Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+ 4dveřové kupé – Čtyřmístné superauto

Vyzkoušeli jsme nejsilnější verzi ostrého čtyřdveřového kupé od AMG. Našli jsme na něm vůbec nějaké chyby?
Zpět na článek
13. 3. 2019 13:08
13. 3. 2019 19:15
13. 3. 2019 13:27
13. 3. 2019 16:48
13. 3. 2019 13:39
13. 3. 2019 13:48
13. 3. 2019 13:50
13. 3. 2019 13:56
13. 3. 2019 14:15
13. 3. 2019 13:53
13. 3. 2019 14:03
13. 3. 2019 14:24
13. 3. 2019 15:06
13. 3. 2019 16:20
13. 3. 2019 23:07
14. 3. 2019 18:33
13. 3. 2019 16:26
13. 3. 2019 13:59
13. 3. 2019 14:26
13. 3. 2019 15:39
19. 3. 2019 09:13
13. 3. 2019 14:54
13. 3. 2019 16:17
14. 3. 2019 05:34
13. 3. 2019 13:08
4Matic+
Škoda že v čánku nikde nenajdeme co je vlastně zač ten 4Matic+
Mezinápravová spojka připojující předek ? A proč vlastně to divadlo s tak složitou deakivací ?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
13. 3. 2019 19:15
Re: 4Matic+
Aby sa s tým nejaké ucho nevysypalo v prvej zákrute. Zadok tomu tancuje aj bez deaktivácie.
Avatar - xxc
13. 3. 2019 13:27
hluk
Při dálniční stotřicítce zjišťujete, že hluk od kol a hlavně aerodynamický svist kolem bezrámových oken nejsou zrovna zanedbatelné. Na druhou stranu je to však jen kapka v moři zážitků, které tohle auto dokáže nabídnout.

Malo to auto balík výbavy akustického komfortu? Inak zaujimave, aby si taku zakladnu vec mercedes neustrazil.
Rozbalit vlákno
1
13. 3. 2019 16:48
Re: hluk
Otázkou jestli ta věta znamená hluk jako v Superbu nebo "v autě za 5M bych to čekal lepší" :-) Chybí tam to porovnání...
Avatar - Blue Sun
13. 3. 2019 13:39
Tohle
auto fakt není ani trošku hezké. Z žádného směru.
Rozbalit vlákno
13
13. 3. 2019 13:48
Re: Tohle
No vidíš, buď rád.
Ušetřils cca 5mega.
:-)
Avatar - iudex
13. 3. 2019 13:50
Re: Tohle
A naviac je aj kyslé. ;-)
Avatar - Ozzman
13. 3. 2019 13:56
Re: Tohle
A žere malé děti !
Avatar - Blue Sun
13. 3. 2019 14:15
Re: Tohle
Tak určitěěěě...
13. 3. 2019 13:53
Re: Tohle
Souhlas, tato mercedesí Panamera není pěkná a ani naživo.
Avatar - vabis
13. 3. 2019 14:03
Re: Tohle
CLS bylo hezci, nadruhou stranu s tim bude zabava. Zvlast kdyz SLS neni pro kazdeho. Ono ver, ze treba soucasny Mustang ma take chyby, prestoze je samozrejme nej. Davam pro GT palec nahoru :yes:
Avatar - Dinar
13. 3. 2019 14:24
Re: Tohle
CLS trpí tím stejným, čím amg gt, je to opticky těžké na zadek, za ty peníze bych chtěl i kulervoucí design, mustang je auto za milion, za ty peníze lze ledasco přehlédnout.
Avatar - Ozzman
13. 3. 2019 15:06
Re: Tohle
Mne to tedy příjde na poměry této shooting break/4dv coupé/sportback třídy, nebo jak se tomu dnes všemožně říká, docela slušné, naopak třeba mnohými vyzdvihovaná Kia ProCeed mi příjde daleko ***atější >:D
Avatar - 3_diamanty
13. 3. 2019 16:20
Re: Tohle
najkrajsie od medveda je hranate Gecko ... snad len ono ( od medveda ) za dane prachy este stoji hoc je stejne predrazene jak cert :yes:
Avatar - Ada je zase tady
13. 3. 2019 17:51
Re: Tohle
a nemá čtyřkolku ve spojení s manuálem... ;-\
Avatar - rokyta.p
13. 3. 2019 23:07
Re: Tohle
kdo by taky jezdil s manuálem když může mít HDM :-)
14. 3. 2019 18:33
Re: Tohle
Ty jsi fakt lachtan. Kdo by chtěl v takovém autě šmrdlat řadící pákou? 8-s
Avatar - CICERO
13. 3. 2019 16:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
13. 3. 2019 13:59
Na foto
to na prvú dobrú vyzerá ako CLS AMG, ale minulý týždeň som vbehol do showroomu/servisu MB v Poprade a jeden presne takýto tam majú vystavený. Naživo je to iná "káva", musím priznať že oveľa lepšia. :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
13. 3. 2019 14:26
Re: Na foto
Já jsem to auto prolízal v pátek a za sebe můžu říct jen ne, ani naživo mě gt amg neoslovilo, jak zevnitř, tak zvenku.
Avatar - wakantanka
13. 3. 2019 15:39
Re: Na foto
Nehovorím že som bol úplne odvarený :-) len že naživo to na mňa pôsobilo oveľa lepšie ako na fotke.
Avatar - white label
13. 3. 2019 18:56
Re: Na foto
Designově je to "brutálně znásilněné" kupé... :no:
Avatar - ZZ
19. 3. 2019 09:13
Re: Na foto
Souhlas! Minulý týden jsem ho viděl v Bruselu na letišti a naživo je to mnohem lepší. A tahle modrá mu sekne. :yes:
13. 3. 2019 14:16
a mne sa veľmi páči
teda až na ten displej miesto tubusov, to sa do takéhoto draka fakt nehodí
Rozbalit vlákno
0
13. 3. 2019 14:54
...
Tak ja neviem, asi som z iného sveta... dizajn teda čistý prúser..
Už je pravidlom, že keď sa tu objaví Mercedes s viac ako 400PS a šialenou cenovkou, má minimálne 4,5*... Však si nemusíme hovoriť, kto je cieľová skupina v našich končinách a ďalej na východ :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - radek.m
13. 3. 2019 15:44
Vyzkoušejte konfigurátor
Líbí se mi, ale ne tato verze. Základní verze (43) s rozumnými koly a decentnější maskou nepůsobí tak agresivně a pro někoho může být lepší fit. (pro mě).

Jinak ta cenovka je trošku ustřelená, ale na poměry MB je spousta věcí v základní výbavě (ve srovnání například s E). Příplatky v tomto testu jsou samozřejmě mimo realitu.

Vzadu se taky dá dát běžná lavice pro 5, dělení sedaček 40/20/40.

Za mě je hlavní problém ta šířka. Pokud parkujete v podzemní garáží, která má minimální parametry dle normy, tak ho prostě odřete. Což u auta za tuto cenu zamrzí.
Rozbalit vlákno
0
13. 3. 2019 16:17
gt vs. bmw 6
Divny design ale to je i bmw rady 6 a stejnak si to lidi obcas koupili. Jen mi to prijde divny takhle smahem nafouknout zadni cast u dvojmistneho GT ktere ma charisma a styl a jen chrlit jeden model za druhym. Ale asi se to vyplati.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
13. 3. 2019 18:01
Re: gt vs. bmw 6
BMW 6er GC vypadalo rozhodně líp a se současným 6er GT se tohle (zaměřením) nedá srovnávat.
13. 3. 2019 16:51
Cílová skupina
Tohle auto bych viděl pro obchodního ředitele nějaké progresivní firmy, který se potřebuje velice rychle přesouvat po německých dálnicích a zároveň reprezentovat. Tam by mi dávalo smysl. Kdo to bude kupovat doopravdy, je otázka.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Blue Sun
13. 3. 2019 17:16
Re: Cílová skupina
Já ti nevím, se slovem "progresivní" mi to vůbec nejde dohromady.
13. 3. 2019 17:17
Re: Cílová skupina
zkus se po těch dálnicích projet, přes den takovej provoz že seš rád za 160
13. 3. 2019 17:55
Re: Cílová skupina
Psal po německých, to není D1 a 200+ se tam lítá běžně ;)
Avatar - white label
13. 3. 2019 18:03
Re: Cílová skupina
Někde ještě jo.
13. 3. 2019 18:35
Re: Cílová skupina
No běžně.. Pokud to provoz dovolí. Ono se pořád někdo loudá v levém pruhu 140 a dobržďovat z 200+ není nic moc.
13. 3. 2019 21:00
Re: Cílová skupina
Nevím kudy v Německu jezdíte, ale z mojí zkušenosti bych neřekl "někde" a "občas". Okolo měst omezení jsou, jinak se jezdí rychle a pokud jsou 3 a více pruhů, tak kupodivu i v dost hustém provozu. Třeba nedávno mě fascinovalo, že jsem jel v hustém provozu okolo tuším Frankfurtu 200+ levým pruhem, docela daleko přede mnou vidím Golf co chce vybočit z prostředního pruhu do levého, zpomaluji ať jede. Golf si mě všimne a i když jsem zpomalil na jeho rychlost, blinkr vypnul a čeká než projedu, následně dává blinkr a následně přejíždí za mě. Jel tak 180 km/h a byl to hustý provoz (ten jeho pruh byl plný auto za autem). Takové situace tam zažívám běžně a je to zároveň i příklad proč u nich může neomezená fungovat :yes:
Avatar - Ozzman
13. 3. 2019 22:27
Re: Cílová skupina
V Německu běžná praxe - 130 všichni v levém a v pravo jednou za kilometr kamion.. o... možná u Frankfurtu to jede, tam jsou 3 pruhy, ale pak když jedeš dál na Wurzburg a Norimberk, tak tam tihle klobouci zasekaj i 4prudovku (jak staví nové úseky) na neomezené :/ 2x předjížedjící kamion a další 2 purhy klobouci .... A ještě taková věc, která se posledních pár let v Německu celkem uchytla, že prostě neuhybají, jedou si v levo i když v pravo je volno.
14. 3. 2019 18:24
Re: Cílová skupina
Mám stejnou zkušenost.
14. 3. 2019 19:00
Re: Cílová skupina
Jo to se stává, samozřejmě čím hustší provoz, tím větší šance že tohle potkáte, ale to je jasné. Jenom pořád nesouhlasím s tím povzdechem, že se 200+ moc jezdit nedá. Za posledních pár měsíců jsem po reichu najel tisíce km a subjektivně bych tipl, že tak 10% bylo to co popisujete a 70% bylo 200+. A to se bavíme o zimě. Nehledě na to, právě když vám tam takhle někdo vjede, tak oceníte vysoký výkon abyste tam měli těch 200 lusknutím prstu zpátky.

Mohu to dokázat naměřenými spotřebami z těchto cest >:D. Astrou OPC většinou 15-21l/100km průměry a tankování u každé druhé benzínky (typicky 80km mezi benzínkami), což mě dost otravuje >:D
Avatar - Ozzman
14. 3. 2019 19:58
Re: Cílová skupina
Ono záleží i kudy jezdíš, pokud jedeš ty hlavní tahy na Francii, Holandsko a Belgii přes velké aglomerace, tak se moc nesvezes, ale třeba dálnice ve vnitrozemí i na území bývalého východního Německa jsou často prázdné. Ale ta tvá spotřeba... Já tam jel nedávno kolem 200 kmh asi 400-500 km v kuse , kdy se teda dalo a kolem 7,5 na sto.. >:D
Avatar - wikinko
14. 3. 2019 22:24
Re: Cílová skupina
a to je ako mozne? ja ked prasim 180-200kmh na R4 nafte tak mam vzdy nad 9L, skor sa to blizi az k 10, aj ked je pravda ze zbytocne vozim so sebou haldex.
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2019 19:46
Re: Cílová skupina
Jeho spotřeba je reálná [odkaz] :-)

Otázka je kde si přišel na tu svou = teda jestli to "kdy se dalo" znamená 1 km na trase 400-500 km tak jo >:D
Avatar - white label
13. 3. 2019 23:05
Re: Cílová skupina
Jo, někde a občas.
13. 3. 2019 17:47
Re: Cílová skupina
Progresivní firma by posadila ředitele do krámu na baterky. Ředitel by tak cestou po Evropě postával u nabíjecích stanic a čekal až se uvolní místo, aby ten eko krám mohl nabít a popojet zase o 200 km dál. >:D
Avatar - wakantanka
13. 3. 2019 18:27
Re: Cílová skupina
Riaditeľ progresívnej firmy v DE sadne do lietadla alebo rýchlovlaku, aby mohol cestou aj pracovať. Zo stanice či letiska si vezme taxík alebo prenajme auto.
Avatar - Blue Sun
13. 3. 2019 18:48
Re: Cílová skupina
Bereš mu hračky, to se nedělá. On si potřeboval tak nutně kopnout...
13. 3. 2019 20:49
Re: Cílová skupina
Ano potřeboval. Jsem teď v Itálii a vedle mě parkuje dobrodruh z Holandska, který přijel Teslou. Pokud se zítra potkáme, zeptám se ho kolik dní těch x00 km jel.
Avatar - white label
13. 3. 2019 17:53
Re: Cílová skupina
Proč zrovna progresivní?
13. 3. 2019 18:42
Re: Cílová skupina
Asi jsem se blbě vyjádřil. Řekněme spíš rychle rostoucí a dobře vydělávající ;-)
Avatar - xxc
13. 3. 2019 19:06
Re: Cílová skupina
Praveze na dialnice to velmi nie je, ked autor pise o nezanedbatelnom hluku. Skor do mesta na rozvoz deti + sem tam zajazdit na okruhu.
13. 3. 2019 21:05
Re: Cílová skupina
Souhlas, jestli je hlučné a nekompromisní, nezdá se to jako dobrý společník na dálnici. Pak se hodně ztenčuje cílové pole působnosti, ale tak Mercedes asi ví co a pro koho dělá :-)
Avatar - xxc
13. 3. 2019 21:10
Re: Cílová skupina
Jedine, zeby chceli zarobit na odhlucnovacom packete, ale pri cene 150 000 € mi nedava zmysel nejak spoliehat na packet za 1 080 €. Vedia, co robia, len ci je to v prospech zakaznikov.
Avatar - white label
13. 3. 2019 23:07
Re: Cílová skupina
Ono to není zrovna jednoduché perfektně odhlučnit, když tam máš dva! páry dveří s bezrámovým prosklením.
Avatar - Dinar
14. 3. 2019 07:26
Re: Cílová skupina
Přesně tak, a ono se to nedaří nikomu, osobně jsem nejel v autě s bezrámovými dveřmi, kde by nebyl zvýšený hluk právě kolem oken. Možná je to efektní prvek, ale mimo nějaké malé vyloženě sport kupé, kde je hluk součástí konceptu, jsou pro mně bezrámová okna no go, otravná designová manýra.
13. 3. 2019 17:25
Hloubka sedáků
Hloubky sedáků dost pod 450 mm jsou podměrečné i pro nižší stř. třídu. Dává to tušit, že boj o podélný prostor při nízkém sezení si vybral svou daň.

PS: Nízké sedany (i jiné) s výškami pod 1500 mm jsou dnes označovány poněkud úsměvně 4-dvéřová kupé. Přitom se jimi automobilky vracejí k běžným výškám os. vozů z 80.-ých let.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
13. 3. 2019 17:47
Má vůbec chybu?
absence dieselu, manuální převodovky. ruční brzdy, analogových ručkových měřidel... to jen na první pohled. Určitě v tom také bude kun**tko start-stop systému a bonzovací krabička e-call... To vše jen tak "od boku". Asi by se těch chyb našlo více. :no:
Rozbalit vlákno
3
13. 3. 2019 17:57
Re: Má vůbec chybu?
Ty bys měl dostat cenu za celoživotní trolling, neuvěřitelné >:D
13. 3. 2019 18:39
Re: Má vůbec chybu?
Ten trouba nic jiného napsat ani neumí :-) Je to postižení /diagnóza. Adum PD dieselum trotlum. >:-[]
Avatar - CICERO
13. 3. 2019 23:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 3. 2019 05:34
Prakticnost
napsat, ze auto je prakticky proto, ze se da dozadu mimino v sedacce... nevim, dceru mam malou, neni to tak davno, co byla ve vajicku, a to by clovek pripoutal i do 911, na tu sedacku pro kabelku Gucci.
Lacinejsi detaily a svist od oken v aute za 5 mega je teda mega fail. Ale je otwzka, jakou je to hodnoceno optikou, jestli je to fakt bida, coz asi ne,nebo autor jen cekal vic.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ZZ
19. 3. 2019 09:20
Prý kdo to bude kupovat
Kupovat to budou ti, kteří kupují Panamery. Nebo ti, kdo měli A7 a už udělali víc kaček. Když se ptáš, kdo to bude kupovat, tak je jasné, že ty ne >:-[]
Rozbalit vlákno
0