Design
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přejít do diskuze
Kdo musí pro rozpoznatelnost volit nápis, nedělá podle mě všechno úplně správně. Rozpoznatelnost se má řešit designem, a ne nápisem :-!
to je masakr, když hodnota vozu se zvyšuje tím, že místo loga je tam nápis. To fakt člověk rázem jede pohodlnění, bezpečněji, rychleji.... >😁
Jj, to je fakt strašná věta. Je to plnohodnotný nástupce Kabaně. Někteří lidi by neměli mluvit, jen malovat nebo ředitelovat (Vlček).
Proti rozeznatelnému designu jednotlivých vozidel v rámci automobilky nic nemám, ačkoli tedy nejsem vyloženě příznivcem některých prvků, které jejich designový jazyk nabral (například přední světlomety dotažené až na mřížku chladiče) a u jiných ještě nevím zda jsou povedené či nikoli (svislá mřížka chladiče oproti skloněné) tak musím říci, že Kamiq či Scala se mi líbí, ovšem u Vision iV nevím jestli nepůsobí jako "tuzený" automobil.
No, on i ten nápis je součást designu, + existuje rozpoznatelnost v rámci značky a rozpoznatelnost jako taková, pokud chtějí udělat jednotlivé automobily více unikátní, pak nejspíše má tento nápis své opodstatnění pokud jim jde o to, aby lidé jasně rozpoznali že jde o Škodu. Osobně nemám nic proti nápisu Škoda na zádi, jen nevím jestli by se to nemělo vztahovat pouze na terénní vozy (respektive SUV), jelikož věřím že například u Superbu by to mohlo působit rušivě.
Jeden něco udělá a druhý se musí chytnout. Stejné jako povrchová úprava piano black na některých plastech v interiéru. Patlá se to, škrábe se to, vzhled jak kdy, ale hodně značek to v posledních letech musí mít. Blbé by bylo, kdyby ta písmenka náhodou padala. Přijede kombík a na zadku bude Š ODA. Písmenka jsou u mě synonymem předku Land Roverů, ale v zásadě mi nevadí.
že musíš mít na zadním víku velký nápis značky. Všichni chytají paniku, že je to něco jako nezbytná podmínka dnešních designů.
JJ přidaná hodnota nápisem - to jsou fakt kecy do slideshow.
Jednou z nejznámějších českých značek je už od roku 1923 dlouholeté logo Škody – okřídlený šíp - rychlost, pokrok a volnost. Kam se na toto logo hrabe logo VW, Audi nebo Seat. Takže nejdříve Němci velmi dobře a prestižně vypadající logo znetvořili (černá / stříbrná) ale bylo to stále málo, tak ho rovnou vypustili.
Jednou z nejznámějších českých značek je už od roku 1923 dlouholeté logo Škody – okřídlený šíp - rychlost, pokrok a volnost. Kam se na toto logo hrabe logo VW, Audi nebo Seat. Takže nejdříve Němci velmi dobře a prestižně vypadající logo znetvořili (černá / stříbrná) ale bylo to stále málo, tak ho rovnou vypustili.
Mna najviac potesila informacia, ze Octavia je este od Kabana, ten bol skutocny designovy apostol :yes: :yes: :yes:
Odvaznejsi design rozhodne auto. Jsem rad, ze to od nej slysim. Protoze jsem si myslel (nevim proc), ze je konzervativnejsi chlapek. Asi protoze vypada takovej strejda. Ale nesmi se to prehanet a hlavni rysy a oblast prednich svetel jak z jine planety se nemuze lamat nasilim pres koleno. S jasne rozeznatelnymi auty pak naprosto souhlasim. Auto musi byt jedinecne a sve. Jak v ramci koncernu, tak v ramci znacku. Ze ma nektere rysy nebo spolecny jazyk jako zarazeni do rodiny, to urcite ano. Ale originalni prvek musi byt. Nikdo si totiz nekupuje jen cast mlhoviny, ale prave svuj vuz. Rozhovor byl docela kratky, cekal jsem vic informaci. Ale aspon tak :yes:
Hlavně aby co nejrychleji zmizely ty odporné hmyzí ksichty s multilampičkami :no: :no: :no:
...je to jedinečná záležitost, která přidává hodnotu našim vozům,,,
Tak tu přidanou hodnotu odhaduji nejméně na 50kKč ve srovnání s autem co tam mělo okřídlený šíp. No nekupte to, když je to tak levné.
Tak tu přidanou hodnotu odhaduji nejméně na 50kKč ve srovnání s autem co tam mělo okřídlený šíp. No nekupte to, když je to tak levné.
Souhlas, ta zdůvodnění nápisu místo loga nedávají žádný smysl, snad s výjimkou čínského trhu, ostatně celý ten rozhovor je klasický rozhovor s designérem, informační hodnota nula, jen klišé a prázdné floskule...
Šak právě, už to nebude muset být zkratka, ale hezky rozepsané: "Houno to pojede", "Hitlerova tajná pomsta", "Honím tři válce"................... atd.
Nápis vzadu mi tedy fakt vadí nejméně... 😄
MŮŽE VYPADAT I DOBŘE.
Divné malé světla vpředu ala Citroen či Hyundai , a trčící hnusný tablet v interieru , to je problém některých nových škodovek.
MŮŽE VYPADAT I DOBŘE.
Divné malé světla vpředu ala Citroen či Hyundai , a trčící hnusný tablet v interieru , to je problém některých nových škodovek.
ale houby. Stačí si vzpomenout, jak vypadalo logo za socialismu (resp. již od 1926)... 8-s :-!
Podle prozatímnich informací bude mít jen jedno světlo a to vlevo na straně řidiče. Jde o to aby jsme majitele Octavie rozeznali mezi ostatními řidiči.