Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Konečně
| 7. 3. 2019 16:50
Nejhezčí auto z letošní Ženevy. Opravdu velké překvapení pokud jde o design. Zase se vrací mistrovský design Italů. Jen takhle dál a hlavně takřka beze změn do serie!!! Bravo Alfo Romeo.
Konečně
| 7. 3. 2019 17:03
Skvělé, ale neměli by zapomínat ani na klasické (nízké) modely. Hlavně Giulietta už potřebuje nástupkyni jako sůl! A taky konečně doplnit Giulii 2.0 o verzi s manuání převodovkou!
Avatar - speedfred
Konečně
| 7. 3. 2019 18:04
....a mechanickú ručku. :-)
Konečně
| 7. 3. 2019 18:31
To už by bylo moc štěstí najednou, buďme realisté! ;-)
Avatar - wakantanka
Konečně
| 8. 3. 2019 08:47
Ak toto o pár čísel znížia, tak nová Giulietta jak lusk. >:D
Konečně
| 7. 3. 2019 18:50
Zvenku super!
Vnitřek znormálnit...
A bude to "ono"...
:-)
Avatar - Bubáq
A rozměry?
| 7. 3. 2019 17:59
??
A rozměry?
| 7. 3. 2019 19:12
To je brzo... ale konkurence pro Q3, to dává představu, ne?
Menší než Stelvio, ale větší než 500X.
Hlavně mi tady chybí poznámka o tom, že je to na platformě G
| 7. 3. 2019 18:49
Takže pohon zadních.. nebo všech 4.

Pokud to vedle těch baterek dostane i slušnou benzínovou verzi, tak to bude asi opravdu "mazel"...
:-!

Edit: ale jinde píšou, že zas ne... tak uvidíme.
Podle Autocaru bude spodek jako Renegade, a to je motor napříč, pohon předku a vzadu jen elektropodpora.

Zadokolka by se mi líbila víc.
:-)
Avatar - CHerokee
Hlavně mi tady chybí poznámka o tom, že je to na platformě G
| 7. 3. 2019 19:25
V překladu překapotovaný Fiat. Něco jako Punto/MiTo. Není nad čím jásat. Předokolka. Takže opět vsadili na zvenku huj, uvnitř fuj.
Hlavně mi tady chybí poznámka o tom, že je to na platformě G
| 7. 3. 2019 19:32
O několik tříd před iV, i v interiéru.

Držím Alfě palce.
Hlavně mi tady chybí poznámka o tom, že je to na platformě G
| 7. 3. 2019 20:27
Takže celej svět je fuj?
Včetně nových BMW 1?
Ty zas perlíš...
A kromě toho - 500X jezdím a vůbec to není něco, co bych si ošklivil. Takže pokud překapotují 500X v tom stylu, jako je ten koncept, tak pořád bude na co se těšit.

A provedení hybridu, kdy předníma kolama točí normál í spalovací motor, a přes zadní jim pomáhá optimalizovat využití energie elektrika, má taky něco do sebe... takže žádný fuj nevidím.

Jo, pořád by s 1.4 Multiar podél a náhonem na zadek byla větší legrace. Ale nevím, co se jim bude lépe prodávat. To musí vědět oni.
Avatar - CHerokee
Hlavně mi tady chybí poznámka o tom, že je to na platformě G
| 7. 3. 2019 21:06
BMW 1er je ještě zadokolka. Alfa sama sebe cenovkama pasuje do prémie. S předokolkou na platformě Fiatu to rozhodně žádný zázrak nebude. Stejně jako není MiTo.
Hlavně mi tady chybí poznámka o tom, že je to na platformě G
| 7. 3. 2019 20:36
.... podle velkého předního převisu to fakt spíš vypadá na předokolkovou koncepci.... řekl bych že to je tak na 95%.... ale jako proč ne.... ovšem kdyby na krátké platrofmě vyjela nová Giulietta, tak to by byla pecka....
Hlavně mi tady chybí poznámka o tom, že je to na platformě G
| 8. 3. 2019 12:50
To tedy jo, zvláště když další generace 3er bude předokolka! Alfy by tak měla jedinou zadokolku nižší střední na trhu! :-) :yes:
´teriér
| 8. 3. 2019 08:04
Ten interiér je naprosto boží. Snad se ovládání klimatizace u spolujezdce, nebo třeba prostorový efekt displeje pod volantem dostane i do produkční verze.
Avatar - Dinar
Předek
| 8. 3. 2019 08:15
konečně hodný designu alfy, vidím v tom inspiraci zmíněným disco volante, světla v náznaku uspořádání stopadesátdevítky, super, po těch vykulených mitech a julčách jde alfa správným směrem. :yes: :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku