Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Jeep Cherokee 2008 na českém trhu od 860.000,-Kč

10 komentářů

Já mám tříletou zkušenost s "obyčejným" Cherokeem 4.0 a čtyřkvalt v automatu docela stačil , dynamika jízdy byla vždy nadprůměrná (podívejte na hodnoty dnešních SUV) a spotřeba vzhledem k objemu motoru (kolik si vezme Touareg v benzínu) rozumná. Hranaté tvary vypadaly super (přehlednost nade vše) a velikost auta (4 metry dvacet délky) byly naprosto skvělé na ježdění ve městě. Takové auto prosím, mylý Chryslere zase chci! 😄 I když nový Cherokee (vlastně Liberty) konečně vypadá jako auto (sorry KJ), ještě nastavit nižší cenu (jako v USA, konkurent Sportage a Tucsonu), pak zase budou prodejní čísla vypadat jako na začátku 90. let kdy XJ neměl konkurenci. Kdo někdy řídil XJ ať přidá smajlík... 😉 kdo měl diesel ať dělá jakože nic...
LOL, to sa pozna znalec 😊Cruising s Jeepom je parada, motor sa prevaluje v nizkych otackach, vychutnavas si cestu. Teda tak je to v mojom jeepe 5.9V8! >😒]
ja jezdil chvili ve Wrangleru Unlimited (r.v.2004) a na higway pro 70 mph to slo k 3000 rpm - docela sila.
Ale v terenu to bylo jine kafe, bez zaskobrtnuti to lezlo i pres balvany, skrabalo se to do 500 metroveho krpalu, kde musel chlapek s Pajerem davat redukci. Fakt se mi ten automat libil.
Treba si nechava prostor pro oblibenou ceskou slevu. Zeptej se u nejakyho prodejce o kolik je na fleku ochoten jit dolu s cenou.
no presne tak, ja nechapu proc chce za kazdou cenu nahnat marzi, protoze cena se od minulecho cherokee vubec nezmenila, a pritomdolar je proti trem rokum zpet o vic nez dvacet procent jinde. kdyby hodili zakladni cenu kolem 790, tak se to prodava urcite dost dobre, a importer jeste slusne vydela. takhle to zas bude jen okraj segmentu.
Importer chce stale dost profitovat....nechce sa vzdat svojho zisku... pricom, keby siel s cenou nizsie tak dalo by sa nad tym autom uvazovat
Základní cena je dost vysoká, prostě to, že dolar je teď úplně někde jinde a nechci říkat kde, se projevuje prostě jen někde. nechápu proč importér nehodí cenu níž, pak by to bylo hodně zajímavý
Nevím čemu říkáš otáčky, můj Jeep bublá (točí) na čtyřku při stovce cca 1700 otáček
pro vozy Offroad/SUV je lepsi "mene-stupnovy" automat s dlouhymi prevody. V terenu clovek oceni spise plynuly zatah bez razeni.
Je pravda, ze tyto tereni automaty na silnice moc vhodne nejsou, zenou motor zbytecne do otacek.
4-stupňový automat byl moderní na začátku 80.let, dnes jsou moderní 7 až 8-stupňové ... výbava "sport" ty 4 stupně korunuje