Novinky
A už je to tady... Jediní kdo to asi dodrží jsou japonci, ale koho japonci zajímají? Mimo USA a svoje trhy, kde nafta stejně moc neletí ...
A zrovna Fiat hlavně po akvizici Jeepu tam to vypadalo jako holý nesmysl ...
A zrovna Fiat hlavně po akvizici Jeepu tam to vypadalo jako holý nesmysl ...
jenže ty diesly v jeepu mimo evropu nikdo nekupuje, ostatní kupují HEMI, Pentastary...
A i Evropa - namátkou únor v čr jo😒br />
Renegade - 6x benzín ; 6x nafta
Compass - 9x benzín, 11 x nafta
Wrangler - 2x benzín, 11x nafta
Grandčíro - 1x benzín, 7x nafta
Nevidím nejak brutálně drtivou převahu nafty
A i Evropa - namátkou únor v čr jo😒br />
Renegade - 6x benzín ; 6x nafta
Compass - 9x benzín, 11 x nafta
Wrangler - 2x benzín, 11x nafta
Grandčíro - 1x benzín, 7x nafta
Nevidím nejak brutálně drtivou převahu nafty
To su dost specificke auta, ktore si obvykle kupuju ludia co neriesia spotrebu. Mozno by bolo dobre pozriet sa na "bezne" SUV-cka, aky je tam pomer medzi benzinom a naftou...
Ja nie som zrovna fanusik SUV (pripadaju mi ako nemotorne dinosaury), ale u tych strednych a vacsich mi diesel dava zmysel. Najma ak casto jazdia po dialnici (i ked tam zase SUV velmi nepasuje)...
Ja nie som zrovna fanusik SUV (pripadaju mi ako nemotorne dinosaury), ale u tych strednych a vacsich mi diesel dava zmysel. Najma ak casto jazdia po dialnici (i ked tam zase SUV velmi nepasuje)...
V praxi je to ale spíše naopak, než to říkáš. Právě ty největší třídy SUV, kde by lidé teoreticky neměli moc řešit spotřebu, vykazují největší podíl dieselů (nevyjšší třída 73%, vyloženě terénní vozy logicky až 95 % nafty). Střední SUV mají v naftě méně než 40 % a malá SUV pak méně než 5 %. V celkovém součtu SUV a terénní vozy dávají téměř 34% zastoupení nafty a více než 66% zastoupení benzinu.
Za první dva měsíce 2019 tu máme zajímavé výsledky (B/N) např. u
Honda HR-V: 58/1
Mazda CX-3: 231/1
Opel Crosslan😜 186/3
Opel Mokka: 108/3
Seat Arona: 128/3 (Karoq ale 611/709)
...
Za první dva měsíce 2019 tu máme zajímavé výsledky (B/N) např. u
Honda HR-V: 58/1
Mazda CX-3: 231/1
Opel Crosslan😜 186/3
Opel Mokka: 108/3
Seat Arona: 128/3 (Karoq ale 611/709)
...
Fakt nevidíš? 35:18 je něco jiného, než drtivá převaha? S tím, že čím větší auto, tím jasněji nafta.
Milý hochu, 50% prodejů v USA jsou středně velké pickupy a pickup trucky.
V těch opravdu velkých hračkách pro velké kluky bylo možné koupit 7-litrovou naftu ale v těch menších nafta nebyla.
Teď tam je a když si počkáme rok, dozvíme se kolik se jich prodá.
Tys to nepochopil - nemůžeš si koupit diesel kde ho nenabízí. Ford teď nabízí 6-válec evropského původu, Fiat Chrysler také a GM vyvinul Duramax který vůbec v Evropě nejezdil, tedy specificky pro USA. Počkejme si, uvidíme.
V těch opravdu velkých hračkách pro velké kluky bylo možné koupit 7-litrovou naftu ale v těch menších nafta nebyla.
Teď tam je a když si počkáme rok, dozvíme se kolik se jich prodá.
Tys to nepochopil - nemůžeš si koupit diesel kde ho nenabízí. Ford teď nabízí 6-válec evropského původu, Fiat Chrysler také a GM vyvinul Duramax který vůbec v Evropě nejezdil, tedy specificky pro USA. Počkejme si, uvidíme.
… vlastně Amerika znovu objevila diesely ale teď už ve třídách kde se hraje o hodně.
Fiat Chrysler má diesel 6-válec ve třídě středních pickupů, ale nově i GM a Ford !
takže Fiat Chrysler kdyby nakrásně chtěl končit s diesely, v USA ani nemůže protože se prostě neodváží.
Nedivil bych se, kdyby zrovna tyto 6-válcové diesely hráli "major" roli v náhlém procitnutí Fiatu Chrysleru ze snu.
Mitsubishi nabízí nový diesel ve třídě Delica, Mazda "chrlí" diesely na US trh, GM prodávám malé "evropské" diesely 1,6 v 5 modelech.
RŮST PRODEJŮ DIESELŮ V USA JE RYCHLEJŠÍ NEŽ ELEKTROVEHIKLŮ >😁 >😁 >😁
Fiat Chrysler má diesel 6-válec ve třídě středních pickupů, ale nově i GM a Ford !
takže Fiat Chrysler kdyby nakrásně chtěl končit s diesely, v USA ani nemůže protože se prostě neodváží.
Nedivil bych se, kdyby zrovna tyto 6-válcové diesely hráli "major" roli v náhlém procitnutí Fiatu Chrysleru ze snu.
Mitsubishi nabízí nový diesel ve třídě Delica, Mazda "chrlí" diesely na US trh, GM prodávám malé "evropské" diesely 1,6 v 5 modelech.
RŮST PRODEJŮ DIESELŮ V USA JE RYCHLEJŠÍ NEŽ ELEKTROVEHIKLŮ >😁 >😁 >😁
No, hlavně to chce vnímat, co říkají ti lidi z automobilek, a ne novináři.
Původní formulaci, že pokud nebude poptávka po dieselech, tak jsou připraveni je z prodeje stáhnout, prezentovali jako konec dieselů.
Tentokrát přeložili prohlášení, že pokud bude poptávka přetrvávat, tak je budou prodávat dál, jako změnu rozhodnutí.
A přitom rozhodnutí je vlastně pořád stejné: prodávat to, co budou kupci ochotni kupovat...
Původní formulaci, že pokud nebude poptávka po dieselech, tak jsou připraveni je z prodeje stáhnout, prezentovali jako konec dieselů.
Tentokrát přeložili prohlášení, že pokud bude poptávka přetrvávat, tak je budou prodávat dál, jako změnu rozhodnutí.
A přitom rozhodnutí je vlastně pořád stejné: prodávat to, co budou kupci ochotni kupovat...
Tlak ze strany EU je drtivý, oni se před-po-srali z kvót CO2, reagovali zmatečně a teď jsou po-sraní z faktu že CO2 letí nahoru a ti hloupí lidi ne a ne kupovat auta která generují 60 g CO2 …….. Hloupí občané, kteří kupují co potřebují ONI, místo toho aby kupovali co potřebuje EU a chytré AUTOMOBILKY.
.... když mají nižší emise CO2 a dle posledních měření identické, mnohdy i nižší emise NOXů?
když se podívám na portfolio FCA, proč by různé Jeepy, Stelvia nebo i Tipa a Giulie které nalítají hodně kilometrů měly jezdit na benzín?
Sám budu kupovat na podzim dvě auta do firmy a pokud se zase neodhalí nějaké nové skutečnosti, budou to nafťáky....
když se podívám na portfolio FCA, proč by různé Jeepy, Stelvia nebo i Tipa a Giulie které nalítají hodně kilometrů měly jezdit na benzín?
Sám budu kupovat na podzim dvě auta do firmy a pokud se zase neodhalí nějaké nové skutečnosti, budou to nafťáky....
bude mít diesel pod kapotou 90% všech osobních vozů. [odkaz]
Teď automobilky zjistily že jim letí průměrné CO2 nahoru, jak se prodávají auta s benzínovými motory.
Úplně zbytečná kampaň proti dieselům nese své výsledky.
Silná gesta a prodeje letí dolů, protože když si nemůže řada lidí koupit nového diesela, zatím si prostě ponechá toho co má a počká si až se zmatky usadí.
Jenže automobilky nepotřebují čekající zákazníky, ovšem spletly se ve faktu že se se zákazníky dá libovolně manipulovat, že Porsche, co?
A taky nikdo nečekal jak brutálně spadne Čína, kde se chtěly automobilky hojit.
A tak se "zázračně" objevují zcela nové dieselové motory v autech, kde už nikdy neměly být.
Pal !!! Nepal !!! Pal !!! Nepal !!!
U nás je 75% nových aut zakoupeno firmami. 25% populace má na nové auto ale nemluvíme o autech za 1 mega. Většina jsou Dacie a levnější Fkodofky.