobré doplnit do mlhovek PIAA Plasma Ion Crystal, které jsou ostře žluté

- životnost tak 1-1,5 roku, jak kdy...

- při "přesedlání" na normální evropské žárovky (náhražky jako Osram Cool Blue, Philips BlueVision) "dočasná slepota" - dobře se na ně zvyká

- jak již někdo psal, při jízdě po dálnici, uhýbají "trotlové" usazení v levém pruhu rychleji, světlo je asi plaší :-)))

Rozhodně bych nekupoval v Česku (byla zde jmenovaná jedna CZ firma), cenová politika PIAA pro Evropu je více než podivná, párek žárovek, které v USA vyjdou na cca USD 70, stojí u této firmy cca 4.500,- Kč (!). Takže i když připočtete dopravu z USA kolem 40-60 USD, pořád se to vyplatí.
PIAA Super Plasmy - zkušenosti
neregistrovaný "555"
| 13. 11. 2004 20:22
Omicron to velmi dopber opisal. Plasmy nemaju ten modravy odtien, oni maju taku teplou. Na mokrom je oko v nevyhode a ma dojem,ze svetlo je pohltene, ale ak je tam zachovale biele znacenie, svieti ako dive.

ION som zatial nemal, mam 85W Narva gold, co je cosi podobne a moje hmlovky s velkym priemerom s tym funguju super. Nadherne vidiet asi tak 30m pred seba zltu plochu, ktora sa do sirky taha daleko mimo cestu a zaregistujem aj objekty, ktore sa len blizia do cesty...srnky, zajaca a pod. V hlme fantasticke a v tejto kombinacii mi to vyhovuje. Nemam tendenciu menit ich za driving lights, alebo davat tam ine, ako zlte.

i
2 omicron
neregistrovaný "tradaja"
| 12. 11. 2004 08:39
a jak jsi to objednaval pres USA - nemuzu najit kloudnou adresu - pres piaa.com nelze objednavat a jednotlivi dealeri tam nemaji www adresu.

Diky moc za odpoved
nákup v USA
neregistrovaný "omicron1"
| 12. 11. 2004 09:22
Zkus třeba

[odkaz]
nákup v USA
neregistrovaný "Entík"
| 12. 11. 2004 17:26
Taky o nich delší dobu uvažuju takže jestli byste je objednávali tak se taky přidám, ať to máme levnější. Potřebuju H4 do Imprezy. Ale ještě mám pár otázek:

Nechci to kvůli "efektu" xenonů, ale kvůli tomu abych dobře viděl a to hlavně třeba ve tmě za deště když člověk musí jet kvůli autům v protisměru na tlumený - to fakt "nic" nevidím.

A jestli jsem to dobře pochopil tak by pro mě nebyly vhodný ty namodralý (řada Plasma) - s něma je prý právě za deště blbě vidět. Asi bych teda potřeboval něco z řady White. Dle katalogu mě přišli "nejsvítivější" PLATINUM COMPETITION 80/80W, ale rád si nechám poradit, ptotože tam jsou ještě SUPER WHITE, PLATINUM WHITE, EXTREME WHITE.

Nevíte taky jestli by mě pro výše zmíněný případ pomohlo dát do mlhovek PLASMA ION YELLOW? Je mi jasný že by mi to markantně pomohlo v mlze (oproti "bílým" originálům) ale pomůže ta žlutá barva i ve tmě když prší a do protisměru jezdí auta? Já totiž v mlze zase tak často nejezdím, takže ta mě netrápí, ale kdyby to mělo pomoct při dešti tak bych je tam koupil. Kdyby né tak bych místo mlhovek dal Driving lights jako doplňkový k dálkovým světlům.
nákup v USA
neregistrovaný "omicron1"
| 13. 11. 2004 01:43
Pokud nechceš Plasma Blue GT-X, tak potom určitě EXTREME SUPER WHITE.

Jinak žárovky Plasma Blue mají vlastně dvojí funkci, ta skutečná Plasma Blue je (u H4) jen na potkávacím vláknu, na dálku je tam Extreme White. Třeba Ti to pomůže v rozhodnutí. Nové Sparky ale mají mít těch 6000-7000 Kelvinů (!) na obou vláknech.

O žlutejch PLASMA ION YELLOW uvažuju osobně již několik let (!), ale dosud jsem se nějak pořád neodvážil za to ty prachy dát... Naposledy to bylo asi před 4 lety, kdy jsem "přezbrojil" na Octavii Combi, a chtěl jsem je v H3 dát do mlhovek v Oktávce. Jenže když jsem viděl na vlastní oči, jak se mlhovky u jiné Oktávky doslova vevnitř "roztekly" (odpar nějakého vnitřního černého plastu, jehož páry se usazovaly na reflektoru) po výměně originálních H3, za jiné H3, které byly normálně zakoupeny jako "dobré" mlhové žárovky (včetně homologace !). Myslel jsem si tehdy něco o nějaké vadné konstrukci Okt. mlhovek, resp. jejich přecitlivělost na vyšší teplo, a právě u ION CRYSTAL (jak se správně jmenují) jsem si nebyl jist jak to s jejich teplem je. Jinak to jsou asi nejlepší mlhové žárovky na světě (do Evropy se oficiálně nedovážejí, bůhví proč, asi málo mlhy)...

Ale stále o nich uvažuji, s nimi osobní zkušenost nemám (na rozdíl od Plasma Blue), cokoliv bych o nich přivítal...

Na ten byznys se ozvi mikeso@seznam.cz, on to organizuje.
nákup v USA
neregistrovaný "omicron1"
| 13. 11. 2004 12:18
Pro Tovu Imprezu (na low beam) je doporučení na :

[odkaz]
nákup v USA
| 13. 11. 2004 14:49
ako je to teda s cenou ak to zoberieme viaceri?

asi by som mal asi tiez zaujem, ja by som to dal do motorky.

mam vpredu 2x H4

co by tam bolo dobre dat? ja vidim dobre aj s tym ci tam je teraz ale preco nebyt lepsie viditelny napr vplyvom xenon-looku....
nákup v USA
neregistrovaný "omicron1"
| 13. 11. 2004 15:30
Pro twin pack H4 (Piaa H4 Super Plasma GT-X Bulb 60/55W=135/120W (2 Pack)) je např. na AutoSuperMartu cena cca USD 73. Za dopravu chtějí kolem USD 60 (včera jsem kontroloval - mám u nich účet). Takže pokud se toho objedná více, ušetří se na dopravě...
nákup v USA
| 13. 11. 2004 15:46
jo, lenze ked objednas 10 baleni tak pri vstupe do EU naparia dovozne clo a DPH

takze nevidim to nijako ruzovo.

navyse pisete, ze su citlive na pokles napatia a ja mam na motorke problem ze mam automaticke svetla, t.j. po natoceni motora sa ihned zasvietia (lenze ked je studeny tak sa stane ze po sekunde hned zhasne a musim startovat znova a vtedy uz svetlo svieti stale)
nákup v USA
neregistrovaný "Entík"
| 14. 11. 2004 13:03
Právě z toho mám strach, že u té Plasma Blue, kde „dálkové vlákno svítí bíle“ a „potkávací modře“, že právě pro můj případ, kdy špatně vidím ve tmě když prší a v protisměru jezdí auta, a já musím jet na potkávací světla a tím pádem u Plasma Blue s „modrými“ No prostě že bych si tím moc nepomohl když „modré světlo“ do deště není vhodné… Je to sice krkolomná věta ale snad to pochopíte :-)

Hledal jsem na internetu kde jsem mohl ale ohledně tohohle tématu (Xenony versus déšť) jsem nic jiného nenašel než jen že to namodralé světlo do deště moc vhodné není. Takže mě pro moje použití přijde nejlepší řada White, kde třeba PIAA Extréme White H4 60/55 W svítí jako135/125W a teplotu světla má 4150 K a PIAA Platinum Competition H4 80/80 W svítí jako 150/150W a teplotu světla má 3800 K. Budu rád když mě poradíte jestli tyhle dvě jsou dobrá volba a která z nich by byla lepší. Ta 4150 K by byla asi bělejší, 3800 K zase víc svítí… Dobře jde porovnávat na [odkaz] a [odkaz]

To 555: když máš ty žluté Narvy v Impreza Fog lights, zajímalo by mě jestli ta žlutá barva pomůže i ve tmě když prší a do protisměru jezdí auta nebo jestli je to dobré jenom do mlhy a třeba hustého sněžení. Abych je neobjednával zbytečně – v mlze jezdím minimálně a kdyby to nemělo pomoct při dešti tak by to byly vyhozený peníze.
nákup v USA
neregistrovaný "omicron1"
| 14. 11. 2004 14:46
Chce to trochu se zorientovat v barevnych teplotach.

Plasma Blue (a všechny její varianty GT-X, Spark atd..) svítí BÍLE, a ne modře. To modrofialové zabarvení spektra se zdá pozorovateli zvnějšku při pohledu do žárovky v určitém úhlu. Bílé světlo je nejkvalitnější někde kolem K 4500-6500, vše méně je více do žluta a červena (viz spektrum světla). V tomto rozsahu právě pracují jak pravé Xenony (ty s kvalitními výbojkami) a právě také PIIA Plasma Blue. Z toho vyplývá, že PIAA Super White (kolem K3800) a PIAA Extreme White (kolem K4100) mají světlo teplejší, tzn. směrem k červené části spektra.

To znamená, vrátím-li se k Tvým pochybám o PlasmaBlue, že potkávací vlákno (technologie Plasma Blue) ve skutečnosti svítí více "bíle", než to dálkové (technologie Extreme White). Modré světlo je někde od K7000, a pod touto hodnotou je světlo bílé, nahoru studenější, dolů teplejší...

To že ve špatných povětrnostních podmínkách se někomu zdá horší viditelnost se žárovkami s vyšší barevnou teplotou (bělejšími) je jasné (je to mj. obecně známé majitelům Xenonů), a proto se také do mlhovek doporučují žluté žárovky, a to nejlépe ty, které mají již emisi v oblasti žlutého světla (K2000-3000), a ne ho jen přebarvují nějakým filtrem na skle baňky. Například výborné jsou již zmíněné PIAA ION Crystal (ION Yeloow).

Myslím, že ideální řešení je použít do hlavních světel PlasmaBlue, a do mlhovek (pro špatné podmínky - déšť. mlha, sníh) Ion Crystaly...

Touto cestou asi půjdu já, zatím jsem Ion Crystaly nevyzkoušel, ale mají extrémně vynikající pověst (bohužel za extrémní cenu).
nákup v USA
neregistrovaný "Entík"
| 15. 11. 2004 13:56
Nevíte někdo proč u většiny H4 dělaj kombinaci potkávací s velkou teplotou světla (třeba 5000 K) a dálkový s malou teplotou (třeba 3800 K)? Je to pro něco dobrý? Vždyť by mohli dělat tu "větší teplotu" i na dálkový.

Při zjišťování informací mě mimo jiné bylo řečeno, že to nemáme objednávat v USA ale radši v Anglii. Anglie si prý dováží daleko širší sortiment než USA a vyjde to prý i levněji. Asi na tom něco bude protože co jsem koukal na internet tak existuje kupa žárovek který jsou v nabídce jen pro Anglii. Třeba zrovna H4 Super Plasma 80/80W která svítí jako 150/150W je v nabídce jen na UK stránkách. Na tlumený je to 5000K, na dálkový 3800K. Kdo chce "xenon" tak je to podle mě jejich nejlepší H4. Já ale stejně ještě váhám nad touhle a nad H4 Platinum Competition taky 80/80W = 150/150W ale se stálými 3800K. A bylo mi řečeno že s těma 3800K na potkávačkách budu vidět líp než s 5000K (pouze interpretuju co jsem se dozvěděl). No a u dálkových je to stejné.

Mrkněte schválně na tyhle stránky, dá se z toho lecos usoudit (hlavně ohledně té teploty světla):

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
nákup v USA
neregistrovaný "hrubago"
| 15. 11. 2004 17:08
No entiku az se nejak rozhodnes tak vem dve sady i pro me, protoze bez mlhovek (mam sti se zaslepkama :-) vidim uplnou kulovku.
nákup v USA
neregistrovaný "Entík"
| 15. 11. 2004 18:53
Na PIAA.UK mají na výběr cca 10 druhů H4, na PIAA.COM asi 3 druhy H4. Ale zrovna ty GT-X asi v nabídce nejsou ale daleko lepší by měly být podle mě Super Plasmy 80/80W (=150/150W). Jak totiž napsal LUF, ona by neměla být priorita hnát se za žárovkou s co největší barevnou teplotou ale hledat žárovku s co největší svítivostí, nebo světelným tokem (nejsem fyzik, takže možná míchám dokupy svítivost a sv. tok ...). Samozřejmě v přijatelných mezích, aby mě neshořelo světlo a nebo abych neoslňoval protijedoucí řidiče 300W žárovkou :-) Ale když si můžu vybrat mezi výstupem 135/125W GT-X a 150/150W Super Plasma, radši bych volil to druhé. Mimochodem pokud se chce někdo hnát za co nejvyšší barevnou teplotou, může si koupit PIAA Spark - 8000K :-) Viz: [odkaz]

Přiznám se že těch cen jsem si nevšiml, takže je jasný že jestli je to v Anglii 2x dražší, že to tam objednávat nebudem. Potom ale nevím proč mi to ten člověk říkal, že to bylo výhodnější koupit tam. Ale to je jedno, koukal jsem že i v Kanadě maj docela slušnej výběr (ceny jsem nezkoumal): [odkaz]

----------------------------------------… />
Doporučuju přečíst:

What is the difference between a bulb that is 3800K or 5000K?

( [odkaz]%20between%20… )

The differences between these bulbs is the colour temperature rated in K (Kelvin). This rating system is not rated by the brighter the bulb the higher the Kelvin rating.

Think of the colour rating scale as a rainbow instead. A standard incandescent bulb in the traditional shape that is common to the old style reading and coffee table lamps is rated at about 2400K to 2600K. A standard halogen headlamp bulb is rated at about 3000K to 3200K. Early generation HID systems where rated at about 4300K to 4500K and current generation HID systems are rated at about 4000K to 4250K. Just as a reference point, sun light at high noon on a clear day is rated at about 5000K to 5500K depending on the season, level of pollution in the air and your location on the planet. A cloudy day at high noon can be rated at about 6000K to 7200K.

Now that you have all those figures, let's think of the rainbow concept that we mentioned earlier beginning with the red side which is the incandescent bulb rated at 2400K to 2600K. As you move through the spectrum you will go through orange, yellow, white and then start to go into the blue and finally ultra violet. As the human eye sees light we all note that blue is actually the hardest to see with. This of course is due to the fact that blue light has the shortest wave length and is not recommended for good vision. Hence the reason that most current generation of HID systems have gone to a lower Kelvin rating. Rainy weather is the worst to be using bluish light in because the wet surfaces actually absorb the blue light and give you little return of information on what is actually there, sight wise.

The other factor into why something is brighter is a simple one, output wattage or intensity. Just because the sun is the brightest thing around doesn't mean it has the highest Kelvin rating. Cloudy days are dimmer than sunny days yet the cloudy days have a higher Kelvin rating. Confused enough? We hope after you read this a few times you will understand, most usually understand it the second time around.

So to summarize the answer to the question, a higher Kelvin rating has nothing to do with brightness as far as headlamp bulbs are concerned. Wattage and design of the headlamp bulbs and housings have everything to do with brightness and output. Also keep in mind that all higher wattage versions of any stock wattage bulbs tend to last a shorter time.

----------------------------------------… />
Nejenon z tohohle článku, ale i z dalších skutečností co jsem se dozvěděl, vyplývá, že s xenony a PIAA žárovkama s větší barevnou teplotou není dobře vidět za zhoršených podmínek (třeba déšť). A je to opravdu kvůli té barvě do modra. Sice se mnou asi nebude Omicron souhlasit, ale podle mě čím víc Kelvinů tím víc se to blíží nádechu do modra, takže to není jenom o bílé... Proto se nechci nikoho dotknout ale přijde mi že většina lidí si chce koupit ty žárovky kvůli xenonovému efektu a až na druhé místo staví dobrou viditelnost. Sám v tom nemám ještě úplně jasno kterou bych chtěl, ale asi se spíš potom rozhodnu podle toho jakou bude mít ten obchod odkud to budeme objednávat nabídku. Ale zatím se mi asi nejvíc líbí Platinum Competition 80/80W = 150/150W - 3800/3800K.

Je opravdu škoda že se člověk nikde nedočte o světelném toku/svítivosti.
nákup v USA
neregistrovaný "omicron1"
| 15. 11. 2004 19:13
Cituji Entík : Nejenon z tohohle článku, ale i z dalších skutečností co jsem se dozvěděl, vyplývá, že s xenony a PIAA žárovkama s větší barevnou teplotou není dobře vidět za zhoršených podmínek (třeba déšť). A je to opravdu kvůli té barvě do modra. Sice se mnou asi nebude Omicron souhlasit, ale podle mě čím víc Kelvinů tím víc se to blíží nádechu do modra, takže to není jenom o bílé...

Kdyby si Entík přečetl mé předchozí přípěvky, věděl by to již předtím. Například o horší viditelnosti s vyššími barevnými teplotami jsem psal naprosto jasně 14.11. ve 13:46. I s doporučením žlutých ION Crystal pro tyto podmínky atdd...

Souhlasím samozřejmě s tím, že čím vyšší barevná teplota, tím se dostávám do modrého odstínu. Ale v těch hodnotách, o kterých se jedná u PIAA jde stále o bílé světlo, s více či méně modrým nebo purple nádechem. Ty barevné artefakty jsou viditelné zejména pro vnějšího pozorovatele.

Žárovky PIAA jsem si vždy kupoval kvůli dobrému osvětlení s nimi, i za cenu, že při horších povětrnostních podmínkách použiji i mlhovky (to asi každý).

Sparky se v US neprodávají, ani jsem je ještě neviděl svítit (K7000 !), je to úplná novinka.

GT-X je také Super Plasma (PIAA Super Plasma GT-X), má obě vlákna na 5000K. Ta SUperPlasma 150/150 má ale příkon 80/80, takže Ti to nemusí vydržet lampa. Super Plasma GT-X 135/120 má příkon 60/55. Asi jsi to přehlédl...
nákup v USA
neregistrovaný "Entík"
| 15. 11. 2004 19:28
To Omicron:

Nechtěl jsem tím příspěvkem nikoho dráždit, psal jsem jen to co jsem si myslel protože mě přišlo že se začínáme trochu všichni rozcházet v názorech a dobře vím že o těch věcech tady už někdo přede mnou psal (nedošlo mě žes to byl ty). O tom 80/80W=150/150W taky vím a nemyslím si že by 80W mělo dělat problémy jak lampě tak ani elektrice. U 100W už bych měl strach.
Příkon?
neregistrovaný "Mitsi"
| 16. 11. 2004 08:55
Když už tady padají údaje o příkonu, tak bych rád zmínil, že maximum pro "legální" homologaci např. H4 je 60/55W. Ostatně i slavný vynález xenonů (těch "pravých") byl kdysi motivován snahou firmy Hella poskytnout uživatelům lepší osvětlení a přitom neporušit limity příkonu zakotvené v předpisech EHK OSN. Současně ale došlo ke konfliktu s dalšími ustanoveními norem EHK, takže se stejně musel vytvořit nový předpis "šitý" speciálně na xenony.
Příkon?
neregistrovaný "Entík"
| 22. 11. 2004 11:20
.
2 omicron
neregistrovaný "tradaja"
| 12. 11. 2004 10:07
diky moc - nechce jeste nekdo neco objednat at se rozdelime o dobirku??

Ale seriozni - at me to nezustane doma.

na piaa zarovce H4 super plasma gtx 55/60 -> 135/120w je mozno vydelat pri objednani

pri 1 sade cca 400Kc na zarovce (a to je uz s postovnym)

2 sad (4zar.) pres 800Kc na zarovce s post

a pri 3 sadach uz 950 Kc na zar. s post.

samotna sada teda tam stoji cca 73 usd - t.j. 1790 Kc (895 Kc zarovka) - oproti tomu v CR 4230Kc - t.j. o vece nez 58% mene - vse ostatni je postovny (cca 65 usd)

Tak se rozmyslete
2 omicron
neregistrovaný "omicron1"
| 12. 11. 2004 10:33
Já budu potřebovat jednu sadu, takže bych se k Tobě asi přidal...

Dej věděť
2 omicron
neregistrovaný "Martin/TOYOTA"
| 18. 11. 2004 16:03
to tradaja: Já bych chtěl také jednu sadu H4. Je to stále aktuální?
omicron
neregistrovaný "tradaja"
| 12. 11. 2004 11:07
myslim ze bych to objednaval tak za 2 tydny - odkud ses ???

mikeso@seznam.cz
H9
neregistrovaný "tradaja"
| 13. 11. 2004 09:48
tedka se nekdo ptal, jaky zarovky pro dalkovy svetla pro patici H9 do audi allroad ??????

poradte mu
H9
neregistrovaný "tradaja"
| 13. 11. 2004 09:51
resp. presne psal : Sháním xenonový set nebo PIAA pro patici H9-dálková světla u audi allroad
H9
neregistrovaný "omicron1"
| 13. 11. 2004 12:13
A nemá Audi all-road na dálce náhodou H7, a ne H9 ? Určitě jsi myslel H9 ? PIAA HP nedělá... ale je možné, žety poslední A4 a S4 modely mají H9...
PIAA
neregistrovaný "Viados"
| 14. 11. 2004 18:28
to tradaja: dostals můj e-mail ohledně stěračů? Chtěl bych se podílet na akci a koupit si od PIAA silikonové stěrače 600 mm. Už jsem je měl na jiném autě. Byly super.
Bez nadpisu
neregistrovaný "555"
| 14. 11. 2004 22:01
Aj by som to odfotil, ale v case digitalov by vivazenie bielej mohlo vysledok upravit.

Plasma ma kovovy nadych, nie je to modry nastrek na ziarovke. Ked postavis vedla seba ine blue ziarovky a toto, tak ostatne budu svietit do zlta a toto bielo.

Zlte hmlovky a Plasmy zatial nepresvietilo nic v protismere. Ani xenony.
3 veci
neregistrovaný "luf"
| 15. 11. 2004 11:20
1, Ako bude cesta vyzerat pri pouziti ziaroviek roznych teplot vam celkom dobre nasimuluje kazdy monitor. Zobrazte si obrazok cesty osvetlenej svetlami auta a prepinajte si farebnu teplotu monitora. ;-)

2, Ludske oko je nacitlivejsie na zlte svetlo, najmenej citlive je na modre svetlo, preto ziarovky s vysokou farebnou teplotou moc vyznam nemaju. Navyse oko je schopne sa farebnej teplote prisposobovat vo velmi velkom rozsahu, preto po chvili nebudete vediet, ci svietite mordymi alebo zltymi ziarovkami. Alebo vy vidite biely papier pod neonkami zeleny?

3, 555 - vyvazenie bielej nastav manualne na sunny (alebo 5600K) a odfot to, tak to uvidime v realnej farbe, aku tie svetla davaju. BTW ty si tie ziarovky kupoval kdesi v rakusku, nie? Mozes nas trosku nasmerovat?
3 veci
neregistrovaný "omicron1"
| 15. 11. 2004 13:16
Ano, lidské oko je samozřejmě citlivější na teplejší barvy.

Zde se ale přeci vůbec (u PIAA) žárovek nejde o tom, že žárovky jsou modré (je to furt dokola, a někteří opravdu asi neumí číst). U těchto žárovek je podstatné, že mají mj. markantně vyšší světelný tok extrémně bílého světla, které je lidskému oku nejbližší a nejpříjemnější.

Žluté světlo není spasitelné, také od toho frantíci odstoupili, je dobré jen a jen pro zhoršené povětrnostní podmínky. Pro běžné podmínky je vždy lepší světlo bílé, a čím více, tím lépe. Veškeré reflexní značky, vodorovné značení a další objekty na silnici jsou vždy lépe viditelné pod bílým světlem osobně ověřeno.

Pro ty, kteří si to stále nemohou představit, mrkněte na link :[odkaz]

kde je pěkné (a musím potvrdit z osobní praxe, že pravdivé) srovnání klasických "teplých" halogenů se žárovkami kolem K 4300. Je to sice Solaris, ale měl jsem Solaris i PIAA, a je to stejné. PIAA jsou na tom lépe se životností.
3 veci
neregistrovaný "luf"
| 15. 11. 2004 15:48
omicron - neskac, akoby som ti stupil na otlak ;-) . Nebolo to o ohovarani ziaroviek PIAA (nemam s nimi ziadne skusenosti), ale o tom, ze je dost zbytocne hnat sa za co najvyssou farebnou teplotou svetla. Tu najdolezitejsiu velicinu - svetelny tok - vyrobca pre svoje ziarovky neuvadza. Ktovie preco... Pripadne vies najst porovnanie PIAA/Osram/Philips?

BTW nieco, co by ta mohlo zaujimat o ziarovkach SOLARIS: "Sold only for off road use." = nie su schvalene (IMHO schvalene nie su preto, lebo zrejme nevyhovuje ich geometria)
Anglie asi ne
neregistrovaný "tradaja"
| 15. 11. 2004 17:20
Co koukam na piaa.co.uk tak tam nejsou napr super plasmy GTX v H4 a ceny jsou uplne nekde jinde - v USA 73 dolaru v GB 72 liber - tj. v anglii je to zhruba o 90% (slovy devadesat) drazsi. Tady v evrope to bude asi vsude srovnatelny - piaa ma asi jinou politiku pro evropsky trh.
Anglie asi ne
neregistrovaný "omicron1"
| 15. 11. 2004 18:58
Jasně,

nevím proč Entík udělal nyní takový "objev Ameriky", když o pár příspěvků dole jasně píšu pravdu o cenách v Evropě a v USA, také je to možná v diskuzi "Zenony"... Kupovat to kdekoliv v Evropě je absurdní nesmysl (se zárukou :-)... Bohužel
nesmis koukat na piaa.com
neregistrovaný "tradaja"
| 16. 11. 2004 10:11
to je jen ofic. zastoupení - musis koukat na¨pr. na www.autosupermart.cz - na piaa.com ukazuji jen technologie
omyl
neregistrovaný "tradaja"
| 16. 11. 2004 10:12
Bez nadpisu
neregistrovaný "555"
| 17. 11. 2004 10:05
Nemam vela casu sa takym veciam venovat. Nejake provizorne foto su tu:

[odkaz] a 003 a 004 Stretavacky, stret + hmlovky a dilakove
Re:
neregistrovaný "555"
| 17. 11. 2004 10:07
Aky dosvit maju zlte nie je moc vidno na fotke, treba pozerat napravo schodiste a to Cierne Polo a porovant s 002.
Světla
neregistrovaný "Viados"
| 17. 11. 2004 11:23
A co riziko, že si s těmy výkonnými žárovkami člověk vypálí paraboly nebo přední plexisklo?
Bez nadpisu
neregistrovaný "555"
| 17. 11. 2004 18:22
Nie je, PIAA ma povoleny vykon vo W, len svietivost na urovni 130-150W.
Bez nadpisu
neregistrovaný "Entík"
| 18. 11. 2004 11:44
To
TAK SI TO ROZMYSLETE
neregistrovaný "tradaja"
| 18. 11. 2004 13:34
tak to budu asi za tyden objednavat tak dejte zavazne vedet co budete chtit a poslete me to na mail MikesO@seznam.cz - ale pak si to opravdu vezmete - a napiste me do zpravy cislo na mobil ci tak (ja to nikam preposilat nebudu). Necham si to tam koupit pres znamyho a on me to posle (snad) - autum rozumi tak by nemel byt problem

Zatim zdar
TAK SI TO ROZMYSLETE
neregistrovaný "Entík"
| 18. 11. 2004 14:20
.
Bez nadpisu
neregistrovaný "tradaja"
| 18. 11. 2004 16:28
to martin toyota : jo plati

to entik : asi v tom www.autosupermart.com je asi o 10 usd na sade levnejsi oproti jinym, znamyho teprve budu kontaktovat - treba sezene neco levneji - dela tam totiz moderni repliky veteranu pro prachace - tak by mozna mohl mit nejaky kontakty lepsi
Re:
neregistrovaný "omicron1"
| 18. 11. 2004 16:58
Autosupermart je jeden z nejlevnějších, ten link na něj se sem původně dával já, nakupuji u něj asi již od r.98, a neměl jsem nikdy žádný problém. V US jsme dělali dokonce nějakou reklamaci na SuperWhite žárovky, nebyl žádný problém, mají myslím 90 dní garanci na vrácení bez udání důvodů. Toto ale bohužel pro Česko asi nevyužijem.

Jsou možná o něco i levnější kšefty, ale většinou maj ale šíleně drahou dopravu do zemí "na východ od Německa", viděl jsem i 100 USD (!).

Autosupermart chce, jestli se nemýlím kolem USD 60.
Re:
neregistrovaný "Martin/TOYOTA"
| 22. 12. 2004 08:50
Chci se zeptat na ty žárovky, už něco přišlo nebo to celé padlo pod stůl?
OK
neregistrovaný "tradaja"
| 22. 11. 2004 19:56
uz je to objednane - ja sem objednal 4 typy tak muzu testovat - GT-X, super white, 80/80,super extreme - ceny by snad mely byt v pohode, rikal 80/80 w neni problem - uvidime co se povede

zatim zdar
OK
neregistrovaný "Entík"
| 23. 11. 2004 07:00
.
entikovi
neregistrovaný "tradaja"
| 26. 11. 2004 19:41
ty H3 jsi mi rekl takze az budu vedet vic tak zavolam nebo napisu
ELTA
neregistrovaný "irij"
| 28. 11. 2004 14:05
Možná mírnš odbočím, slyšeli jste někdy o žárovkách ELTA? Já je měl na bývalém autě a byly fakt super. Měl jsem tam mírně modrý 100/80W. Koukal jsem i na stránky distributora a nabízejí i vcelku zvěrstva jako 160/90W. Měl jsem je na autě asi dva roky a naprosto bez problémů. Hlavní je, že jsou i za nádherný ceny. viz: www.torioplus.cz
HMMM
neregistrovaný "tradaja"
| 28. 11. 2004 17:25
To je sice pekny ale to uz ti nemusikazdy auto vydrzet - myslim tim dobijeni, odolnost paraboly a skla vuci teplu apod. A stranky nefungujou
HMMM
neregistrovaný "irij"
| 28. 11. 2004 19:34
Je tedy pravda, že jsem musel koupit po čase kvalitní konektory k žárovkám. Ty stránky fungují, teď se na ně zrovna dívám.

H4 100/80W je za 70Kč

H4 130/90W je za 98Kč

H4 160/90W je za 138Kč

jen nevím, jestli je to s DPH nebo ne. ale i tak je to slušný

Měl jsem je na Renaultu19 z roku 1990. Máma je má na Peugeotu 205, sestra na WV Passat z roku 1996 a kamarád na Favoritu. - vše no problem
cesta
neregistrovaný "tradaja"
| 22. 12. 2004 09:57
pod stul to neprislo - je to nekde na ceste
Doporučení
neregistrovaný "shi"
| 22. 12. 2004 18:01
Jáké PIAA žárovky H7 byste doporučili pro normální ježdění - nestojím o nějký Blue efekt a podobné, chci jen pro otce 55W žárovky, se kteráma bude dobře vidět a které pokud možno vydrží déle, než půl roku.

Díky.
to shi:
neregistrovaný "Tommy78"
| 23. 12. 2004 15:40
Kup OSRAM Silverstar,

mam je ve verzi H4 v Otine, jezdim temer porad v noci a opravdu super, neni problem s tim jet rozumnou rychlosti i na tlumena. Vydrzely mi tak cca 15 - 20 tisic, coz je relativne malo, navic je fakt, ze jsou drazsi, ale pokud jezdis v noci, nebudes litovat. Konecne vyrobce upozornuje na kratsi interval vymeny. Obcas jezdim s Otinou s "beznyma" zarovkama a je to nesrovnatelne - BLUDICKY.

Jinak mel jsem i COOL BLUE, pisou na webu, ze se to priblizuje svetlum z xenonu, ale nerekl bych, spis je to hodne studene ostre svetlo, dopravni znaceni uplne "pali" do oci.

Ale pokud porovnam Silverstar x COOL BLUE, taky Silverstar subjektivne jsou na jezdeni vhodnejsi, ale ne zas o tolik.
PIAA došly !!!
neregistrovaný "Entík"
| 22. 3. 2005 14:01
.
Bez nadpisu
neregistrovaný "magic1"
| 23. 3. 2005 09:31
Já jen tak možná mimo mísu - leta v autech Alfa/Lancia (žárovky H1) používám v dálkových výhradně 100 W a nikdy jsem s tím nezažil problém. Ve většině těchto aut je budík na kontrolu dobíjení a ani při rozsvícení všeho najednou žádný podstatný úbytek napětí. Do potkávaček je na obyč. autech nedávám jen proto, že bydlím ve věčně rozkopaným městě a nechci na "hupech" někoho oslňovat. Ale na Integrale jsem měl H1/100 W trvale i v potkávačkách a taky nebyl žádný problém. Nemusí to platit univerzálně na všechny značky, to jen pro majitele Špageťáckých aut. Žárovky byly buď Philips nebo Hella.
Bez nadpisu
neregistrovaný "Entík"
| 24. 3. 2005 07:21
To jsem rád že to píšeš, protože kupu lidí má strach si dát do auta místo 60/55 W ty 80 W, který jsou úplně bez problémů. Natož když ty máš 100 W...
Re:
neregistrovaný "irij"
| 24. 3. 2005 09:25
u těch vícewatových žárovek je spíš problém v parabolách. Existuje mnoho aut s plastovými parabolami. Tam se jejich životnost zkracuje
PIAA
neregistrovaný "tradaja"
| 25. 3. 2005 19:34
no vlastnosti PIAA jsou tedy vskutku velice vyjimecne.

Zatim jsem zkusil dva typy a muzu rict, ze PIAA GT-X (neco kolem 5000K)je spise vhodna pro lidi, kteri jezdi sluzebni cesty po CR nebo i mimo a tedy i po "lepsich" silnicich (tim myslim silnice I. radu). Tam vytahnou veskere znaceni opravdu daleko (zvlaste na dalkovy), ze pak ani jizda vysoko nad povolenou hranici neni az tak nebezpecna - proste je videt dokonale. Horsi vlastnosti jsou pri prechodu na neznacene okresky, ale i tak je svetelny tok vyrazne vetsi oproti standartnim zarovkam. Jsou dobre i na efekt (teda mne tohle moc nezajima ale nekteri tuzeri proste chteji mit xenony a tyto zarovky tak vypadaji, protoze maji temer shodnou teplotu svetla)

Dalsim typem co jsem zkusil po delsi dobu je Super Extreme white - ta je vyborna na vsech povrsich - svetlo je bile, veskere predmety jsou dobre citelne a nezavisi tak na aktualnim povrchu.

Zkouseli jsme to s Entikem i s porovnani s obyc. H4 a rozdil byl opravdu markantni - kdybych mel srovnat nejakou intenzitu a vzdalenost kam to sviti tak to jde do nasobku. Ale je to velice komplikovany subjektivne hodnotit. Bohuzel i srovnani na fotkach nic nevyresi, protoze soucasne digitaly (i levne) jsou na takove urovni, ze se snazi kazdou fotku zoptimalizovat, resp. upravy jasy pod vlastnosti a vyjde z toho prumerna fotka. Trosku jsem si na to u kamosu stezoval, ale bylo mi receno ze jsem asi jeden clovek z 10.000.000 ktery foti zarovky. Na tom bylo asi trochu pravdy. Pomohli by mozna profi pristroje - nevim. Zatim znacka PIAA u me zabodovala a rozhodne se vyplati investovat i tuto nemalou castku (cca 2000Kc + za sadu) do bezpecnosti a komfortu pri cestovani.

Co se tyce H3 Ion Crystalu tak to je humus - nechtel bych nikoho s tim potkat na silnici kdyz jede proti mne a neni mlha. Bohuzel jsou takovy co si to neuvedomuji. Zatim, kdyztak se ptejte, rad odpovim
Bez nadpisu
neregistrovaný "Entík"
| 29. 3. 2005 13:17
Jeden kolega když ty PIAA žárovky viděl, tak to chce do auta taky. Takže budeme zase něco objednávat. Nebude to ale přes USA, takže cena bude oproti USA asi o něco vyšší ale bude na ně záruka 1 rok, s tím že ta případná záruka jde vyřídit bez problémů v ČR. On bude brát PIAA H4 super white SX 80/80 W = 135/115 W a budou za 1800 Kč/ks. Takže kdyby jste někdo něco chtěl tak je teď příležitost to mít za zhruba o 30% menší cenu než se dají PIAA v ČR sehnat. Kdyžtak mě stačí poslat "soukromou zprávu". Během pár dnů to budeme objednávat a dodaný by to mělo být za cca 10 dní.
Re:
neregistrovaný "STAVROS11"
| 30. 3. 2005 11:01
nechci vypadat jako pripad pro socialku, ale dat za dve zarovky cca 3 500,- se mi zda trosku divne, pokud za dva mesice odejde, tak ti nikdo neda ani korunu. Moje auto sviti automaticky po nastartovani a tyhle zarovky by asi dele jak rok neprezili. Taky jsem kdysi experimentoval s nejakymi supercool a xenon cosi, ale nikdy nevydrzely dele nez pul roku. Ted jsem do auta vratl ty co tam byly od zacatku a zatim zadny problem.
Bez nadpisu
neregistrovaný "Entík"
| 30. 3. 2005 17:21
Samozřejmě je to každého věc, kolik za co dá peněz. Ohledně té záruky je to tak že když do roka odejde tak dají náhradou jinou a neřeší to. A mohou si to dovolit právě proto že tyhle žárovky oproti jiným dlouho vydrží, proto i ta větší cena. A na tom, že ty světla svítí automaticky hned po nastartování tak na tom nevidím nic divného, já taky hned po nastartování pouštím světla. Akorát nesnášej když jsou zaplý světla a potom se startuje, to by asi odešly brzo. Těžko ale PIAA žárovky srovnávat s těma kolem 300 Kč/ks natož s obyčejnými, ten rozdíl za ty peníze opravdu stojí.
Re:
neregistrovaný "STAVROS11"
| 31. 3. 2005 08:14
to entik: je jasny, ze kazdy si muze kupovat co chce, ale za 4 500,- se daji sehnat do auta jiz xenony, ktere jen tak opravdu neprasknou a sviti jeste lepe. Jinak muj vuz sviti prave pri startovani, jako vetsina japonskych vozu, takze treba mne by ty zarovky moc dlouho nevydrzely.
Bez nadpisu
neregistrovaný "Entík"
| 31. 3. 2005 08:46
sou
Bez nadpisu
neregistrovaný "pavell1"
| 9. 4. 2005 07:51
No já vystřídal už opravdu dost běžných žárovek ať už H1 nebo H4,někdo na svém výrobku uvádí 30-50% světla navíc,jedny sou do modra druhý do bíla...ale nevidim v tom zase takovej velkej rozdíl,zatim sem ještě neměl žárovky který by mi opravdu vyhovovali. Také sem měl H1 100W v BMW 3 a tam mi pěkně zašli paraboly. >:D
Bez nadpisu
neregistrovaný "555"
| 9. 4. 2005 20:42
Chcem sa spytat na ten HUMUS ION :-) Roky som mal Spuperplasma H4. Prva sada odisla, ok, druha, ok, ale ked GT-X odisli za ok zase, uz ma prestava bavit davat prachy do ziaroviek, ktore nase derave cesty nemozu prezit a ked prse aj tak vidim velke kulove.

Tak mam otazku na ION, nikdy som ich nejazdil. Mam dost zlte H3 a ludia to zvladaju, no H4 je cosi ine a chcem vediet, ci ma s tym zastavy prvy policajt, alebo sposobim niekomu nehodu oslnenim?
PIIA ION Crystal
neregistrovaný "omicron1"
| 10. 4. 2005 11:02
555:

PIIA Ion Crystal (Ion Yeloow) jsou oranžovo-žluté žárovky (s patentovanou technologií PIIA) do mlhovek, dělají se jen v H3. V extrémní mlze, dešti, či sněžení jsou naprosto nepřekonatelné, a dá se říci, že na světě nemají konkurenci. Oproti Superplazmám a Plazmám (bíle svítící - okolo 5000 Kelvin a výše) také od PIIA mají vyšší životnost, kamarád je bez problémů má ve svém autě již přes 3 roky - je to také dáno tím, že se s nimi méně svítí.

Jednoznačně by se ale měly opravdu používat tehdy, kdy je mlhová světla používat dovoleno, či přikázáno, neboť jsou skutečně velmi "jedovatá", a za normálních povětrnostních podmínek by to byla těžká bezohlednost. Osobně používám léta (s různými přestávkami) Plasmy a Superplasmy, jejich nižší životnost musím potvrdit, nicméně v USA mají 1 rok záruku, která se dá skutečně využít. K Iom Crystalům jsme se konečně odhodlal nedávno, a jsem před jejích pořízením. V USA se dají on-line koupit kolem USD 40-50 bez dopravy za pár.

Viděl jsem je svítit, a je to opravdu "mlhový nářez" !
Bez nadpisu
neregistrovaný "555"
| 11. 4. 2005 09:34
www.piaa.co.uk a najdes tam aj v rade inych ako H3...

GT-X som kupil ako novinku a mali len 90days warranty, okrem toho nemam nikoho, kto na povel vie ist a reklamovat :(.

Nejak ma presla chut sponzorovat PIAA s tymito ziarovkami, coraz viac vidim ine a ovela lacnejsie, ktore svietia porovnatelne.

Vam sa nezda, ze PIAA maju vyrazne posilnene potkavaci svetla oproti dalkovym?
Bez nadpisu
neregistrovaný "omicron1"
| 4. 11. 2005 16:04
Zustala me po me O1 nahradni sada

H4 PIAA zarovek SuperPlasmaBlue (barevna teplota K4000) , v nove O2 mam xenony (HID), takze je me to k nicemu. Nemate nekdo o to zajem, nemam to jak vyuzit ?

Naopak shanim v H8 nejake kvalitni zlute zarovky do mlhovek, poradite nekdo ? Bohuzel famozni PIIA mlhove zarovky IonCrystal nejsou vyrabeny v H8 (zatim ?)
Re:
neregistrovaný "Mitsi"
| 4. 11. 2005 16:22
Pokud jsou to H4, máš 2ks a budou za dobrou cenu, pak bych měl zájem.
Spokojenost
neregistrovaný "tehac"
| 7. 11. 2005 09:21
Panove, za nedlouho budu mit novy vuz a chtel sem se zeptat na zkusenosti s PIAA. Ted mam na voze xenony, takze bych nerad presel nekam na petroleky :-)
Spokojenost
neregistrovaný "omicron1"
| 7. 11. 2005 09:23
Ty nejlepsi, na tomto serveru jsem o nich drive hodne psal, najdi si to...
Spokojenost
neregistrovaný "tehac"
| 7. 11. 2005 09:30
Cele sem to procet, ale psali jste tady o zkusenosti po zakoupeni... Od toho uz uplynul asi rok... Takze jestli se neco nezmenilo ;-)

Jinak jak je to s porizenim? Jeste sem v zahranici nic nekupoval... Je k tomu potreba MasterCard apod? A jak to funguje, myslim platba... Dikes za pripadne rady a navody. Jo jeste dotaz na prodej auta. Da se to tu uverejnit (mam link na stranku)? Prodavam Volvo a nechce se mi to cpat do bazaru, protoze sem se o nej dobre staral a kdo vi, co by s tim provedli...
Spokojenost
neregistrovaný "omicron1"
| 7. 11. 2005 09:34
O PIAA jsem tu psal jiz pred vice 3 roky, a prubezne porad, jen je treba najit nekde v archivu ty prislusne thready. JInak se nic nezmenilo (co napr. ? >:D ), PIAA je stale absolutni spicka, a v teto oblasti nema zadnou, zadnou konkurenci - myslim ve skutecnych halogenech, ktere maji barevnou teplotu posunutou do oblasti HID vybojek atd..
Spokojenost
neregistrovaný "tehac"
| 7. 11. 2005 09:55
Aspon neco :-) A ma tu zde nekdo zkusenosti se Subaru, treba i Outbackem? 8)
zkusenosti se Subaru, treba i Outbackem?
neregistrovaný "omicron1"
| 7. 11. 2005 19:25
"...mate nekdo zkusenosti se Subaru, treba i Outbackem?..."

Myslim, ze se tento thred jmenuje "PIIA zarovky" ...(?!) :mrgreen:
zkusenosti se Subaru, treba i Outbackem?
neregistrovaný "tehac"
| 8. 11. 2005 13:17
Jo to jo, ale bylo to mysleno v souvislosti s pouzitim v tomto voze 8)
zkusenosti se Subaru, treba i Outbackem?
neregistrovaný "irij"
| 8. 11. 2005 13:35
je to trochu offtopic.... ale

ahoj lidi, jsem blb (to přiznám na rovinu) a zatekla mě voda do budiče xenonů, takže modul odešel. Nemáte někdo kontakt na člověka co by měl jeden na prodej? Je mě jedno z čeho to je, potřebuju modul i s paticí

Všude mě nabízejí obě jednotky, to se mě nechce kupovat....
Bez nadpisu
neregistrovaný "jarod"
| 10. 11. 2005 17:12
Dnes som videl v obchode ziarovky PIAA cristal blue 7300Kelvin H7.Nemate niekto skusenosti s tymito ziarovkami?
Bez nadpisu
neregistrovaný "miro84"
| 10. 11. 2005 18:56
Máte někdo zkušenosti se žárovkami PHILIPS Power2night.

Popřípadě nějakou www stránku, kde je nabízejí.
Bez nadpisu
neregistrovaný "jarod"
| 10. 11. 2005 20:40
Miro84:Akurat tieto ziarovky mam namontovane na aute.Som osobne z tych ziaroviek sklamany,ocakaval som od nich viac. >:-[] Su o malicko silnejsie ako klasicke H4 a svietia o nieco viac do biela ,skor do zltobiela.A neocakavaj modry efekt kvoli tej hlave ziarovky ten tam vobec nie je.Ak ich chces kupit tak ti radim nekupuj budes sklamany.Tu mas stranku co ich predavaju:www.autodoplnky.cz dalej klikni :sortiment tuningu dalej:Light,zarovky,xenony.Je tam aj slovenska verzia.
Bez nadpisu
| 10. 11. 2005 21:11
PIAA jsou dost drahé,nemáte někdo tip na nějaké jiné s kterými máte dobrou zkušenost z nabídky třeba OSRAMu nebo jiných běžně dostupných značek?
Re:
neregistrovaný "omicron1"
| 10. 11. 2005 23:12
To PP :

"...PIAA jsou dost drahé,nemáte někdo tip na nějaké jiné s kterými máte dobrou zkušenost z nabídky třeba OSRAMu nebo jiných běžně dostupných značek?..."

Ano mám dobrou zkušenost s PIAA :lol: , vše ostatní jsou normální, nebo o něco lepší než normální halogenové žárovky, v tomto je bohužel Evropa dost zaostalá, i přes zdánlivě libozvučné značky jako Philips, či Osram, příp. některá noname "šidítka" s modrými krabičkami a modrými nápisy, se "zaručeným modrým světlem" >:D .

Abych to vysvětlil, vše už to mám za sebou, je to jakási má slabost mít dobré světlo, a dobře vidět (být viděn), a tak jsem několik let zkoušel vše možné, než jsem po dalších letech zaparkoval i přes tu drahotu u PIAA SuperPlasma. Než jsem si pořídil káru se skutečnými HID (xenony), se kterými se ale může PIAA směle poměřovat (až na intezitu a ostrost), o čemž se ostatním výrobcům různých "modrých žárovek" ani nemůže zdát v tom nejbujněším snu.

Jde o skutečnou barevnou teplotu emitovaného světla, která u PIAA SuperPlasma je vysoko přes K5000 (spíše K6000), což je blízko HID, ale např. VisionBlue, nebo ty Osramy mají jen přebarvenou baňku, což je jaksi jen trapná náhražka. Navíc mají PIAA silně zvednutou svítivost (nebo intezitu ?), se stejným příkonem.

Pravdou je to, že PIAA za svou super technologii HID na klasických halogenových žárovkách platí sníženou životností, což si ale každý může dopředu promyslet...
Bez nadpisu
neregistrovaný "jarod"
| 10. 11. 2005 22:16
Ziarovky ktore boli v miere dobre pre mna su Phillips vision blue.Ani nie su velmi drahe.
Osram Silverstar
neregistrovaný "Jenyk1"
| 10. 11. 2005 23:23
dopadají nejlépe v testech (PIAA tam nebyly, srovnání by mne hodně zajímalo). Sám si je chci koupit a vyzkoušet, v OBI jsem je našel po 350, na Internetu (já našel VAMOS, ADIP nebo SASA) jsou o dost levnější.

Nemají přebarvené žárovky, jsou z kategorie +50% svítivost při stejném příkonu. Srovnatelné s nimi jsou Philips BlueVision, ale ty jsem viděl za 1 000, tak to tedy ne.
Osram Silverstar
neregistrovaný "omicron1"
| 11. 11. 2005 00:57
Ale to je úplně něco jiného, je to jako by jsi srovnával trabíka s jaguárem, bohužel i cenově, PIAA pár SuperPlasma stojí kolem USD75 (US cena, kde jsem je vždy kupoval, např. AutoSupermart), v Evropě jsou ještě dražší !

To skutečně srovnávat nejde, protože když se rozsvítí PIAA H4 SuperPlasma, budeš přesvědčen, že tam máš najednou xenony...

Proto také srovnávají srovnatelné, a PIAA tam ani nedávají >:D

A BlueVision, to jsem kdysi (před SuperPlasma) vyzkoušel, jen vyhozené peníze za trapné šidítko. Za téměř ty samé prachy jsem teď prodával párek (vč. náhradního "sirotka") těch PIAA SuperPlasma, protože mě již k ničemu nebyly, a jsou již pryč. Jsem sám zvědav, jak se budou novému a jistě nezaujatému majiteli líbit :shock:
Osram Silverstar
neregistrovaný "Jenyk1"
| 11. 11. 2005 21:30
2 omicron: Zkusíme to? Dnes jsem Osramy Silverstar koupil a namontoval. Fakt mne to zajímá, pojďme vymyslet porovnání a udělat ho. Můžete nám někdo pomoci nápadem?

Jinak Osramy Silverstar (3x H1 a 4x H7) mne stály dohromady 1 253,-. Vím, za bezpečnou jízdu dám také hodně a nemělo by to být zejména o penězích, tohle skutečně svítí o dost lépe než to, co jsem v autě měl (Osramy H7 a Tungsramy H1 bez dalšího označení) a cena je za to světlo super.
Osram Silverstar
| 15. 11. 2005 23:18
Měl jsem Silverstary, ale vybodnul jsem se na ně. Svítí sice skvěle a navíc jsou od různých paskvilů homologované, ale vydrží hrozně málo - odešly mi cca. po 6 měsících. Hledám náhradu, podmínkou je homologace, světlo jako Silverstar (nechci namodralé) a vyšší výdrž.
Osram Silverstar
neregistrovaný "Jenyk1"
| 16. 11. 2005 20:13
Vyšla mne jedna žárovka Silverstar na necelé dvě stovky, to je budu kupovat, i když mi odejdou po půl roce. Byly daleko levnější než Philips BlueVision, které byly druhá volba.

Byla tu někde zmínka, že žárovkám hodně škodí, když se zapnou před startováním. Nastartovat a až potom rozsvítit. Tak jsi to dělal a přesto ruply už po půl roce? Tak to jsem na životnost sám zvědavý. Svítím pořád, i v létě.
Osram Silverstar
neregistrovaný "Beny_1"
| 16. 11. 2005 20:44
Silverstary jsou OK, mam je rok a nepraskla zadna. Daj se objednat tady za dobrou cenu

[odkaz]
Osram Silverstar
neregistrovaný "Jenyk1"
| 16. 11. 2005 21:07
Další jsou www.adip.cz a www.sasa.cz. Člověk chvíli pohledá a fůru peněz ušetří.
Osram Silverstar
neregistrovaný "mhajda"
| 5. 12. 2006 10:17
Zdravim, prosim tě jakou barvou svítí ty SilverStary? Chci do auta podbné světlo jak mají xenony.... Mám koupit tyto nebo CoolBlue?

Díky moc
Bez nadpisu
neregistrovaný "Sporťák1"
| 11. 11. 2005 10:40
To: Omicron - Muzes mi poradit? Kdyz budu chtit koupit nejake lepsi zarovky (treba Tebou vychvalovane PIAA) jake parametry si mam pohlidat? Na co dat pozor ? Muzu treba ty SuperPlasmy dat i do sveho auta a nebat se, ze mi to "roztavi" plastovy kryt svetla, nebo nespece nekde draty ? Na kolik zhruba vyjde sada tech SuperPalsem vcetne dodani z USA ? Diky.
Bez nadpisu
neregistrovaný "omicron1"
| 11. 11. 2005 10:59
Joj, o PIAA SuperPlasma se tu toho napsalo strasne moc, zkus zapatrat v archivech diskuzi.

Obecne

- napr. PIAA SuperPlasma GT-X maji barevnou teplotu pres 5000 Kelvina, coz je velmi bile svetlo, blizke slunecnimu, je to temer stejna barevna teplota jako HID (xenony), [odkaz]

- napr. bezne nabizeny 2-pack pro H4 (PIAA H4 60/55W=135/120W) ma jak vidis bezny prikon se zvysenym svetelnym tokem, a zadne zvestene teploty se nemusis obavat, je to povrchovou teplotou bezna H4ka

- proc by Ti to melo spekat draty :shock: ?

- PIAA H4 60/55W=135/120W SUPER PLASMA GT-X BULB, 2-PACK # 15962 (viz [odkaz]%20Plasma%20G… tady to prijde na cca USD 73 za parek, zde jsem vzdy nakupoval, posilaji i do Evropy, ja to ale kupoval vetsinou ve Statech
Re:
neregistrovaný "omicron1"
| 11. 11. 2005 11:13
Koukni se zde :

[odkaz]

Je tam prehled vsech PIAA zarovkovych technologii.
Re:
neregistrovaný "irij"
| 11. 11. 2005 12:57
ty brďo dva tisíce za žárovky. To s dopravou atd vyjde dejme tomu ke třem tisícům. Není lepší si nechat zabudovat xenony? Finančně to vyjde nastejno a světelný tok je podstatně vyšší. A to neřeším životnost a cenu výbojky (+-500Kč)

(teď mám zabudované bixenony s čočkama za cca 4500Kč, předtím tam bylo 2xH4 100/80W a 2xH1 100W)
Re:
neregistrovaný "omicron1"
| 11. 11. 2005 14:03
to irij :

ty brďo, to musí bejt něco, xenony za 4.5 tis. ! Pokud pominu variantu, že to máš z nějaké bouračky, troufám si pochybovat o kvalitě takového řešení, zvláště když naprosto jistě tam nemáš předepsanou automatickou regulaci sklonu HID světel, tak jak to ukládá zákon. Tvé bixenony mají pro světelnou houkačku i přídavný halogen ?

Já sice dnes mám v autě xenony, ale pokud bych neměl, řešil bych to opět PIAA žárovkami.
Re:
neregistrovaný "irij"
| 11. 11. 2005 14:40
odkud jsou nevím, mám je z druhé ruky. S automatickou nivelací světel jsem se setkal jen u některých aut (většinou vyšší třídy) jinak seřizování sklonu servomotrkem mám (ruční). Světelnou houkačku jsem zrušil a klidně jí oželím, za 11 let jsem ji použil co by se na prstech jedné ruky spočítalo.

Samozřejmě to řešení není naprosto košér, ale za ty peníze a to že konečně pořádně vidím to stojí.

na technické by se asi divili 8)
Re:
neregistrovaný "omicron1"
| 11. 11. 2005 15:53
Automatické řízení sklonu HID reflektroů ("xenonů") je uzákoněno, a je V KAŽDÉM AUTĚ, které má xenony instalované (jakékoliv cenové kategorie, např. i Fabie !). Mám je samozřejmě takto řízené i v O2.

Měl by jsi si někdy vyzkoušet pozici řidiče, který takové auto s takovým bazmekem, jako máš Ty potkat (a to bez urážky) ! Ty sice vidiš pořádně, ale já když Tě potkám, tak nevidím NIC !

To pak háže špínu na všechny majitele aut s HID...
Re:
neregistrovaný "irij"
| 11. 11. 2005 16:11
jo jasně já netvrdím už od začátku že je to jak má být. Ale ruku na srdce, sedum lidí z deseti má stejně světla zvednutá kam až to jde (tím kolečkem u volantu) Pokud je mám seřízené do normální polohy nejsem o nic větší zvíře nežli oni. Rozhodně nepotřebuji svítit pánu bohu do oken a aby na mě každé druhé auto co potkám poblikávalo
Re:
neregistrovaný "omicron1"
| 11. 11. 2005 16:17
Přesto myslím, že nemáš pravdu.

Napálit to někomu do očí neseřízenými halogeny je přeci jen něco jiného, než někoho napálit do očí neregulovanými HID xenony. To je skutečně o nehodu, a proto to je také uzákoněno !
Re:
neregistrovaný "irij"
| 11. 11. 2005 16:28
jo to je nepříjemný. Ale nejvíc lidí mě takhle sestřelilo spíš kvli naši silnicím ala horská dráha, je to jakoby se proti mě sunul stroboskop :-)

a stím nějaká regulace sklonu stejně nic neudělá......
Re:
neregistrovaný "magic1"
| 11. 11. 2005 16:37
irij: pro tvoji informaci - u nezatíženého automobilu MÁ BÝT ono "kolečko vytočené co nejdál". Pokud v této poloze u nezatíženého automobilu světla oslňují, je problém v ustavení světel do karoserie nebo v seřízení parabol - to je obojí špatně. Ono kolečko slouží se sklopení paraboly pouze u zatíženého vozu, kdy dochází ke změně úhlu světelného toku vlivem snížení zádě. U správně seřízených světel by technik na STK neměl mít šanci poznat, že jsou paraboly osazeny např. žárovkami 100W. U xenonových světlometů se pracuje ale s vyššími příkony/výkony než jsou např. i 130W žárovky H4 v běžné parabole. Opět zde zákon měří každému jiným metrem a aby to nabylo alespoň trochu zdání spravedlnosti, je bezpodmínečnou součástí homologace xenonu montáž automatické výškové regulace světel (kvůli nerovnostem, ne jen kvůli zatížení jako u běžných parabol). Jestliže jsi toto obešel, jsi prase, které ohrožuje všechny kolem. V takovém případě je na místě okamžité odebrání OTP pro nezpůsobilost vozidla k provozu na pozemních komunikacích. Pokud bys na běžnou parabolu namontoval žárovku 130W, bylo by to mnohem menší zvěrstvo. Ale asi by ti shořela svorkovnice.
Bez nadpisu
neregistrovaný "tradaja"
| 11. 11. 2005 16:41
jeste k tem PIAA - je to opravdu spice ve svy tride. Vse si vsak nechaji radne zapaltit a evropsky dovozce je jeste o 100% drazsi. Minuly rok jsem si jich objednaval asi 10 paru (ne samozrejme jen pro mne) a mel jsem moznost vse porovnat. Ja tedka jedu s klasickejma "modryma", coz je nejlepsi na silnice 1. tridy (znacene vodorovnymi znackami). Do deste nebo na neznacene silnice nic moc. Proste neco za neco. S obycejnyma to nejde srovnavat. Mam je asi 7 mesicu a predevcirem dokonce prezili i bouracku (chlapek vyjel z vedlejsi, nejspis bez rozhlidnuti na I - u letovic na morave - treba jste nekdo videli)
Bez nadpisu
neregistrovaný "555"
| 12. 11. 2005 00:45
Magic, prid sem, tu zozeneis kradnute HID kity z Cayenne za 4000Sk. Dnes tu ma kazdy blbec na Golf I, II, III, Favo, Felda az po najnovsie Fabie HID a je im uplne jedno, ako pekne to svieti, ked sa im auto na seriovych tlmicoch a znizenych pruzinach hupe na ceste.
Re:
neregistrovaný "irij"
| 13. 11. 2005 17:32
he to je dobrý, já je mám právě z Cayenna
Re:
neregistrovaný "magic1"
| 14. 11. 2005 12:56
Jo, lidi jsou zvířata...
Bez nadpisu
neregistrovaný "jarod"
| 15. 11. 2005 19:15
Dnes som kupil SPARK PLASMA BLUE H7 prvy dojem vyborny zaruka 6 mesiacov.Cena 69 euro.
Re:
neregistrovaný "omicron1"
| 15. 11. 2005 20:00
No pokud je to cena za par, tak je moc dobra, v US stoji SuperPlasma GTX par kolem USD 75. Kde jsi to za tuto cenu koupil ?
Bez nadpisu
neregistrovaný "jarod"
| 15. 11. 2005 20:53
AUTO E.LECLERC Bois de Arcy France aby si to mal lahsie je to asi 5 km od Versailles.Ale vahal som lebo tam mali aj komplet sadu xenonov H.I.D PIAA za 599 eur.Made in Japan.Ak ma na*** tak si ich kupim >:D

Ta cena je za 2 kusy.
Dobastlené xenony
neregistrovaný "viados1"
| 16. 11. 2005 12:24
Na tyhle mamlasy, co maj na autech dobastlené xenony, platí jen náklaďák se světelnou rampou ... ... a zase o jednoho bastlíře míň; řidič náklaďáku si pak jen nechá srovnat nárazník.
Dobastlené xenony
neregistrovaný "irij"
| 27. 11. 2005 14:35
no ruku na srdce, pokud si tam narvete žárovky se zvýšeným světelným tokem tak nejste o nic horší prasata než já. Když s tím šlehnete někomu do oka tak neuvidí taky nic. Je to celkem pokrytectví......
Dobastlené xenony
| 27. 11. 2005 16:13
Kdyby oslňovaly, nebo měly jiné problémy, nedostaly by atest. Což např. zmíněné Silverstary mají, a nikdo kvůli nim tudíž nemůže říct ani prd.
PIAA
neregistrovaný "Jouda"
| 29. 11. 2005 11:08
PIAA žárovky jsem několik let na autě používal (80W H4 + 80W mlhovky), asi před 2 roky jsem přešel na OSRAM (60/55W H4 Silverstar + 55W Allseason do mlhovek). Jenom na upřesnění bych dodal že já jsem je nekupoval za účelem imitace xenonů ale proto abych dobře viděl, takže jsem měl ty co svítí čistě bíle (3800K). Když to teď po několika letech používání shrnu tak za PIAA to byly vyhozené peníze a můžu říct že ty OSRAMY svítí úplně stejně dobře jaky ty PIAA a navíc i životnost mají PIAA kratší než OSRAM (a to ještě ty PIAA měly větší příkon než ty OSRAMy). Dokonce jsem před těma 2 roky kdy jsem to měnil, tak jsem v noci na letišti zkoušel mezi nima jaký je rozdíl a můžu zodpovědně říct že žádný. S obojíma je vidět na silnici úplně stejně. Pouze když jsem měl ty PIAA tak jsem měl takový jakoby dobrý pocit že mám na autě něco super :-) Jen tak pro srovnání 1 pár PIAA mě stál tenkrát cca 4.500 Kč, 1 pár OSRAM stojí cca 300 Kč. "Namodralé" PIAA jsem nikdy nezkoušel takže v tom radit nemohu, jediné co vím že PIAA to dělá tak že v baňce je směs drahým plynů které to světlo zabarví podobně jako v xenonové výbojce a že většina ostatních výrobců to dělá tak že zabarví sklíčko baňky, takže v tomhle je PIAA určitě o krok vepředu před ostatníma. Podle mého názoru by PIAA nemuse být o mnoho dražší než je třeba PHILIPS, bohužel mají cenovou politiku takovou že se to u nás skoro nevyplatí kupovat.
Bez nadpisu
neregistrovaný "555"
| 30. 11. 2005 07:58
Pred tyzdnom som v Rakusku videl nejake nove Philpis. Mali 3 farby, smerom vlavo svietili nazlto, rovno uz bol posun k bielej a pravy okraj cesty modra. Mate uz s nimi skusenosti? H4 bola okolo 14€, tak som sa nehrnul do experimentovania :)
Re:
neregistrovaný "magic1"
| 15. 11. 2006 00:33
Mám jeden dotaz na toho, kdo má osobní zkušenost. Mám tu na stole H1 PIAA a Helly. Vím, že ty Helly svítí dobře a že vydrží několik let. Ale viděl jsem srovnání s PIAA a ty Helly nesvítily tak pěkně hlavně do šířky. Jako mínus ale všichni u PIAA uvádějí životnost a cenu, která mě zase tolik nezajímá. Jsem ale člověk, kterého vytáčí zvednutí haubny, už jen kvůli dolití vody do ostřikovačů. Navíc na mým autě výměna žárovky na levém světle znamená rozebrat půlku sání (vede tam hadice od intercooleru a přímo za žárovkou je uzel s BOV ventilem).

Otázka na zkušené: mám namontovat osvědčené Helly, nebo dát PIAA? (Kdo napíše PIAA a ta žárovka do roka prdne, toho si podám... :-) Nejsem ochoten měnit žárovku dřív, než dejme tomu po 2 letech.

Dík za odpovědi.
Re:
neregistrovaný "omicron1"
| 15. 11. 2006 10:08
Mam cca 8-9 letou zkusenost s PIAA (viz me prispevky nekde nize), a jedine v cem Te zklamu (jinak jsou opravdu vynikajici), je to, ze Ti temer jiste 2 roky nevydrzi, alespon pokud je mas do tlumenych, se kterymi prakticky svitis stale... :'-(

Ja je menil cca tak jednou do roka, kdy (jeste v H4) me vzdy odeslo vlakno na potkavacim / tlumenem...
Re:
| 15. 11. 2006 11:26
Kúp si PIAA a od Helly svetlá pre denné svietenie.
Re:
neregistrovaný "MV1"
| 15. 11. 2006 13:06
Zdravím všechny,

potřeboval bych poradit s žárovkami HB3, paticové provedení. Jsou to žárovky, které se používají v Subaru Outback. Mám tam originální které sice nesítí špatně, ale není to nic moc. Při hledání nějaké lepší (výkonější, ale v mezích zákona) možnosti narážím na skoro absolutní nerozšířenost tohoto druhu.

Dík

Marek
Re:
neregistrovaný "Jenyk1"
| 15. 11. 2006 14:43
Narazil jsem na totéž. Mám je v mlhovkách a chtěl jsem nejlépe PIAA Ion Crystal Yellow nebo něco lépe svítícího a smůla.
Re:
neregistrovaný "magic1"
| 22. 11. 2006 17:10
Tak jsem namontoval žárovky PIAA do AR 155 a musím up?ímn? ?íct, že subjektivn? nulová zm?na. Je možné, že kdybych objektivn? ud?lal n?jaké srovnání, že by t?eba n?jaké zlepšení patrné bylo - to nemohu ani pop?ít, ani potvrdit. Ale sednu-li do toho auta, nepoznám, jestli tam jsou ty Helly nebo PIAA. Jedin? faktura mne upozorní, že PIAA stály p?tinásobek.

Takže nevím jak na kterém aut?, ale na AR 155 (projek?ní "?o?ky" H1) jsou to skoro vyhozený peníze. Uvidíme, jak na tom budou s životností.
Re:
neregistrovaný "tehac"
| 22. 11. 2006 17:56
magic: ja o nich taky uvažoval, ale ta cena! Tak sem zkusil Osram Silverstar a vysledek jako u Tebe 0 0 nic >:D

Ono hodn? záleží na celé optice, žárovka, pokud to není xenon (tedy výbojka) moc nevy?eší! Ale pozor, dávat xenon do klasických parabol je myslím blbost, nejsou tomu uzp?sobeny - na 99% budou OSL?OVAT!, u ?o?kových projektor? už je to o n??em jiném.
Re:
neregistrovaný "tehac"
| 22. 11. 2006 17:52
MV: zkus se inspirovat ->

[odkaz]
Bez nadpisu
neregistrovaný "555"
| 25. 11. 2006 02:11
Tie 3 farebne Philpis, co som pred rokm o par prispevkov nizsie spominal, prave nahodil. Su fajn, nevnimam rozdiel medzi PIAA a tymto, az na cenu.

HID do H7 je odvazny cin. Na trhu som nasiel len Autostyle s E-Mark a aj ten je z Belgicka a len na HID. Cize policajt moze pokutovat, ak svetlomet nema ostrekovac a automaticku nivelizaciu, co na 99% mat nebude.
Re:
neregistrovaný "tehac"
| 25. 11. 2006 11:07
555: ostrikovac fakt nemam :-( Ale nivelizaci vzadu Outback ma, takze ani celkem nechapu, proc jeste davaji do kabiny rucni naklon svetel. Asi kvuli privesu :roll:

Jinak s temi strikovaci nechapu na co to tam je. U Volva sem to mel a akorato to ubiralo kapalinu. Moc to necistilo a to tam byly sterace...

Vi nekdo, proc tam musi byt i ten ostrikovac?!?
Bez nadpisu
neregistrovaný "555"
| 25. 11. 2006 12:48
Ta na zadku je v tomto pripade nanic :)

Pri narhu HID sa zistilo, ze svetlomet ma tendenciu oslnovat, ak je zaspineny. Preto tam dali povinne ostrekovac, ktory sa spusti pri kazdom ostreknuti celneho skla. Nivel je povinna na samotnom tele svetlometu, opat aby si na nerovnosti neoslnoval. Paradoxne nepocitali, s tankodromom vo vychodnej casti EU a tak reaguju s cca 1s oneskorenim a oslnuje jedna radost... Nicmene to nic nemeni na povinnej montazi.
Re:
neregistrovaný "tehac"
| 25. 11. 2006 14:47
555: no tvrdim si říct ze na zadku ma sve opodstatneni! Kdyz dam dozadu 4 metraky uhli, auto si vzadu "prifoukne" a je stále ve stejné rovině :idea:

U Volva sem měl jeden senzor v kufru, vepředu nevím. Ovšem, jak píšeš 1s reakční doba je směšná. Schválně sem si to kdysi zkoušel - vlezl sem do kufru a světlomety se hnuly přesně za 4s (+/- :-))! Takže nějaký vysvětlení, aby to neoslňovalo je k smíchu :-D Tenhle princip pak funguje uplně stejně jako když se mi zvedne zadek u Outbacku :-D

Co se týče ostřikovačů, spíš bych se přiklonil k pohodářovi, přece jen ta špína nění miniaturní hranolek aby odklonil paprsek. Budťo to přece přes "stínítko" alias špínu svítí, nebo ne... Něco jineho asi budou kapičky vody :roll:
Bez nadpisu
neregistrovaný "pohodář"
| 25. 11. 2006 14:13
2 MV - do HB3 v Outbacku jsem koupil PIAA a jsem nadmíru spokojen, svítí to jako ďas

naproti tomu do projektorové H7 v tomtéž Outbacku je PIAA vyhozeným penízem - vydržely 6 měsíců - obě prdly v rozmezí 5 dnů.

Subjektivně jsem nezpozoroval vůbec, ale vůbec žádný pokrok s PIAA H7.

Jinak ten ostřikovač u HID světel je tam kvůli tomu, protože zašpiněním takového světla klesá jeho svítivost výrazně více než u běžného halogenu.
Bez nadpisu
neregistrovaný "555"
| 26. 11. 2006 00:20
Lenze teraz neriesime svetlu vysku vozidla, ale dosvit svetlometu. A pri nom je srdecne jedno, ci mas, alebo nemas samostel na zadku. Tam si to takto vymysleli, aby svetlo svietilo vzdy do rovnakej vzdialenosti a nezavisle od svetlej vysky vozidla.Akurat, ze to funguje len na cestach smerom na zapad a u nas to nestiha kompenzovat 10-30mm vysoke nerovnosti na ceste.
Re:
neregistrovaný "magic1"
| 27. 11. 2006 22:04
tehac: problém je, že jsem právě na základě takovýchto fotografií ty žárovky koupil. Jak jsem uvedl, vysoká cena za vysokou kvalitu je pro mne samozřejmostí, na to neskuhrám. Bohužel u konkrétních "čočkových" světlech Bosch na mojí AR 155 je rozdíl mezi žárovkami H1 Hella kupovanými u Charouze za 320 Kč/pár a PIAA XTerme White Plus za 2340 Kč/pár nepatrný (je-li nějaký). Přitom přestupem z orig. Philipse na Hellu se dostavilo viditelné zlepšení, ale na PIAA už ne (nejlépe na tom byly 100W Helly, jenže se při neustálém stání brzy utaví). Je pravda, že ty fotografie jsou na principiálně jiných světlech (H7), ale neznám toho, kdo je dělal, takže nevím, zda jsou autentické nebo kouzlil Photoshop. Každopádně moje osobní zkušenost je, že na AR 155 jsou PIAA vyhozený peníze.
Bez nadpisu
neregistrovaný "MV1"
| 29. 11. 2006 15:10
Odpověď na HB 3, Outback

Když jsem se díval do manuálu jaké žárovky se mají použít do potkávacích světel, tak bylo uvedeno v jednom případě HB3 a v druhém H7. Takže jsem se na to podíval a mám v potkávačkách H7. Ty jsem si chtěl koupit PIAA, ale bylo mi řečeno v zastoupení pro ČR, že někdy vydrží i 3 měsíce. Takže jsem tal dal Osram Silverstar a je to výrazně lepší. Myslíš, že je rozumné investovat do dálkových světel HB3 PIAA?
Osram
neregistrovaný "mhajda"
| 5. 12. 2006 10:09
Zdravim, prosim Tě chtěl bych si koupit nějaký nový světal do auta a nevím jaký. Díval sem na Osram CoolBlue a SilverStar a nevím který. Chtěl bych aby to svítilo stejnou barvou jako xenony. Tobě ty SilverStar svítí jak?

Za odpověď moc dík
Osram
neregistrovaný "Mitsi"
| 5. 12. 2006 10:17
Cokoli, co svítí barvou xenonů, svítí naprosto na ho.no! Kup si ty Silverstary, tedy pokud Ti nevadí, že svítí "jenom bíle". Nebo Ti prodám PIAA: při pohledu "zvenčí" naprosto super, při pohledu z místa řidiče absolutní nula. Máš zájem?
Osram
neregistrovaný "mhajda"
| 5. 12. 2006 10:41
Nemám, ale díky
Osram
neregistrovaný "mhajda"
| 5. 12. 2006 10:47
Ještě se tě na něco zeptám: Mám Ford Mondeo r.v.: 2003 a nevím jaký žárovky tam patří, jestli H1, H4 nebo H7???

Nevíš náhodou?
Osram
neregistrovaný "Mitsi"
| 5. 12. 2006 14:12
Tipl bych to na H7 (tedy pokud to má "samostatnu optiku pro dálkové" v rámci jednoho světlometu), ale na 100% si tím jistý nejsem.
2 MV
neregistrovaný "pohodář"
| 5. 12. 2006 18:25
mám v dálkových na Outbacku HB3 PIAA a jsou super, ale přiznávám, že jsem tam měl originály rozsvícený tak 2x.

Každopádně do dálky to s nima svítí sqěle, naopak H7 od PIAA jsou vyhozený peníze, ale úplně. Troufnu si říci, že nepoznáš rozdíl od origo H7 Phillips.
2 MV
neregistrovaný "Jenyk1"
| 5. 12. 2006 20:48
V Mondeu r.v. 2004 jsou H7 v tlumených a H1 v dálkových.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku