Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojetý motor PSA 1.8, 2.0, 2.0 HPi a 2.2 16V (řada EW): Klasika, která už dnes nemá obdoby

6 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
použít a odhodit... :no:
VŘSDR
Obdivuji lidi co už jsou v pátek v 13 ožralý jako prasata. Viz bADAss!!
MrzAK
2.2 16V je vcelku povedený a spolehlivý motor, který rozhodně netrpí neduhy, jako dnešní šicí stroje, ale taky neumí jezdit za 5l/100km, no 😄
Jindra55
1,8 16V, najeto 148 tis. Peugeot 407, r.v. 2007. Hydroštely jsem po 10 letech preventivně vyměnil. Stálo to 7. tis Kč. Jinak v pohodě, žere 1 l oleje na 15 tis Km, kdy jej pravidelně měním. A jezdím a jezdím a jezdím. Je to můj 5 automobil. Stále ve výborné kondici, ale co koupit dál, nad tím je velký otazník. 😄 Naftu nechci, jezdím jen krátké štreky po městě ale hodně. Asi bych měl problém regeneracemi PDF filtru. A ty nové benzíny s přímým vstřikem se při tomto režimu dříve či později zakarbonují.
Petrko
Čím se regeneruje PDF filtr? Adobe Acrobatem? 😉
Psyker
Mám tu 2.2 v C8, aktuálně najeto 310 000, předěláno na LPG tak před 100 000 KM.
Olej to bere podle otáček, ale přes 0.3l/1000 jsem se nedostal, velká část jde podle mně odvětráváním klikovky. Motor je podle mně odolný, ale chce to mít stále dost oleje/měnit svíčky a občas vyměnit zapalovací lištu, zvlášť v případě LPG provozu.
Nemyslím že se tomu alternativní palivo líbí, ale stále ještě jede. Jen jsem asi 3x opravoval svody a benzinové vstřikovače jdou rychle do haje když nefungují pořád. Po vytáčení trpí na volnoběh šelestí když je teplota vyšší 😊 Auto je celek a modely ve kterých se tyhle motory vyskytovaly bych už s vyšším nájezdem než je 180 000 nekupoval. Každopádně mít francouzské auto vždy vyžaduje jistou dávku fandovství 😁


tady byl pěkný popis motoru-

https😐/www.peugeot-club.com/…22i-benzin-inf👋?…