Design
AntonioKekelli
2
Proti rozeznatelnému designu jednotlivých vozidel v rámci automobilky nic nemám, ačkoli tedy nejsem vyloženě příznivcem některých prvků, které jejich designový jazyk nabral (například přední světlomety dotažené až na mřížku chladiče) a u jiných ještě nevím zda jsou povedené či nikoli (svislá mřížka chladiče oproti skloněné) tak musím říci, že Kamiq či Scala se mi líbí, ovšem u Vision iV nevím jestli nepůsobí jako "tuzený" automobil.
JirkaV8
1
Odvaznejsi design rozhodne auto. Jsem rad, ze to od nej slysim. Protoze jsem si myslel (nevim proc), ze je konzervativnejsi chlapek. Asi protoze vypada takovej strejda. Ale nesmi se to prehanet a hlavni rysy a oblast prednich svetel jak z jine planety se nemuze lamat nasilim pres koleno. S jasne rozeznatelnymi auty pak naprosto souhlasim. Auto musi byt jedinecne a sve. Jak v ramci koncernu, tak v ramci znacku. Ze ma nektere rysy nebo spolecny jazyk jako zarazeni do rodiny, to urcite ano. Ale originalni prvek musi byt. Nikdo si totiz nekupuje jen cast mlhoviny, ale prave svuj vuz. Rozhovor byl docela kratky, cekal jsem vic informaci. Ale aspon tak :yes:
Mna najviac potesila informacia, ze Octavia je este od Kabana, ten bol skutocny designovy apostol :yes: :yes: :yes:
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
to je masakr, když hodnota vozu se zvyšuje tím, že místo loga je tam nápis. To fakt člověk rázem jede pohodlnění, bezpečněji, rychleji.... >😁
Jj, to je fakt strašná věta. Je to plnohodnotný nástupce Kabaně. Někteří lidi by neměli mluvit, jen malovat nebo ředitelovat (Vlček).
JJ přidaná hodnota nápisem - to jsou fakt kecy do slideshow.
Jednou z nejznámějších českých značek je už od roku 1923 dlouholeté logo Škody – okřídlený šíp - rychlost, pokrok a volnost. Kam se na toto logo hrabe logo VW, Audi nebo Seat. Takže nejdříve Němci velmi dobře a prestižně vypadající logo znetvořili (černá / stříbrná) ale bylo to stále málo, tak ho rovnou vypustili.
Jednou z nejznámějších českých značek je už od roku 1923 dlouholeté logo Škody – okřídlený šíp - rychlost, pokrok a volnost. Kam se na toto logo hrabe logo VW, Audi nebo Seat. Takže nejdříve Němci velmi dobře a prestižně vypadající logo znetvořili (černá / stříbrná) ale bylo to stále málo, tak ho rovnou vypustili.
že musíš mít na zadním víku velký nápis značky. Všichni chytají paniku, že je to něco jako nezbytná podmínka dnešních designů.
Jeden něco udělá a druhý se musí chytnout. Stejné jako povrchová úprava piano black na některých plastech v interiéru. Patlá se to, škrábe se to, vzhled jak kdy, ale hodně značek to v posledních letech musí mít. Blbé by bylo, kdyby ta písmenka náhodou padala. Přijede kombík a na zadku bude Š ODA. Písmenka jsou u mě synonymem předku Land Roverů, ale v zásadě mi nevadí.
Kdy se tam objeví nápis HTP přes celý zadek??? >😁 >😁 >😒]
Kdo musí pro rozpoznatelnost volit nápis, nedělá podle mě všechno úplně správně. Rozpoznatelnost se má řešit designem, a ne nápisem :-!
No, on i ten nápis je součást designu, + existuje rozpoznatelnost v rámci značky a rozpoznatelnost jako taková, pokud chtějí udělat jednotlivé automobily více unikátní, pak nejspíše má tento nápis své opodstatnění pokud jim jde o to, aby lidé jasně rozpoznali že jde o Škodu. Osobně nemám nic proti nápisu Škoda na zádi, jen nevím jestli by se to nemělo vztahovat pouze na terénní vozy (respektive SUV), jelikož věřím že například u Superbu by to mohlo působit rušivě.
Hlavně aby co nejrychleji zmizely ty odporné hmyzí ksichty s multilampičkami :no: :no: :no: