Citace: "...Pohon všech kol, který dodali Rakušané, byl zpočátku jen přiřaditelný, za přední a zadní uzávěrku diferenciálu se připlácelo, v základní výbavě měla auta pouze středovou, která se sama zapínala při aktivaci čtyřkolky..."
Tohle zní dost podivně. Bez čtyřkolky auto středový diferenciál nepotřebuje vůbec a pokud se s aktivací čtyřkolky diferenciál hned uzavře, je tam taky zbytečný. Takže tam podle mě žádný středový diferenciál vůbec nebyl a tím pádem tam nemohla být ani jeho uzávěrka.
Citace: "...V říjnu 1985 se standardem staly uzávěrky všech tří diferenciálů, toho předního a zadního se daly i nadále vypnout. Počítalo se s nimi už při vývoji ..."
Z téhle formulace vyplývá, že středový diferenciál byl vybaven trvale aktivní nevypínatelnou závěrkou. Čímž by ten diferenciál opět postrádal jakýkoliv smysl.
Řek bych že autor článku má v pohonech aut docela guláš ...
Tohle zní dost podivně. Bez čtyřkolky auto středový diferenciál nepotřebuje vůbec a pokud se s aktivací čtyřkolky diferenciál hned uzavře, je tam taky zbytečný. Takže tam podle mě žádný středový diferenciál vůbec nebyl a tím pádem tam nemohla být ani jeho uzávěrka.
Citace: "...V říjnu 1985 se standardem staly uzávěrky všech tří diferenciálů, toho předního a zadního se daly i nadále vypnout. Počítalo se s nimi už při vývoji ..."
Z téhle formulace vyplývá, že středový diferenciál byl vybaven trvale aktivní nevypínatelnou závěrkou. Čímž by ten diferenciál opět postrádal jakýkoliv smysl.
Řek bych že autor článku má v pohonech aut docela guláš ...