Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Připravujeme tři elektromobily, přiznává evropský šéf Toyoty pro pohonné jednotky

Toyota se zatím elektromobilům vyhýbala, věří spíše hybridnímu pohonu. V dohledné době to ale plánuje změnit.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
11. 3. 2019 12:45
Re: Elektro zoufalci
Máš smůlu, že USA naopak před migranty prostřednictvím Trumpa varovala, aby si to sem evropa netahala.

Jenže Trumpetu nikdo neposlouchá, nebot v čele EU sedí právě ti neomarxisti, zelení, gendorví aktivisté, lidi napojení na neziskovky co na tom hrabou peníze, multikulturalisti z tzv. nové levice a další svoloč >:D
Avatar - Ozzman
11. 3. 2019 12:23
Re: Elektro zoufalci
SDÍLEJTE NEŽ TO SMAŽOU!!!!
Avatar - Ozzman
11. 3. 2019 13:21
Re: Elektro zoufalci
No jistě, nikdo jiný v Bruselu nesedí, než samí havloidi, pravdoláskaři a zelení, které výslovně štve, že nějakej Barik jede svým odporným americkým autem na benzín... fuj ! A taky všechny ty neziskovky, co sem tahají uprchlíky, aby nás islamizovali....

Hele, jen taková otázka? Co z toho tedy ti bílí Evropané, co nás chtějí islamizovat, budou mít? >:D
Avatar - Barrichello
11. 3. 2019 10:56
Elektro zoufalci
Po půlnoci přes 400 tis lidí bez proudu, takže elektroauto si nikdo nenabije a do práce nepojede půl milionu lidí jo

Sou to fanatičtí zoufalci. Spoléhat na elektriku v době čím dál častějích výkyvů počasí, které přinásíš masivní vítr, sněžení, mráz atd je utopie, šílenství a chorá mysl neomarxistů a zelených :no: :no: :no:
Avatar - Ozzman
11. 3. 2019 11:21
Re: Elektro zoufalci
Já jsem slyšel, že prý to byl testovací útok amerického systému HAARP , prý v návaznosti na jednání premiéra Babiše s Donaldem. Cílem bylo zkušebně ochromit naší přenosovou soustavu, aby mohlo nepozorovaně vtrhnout do severních Čech několik skupinek syrských uprchlíků a my byly nuceni si od USA koupit nové zbraně !!!
11. 3. 2019 12:55
Re: Elektro zoufalci
To funguje, len pri lokálnom výpadku. Ak by išlo výpadok veľkého rozsahu, tak nefungujú ani rafinérie. Ale chápem kam tým mieriš. V tekutom palive sa energie skladuje jednoduchšie.
Avatar - Ozzman
11. 3. 2019 14:31
Re: Elektro zoufalci
Já vím, že v Praze a okolí je draho, sám jsem taky tady kupoval v loni byt, takže představu o cenách mám, ale i když dostanou příspěvek, motivuje je to pořídit si rodinu ? Já si myslím, že ne.... Akorát budou mít více peněz na něco jiného, protože dnešní společnost, tedy ta mladá, má rodinu až na 3.-4. v žebříčku hodnot. Říká se tomu 2. demografická revoluce, probíhá tady od 90. let a v zahraničí s tímto problémem bojují o pár desítek let déle.... Proto na západě již ty migranty přibírali na levné práce, viz USA, Německo, Francie....
Avatar - Ozzman
11. 3. 2019 13:59
Re: Elektro zoufalci
No, na ty konspirační teorie reagovat nebudu, ale věcně se tě zeptám na jednoduchou otázku:

Opravdu si myslíš, že by levné bydlení pomohlo zvýšit porodnost ? Nebo ještě jinak, zvýšila by se porodnost u skupin obyvatelstva, kde je to žádané? Takové obyvatelstvo, které by vychovalo zdravé potomky, které se začlení do společnosti a budou jí přínosem?

Já si to nemyslím, protože evropská bílá populace má jiné priority a i když souhlasím, že je možná občas problém sehnat bydlení, tak důvod, proč máme nízkou porodnost je trochu jinde, v tom, že my se nechceme vzdát luxusu a pohodlí, které nám doba nabízí (hezké a moderní věci, nová auta, potřeba cestovat, užívat si zábavu) na úkor založení rodiny...... ale co já vím, já jen demografii studoval, Aeronet a podobné servery mají větší odborníky..
Avatar - Barrichello
11. 3. 2019 12:41
Re: Elektro zoufalci
benzín a nafta se dá v případě nouze tankovat ručně ze sudů nebo el čerpadlem přes elektrocentrálu, to ti nikdo neřekl vid.
V Africe naprosto běžná věc.

Zatímco elektrika se nedá takovat nijak, když nefunguje rozvodná sít resp. výrobní zařízení (větrníky, solár) z důvodu extrémního počasí.

nechceš si doufám elektro auto nabíjet z elektrocentrály jako v Norsku, vid že ne >:D >:D
Avatar - Barrichello
11. 3. 2019 12:43
Re: Světlé zítřky
Co třeba lidi co jdou ty škody opravit nebo lidi co jdou zabezpečit majetek, provádět likvidace škod na majetku, pojištováci, zásobování atd.

Ti všichni nepůjdou do práce když nepůjde elektrika.

Chce to mít hlavu i na jiné účely než na nošení čepice >:D
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2019 11:32
Re: Elektro zoufalci
Kolik asi nešlo pump = kde si bez elektřiny stejně tak neškrtneš :-)

A to je prd proti spotřebě el. energie v rafineriích = život je sranda ;-)
Avatar - Ozzman
12. 3. 2019 09:43
Re: Elektro zoufalci
Bariku, takových, o kterých mluvíš je jen hrstka... bohaté celebrity....že ty si tak trochu komoušek? >:-[]
12. 3. 2019 08:50
Re: Světlé zítřky
Jako doplňkový způsob pohonu, kdy to bude používat 5-10% aut jejichž majitelé usoudí že pro jejich způsob použití je elektromobil vhodný, tak prosím. Tlačit to po bolševicku z EU násilím je nesmysl. A kalkulovat ještě s tím, že se elektromobily stanou páteřním způsobem pohonu aut? Za současného stavu věcí *. Ale to nemá cenu s tím bojovat. To přejde jako chřipka >:D
11. 3. 2019 21:04
Před pár týdny
mluvili trošičku jinak.
[odkaz]
Avatar - wakantanka
11. 3. 2019 13:23
Re: Světlé zítřky
bolo by aj takéto riešenie [odkaz] :-)
11. 3. 2019 19:24
Re: Světlé zítřky
Elektro zoufalec? To je ten, co odmítá elektřinu?
Já to vidím úplně opačně.
Po půlnoci 400 tis. lidí bez proudu. Všichni věděli, že přijde vítr a tato situace nastane. Dopředu tedy nabiji elektromobil a v době výpadku připojím dům k autu. Energie v baterii je dost pro několikahodinový výpadek a ještě bez problému odjedu do práce.
Tady je ten boj proti elektromobilům už opravdu někdy mimo zdravý rozum. Je to jen jeden z dalších pohonů, stejně jako vedle sebe existuje diesel, benzín, CNG atd. Má své výhody i nevýhody a hodí se stejně jako diesel jen pro určitou skupinu zákazníků.
Avatar - Barrichello
11. 3. 2019 15:35
Re: Elektro zoufalci
Taky tam s nima nemaj vůbec problémy vid.... Hlavně Británie, Francie, Německo, Švédsko, Belgie....tam sou to úplně bez problémové soužití, vš svédsku se někteří bílí radši odstehovali ze smíšených zon.....
11. 3. 2019 14:26
Elektrika není na dálnice
Nechci ani vidět, jaký bude mít dojezd nová elektrická protiaerodynamická Škoda Vision po dálnici ve 140, při zapnuté klimatizaci.

EU by měla vydat příkaz, že auta musí mít aerodynamický koeficient odporu vzduchu cx pod 0,25, aby ta auta mohla na dálnici.

Prostě, jak bude mít auto větší cx než 0,25 , tak nesmí na dálnici. U té nové Škody to cx vychází hodně vysoko.
Avatar - Barrichello
11. 3. 2019 13:53
Re: Světlé zítřky
Budeš mít 200 tis záložních zdrojů? Kde? Kdo to zaplatí?

Z čeho baterky vyrobíš? potřebuje na to měd, ropu, lithium, nikl atd a stačí se podívat jak vypadaj místa, kde setyto suroviny těží...
ekologie jak cyp
Avatar - Ozzman
11. 3. 2019 13:41
Re: Elektro zoufalci
Tornádo mělo zničit úrodu řepky, ale přišlo bohužel brzy. Je možné, že se tento jev bude opakovat hlavně na jaře, až řepka vykvete.
Avatar - Barrichello
11. 3. 2019 12:58
Re: Elektro zoufalci
Pokud ten výpadek nebude celoevropský, dá se ten benzín dovést v cisternách z jiného státu. Ropa se dá dovézt lodí do jiné rafinerie a tam ho vyrobit. To samé plyn, vodík, cokoliv....

Elektrika se v kostkách dovést nedá, když ti nefunguje rozvodná sít >:D
11. 3. 2019 11:54
Re: Světlé zítřky
Kdyz nejde elektrina, tak pro vetsinu lidi stejne do prace nema smysl jezdit.
11. 3. 2019 11:29
Re: Elektro zoufalci
Pobavilo.. vtipný :-)
Avatar - Ozzman
11. 3. 2019 13:15
Re: Elektro zoufalci
Tak Soros není žádný pán, je to ještěr z vesmíru !
Avatar - Ozzman
11. 3. 2019 12:45
Re: Elektro zoufalci
Prý za tím stojí nějaký židozednář - Soros !!
Avatar - Ozzman
12. 3. 2019 14:49
Re: Elektro zoufalci
:yes:

To rudému bratrovi Barikovi nevysvětlíš, on by radši na příděl byt , auto i manželku... >:-[]
Avatar - Ozzman
12. 3. 2019 14:48
Re: Elektro zoufalci
Cukerné kvóty jsou sporné, těžili z nich zemědělci, ale zároveň zdražovaly výrobu potravinářům. Na toto nemám vyhraněný názor, ale má to dost daleko od toho, co a kde smí kdo pěstovat, mimochodem podobné regulace na cukr platily už v ČR před 2.sv válkou, aby ochránili náš průmysl a to snad i ty víš, že jsme v EU nebyli a žádná EU neexistovala.

A že nemůže Madeta vyvážet do Ruska... země, která se chová tak, jak se chová a jsou za to na ni uvaleny sankce? Tomu se dívíš ?

Fatk to nemá smysl...
12. 3. 2019 14:42
Re: Elektro zoufalci
Jasně za komárů byly rodiny s dětma podporovaný. Teď je prd. Nicméně rozhodně to není tak strašný, aby si dva mladý lidi nemohli pořídit děti. Jasně nemůžou si v tu chvíli moc vyskakovat, ale ufinancovat se to dá. Zase takovej náklad to dítě není. Nejhorší je výpadek příjmů partnerky na dobu minimálně 2-3 roky, ale myslím, že průměrně placenej chlap je schopnej to po tu dobu při troše skromnosti a snahy ufinancovat.
12. 3. 2019 14:38
Re: Elektro zoufalci
Vidíš to všechno moc černě.
Avatar - Ozzman
12. 3. 2019 14:19
Re: Elektro zoufalci
Ne, nereguluje... to si tady pečeme v drtivé většině sami, Brusel dává pouze směry .

Co si máme pěstovat si rozhodujeme jen my sami a naši zemědělci. To snad nemyslíš vážně, že si tohle myslíš ? Většinu konkrétních nařízení a dotačních titulů si upeče naše ministerstvo !!!! A v zájmu těch ,kteří tam sedí a má své lidi - Toman, Babiš... podpora velkých podniků ... a mimochodem, tohle je proti směrům EU, jsme jediní, tak jaképak regulace ? Vzdorujeme úspěšně... bohužel....

A jak se má co jmenovat? Tobě by bylo milé, kdyby ti na pultech přistálo třeba něco, co se jmenuje máslo z Polska a bylo to úplně něco jiného s minimálním procentem živočišného tuku? To je ochrana spotřebitelů a producentů ! Na jednu stranu vám tohle vadí a na druhou brečíte nad dvojí kvalitou potravin.....

Zájmy EU jsou i naše zájmy, od toho tam máme zastoupení, proboha !!! Máme tam své vyjednavače a hlavně, většinu těch kravin, co se šíří k lidem, jako jsi ty, jsou FAKE...

Hele končím diskuzi, protože ty očividně vůbec nemáš tušení, jak to celé funguje a kdo za to co může... hlavně, že víš, že se tomu říká Eurosojuz...
Avatar - Ozzman
12. 3. 2019 12:28
Re: Elektro zoufalci
Hele, přestaň už číst Okamuru

Nejvíce absolventů je v oborech strojní a informačních technologií na SŠ, na VŠ je to nejvíce opět Technické obory a Ekonomické obory a Pedagogika....

Prosimtě, najdi si nejdřív nějaká čísla, než tu budeš plácat a papouškovat SPD a podobné strašáky.

S posledním odstavcem souhlas, ale to už by si musel kecat do firemní politiky soukromým subjektům a to se nikomu líbit nebude...
Avatar - _Karel_
12. 3. 2019 09:56
Re: Elektro zoufalci
Házení do jednoho pytle.... když tě v Praze zastaví babička nebo cikán, že si potřebují zavolat příbuznému, kterému z nich dáš do ruky svůj mobil? Oběma? Nebo vyhodnotíš, že u cikána je to zbytečné riziko?
Jistě, že úplně všichni cikáni nežijí jako cikáni a že ne každý muslim cítí povinnost v rámci své víry (která je k tomu ponouká) podrobovat si okolní svět, obracet ho na svou víru a ty, co nechtějí, tak nechat žít jako méně cenné občany nebo zabíjet.
:-)
Avatar - Ozzman
12. 3. 2019 09:36
Re: Elektro zoufalci
Jelikož se pohybuji občas na té EU úrovni a mám možnost se s pár lidmi o tomto bavit a vidět na vlastní oči, jak to funguje, tak vím, že ta situace opravdu není tak horká, abychom museli obehnat naší zemi plotem a střílet každého... to fakt ne. Navíc ty migrační proudy oslabují.

Tady se vidí muslim z Afriky a Asie, ale málokdo z SPD už tuší, že muslimové jsou i dost často ti rusky mluvící, nebo obyvatelé Balkánu a kolikrát radši si sednu v MHD radši vedle araba, než ukrajince, nebo rusa. Osobně bych nastavil stejný metr na všechny a dal jim šanci , ale pokud by nějaké pravidla porušili (kriminalita, nechodit do práce), tak okamžitá deportace a je jedno, jestli je to rus, nebo arab...takoví nejsou a nebudou přínosem.. a že je to drsné? No a?. Já bych tedy nahnal i české vězně na pole... ale to je už čistě můj subjektivní pohled

Afrika sem nenapochoduje, to je hodně zveličováno, mnoho z nich se opravdu vrací a chce vrátit do své země, pokud mají kam. Nemám rád plošné házení do jednoho pytle, znám i slušné romy, nebo rusy, ale byl bych vůči všem ostražitější ;)
Avatar - Barrichello
12. 3. 2019 09:32
Re: Světlé zítřky
Pak přijdou 2 vichřice, 2 mrazy a hustý sněžení a skončil si. Bez rafinerií, aut na spalovací motory a elektrocentrál a diesel agregátů seš nahranej >:D >:D >:D

Navíc investice aby to fungovalo jak si představuješ sou v evropě tak někde mezi 800 miliardyy euro a 2 biliony podle rozsahu a systémů použitých na změnu výroby elektřiny a rozšíření distrubuční soustavy. Pokud bysme se bavili o celosvětových nákladech tak to bude tak 400-900 bilionů....liber ovšem >:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
12. 3. 2019 09:28
Re: Elektro zoufalci
Proti migraci jako takové asi nelze až tak moc namítat. Ale je podle mě zcela zásadní rozdíl Čech do GB, Ukrajinec do ČR, a nebo muslim do Evropy.Tady se moc neshodneme, snad až na to, že pár rodin nebo žen s dětmi problém nepředstavuje.
A k té myšlence na závěr - od toho jsou hranice a zbraně. Druhá alternativa je nechat sem napochodovat Afriku, sebrat se a jít sám do Afriky.
Avatar - Ozzman
12. 3. 2019 09:19
Re: Elektro zoufalci
Já opravdu reagoval jen na Barikovy řeči o tom, že by se měla podporovat porodnost ;) přečti si to ještě jednou.

Ta migrace byl příklad, že nedostatek pracovních sil - důsledek toho, že lidi nechtějí mít rodinu, na západě migrací řešili. USA je vlastně na tomto principu postaveno :-)

A jen taková myšlenka na závěr, pokud chceme žít v blahobytu a relativní svobodě, je logické, že se staneme cílem migračního proudu, protože všichni lidi na světě chtějí žít v blahobytu a svobodě :-)
12. 3. 2019 09:13
Re: Ale skutečnost bude jiná
Baterky 84 kWh.

Ale skutečnost bude jiná:
- degradace časem
- baterky se nesmí zcela vybít kvůli kratší životnosti

Vzhledem k skutečnosti je papírových 84 kWh nedostačující, Kdyby alespoň těch 84 bylo využitelných i v 8 letech. Chtělo by to těch 120 kWh.
Avatar - praděda7
12. 3. 2019 09:05
Re: Před pár týdny
Toyota nemá s hybridy proti elektro-lobby šanci. Elektro-lobby je neuvěřitelně silné. Stojí za ním všichni výrobci elektrické energie. Ale bacha! Už nyní se elektřina domácnostem skokově zdražuje. Obávám se, že až bude většina z nás přinucena jezdit "elektro", tak to bude sakra drahé svezení.....
Avatar - Ozzman
12. 3. 2019 08:55
Re: Elektro zoufalci
Já ale někde říkám, že je to jediné řešení ? Já se snažím vysvětlit Barikovi, že když by dotoval bydlení pro mladé, nebude to znamenat navýšení porodnosti, nebo ne u lidí u kterých je to žádáno...... nic více...

Třeba někde v Malajsii, (nebo někde tam), mají podporu na dítě pouze lidé s SŠ a VŠ vzdělání, které žijí v manželství - což je správná selekce zdravé obnovy populace - takoví mají největší pravděpodobnost vychovat jedince přínosného společnosti.

Nicméně migrace pracovních sil je asi řešení nejjednodušší a nejrychlejší, navíc pod těmi pojmy si hned každý představí někoho z blízkého východu a Afriky, což není žádaná migrace ( v USA zase ze zemí střední a jižní Ameriky) jenže třeba v Evropě takovou pracovní silou je spousty rusky mluvících občanů bývalého SSSR, nebo obyvatel balkánu... A ti se na kriminalitě podílejí taktéž a v ČR nejvíce ze všech etnik. Britové by mohli vyprávět o obrovské diaspóře Poláků a rádi je taky nemají. Tohle je prostě důsledek kapitalismu a vyrovnat se s tím můžeme jen tehdy, kdy budeme vše pečlivěji zvažovat a regulovat.

Výroba-stavebnictví a zemědělství (odvětví, kde je nejvíce zahraničních pracovníků) takové potřebuje (a teď Karle fakt nemluvím o Syřanech), my do fabrik a na pole zpět nechceme, ale je potřeba trochu regulace a vlastního opravdu vlasteneckého myšlení, že jen zdravá rodina dokáže ve společnosti přežít a vychovat zase zdravého (sociálně zdravého) potomka... takový udržitelný demografický rozvoj.

Jinak o tom přizpůsobení, já pár uprchlíků ze Sýrie znám, co žijí tady, v ČR, přišli před tím, než si z toho Okamura udělal dobrej biznys a věř mi, že se jim nás způsob života zamlouvá... problém je, že ve zprávách nám ukazují jen ty nepřizpůsobivé... stejně je to jako s romy.... Neříkám, že máme přijímat všechny, to vůbec, ale jsme demokratická země a pár desítkám rodin pomoct můžeme, ale je nutné je pořádně prověřovat.
12. 3. 2019 08:45
Re: Světlé zítřky
Ty krávo to by musely být panečku gigantický UPSky >:D >:D
11. 3. 2019 23:09
Re: Elektrika není na dálnice
O dost větší a težší TMX při teplotách kolem 5stupňů, vnitřní teplotě na 22, výhřevu sedačky a jízdě v kopcovitějším terénu rychlostmi mezi 130-160km/h dle provozu spotřebovávala kolem 30-35kWh/100km. Pomalejší jízda po okreskách druhý a třetí třídy s častýma změnama rychlosti byla jenom malinko pod 30 (28 až 31). Méně to potřebovalo jenom na ustálenou jízdu rychlostí do 90km/h po silnicích prvních tříd.
Dost mě překvapilo, že v tomhle kontextu (tedy normální svižnější jízdy, ne plahočení se za kamionem) nebyl v rychlosti podstatnější rozdíl. Tedy Vision bude mít asi podobně (menší auto, horši aerodynamika předpokládám). Takže to s fungl novejma baterkama dá cca 250km, po degradaci na 80% kapacity reálných 200. Pokud tedy je uváděných 84kWh využitelných.
Proto říkám, že dokud v takovým autě nebude kolem 120-140kWh využitelných, je to pouze druhé auto do rodiny (ale použitelné plnohodnotně).
11. 3. 2019 15:14
Re: Světlé zítřky
Tady je takové optimistické čtení pro doplnění vyhlídek civilizace [odkaz] a tady je to celé v angličtině - doporučuji si pustit to video Deep Adaptation z Bristolu - stačí prvních 30 minut si poslechnout pana profesora, ta teta je trochu nezajímavá ;-)
Avatar - Ozzman
11. 3. 2019 15:51
Re: Elektro zoufalci
Motas do sebe dvě věci.... Ptal jsem se jak zvýšit porodnost Evropanů ;) Musel by si změnit myšlení ....
11. 3. 2019 13:22
Re: Světlé zítřky
Ze stejnych baterek co se davaji to elektroaut, se daji postavit zalozni zdroje elektriny. Muze to byt i dobre uplatneni pro vyslouzile baterie. Tesla uz takove reseni prodava, najdi si Tesla Powerwall, delaji to i jine firmy.

Jestli budou mit sanitky, hasici atd. spalovaky nicemu nevadi. To je mizive procentu provozu.
Avatar - wakantanka
11. 3. 2019 13:21
Re: Elektro zoufalci
no a nariadil to sám TRUMP pretože podľa Forbes je agent Bureš bohatší ako on. >:D
Avatar - Barrichello
11. 3. 2019 14:25
Re: Elektro zoufalci
Aeronet fakt nečtu, zato každý měsíc mluvím s mladejma lidma, co brečí že nechtěj dávat v praze a v okruhu 50 km od prahy za byt měsíčně 14-17 tis, protože budto by jim nic z výplaty nezbylo nebo i kdo má větší tak nechce tolik vyhazovat.
Zároven nechtějí bydlet v plesnivé špelunce nebo někde ve sklepní koji na periferce za 8-11.

Těm zkus vysvětlit aby za takových podmínek měli 3 děti :-) A krom toho jim platili ještě školky, kroužky, dopravu atd
Avatar - praděda7
11. 3. 2019 13:11
Re: Pán na úvodnej
Přesně tak! Toyota je nucena se přizpůsobit tlaku elektro mafie.... :-!
Avatar - Barrichello
11. 3. 2019 12:55
Re: Elektro zoufalci
Jo, soudruh Soros je takovej milej a nevinnej pán, v podstatně lidumil a humanista, o peníze a vlastní zájmy mu vůbec nejde. Víme >:D
Avatar - Barrichello
11. 3. 2019 13:52
Re: Elektro zoufalci
Nová a levná pracovní síla, prachy pro neziskovky, překladatele, učitele němčiny a dalších jazyků pro migranty, pro různé koordinátory, další prachy z převaděčtství.

Doplnění vymírající Evropy, kde místo aby vlády podpořily porodnost vlastních obyvatel třeba dostupným bydlením pro mladé, výhodnými půjčkami atd radši přivedou imigranty.

Další už poněkud scifi vysvětlení je prý pdajně snaha namíchat rasu, aby nový typ člověka byl odolnější pro vyšší teploty, měl tmavší typ gůže a lépe snášel uv záření a tropické teploty. Ale to je je spší taková fantasmagorie.

zatímco to předtím je čistá realita.
Jenže jakmile muslimové přčíslí původní obyvatele, ujmou se moci oni a budou diktovat původním obyvatelům.
A tím dojde k úpadku celé Evropy :-) otázka tak 50-80 let.
Avatar - speedfred
11. 3. 2019 11:19
Pán na úvodnej
fotke sa xsichtí akoby : Radšej by som vyrábal/predával nejakú Supru GTR ale musím elektro vehikle.
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2019 08:44
Re: Elektro zoufalci
Hele Ozzy má ale fakt pravdu = a v týhle diskuzi docela září :yes: :yes: ;-)
12. 3. 2019 08:30
Re: Elektro zoufalci
Hele Ozzman má naprostou pravdu. Je to zparchantělost, rozmazlenost a neochota vzdát se luxusu. Žádný konspirace v tom nehledej.
12. 3. 2019 08:25
Re: Světlé zítřky
Hele ono to není zase tak divoký. Za předpokladu, že dojde k masivnímu zesílení rozvodný sítě za stovky miliard korun a postavíme u nás další 2 jaderný elektrárny za další asi bilion korun, tak to bude v pohodě fungovat a bude to i ekologický. >:D
Avatar - _Karel_
12. 3. 2019 07:41
Re: Elektro zoufalci
V demografii se klidně můžeš vyznat, ale nic to nemění na tom, že řešením problému není natahat si sem populaci nekompatibilních lidí, kteří nechtějí žít naším způsobem života a sdílet naše hodnoty, a jejichž představou není přizpůsobit se nám, ale abychom se my přizpůsobili jim.
11. 3. 2019 23:48
Re: Před pár týdny
Tak mě se zdá, že se to moc nevylučuje. Z rozhovoru trochu cítím, že tomu Toyota úplně nevěří, ale protože je to určitý trend, tak to budou dělat taky a pokud by se tahle větev nakonec uchytila, tak aby jim neujel vlak.

Jako třeba Nokia, která šla svou "správnou" cestou a jak to dopadlo... mně to upřímně právě trochu zavánělo průšvihem když jsem ta vymezení vůči elektromobilům četl. Já si myslím taky, že z krátkodobého hlediska je hybrid lepší řešení, ale z dlouhodobého nikdo neví a ignorovat nějaké vývojové směry je prostě moc riskantní.
11. 3. 2019 17:49
Re: Světlé zítřky
Záložní zdroje el. energie - motorgenerátory - umožňují nouzový běh, i rafinérií. Je čas dodávku el. energie obnovit.
11. 3. 2019 16:36
Re: Světlé zítřky
Chybějící odkaz - [odkaz] ;-)
18. 3. 2019 13:30
Re: Světlé zítřky
Spalovací motor není ani nic složitýho ani poruchovýho. Kam na ty hovadiny chodíš. Normální motor najezdí několik set tisíc km. Ve vedrech, mrazech, natankuješ za pár minut. Zatím ještě pořád ideální pohon.
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2019 07:37
Re: Světlé zítřky
V Německu [odkaz] nebude za 10 let asi problém jezdit na vodík [odkaz]

Normální? To je právě to = za normální považuješ to na co si zvyklej = kdyby většina lidí jezdila třeba na CNG za normální bys považoval..

Zkus místo složitýho poruchovýho spalovacího motoru [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2019 07:33
Re: Elektro zoufalci
Myslels islamizaci Ruska [odkaz] to je teď na řadě >:-[]

To rozdělování na čechy a ostatní ve volbách = to je šílený ;-)
Stejně jako tohle [odkaz] :no: 8-s

Za desítky let a ukrutný náklady = to snad ani nebudu komentovat. Je to brnkačka = proti budování čerpacích stanic = proti těm vaše rodina taky protestovala? Fakt byli lidi a ne málo který protestovali a ohrnovali nos nad autama :-)

Tys nečet diskuzi? Na co bys budoval elektrárny? :-|
Na co budeš budovat elektrárny? Největší spotřebitel sou rafinérie [odkaz] jen ten systém šíleně zefektivníš zjednodušíš
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2019 07:25
Re: Světlé zítřky
Nojo ty žiješ v realitě že budoucnost vidíš ve vládě důchodců 70+ [odkaz] + [odkaz] takže jinak:

Někdo to chápal už v polovině 20. století, někdo to má za sci-fi o lidskej život pozdějš v době když už to probíhá :-)
14. 3. 2019 15:30
Re: Světlé zítřky
BTW v čem budu jezdit za 10 let fakt nevím, ale myslím, že ještě bude co si koupit s nějakým normálním motorem ;-)
14. 3. 2019 15:29
Re: Světlé zítřky
No jo když ty žiješ v těch sci-fi filmech. Já už zapomněl. Zkus se někdy vrátit nohama na zem a vidět věci objektivně bez růžovejch brejlí. Ještě pořád si mě ty mladej progresivní nevysvětlil, kde chceš brát ten proud na provoz rychlonabíječek a peníze na zesílení rozvodný soustavy v ČR nebo lepší přímo v celý EU, aby ti ty rychlonabíječky fungovaly? Nepíše se to někde v těch tvých sci-fi románech?
14. 3. 2019 15:23
Re: Elektro zoufalci
Aha tak ono podle tebe musí dojít k islamizaci celý Evropy no tak to jo. Ty seš nějakej imám nebo co, že to máš už tak hezky namalovaný? Důchodovej systém do toho netahej. To je něco úplně jinýho. Vedení EU nevolí jen voliči ČR, takže i když přijdeme k volbám všichni, tak nic zásadního neovlivníme. Ano jde zrušit vožení fosilních paliv ovšem musíš nejdřív vybudovat elektrárny a znova natahat dráty do všech koutů republiky, aby si mohl mít rychlonabíječky kde potřebuješ. Ona totiž ta rychlonabíječka potřebuje ke svý funkci dostatečnej příkon víš a na to rozvodná soustava není vůbec dimenzovaná. Takže ano jsi schopen to za desítky let a za ukrutných nákladů vybudovat, ale to asi není to co si představuješ. Když si budeš přes noc dobíjet tvůj plug in hybrid je to v pohodě. Když to bude dělat celá ulice nebo celej blok paneláků, tak jsme bez proudu a trafostanice vyhoří.
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2019 13:12
Re: Světlé zítřky
Zjednodušim to = všechno blbě ;-)

Neexistuje žádná "osoba eu" = sou to jen lidi který volíš = to nevíš? :-)

A celej ten elaborát = máš absolutně naprosto = špatně :-!

Jo a autama nejen na CNG ale i na benzín a dokonce nejspíš i na naftu = budeš za 10 let jezdit = naprosto bez problémů. Zase vyšiluješ = jako když ti řekli že tě ohrožujou nějaký migranti = trvalo roky než sis připustil = žes žádnýho nikdy neviděl a možná ani neuvidíš >:-[]

Když budeš volit zpátečníky a většina tě napodobí = trochu se to s posunem od aut na fosilní paliva = zdrží. Když mladší progresivní vzdělaný = bude to trochu rychlejš. Ale že to bude = dřív nebo trochu pozdějš = to víme = a sakra dlouho ;-)

Moh ses to dočíst v sci-fi románech už někdy z 50. let minulýho století = a jen to co víme dávno = se naplňuje. Je to fakt jako ten důchodovej systém = změna je nutná a nevyhnutelná = ať si nějakej populista, Neználek apod. řiká co chce. Změna důdchovýho systému i změna pohonu aut pro běžný denní popojíždění = nastane. Jediný co nevíme = když přesně :-!
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2019 12:56
Re: Elektro zoufalci
No vol nějaký zpátečníky. Ono na to stejně MUSÍ dojít = neni na výběr. Ale je to jako důchodovej systém = víme že na to MUSÍ dojít = volbou vlastně jen volíš jestli dřív což je lepší nebo pozdějš což je horší

Vedení EU zase jen volíš ty = teda jestli chodíš k volbám :-)

Eště k tý EV infrastruktuře = před stoletim a víc stejně argumentovali některý majitelé kočárů a koní = a popravdě vybudovat infrastrukturu pro zásobování benzínem a pak i naftou a šílený množství elektřiny spotřebovávající rafinerie který by ten benzín a naftu vyrobily bylo daleko složitější a náročnější. A složitě musíš denně přepravovat i ten benzín a naftu do míst kde je pak předáváš do aut. Tohle všechno de zrušit = a systém extra zefektivnit a zlevnit

Taky si viděl problémy s infrastrukturou když se začaly dělat čerpačky s LPG a pak CNG? Vedle v Německu už pěkně rostou vodíkový stanice = no podstata = že MUSÍME odejít z fosilních paliv na něco jinýho = je daná. To víme

Asi si zaznamenal [odkaz] podle průrzkumů a dneska i podle pojištění [odkaz] víme že absolutní většina lidí najezdí do 10 t. km = za rok! Kolik to udělá běžnej den si spočítej sám = trochu mě mrzí že sme nepřitlačili na [odkaz] většině lidí stačí i těch 50 km denně co umí i jen tenhle hybrid. A jet jen na elektřinu je fakt paráda = kdo nezkusil asi nepochopí :yes: :-)
14. 3. 2019 12:22
Re: Elektro zoufalci
Já nevím koho volit, aby to tak nedopadlo. Ty jo? Třeba Brexit donutí vedení EU reformovat svoje ideje a soustředit se víc na původní myšlenku otevřeného trhu a míň na ideologii a zakazování a přikazování nesmyslů, který jednotlivý členský státy akorát na-se--rou.
14. 3. 2019 12:19
Re: Světlé zítřky
Já zase nedovedu pochopit jak ty neumíš pochopit psaný text. S tím jsi naprostý unikát. Druhýho takovýho neznám. Plánovaný hospodářství za komoušů stanovilo co jak bude a podle toho se jelo. EU se chová stejně. Já naprosto chápu, že je potřeba snižovat ekologickou zátěž způsobovanou dopravou, ale musí to jít ruku v ruce s pokrokem a ne násilím. Že EU řekne, že to bude elektřina (který začíná být díky chybným rozhodnutím politiků pomalu nedostatek, však jen v Německu postupně přijdou o 22 gW z jaderných elektráren) Proč to nemůže jít normálním přirozeným vývojem? Proč ne třeba auta na CNG, který nemají s emisema vůbec problém a proti elektromobilům stačí vystavět jen pár čerpaček na CNG a vcelku rychle a bezbolestně můžeme za 10 let jezdit autama na CNG? A navíc se to nesetká ani s takovým odporem u zákazníků. Neříkám, že elektromobily se nesmí vyrábět nebo že jsou úplná blbost, ale budou prostě sloužit jako doplňkový způsob pohonu, pro auta s malým nájezdem. Tohle co si EU namalovala a direktivně stanovila je cesta do *. A názor který ty zastáváš nezastávají odborníci, ale politici, takže souhlasíš jen s vizema politiků, který by chtěli elektromobily, ale už neřeší, že pro ně nebudou mít proud.
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2019 08:36
Re: Elektro zoufalci
Když budeme jako ty dál volit komunisty a Pitomiovce? No tak to se fakt může stát = viz krátká komunistická epizoda východní Evropy = na tom je krásně vidět jak málo stačí

Většina levicově smýšlejících čechů byla pro Brexit = možná už i jim dochází že je lepší bejt pro společnou za jeden provaz táhnoucí Evropu = než se bít za zájmy rusa případně číňana. I když možná sem jen optimista >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2019 08:32
Re: Světlé zítřky
Ne nedovedu to pochopit = že si furt myslíš že si ve všech oborech nejchytřejší = prostě nedovedu :-)

Jak vidno nechápeš ani rozdíl mezi volbou kterou máš teď a kterou můžeš ovlivnit i tu budoucnost aut a bolševikama = kde žádnou volbu prostě nemáš
>:-[]

Důvodů proč musíme dřív nebo pozdějš přejít ze spalování fosilních paliv na něco jinýho = sou mraky. A nemaj nic = soustřeď se = nic společnýho s EU
13. 3. 2019 15:17
Re: Světlé zítřky
Tak EU stanovila, že se za pár let bude muset prodávat tuším 35% aut elektrických? To ti nepřijde jako direktivní nařízení? Co má co EU nařizovat zákazníkům co si mají kupovat? Co když o to 35 lidí ze 100 stát nebude jak si představuje EU? 5-10% pohonu na benzín a naftu?? Buď v klidu toho se nedožiješ. V příštích několika desetiletích - utopie a nesmysl. Kam na tyhle nesmysly chodíš? Pořád si ještě nepochopil, že na to není absolutně připravená infrastruktura? Jak rozvody elektřiny, tak není dostatek elektráren a aby si to všechno vybudoval a dostatečně dimenzoval pro miliony aut ti zabere desítky let a biliony korun. Dovedeš to pochopit?
13. 3. 2019 15:11
Re: Elektro zoufalci
No já bych se tomu moc nesmál. To je celkem průser. Horší, že v Evropě to spěje ke stejnýmu konci. Obávám se že za 10-20 let už nebudeme řešit banální problémy typu elektromobily jo nebo ne. To už možná budeme řešit mnohem palčivější otázky.
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2019 09:21
Re: Světlé zítřky
To je hrozný nechápání bolševismu = teď na jaře si můžeš zase zvolit = dokonce i ty bolševiky >:-[]

No a je to nutný časem zhruba přesně obráceně = 5-10% pohonů na ropu nechat a zbytek EV, vodík, CNG, LPG a případně eště něco. Prostě ty na to koukáš jen a jen ze svýho pohledu
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2019 09:16
Re: Elektro zoufalci
Tohle je xenofobie + hlavně neznalost = stejně tě obere bulharská babička rumunská albánská atd. >:-[]

Nikdo tu už snad nenapáchá takový škody jako českej a ruskej komunista ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2019 09:13
Re: Elektro zoufalci
Pitomio Okamura = ty 2 bráchové sou relativně normální = takže: Pitomio :-)
Avatar - Barrichello
12. 3. 2019 14:27
Re: Elektro zoufalci
Ne, Unie vůbec neomezovala kolik smíme produkovat cukru, nevydává sankce co se kam smí vyvážet, na jejich základě třeba Madeta nemohla vyvést připravené zboží do ruska atd atd.

Mam ti to dohledat?
Avatar - Barrichello
12. 3. 2019 13:10
Re: Elektro zoufalci
ne u hranic nikdo běhat nemusí, muslimů, pokud to vezmu i s těmi co jsou tu už dlouhodobě je tu asi 8500

Brusel skutečně reguluje všechno možné, kolik se čeho smí pěstovat, jak co se má jmenovat, co smíme a nesmíme vypouštět do vzduchu, kolik máme koho přijmout (to se zatím jen snaží vnutit) , snaží se nadřadit zájmy EU resp. zájmy bohatých zemí jako Francie a Německo nad národní zákony a zvyky členských zemí.

Je to spolek šašků a pitomců, proč myslíš že se tomu říká Eurosojuz a EU-RVHP
Avatar - Ozzman
12. 3. 2019 12:51
Re: Elektro zoufalci
já vidím, jak to chodí, tohle je prostě urban legend, podívej se na statistiku proboha !!!

Je to stejný kec, jako věci o tom, co nám vše diktuje Brusel, že může za cenu másla a za to, že nesmíme kupovat křivé okurky a mrkev a že nám uprchlíci pobíhají u hranic a čekají ,až se celníci otočí...
Avatar - Barrichello
12. 3. 2019 12:46
Re: Elektro zoufalci
na tyhle obory je nejsnaszší se dostat.... žádná matematika, biflovárna navíc ty školy potřebují absolventy, když vyhodí všechny v druhém ročníku, nic nedostanou.
Nedělej tu že nevíš jak to chodí.

A z těhle oborů je nejhorší uplatnění na trhu práce. A když je tak povětšinou tam co uvádím...
Avatar - Ozzman
12. 3. 2019 12:44
Re: Elektro zoufalci
Reaguji na to, jak tu rozletně píšeš, že absolventi jsou jen humanitární a sociální obory.....

Jo, promiń, co statistika MŠMT je oproti tomu, co jsi ty někde slyšel...
Avatar - Barrichello
12. 3. 2019 12:43
Re: Elektro zoufalci
Jakej zas Okamura?

Chceš nám tvrdit, že české školství produkuje kvalitní absolventy? Já když sem poslouchal už před 10 lety!!! rozhovor dvou středoškolských profesorů tak říkali, že kdyby byly přísné maturity a povinně obsahující matematiku, projde ze současných absolventů sotva 45% >:D

Kdo na to vědomostně nemá, nemůže dělat střední natož VŠ.

A musí holt dělat dělníka nebo nějakého kšeftmana, to už je na něm.
Avatar - Barrichello
12. 3. 2019 10:11
Re: Elektro zoufalci
Přitom těch dělníků chybí asi 100 tis vid, zejména kvalifikovaných. Protože blbci co by při přísném školství - ne při téhle komedii - byli rádi, že by prolezli gympl a střední se 3-4kama, šli študovat VŠ, zejména sociální obory a dneska nemaj co dělat nebo pracují pro neziskovky, všelijaké pochybné instutace co akorát jedou na dotace a peníze co někde vyžebraj a sou společnosti úplně k ničemu.

A samozřejmě další lidi co by při přísném školství vylezli základu se 4kama by se měli jít učit, ne strašit na střední a gymplu, když na to vědomostně nemaj.

Další problém že se nepodporují obory co chybí, firmy neoslovují mladé, nehledaj si své budoucí zaměstnance v řadách studentů, pak nikdo nechodí na konstruktéry, vodohospodáře atd.
Avatar - Ozzman
12. 3. 2019 10:02
Re: Elektro zoufalci
Já bych prachy nerval do lidí, ale motivoval je. Sociální systém ve skandinávii je docela dobrý příklad. Né přímé dotace, ale daňové úlevy... Ten, kdo pracuje a má rodinu, ten má nárok. Kdo ne, tak žádné peníze na ruku.

Komančové strategicky plnily továrny.... továrny, které byly extenzivní a nekonkurenceschopné...

To je to o čem mluvim, podpora akorát bude motivovat nejnižší vrstvy , ale cílem je zachovat střední třídu, né jen kopáče a dělníky... navíc i ta nejnižší vrstva kopáče a dělníky dělat nechce..
Avatar - Barrichello
12. 3. 2019 09:36
Re: Elektro zoufalci
Někteří v žádným luxusu nežijí, prostě fakt na to nemaj mít 3 děti, cálovat 17 za byt a platit jídlo, dopravu, školy, školky a koníčky dětem.
Proto maj jedno dítě nebo žádný, navíc aby to uplatili, musí trčet pořád v práci čím brutálně trpí výchova dětí, rodinné vztahy, všechno plné stresu, napětí, konfliktů.

bohaté celebrity a zámožní lidé obvykle děti maj a velmi často víc jak jedno že. Takže s penězi to souvisí velmi, zejména u nás v dalších "chudších" zemích.
Avatar - Barrichello
12. 3. 2019 09:33
Re: Elektro zoufalci
Ty dvě věci spolu velmi úzce souvisí...bohužel
Avatar - _Karel_
12. 3. 2019 09:11
Re: Elektro zoufalci
Z kontextu mi přišlo, že migrace muslimů do Evropy je nutná, protože demografie.
To považuju za kravinu, jinak asi nevidím nic úplně sporného.
Avatar - praděda7
12. 3. 2019 09:09
Re: Pán na úvodnej
Agenti elektro mafie....všichni sem....hrrrrrrrrrr na ně..... >:D
12. 3. 2019 08:52
Re: Elektro zoufalci
No a psal jsem snad něco jinýho?
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2019 08:07
Re: Elektro zoufalci
Nekompatibilní lidi tu už dávno sou = podívej se na diskuze ACZ >:-[]

O našem původu dneska víme díky DNA = ty bys ty výsledky číst možná radši neměl [odkaz] :-)
Nebo možná jo = třeba na sjezdu SPD >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2019 08:39
Re: Světlé zítřky
Ono to ale fakt neni tak divoký ;-)

Zjednodušeně = když odečteš megagigaspotřebu elektřiny rafinérií = tak si na svym :-!

Jen ušetříš = mraky exhalací, rozvoz těch ropnejch produktů a lidi a vůbec :-)

Přijde silný zefektivnění zjednodušení zlevnění = a jak správně řikáš navíc to bude i ekologický :yes: ;-)
Avatar - Barrichello
12. 3. 2019 09:53
Re: Elektro zoufalci
viděl si chudou celebritu? Krom těch zkrachovalých existencí? Já ještě ne.

No pokud chceš děti, resp. víc jak jedno dítě od domácího, tedy dnes rasisticky řečeno - bílého obyvatelstva, nemůžeš jim omezit hypotéky, nechat je platit 15 měsíčně za podnájmy při výdělku 27 , k tomu drahé energie a vše kolem.
A říct jim at se staraj sami = aby měli 2 práce nebo seděli v práci o víkendech nebo ve všední dny do 7 večer.
Tak opravdu nikdo 3 děti mít nebude, to by musel být magor.

Takže budto musíš nacpat desítky milionů do migrantů nebo do vlastních lidí. Já bych je nacpal teda do vlastních lidí ale jen do slušných. Kdo má práci trvale víc jak 5 let, nebyl trestně stíhán, dát nízkoúročné půjčky, podporu na narozené dítě a danové úlevy. Klidně tomu kdo má 3 děti snížit daně o 50%

Jinak to totiž nepůjde, bez motivace a pomoci.

Za totáče děti byli, protože komunisti samozřejmě strategicky dotovali bydlení, energie, dopravu atd