Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - KANKUNEN
To vypadá na elektrogate,
KANKUNEN
| 13. 3. 2019 08:33
Vědci totiž zjistí, že když auto jede na zelenou elektriku, tak fabrika točí motorem na černou elektriku i když možná budou platit tu zelenou.
Avatar - JirkaV8
To vypadá na elektrogate,
JirkaV8
| 13. 3. 2019 08:50
To nikoho nezajima. Shell mel taky pred pul stoletim analyzu co udela tezba s Arktidou a sel do toho. Prestoze vysledek masakr. Je treba prodat, ukazat prstem na ostatni, rozporovat narizeni a pak zase prodat. Elektro auta meli beztak z vetsi casti nachystane, proto se vypustilo jakesi dieselgate, aby se po nich hlad urychlil. Zejmena kdyz u konkurence ta tohle tema paberkuji. Problem je podle me, ze vsichni jezdi vsude. Kdo nenajede 30tkm rocne sam v aute je pomalu za socku a ousidera. Driv se tolik nejezdilo, presto ze hodne veci jde dnes vyridit online. Mame se holt relativne dobre. Skodi kazdy zpusob dopravy, dokonce i drive chvaleny vlak je po prepocteni na osobokilometry docela mazec.
Avatar - WinDiesel
To vypadá na elektrogate,
WinDiesel
| 13. 3. 2019 10:04
Nějak jsem ten "hlad" po elektromobilech nezaznamenal >:D >:D >:D
Avatar - Kharl.ANTIDIESEL
FŠECKO JE TO JEN BLAMÁŽ SOUDLRUZI ;)))
Kharl.ANTIDIESEL
| 13. 3. 2019 11:24
nj
to víte těžká [odkaz] marketingová [odkaz] dřina ;-) hele folové, plán je jasnej :

2020 je kulový a 2030 bude 20.000.000 elektrokár ;-)
2030 je pár drobných a 2040 určitě bude 40.000.000 elektrokár ;-)
2040 je o trochu víc a 2050 nabeton bude 80.000.000 elektrokár ;-)
a 2050 začne konec světa [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
AT ŽIJE TESLA [odkaz] JEDINÁ POCTIVÁ ELEKTROMOBILKA ;-)
Avatar - .StenLi.
FŠECKO JE TO JEN BLAMÁŽ SOUDLRUZI ;)))
.StenLi.
| 13. 3. 2019 11:50
Ty si toho nezaznamenal viacej.. >:D
Avatar - praděda7
FŠECKO JE TO JEN BLAMÁŽ SOUDLRUZI ;)))
praděda7
| 13. 3. 2019 12:28
Soudruzi ten hlad nařídí, voe...... ;-)
Každý způsob dopravy ...
Xylo
| 13. 3. 2019 10:47
To bych trochu oponoval. Pokud se člověk dopravuje na jízdním kole nebo chůzí či během, pak si myslím, že tenhle způsob dopravy nejenže neškodí, ale zcela jistě i dotyčnému prospívá :-)
Avatar - .StenLi.
Každý způsob dopravy ...
.StenLi.
| 13. 3. 2019 09:14
U VW a ich ekologickych podvodoch sa to tak nejak ocakava, avsak Toyota a Tesla ukazuju ze nie je problem napajat svoje fabriky z cistej energie a je to nie len ekologicke ale stale viac ekonomicky vyhodne. 60% z Fortune 100 spolocnosti sa zameriava na cistu energiu.
Do konca roka 2019 ma byt Gigafactory 1 100% napajana z obnovitelnych zdrojov.. tak uvidime.. a ked VW zacne skutocne nieco robit a prestane iba pisat o bombastickych planoch ako to robi posledne roky tak sa mozme pozriet na cistotu ich energie.

Tak ci tak, aj ta najspinavsia elektrina na svete produkuje na km jazdy v EV celkovo vyrazne menej emisii ako ICE auto a u celosvetovo priemerne spinavej elektriny je to nasobne menej, pretoze elektrarne na uhlie a plyn maju vyssiu tepelnu efektivitu ako tie najefektivnejsie ICE motory, ale toto je velmi nepopularny fakt medzi petrolheadmi..
Avatar - KANKUNEN
Každý způsob dopravy ...
KANKUNEN
| 13. 3. 2019 09:45
To je takové ekologické placání, dovedeš si představit kolik větráku a fotovoltaik by muselo být postaveno, kolik baterek by muselo být instalováno, aby to užívilo fabriku reálně. Aby se to zaplatilo, tak by Yaris musel stát 2mil.
Avatar - .StenLi.
Každý způsob dopravy ...
.StenLi.
| 13. 3. 2019 12:04
Kazdy tvoj prispevok je nevzdelane a neinformovane placanie. Toto je jednoducha realna a dokonca nevyhnutna vec. Ked nie je problem za 56dni postavit 100MW bateriu napojenu na veternu farmu a napajat 30k domacnosti ktora setri $40 milionov rocne tak nie je najmensi problem, resp. je obrovska motivacia napajat takto aj vsetky fabriky sveta, nie len tie automobilove.

Ja si to viem predstavit pretoze je to obycajny projekt s nasadenim technologie existujucej dlhe roky, ale tvoja predstavivost je limitovana resp. vystrasena z novych veci ktore doteraz nepoznala. Vsetko je raz po prvy raz. Ked 160km2 solarna farma s bateriami ktore vedia napajat cele USA 24/7 je hotovy navrh pripraveny na nasadenie, napajanie, napajanie jednej fabriky je brnkacka.. a snad ti to Tesla dokaze tento rok aby si nebol sokovany z dalsich podobnych projektov ;-)
Avatar - KANKUNEN
Každý způsob dopravy ...
KANKUNEN
| 13. 3. 2019 12:22
Problém je že se udávají špičkové laboratorní výkony. Reálně vyrobí větrník za ideálních reálných podmínek polovinu jmenoviteho výkonu. Ale mi se líbí elektrika z větrníků a skladování v baterkách. Tam váha nevadí, vadí mi dotace na výletující baterku v autě.
ý
Avatar - .StenLi.
Každý způsob dopravy ...
.StenLi.
| 13. 3. 2019 12:35
Ake laboratorne vykony sem pleties? Ja hovorim o relnom rok a 3 mesiace fungujucom zariadeni a primom porovnani so starym riesenim.

Ci uz fabrika alebo domacnost nepotrebuje mat ani jednu baterku, prebytocnu energiu posle do siete do virtualnej baterie a v pripade potreby (noc, bezvetrie, nedostatok geotermalu) si minie najprv energiu z nej. To uz funguje na SR pre domacnosti bez potreby kupovat drahu bateriu k EV.

To ze ti vadi dotacia na znizovanie zamorovania ovzdusia je tvoj osobny problem, ze ti nedosla dolezitost tohto pocinu.
Avatar - WinDiesel
Každý způsob dopravy ...
WinDiesel
| 13. 3. 2019 10:10
Kolega Stenly za tím nic nevidí. Nechce vidět. ten obrovský ekobyznys.
- větrníky (vyrábí se převážně v Německu)
- fotovoltaika

Nemohli vyrábět komponenty pro jádro, tak vyrábějí větrníky. A hrozně se prsí jak je to ZELENÉ a EKOLOGICKÉ ale jde jen o prachy. Zase jen o prachy.
Ti noví aktivisté prostě jen chtějí vydělat na troskách starých výrobců.
Jde jen o prachy, je to brutální řež a o ekologii v tom vůbec nejde.
Stenly a jemu podobní naivové se jim hodí do propagace. >:D >:D >:D
Bravo Stenly, mozek máš dobře vymytý, jestli ovšem nejsi součástí ekologického byznysu. Ale pozor. NEBER ÚPLATKY NEBO SE Z TOHO ZBLÁZÍŠ !!! A skončíš u Chocholouška.
Avatar - .StenLi.
Každý způsob dopravy ...
.StenLi.
| 13. 3. 2019 12:09
My nie sme kolegovia. Ty si konspiracny troll a saso ktory tu mozno niekoho bavi svojimi komentami. Ja tu zdielam lahko dokazatelne fatky a diskutujem o nich. Tak ma prosim neurazaj oznacenim kolega, ty Koudelka >:D
Avatar - KANKUNEN
Každý způsob dopravy ...
KANKUNEN
| 13. 3. 2019 12:26
Diesel to přehání, ale je dobrý oponent pro EV fanatiky
Avatar - .StenLi.
Každý způsob dopravy ...
.StenLi.
| 13. 3. 2019 12:38
Jeho bullshity nemaju podporu faktov.. teda on neoponuje.. iba trolli..
Avatar - WinDiesel
Každý způsob dopravy ...
WinDiesel
| 13. 3. 2019 13:33
No ta 3% prodaných hybridů a EV celosvětově mne tedy neohromují, mají tlačenku jak prase a kde nic tu nic
Bylo by hezké kdyby ses zdržel urážek, tak ukazuješ že jsi argumentačně vyprázdněný ty, ne ti druzí :no: :no: :no:
Avatar - KANKUNEN
Každý způsob dopravy ...
KANKUNEN
| 13. 3. 2019 14:20
Diesle, opravdu stoupá podíl dieslu v Americe než EV?
Nikde v článku není nic o baterkách, jak stoupne kapacita.
Nlauda
| 13. 3. 2019 09:38
Souhlasím s zdejším kolegou kesumb, ta auta musí mít 2x kapacitnější baterky, minimálně 130 kWh.

Dnes jsou ale baterky vhodné pro poskakovadla do města, pro druhé auto.
Nikde v článku není nic o baterkách, jak stoupne kapacita.
kesumb
| 13. 3. 2019 10:51
Realna spotreba Tesly X je kolem 30 kWh v zime a i po dalnici, kupodivu to neni moc zavisle na stylu jizdy. I pres to, ze fanousci Tesly minimalizuji ztratu kapacity baterie, tak X, ktere jsem mel pujcene melo po 110 testovacich a novinarskych tkm misto puvdnich 82kwh kolem rekneme 68, tzn rekneme 15-20% pryc.
Pokud ma takova krabice dojet jistych 400km, potrebuje to kolem 150kWh.

Egolf se zaprenim vsech navyku o rizeni potreboval bez topeni 13, realne na dalnici rekneme 20.

Tim chci rict, ze asi jediny pouzitelny elektromobil na delsi trasy je model S, ten ma aktualne 96kwh vyuzitelnych. Rekneme po 150 tkm zustane urcite 80. Spotrebu ma mezi 22 az 25kwh.

Otazkou je, jestli ubytek kapacity baterii, ktery melo to X je relevantni. Auto se v zatezi prehrivalo, coz baterii urcite dobre nedela. Pak je tu fakt, ze 100kwh baterie v Tesle (vyuzitelnych 96) vazi 550kg, 95kwh baterie v etronu (vyuzitelnych cca 85k ma pres 700kg.

Je nutny si uvedomit, ze je to zacatek a mit 2+ mil kc na druhy auto a jeste zkouset technilogii neni pro kazdyho.

Kazdopadne nacpat baterie, motory ( vylepsit chlazeni) a elektroniku z modeu X do Tiguanu a dat to rekneme za 1,5, jdu to objednat. Ten prenos a rizeni vykonu v tom X je fascinujici. Neni to nesmyslne rychly jak se vsude pise, ale trakce a okamzita reakce je navykova vec. No a pak je tu fakt, ze to co ujede to X za 100kc, na to potrebuje moje atmosfericka v12 (coz je motorizace, ktera reaguje stejne okamzite) skoro 1000kc..
Nikde v článku není nic o baterkách, jak stoupne kapacita.
jiras_
| 13. 3. 2019 16:40
Taková analogie - mnoho let používám Aku nářadí. Je to fajn, rychle se vychytaly neduhy, koupit se dá už skoro jakýkoli typ nářadí. Samotné nářadí není ani moc drahé, když se drží značka, tak se sdílí i baterie. Nově i sekačka na trávu, perfekt, žádný kabel, žádný hlučný spalovák, který nějakou tu péči potřebuje.

Jeden problém tu pořád je a nepřekvapí, že to jsou baterie. Cenově pořád tak nějak stejné, pořád klesá kapacita a jakmile přitlačím a chci výkon, kapacita zmizí šíleně rychle. Cena baterií je taková, že si přidám pár korun a koupím je v sadě s novým nářadím, v akcích to bývá i levnější.

Mobily to samé, smartphone mám od dob Motoroly mpx200, den výdrž v době, kdy lidi měli své Nokie. Vše pokročilo, baterie taky, ale krok moc nedrží.

Tak nějak logicky - za mnoho let se prostě a jednoduše problém s bateriemi nevyřešil, úplně stejné mají elektromobily a IMHO ještě dlouho/pořád mít budou.
Avatar - WinDiesel
Komické, ti duchem chudí VW members započítali i spalováky
WinDiesel
| 13. 3. 2019 10:03
Jo takže ICE se podle "plánů" lidí z VW mají nahradit EV ale zároveň je započítávají do plánů prodejů, jako kdyby byly EV navíc a jako kdyby se prodeje ICE nezměnily. To mi nějak nesedí …….. >:D >:D >:D >:D >:D

Lidi ve VW jsou prostě kouzelníci.

Ale otázku, co chce plebs, jaké má plány plebs, si nikdo nepoložil. Jde tu jen o to, jaké plány mají automobilky a EU a jde tu o záchranu řasy žlutooranžové a žáby oranžovožluté. A JESTLI NA TO BUDE PLEBS MÍT, TO NIKDO NEŘEŠÍ.
Ale to se jistě vyřeší zásahem státu, ale až dojdou státu penízky, nebudou prodeje pánové z VW. A pokud uděláte to co Norové a Holanďané, že zatížíte daní ICE, opět NEBUDOU PRODEJE !!!! Koukám že Vám názorná lekce z roku 2018 a začátku 2019 nestačila. :no: :no: :no:
Avatar - WinDiesel
V 30. létech na Wall Streetu měli také plány ...
WinDiesel
| 13. 3. 2019 10:11
A potom skákali z oken … protože to s těmi plány tak nějak dost přehnali.
Avatar - Missouri
Vážený koncerne VW
Missouri
| 13. 3. 2019 10:14
Tvoje megalomanské proklamace už začínají otravovat. Už mě ani nezajímají. S tvým výrobkem mám jednu nepříliš dobrou zkušenost, měl jsem to auto rád, ale rád jsem se ho také zbavil. Žijeme v překotné době, nebe nám pomalu začíná padat na hlavu, chápu, o co se snažíš. Nicméně, než si někdo jako já bude moci dovolit elektromobil, uběhne mým odhadem asi tak dvacet let. Proto jsem si na toto přechodné období pořídil levnou, odolnou, spolehlivou a poctivou toyotu. A to samé doporučuji ostatním. Howgh. ;-)
Avatar - WinDiesel
Čím víc nám elektromobilitu budou cpát ...
WinDiesel
| 13. 3. 2019 10:19
… tím větší odpor se proti předraženému a nedostatečně funkčnímu druhu transportu lidí a zboží bude zvedat. Akce reakce.

Viděli jsme ve Švédsku co se může stát, když se autobus s plynem nebo bateriemi ve střeše nevejde do podjezdu …. BUM !!!!!!!!!!!
A co se týče autonomního řízení, máme tady VELKÝ MALÉR s novým typem Boeingů, kde si letadlo dělá doslova "co chce" a ignoruje povely lidské posádky … a jak to dopadá? Masakrem, respektive 2 masakry.
Avatar - Blue Sun
Čím víc nám elektromobilitu budou cpát ...
Blue Sun
| 13. 3. 2019 10:34
Reakce je nejlíp vidět přímo u tebe, ubrečená hysterko.
Avatar - WinDiesel
Čím víc nám elektromobilitu budou cpát ...
WinDiesel
| 13. 3. 2019 13:38
Ale ale, modré euroekosluníčko zase vylezlo? Něco konkrétního by nebylo? Hysterky jste vy, EuroEkofans. Sluníčka. Vítači. Progresivisté, pokrokáři, neomarxisté.

Stačí se podívat jak hystericky dnes Evropa reagovala na problémy boeingů.
Ty sám si hysterka-sluníčko. A v EU volbách to pěkně schytáte, pokrokáři. >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Blue Sun
Čím víc nám elektromobilitu budou cpát ...
Blue Sun
| 13. 3. 2019 13:41
Jo jo, já jsem sluníčko. Zářím, svítím na všechny strany, ke vzteku všem hlupákům.
A strašně se těším na to zklamání nácíčků, až to ve volbách zase projedou.
Ale že by zákaz létání prokazatelně nebezpečného letadla byl projevem hysterie? Hm, ty budeš asi yntelygentňý.
Avatar - WinDiesel
Čím víc nám elektromobilitu budou cpát ...
WinDiesel
| 13. 3. 2019 14:00
Ano tvoje hloupost svítí na všechny strany a exhibuješ ji. Tobě se jen smějeme, progresivní pokrokáři, neomarxisto, ty nemůžeš nikoho navztekat >:D >:D >:D >:D Ale pobavit můžeš a jelikož nedokážeš jít do sebe, budeš nás bavit svými plky dál.

Ale pozor, opakováním se stáváš nudným.
Avatar - Blue Sun
Čím víc nám elektromobilitu budou cpát ...
Blue Sun
| 13. 3. 2019 14:17
Tak zrovna od tebe, kolovrátku, to má opravdu váhu. :-) Ale přidej těch smajlíků, pořád to není uvěřitelné.
A že se mi směje něco tak hloupého jako ty, mě nechává zcela chladným. Hloupí se chytrým vždy smáli. Hloupí hloupými zůstali.
Čím víc nám elektromobilitu budou cpát ...
mozgog
| 13. 3. 2019 13:19
Ta elektroauta nařídí stejným způsobem jako zakázali kotle na uhlí ... jinak by to samozřejmě nikdo nekupoval ...
Avatar - WinDiesel
Čím víc nám elektromobilitu budou cpát ...
WinDiesel
| 13. 3. 2019 13:40
Nemůžou, lidi na to prostě nemají peníze. Dotovat to taky nemůžou, všechny progresivní EU státy jsou v těžkém mínusu a musí financovat jakoazylanty a jakouprchlíky.
Avatar - Hittman
Je
Hittman
| 13. 3. 2019 10:47
zajímavé, že poptávka po nových vozech klesá a výrobci přichází s elektromobili, na které nikdo nebude mít finance, jelikož jsou dražší, než klasika.
Avatar - .StenLi.
Je
.StenLi.
| 13. 3. 2019 12:40
Zaujimave ze vsetky EV su beznadejne vypredane a vyrobcovia ich nestihaju vyrabat :-!
Avatar - WinDiesel
Je
WinDiesel
| 13. 3. 2019 13:41
To je tvůj pohled na věc >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - .StenLi.
Je
.StenLi.
| 13. 3. 2019 14:50
Nie, to je vec ktora sa vola FAKT s ktorym sa musis zmierit, inac budes (aj nadalej) pisat nezmysly :-!
Avatar - WinDiesel
Je
WinDiesel
| 13. 3. 2019 13:43
Když probíhal naftový boom, automobilky STÍHALY navyšovat prodeje vozidel s dieselovými motory o 5% ročně.
Ty EVfanatiku - Vy nestíháte navyšovat výrobu ani o několik desetin % ročně. A to není kvůli kapacitě výroby ale proto že za tím není žádná skutečná poptávka.
Automobilky se předhánějí v silných vyjádřeních jako dnes VW aby povzbudily poptávku KTERÁ JE MINIMÁLNÍ. >:-[] >:-[] >:-[]
VW I.D.
Dixik2
| 13. 3. 2019 11:20
Prodej od 8.5.2019 a základní cena 30 000 Euro.
Avatar - WinDiesel
VW I.D.
WinDiesel
| 13. 3. 2019 13:47
Jako u Tesly? Základní verze jaksi nebudou k dostání? >:D
vyjádření Škody Auto:
- původní … cena jako za dobře vybavenou dieselovou Octavii
- aktualizované … cena 10 až 15% nad cenou dobře vybaveného dieselového Superba
>:D >:D >:D

ale pokud nabídnou dojezd 100 000 jako auto do města, je to možné
JO S CENOU "OD" (základní verze) SE DAJÍ DĚLAT ZÁZRAKY, poučili se od Tesly
uvaha je jednoducha
topten
| 13. 3. 2019 11:38
mam 2 denne jezdici auta, jedno jezdi za 8 litru benzinu, druhy za 10, tedy jen za benzin cca 300kc/100km. rocne najedem cca 35tis km.
koupim elektromobil velikosti oktavky, s kterym se bude jezdit hlavne kolem komina a cesty v okruhu 150km, tedy rocne 20tis km. elektriku mam za 1.70/kWh, tedy pri 20kWh/100km to je 34kc/100km, dobre, at nezeru, 40kc/100km. takze uspora minimalne 250kc/100km, resp. 50tis rocne, za 10 let pul mega a to v tom neni servis, kterej je u spalovaku nakladnejsi.
takze jestlize obycejna oktavka stoji 600tis, odpovidajici elektromobil za 1mega se s prehledem rentuje.

takze otazka zni: koupim za 5 let elektromobil velikosti a vykonu obycejny oktavky do 1 mega??
ja tvrdim, ze takovy auto bude za 5 let stat 3/4 mega
Avatar - Blue Sun
uvaha je jednoducha
Blue Sun
| 13. 3. 2019 12:06
Když dnes Leaf stojí 950 000, tak si můžeš odpovědět sám. 110 kW, 430 litrů v kufru. Akorát to holt není český chalupářský sen Oktávka.
uvaha je jednoducha
steny007
| 13. 3. 2019 12:30
Úvaha je jednoduchá:
1)Aktuální průměrná cena elektřiny: 4,28 Kč/KWh....takže v obecný rovině je ten výpočet úplně mimo. Co si ty koupíš, nekoupíš, je nám upřímně celkem jedno.
:-!
uvaha je jednoducha
topten
| 13. 3. 2019 12:55
ja mam cca 1.70kc v NT a 3.00kc ve VT za jednu kWh
jestli ty mas za 4.28kc/kWh, tak ses uplne mimo, a je nam to uprime celkem jedno
uvaha je jednoducha
steny007
| 13. 3. 2019 13:59
Stejně jako ty, je zcela absolutně bezvýznamné, za kolik máš elektřinu, nebo že Fero ji má zadarmo, takže BY hned koupil 3 Meďoury v elektrice.
Má cena elektřiny je k tématu zcela irelevantní, muck >:D
uvaha je jednoducha
topten
| 13. 3. 2019 14:08
takze 2 uplne zbytecny prispevky co jsi tady vyplodil, jen jsi napsal, ze to co jsi napsal neni vubec k tematu >:D
uvaha je jednoducha
mozgog
| 13. 3. 2019 13:17
Problém nebude cena elektroaut, ta rychle klesne na úroveň dnešních aut. Problém bude cena elektřiny. Ta půjde nahoru a jen tak se nezastaví. Zvlášť když si v Německu odsouhlasili, že budou vyrábět jen "zelenou" elektřinu. Řada lidí tady zjistí, že náklady na provoz bojleru, elektrického sporáku, přímotopu apod nezaplatí.
uvaha je jednoducha
Suprak75
| 13. 3. 2019 13:47
Presne. Kdyz ti fanaticti fandove elektroaut veri tomu, ze vypadek dani z ropnych paliv nebudem vsichni platit z elektriky, tak je to tezky.

Oni fakt veri, ze jim vyrobci budou donekonecna davat elektriku za dumping....
Avatar - WinDiesel
uvaha je jednoducha
WinDiesel
| 13. 3. 2019 13:50
Dodavatelé elektřiny si nás vychutnají a státy na elektřinu BUDOU MUSET uvalit spotřební daň ve výši, která je dnes platná u benzínů.
Jinak by měly obrovský propad příjmů.
Ale to EV fanatici záměrně ignorují.
uvaha je jednoducha
topten
| 13. 3. 2019 14:03
no jasne a za topeni baraku budes misto 40tis rocne platit 200tis.
nebo si snad myslis, ze das do zasuvky krabicku, ktera pozna, jestli to mas na topeni nebo nabijeni??
pokud jde o tu energii, tak 1kWh nafty stoji 3kc, 1kWh elektriky podle trumbery nad tebou 4.28, takze elektrika je zdanena uz docela dost, jen podpora OZE dela 0.60kc/kWh, coz me v NT zveda cenu elektriky o 55%.
spis to vidim tak, ze na paliva bude vedle spotrebni dane uvalena jeste dan na podporu OZE, coz u nafty bude delat 6kc na litr
Avatar - KANKUNEN
uvaha je jednoducha
KANKUNEN
| 13. 3. 2019 14:50
Ty jsi koumák, chceš nahradit diesly za EV a zdanit naftu. Počítej poplatek za zřízení EV zásuvky, poplatek za zřízení elektráren, sítí a rozvoden a spotřební daň.
uvaha je jednoducha
mozgog
| 14. 3. 2019 00:19
Není to tak dávno, několik let, kdy ČEZ zkusil zdražit elektřinu změnou způsobu platby, tedy místo spotřeby hlavně platba za "rezervovaný příkon" - jističe. Mně to vyšlo, že se mi vyplatí koupit na chalupu dieselagregát a odstřihnout se od sítě. A myslím, že něco podobného, a s ještě vyššími cenami, přijde znovu kvůli elektromobilitě.
Avatar - Jerry.Gunman
uvaha je jednoducha
Jerry.Gunman
| 13. 3. 2019 19:33
Úvaha je skutečně VELMI jednoduchá...

Kolik % z naší populace má REÁLNOU schopnost koupit si elektromobil v ceně 1.000.000 CZK?

Kolik % lidí z naší populace (i kdyby se celá rodina složila na akontaci leasingu) má REÁLNOU možnost nabíjet přes noc či během práce nějaký elektromobil ze stabilního a zabezpečeného zdroje elektřiny?

Kolik % z naší populace se DOBROVOLNĚ smíří s tím, že na cestě dál, jak na vzdálenost 150-200 kilometrů, budou chca-nechca muset dělat po max. dvouhodinové jízdě minimálně půlhodinovou pauzu na dobíjení - a to vše za toho zbožného předpokladu, že na nabíječce nebudou všechny stojany obsazené a nebude tedy nutno čekat další hodinku/dvě, než se nějaký nabíjecí stojan uvolní?

"Hic Rhodos, hic salta" milí elektrofilové ;-)
uvaha je jednoducha
mozgog
| 14. 3. 2019 00:27
Když si populace nechala a nechá dobrovolně uřezávat hlavy zaživa, vraždit, znásilňovat, tisíckrát pobodat nožem, okrádat, zastrašovat atd ... armádou ilegálních migrantů bez jakýchkoliv dokladů ... a zároveň tu armádu migrantů živit, ubytovat, platit jim zdravotnictví, školství atd ..., tak věřím, že si stejně dobrovolně koupí i elektroauto. :no:
uvaha je jednoducha
Arese
| 14. 3. 2019 23:01
To ale mluvíš o západní Evropě, nikoliv o ČR. ;-)
Elektriku nekupuju
MrBeranek
| 13. 3. 2019 12:17
VW si může vyrábět elektroaut, kolik chce - nekupuju. Nemá to zvuk. :no:
Elektriku nekupuju
westeros
| 13. 3. 2019 13:12
Myslis lahodny zvuk naftoveho dvoulitru alias traktoru?
Avatar - WinDiesel
Elektriku nekupuju
WinDiesel
| 13. 3. 2019 13:52
No včera jsem kouknul na e-Formuli. Komentátor zticha, neměl k tomu co říci.takže bzzzzzzzzzzzzzzz bzzzzzzzzzzzzz bz bzzzzzzzzzzzzzzzz bz bzzzzzzzzzzzzz bz
a ticho bez komentáře
opravdu úžasný zvuk a čeká nás bzzzzzzzzzzzzz budoucnost

Lidi se řízením aut bavili a podstatnou složku dělal zvuk.
A i kdyby špatný zvuk, bylo co řešit, v budoucnosti budete moci řešit jen bzzzzzzzz
Elektriku nekupuju
topten
| 13. 3. 2019 14:07
byly doby, kdy si lidi nedokazali predstavit, ze by neslyseli dusot koni a misto toho jen nejaky brrrm brrrm >:D
Elektriku nekupuju
Arese
| 14. 3. 2019 23:02
Ty seš nebetýčný elektrodemagog, ty kopito! ;-)
Avatar - praděda7
Jediná správná a čistá cesta je vodík....
praděda7
| 13. 3. 2019 12:40
elektrická auta nám nutí jen velkovýrobci elektřiny a jimi placení ekoteroristé.....FUJ! [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jediná správná a čistá cesta je vodík....
Flajzi
| 13. 3. 2019 19:25
Zajisté. Na 1 kg H2 spotřebuji 60-80 kWh a s tím 1kg H2 ujedu kolem 100 km. To radši tu energii narvu rovnou do svého EV s průměrnou celoroční spotřebou 15 kWh/100km a ujedu těch kilometrů přes 400. A tu si elektřinu mohu třeba vyrobit i doma z FVE ve firmě, kde přes den parkuji.
H2 bude maximálně uložiště přebytečné elektřiny, kterou nejsem schopen okamžitě spotřebovat a pak ji zpátky buď měnit na elektřinu nebo ji používat jako alternativní palivo k elektřině.
Ekonomika hovoří jasně, 1 kg H2 stojí na pumpě 10€, tj. náklady na 1 km okolo 2,60 Kč, s elektřinou jezdím za 0,30 Kč na 1 km.
H2 má oproti elektřině jednu obrovskou výhodu pro stát, jeho prodej bude velmi dobře kontrolován (H2 si těžko vyrobíte doma nebo natlačíte ze zásuvky) a bude se dobře danit spotřební daní, stejně jako minerální oleje.
Slepá cesta vývoje
mozgog
| 13. 3. 2019 13:13
Slepá cesta vývoje ... u VW mě to nepřekvapuje, naopak je to potvrzení toho, že tudy cesta opravdu nepovede. Pro VW, kteří vpodstatě nedokáží vyrobit spolehlivý spalovací motor, je to ale záchrana. Navíc předpokládám, že štědře dotovaná německou vládou v rámci ekoboje za lepší životní prostředí v Německu (ta elektřina se bude vyrábět u nás).
Avatar - praděda7
Čistá a praktická cesta....vodík....
praděda7
| 13. 3. 2019 13:25
Vodík...... :yes:
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
Čistá a praktická cesta....vodík....
Blue Sun
| 13. 3. 2019 13:42
Zase ten vodík... nejhorší a nejhloupější řešení. Pro nejhloupější jedince.
Avatar - WinDiesel
Čistá a praktická cesta....vodík....
WinDiesel
| 13. 3. 2019 13:56
Nejhloupější jedinec je ten, který ostatní označuje za nejhloupější jedince a sám si neuvědomuje jak hloupý je on sám viď eurozelené a euromodré sluníčko … ?
jednotka euroblbosti = 1 modré slunce.
Jinak asi tak = modré = pod povrchem progresivně zelené = uvnitř červené, je to komanč jen o tom neví >:D >:D >:D
Čistá a praktická cesta....vodík....
traveldrive
| 13. 3. 2019 14:06
Tak ale to píšeš aj o sebe, nie? Robíš to isté, akurát z druhej strany plota.
Avatar - Blue Sun
Čistá a praktická cesta....vodík....
Blue Sun
| 13. 3. 2019 14:19
Z tebe ta frustrace a strach úplně stříká. Tolik zášti, tolik pokusů o urážky...
Jo, kdyby všichni lidi měli k EU vztah jako já, hned by na světě bylo líp.
Avatar - Jerry.Gunman
Čistá a praktická cesta....vodík....
Jerry.Gunman
| 13. 3. 2019 19:20
A Blue Sun je na hloupé, ba nejhloupější lidi skutečný odborník.
Jednomu z nich (možná i 2x denně) čistí zuby :-)
Avatar - Blue Sun
Čistá a praktická cesta....vodík....
Blue Sun
| 13. 3. 2019 19:57
Nemůžu přeci za to, že to pořád nezvládáš sám.
Avatar - Jerry.Gunman
Čistá a praktická cesta....vodík....
Jerry.Gunman
| 14. 3. 2019 07:20
Synáčku, zkus namísto přiboudlého plácání játrama tady na netu dělat i něco konkrétního v reálném světě >:D Tedy, pokud to ovšem dovedeš >:D
Drísty, drísty, drísty...
traveldrive
| 13. 3. 2019 14:05
VW toho už nakecal...