Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

4Matic+
kalousek
| 13. 3. 2019 13:08
Škoda že v čánku nikde nenajdeme co je vlastně zač ten 4Matic+
Mezinápravová spojka připojující předek ? A proč vlastně to divadlo s tak složitou deakivací ?
Avatar - pumpkin
4Matic+
pumpkin
| 13. 3. 2019 19:15
Aby sa s tým nejaké ucho nevysypalo v prvej zákrute. Zadok tomu tancuje aj bez deaktivácie.
Avatar - xxc
hluk
xxc
| 13. 3. 2019 13:27
Při dálniční stotřicítce zjišťujete, že hluk od kol a hlavně aerodynamický svist kolem bezrámových oken nejsou zrovna zanedbatelné. Na druhou stranu je to však jen kapka v moři zážitků, které tohle auto dokáže nabídnout.

Malo to auto balík výbavy akustického komfortu? Inak zaujimave, aby si taku zakladnu vec mercedes neustrazil.
hluk
adamzprahy
| 13. 3. 2019 16:48
Otázkou jestli ta věta znamená hluk jako v Superbu nebo "v autě za 5M bych to čekal lepší" :-) Chybí tam to porovnání...
Avatar - Blue Sun
Tohle
Blue Sun
| 13. 3. 2019 13:39
auto fakt není ani trošku hezké. Z žádného směru.
Avatar - fostek
Tohle
fostek
| 13. 3. 2019 13:48
No vidíš, buď rád.
Ušetřils cca 5mega.
:-)
Avatar - iudex
Tohle
iudex
| 13. 3. 2019 13:50
A naviac je aj kyslé. ;-)
Avatar - Ozzman
Tohle
Ozzman
| 13. 3. 2019 13:56
A žere malé děti !
Avatar - Blue Sun
Tohle
Blue Sun
| 13. 3. 2019 14:15
Tak určitěěěě...
Tohle
webpaja
| 13. 3. 2019 13:53
Souhlas, tato mercedesí Panamera není pěkná a ani naživo.
Avatar - vabis
Tohle
vabis
| 13. 3. 2019 14:03
CLS bylo hezci, nadruhou stranu s tim bude zabava. Zvlast kdyz SLS neni pro kazdeho. Ono ver, ze treba soucasny Mustang ma take chyby, prestoze je samozrejme nej. Davam pro GT palec nahoru :yes:
Avatar - Dinar
Tohle
Dinar
| 13. 3. 2019 14:24
CLS trpí tím stejným, čím amg gt, je to opticky těžké na zadek, za ty peníze bych chtěl i kulervoucí design, mustang je auto za milion, za ty peníze lze ledasco přehlédnout.
Avatar - Ozzman
Tohle
Ozzman
| 13. 3. 2019 15:06
Mne to tedy příjde na poměry této shooting break/4dv coupé/sportback třídy, nebo jak se tomu dnes všemožně říká, docela slušné, naopak třeba mnohými vyzdvihovaná Kia ProCeed mi příjde daleko prdelatější >:D

Avatar - H/K_svwet
Tohle
H/K_svwet
| 13. 3. 2019 16:20
najkrajsie od medveda je hranate Gecko ... snad len ono ( od medveda ) za dane prachy este stoji hoc je stejne predrazene jak cert :yes:
Avatar - Ada je zase tady
Tohle
Ada je zase tady
| 13. 3. 2019 17:51
a nemá čtyřkolku ve spojení s manuálem... ;-\
Avatar - rokyta.p
Tohle
rokyta.p
| 13. 3. 2019 23:07
kdo by taky jezdil s manuálem když může mít HDM :-)
Tohle
RADEK1
| 14. 3. 2019 18:33
Ty jsi fakt lachtan. Kdo by chtěl v takovém autě šmrdlat řadící pákou? 8-s
Avatar - CICERO
Tohle
CICERO
| 13. 3. 2019 16:26
Pěkná ženská taky málokdy udělá chutnou svíčkovou (ve tvém světě...)
inak dneska jsem ho viděl cca před hodinkou v Olomouci Slavoníně, před poštou, tmavě hnědá metla, matná, nejspíše z místního dealerství, je to kousek, nebo šťastný majitel, kdoví >:D ... Ale celkem pěkné, ikdyž z jednoho pohledu to vypadalo jakoby vůbec nemělo kufr (njn rádoby kupé)..... >:D
Ale celkově pěkné auto na pohled, a tahle barva(modrý mat.) je mocná! A druhá barva za mě, první je ta co byla na konceptu, to byl štyl (tak snad 73 AMG či tak něco)

Zabijte mě, motám hrušky a jablíčka ale úplně MFIVE KilleR, že? >:D >:D Za ty prachy, by byl Kočka pes... >:-[]
Avatar - wakantanka
Na foto
wakantanka
| 13. 3. 2019 13:59
to na prvú dobrú vyzerá ako CLS AMG, ale minulý týždeň som vbehol do showroomu/servisu MB v Poprade a jeden presne takýto tam majú vystavený. Naživo je to iná "káva", musím priznať že oveľa lepšia. :-)
Avatar - Dinar
Na foto
Dinar
| 13. 3. 2019 14:26
Já jsem to auto prolízal v pátek a za sebe můžu říct jen ne, ani naživo mě gt amg neoslovilo, jak zevnitř, tak zvenku.
Avatar - wakantanka
Na foto
wakantanka
| 13. 3. 2019 15:39
Nehovorím že som bol úplne odvarený :-) len že naživo to na mňa pôsobilo oveľa lepšie ako na fotke.
Avatar - white label
Na foto
white label
| 13. 3. 2019 18:56
Designově je to "brutálně znásilněné" kupé... :no:
Avatar - ZZ
Na foto
ZZ
| 19. 3. 2019 09:13
Souhlas! Minulý týden jsem ho viděl v Bruselu na letišti a naživo je to mnohem lepší. A tahle modrá mu sekne. :yes:
a mne sa veľmi páči
Nonsens
| 13. 3. 2019 14:16
teda až na ten displej miesto tubusov, to sa do takéhoto draka fakt nehodí
...
přezdívka (nick)
| 13. 3. 2019 14:54
Tak ja neviem, asi som z iného sveta... dizajn teda čistý prúser..
Už je pravidlom, že keď sa tu objaví Mercedes s viac ako 400PS a šialenou cenovkou, má minimálne 4,5*... Však si nemusíme hovoriť, kto je cieľová skupina v našich končinách a ďalej na východ :-)
Vyzkoušejte konfigurátor
radek.m
| 13. 3. 2019 15:44
Líbí se mi, ale ne tato verze. Základní verze (43) s rozumnými koly a decentnější maskou nepůsobí tak agresivně a pro někoho může být lepší fit. (pro mě).

Jinak ta cenovka je trošku ustřelená, ale na poměry MB je spousta věcí v základní výbavě (ve srovnání například s E). Příplatky v tomto testu jsou samozřejmě mimo realitu.

Vzadu se taky dá dát běžná lavice pro 5, dělení sedaček 40/20/40.

Za mě je hlavní problém ta šířka. Pokud parkujete v podzemní garáží, která má minimální parametry dle normy, tak ho prostě odřete. Což u auta za tuto cenu zamrzí.
gt vs. bmw 6
ProchyTom
| 13. 3. 2019 16:17
Divny design ale to je i bmw rady 6 a stejnak si to lidi obcas koupili. Jen mi to prijde divny takhle smahem nafouknout zadni cast u dvojmistneho GT ktere ma charisma a styl a jen chrlit jeden model za druhym. Ale asi se to vyplati.
Avatar - white label
gt vs. bmw 6
white label
| 13. 3. 2019 18:01
BMW 6er GC vypadalo rozhodně líp a se současným 6er GT se tohle (zaměřením) nedá srovnávat.
Cílová skupina
přezdívaný alias
| 13. 3. 2019 16:51
Tohle auto bych viděl pro obchodního ředitele nějaké progresivní firmy, který se potřebuje velice rychle přesouvat po německých dálnicích a zároveň reprezentovat. Tam by mi dávalo smysl. Kdo to bude kupovat doopravdy, je otázka.
Avatar - Blue Sun
Cílová skupina
Blue Sun
| 13. 3. 2019 17:16
Já ti nevím, se slovem "progresivní" mi to vůbec nejde dohromady.
Cílová skupina
4bytelnýkola
| 13. 3. 2019 17:17
zkus se po těch dálnicích projet, přes den takovej provoz že seš rád za 160
Cílová skupina
adamzprahy
| 13. 3. 2019 17:55
Psal po německých, to není D1 a 200+ se tam lítá běžně ;)
Avatar - white label
Cílová skupina
white label
| 13. 3. 2019 18:03
Někde ještě jo.
Cílová skupina
RADEK1
| 13. 3. 2019 18:35
No běžně.. Pokud to provoz dovolí. Ono se pořád někdo loudá v levém pruhu 140 a dobržďovat z 200+ není nic moc.
Cílová skupina
adamzprahy
| 13. 3. 2019 21:00
Nevím kudy v Německu jezdíte, ale z mojí zkušenosti bych neřekl "někde" a "občas". Okolo měst omezení jsou, jinak se jezdí rychle a pokud jsou 3 a více pruhů, tak kupodivu i v dost hustém provozu. Třeba nedávno mě fascinovalo, že jsem jel v hustém provozu okolo tuším Frankfurtu 200+ levým pruhem, docela daleko přede mnou vidím Golf co chce vybočit z prostředního pruhu do levého, zpomaluji ať jede. Golf si mě všimne a i když jsem zpomalil na jeho rychlost, blinkr vypnul a čeká než projedu, následně dává blinkr a následně přejíždí za mě. Jel tak 180 km/h a byl to hustý provoz (ten jeho pruh byl plný auto za autem). Takové situace tam zažívám běžně a je to zároveň i příklad proč u nich může neomezená fungovat :yes:
Avatar - Ozzman
Cílová skupina
Ozzman
| 13. 3. 2019 22:27
V Německu běžná praxe - 130 všichni v levém a v pravo jednou za kilometr kamion.. o... možná u Frankfurtu to jede, tam jsou 3 pruhy, ale pak když jedeš dál na Wurzburg a Norimberk, tak tam tihle klobouci zasekaj i 4prudovku (jak staví nové úseky) na neomezené :/ 2x předjížedjící kamion a další 2 purhy klobouci .... A ještě taková věc, která se posledních pár let v Německu celkem uchytla, že prostě neuhybají, jedou si v levo i když v pravo je volno.
Cílová skupina
RADEK1
| 14. 3. 2019 18:24
Mám stejnou zkušenost.
Cílová skupina
adamzprahy
| 14. 3. 2019 19:00
Jo to se stává, samozřejmě čím hustší provoz, tím větší šance že tohle potkáte, ale to je jasné. Jenom pořád nesouhlasím s tím povzdechem, že se 200+ moc jezdit nedá. Za posledních pár měsíců jsem po reichu najel tisíce km a subjektivně bych tipl, že tak 10% bylo to co popisujete a 70% bylo 200+. A to se bavíme o zimě. Nehledě na to, právě když vám tam takhle někdo vjede, tak oceníte vysoký výkon abyste tam měli těch 200 lusknutím prstu zpátky.

Mohu to dokázat naměřenými spotřebami z těchto cest >:D. Astrou OPC většinou 15-21l/100km průměry a tankování u každé druhé benzínky (typicky 80km mezi benzínkami), což mě dost otravuje >:D
Avatar - Ozzman
Cílová skupina
Ozzman
| 14. 3. 2019 19:58
Ono záleží i kudy jezdíš, pokud jedeš ty hlavní tahy na Francii, Holandsko a Belgii přes velké aglomerace, tak se moc nesvezes, ale třeba dálnice ve vnitrozemí i na území bývalého východního Německa jsou často prázdné. Ale ta tvá spotřeba... Já tam jel nedávno kolem 200 kmh asi 400-500 km v kuse , kdy se teda dalo a kolem 7,5 na sto.. >:D
Avatar - wikinko
Cílová skupina
wikinko
| 14. 3. 2019 22:24
a to je ako mozne? ja ked prasim 180-200kmh na R4 nafte tak mam vzdy nad 9L, skor sa to blizi az k 10, aj ked je pravda ze zbytocne vozim so sebou haldex.
Avatar - Hammunasakra
Cílová skupina
Hammunasakra
| 17. 3. 2019 19:46
Jeho spotřeba je reálná [odkaz] :-)

Otázka je kde si přišel na tu svou = teda jestli to "kdy se dalo" znamená 1 km na trase 400-500 km tak jo >:D
Avatar - white label
Cílová skupina
white label
| 13. 3. 2019 23:05
Jo, někde a občas.
Cílová skupina
RADEK1
| 13. 3. 2019 17:47
Progresivní firma by posadila ředitele do krámu na baterky. Ředitel by tak cestou po Evropě postával u nabíjecích stanic a čekal až se uvolní místo, aby ten eko krám mohl nabít a popojet zase o 200 km dál. >:D
Avatar - wakantanka
Cílová skupina
wakantanka
| 13. 3. 2019 18:27
Riaditeľ progresívnej firmy v DE sadne do lietadla alebo rýchlovlaku, aby mohol cestou aj pracovať. Zo stanice či letiska si vezme taxík alebo prenajme auto.
Avatar - Blue Sun
Cílová skupina
Blue Sun
| 13. 3. 2019 18:48
Bereš mu hračky, to se nedělá. On si potřeboval tak nutně kopnout...
Cílová skupina
RADEK1
| 13. 3. 2019 20:49
Ano potřeboval. Jsem teď v Itálii a vedle mě parkuje dobrodruh z Holandska, který přijel Teslou. Pokud se zítra potkáme, zeptám se ho kolik dní těch x00 km jel.
Avatar - white label
Cílová skupina
white label
| 13. 3. 2019 17:53
Proč zrovna progresivní?
Cílová skupina
přezdívaný alias
| 13. 3. 2019 18:42
Asi jsem se blbě vyjádřil. Řekněme spíš rychle rostoucí a dobře vydělávající ;-)
Avatar - xxc
Cílová skupina
xxc
| 13. 3. 2019 19:06
Praveze na dialnice to velmi nie je, ked autor pise o nezanedbatelnom hluku. Skor do mesta na rozvoz deti + sem tam zajazdit na okruhu.
Cílová skupina
adamzprahy
| 13. 3. 2019 21:05
Souhlas, jestli je hlučné a nekompromisní, nezdá se to jako dobrý společník na dálnici. Pak se hodně ztenčuje cílové pole působnosti, ale tak Mercedes asi ví co a pro koho dělá :-)
Avatar - xxc
Cílová skupina
xxc
| 13. 3. 2019 21:10
Jedine, zeby chceli zarobit na odhlucnovacom packete, ale pri cene 150 000 € mi nedava zmysel nejak spoliehat na packet za 1 080 €. Vedia, co robia, len ci je to v prospech zakaznikov.
Avatar - white label
Cílová skupina
white label
| 13. 3. 2019 23:07
Ono to není zrovna jednoduché perfektně odhlučnit, když tam máš dva! páry dveří s bezrámovým prosklením.
Avatar - Dinar
Cílová skupina
Dinar
| 14. 3. 2019 07:26
Přesně tak, a ono se to nedaří nikomu, osobně jsem nejel v autě s bezrámovými dveřmi, kde by nebyl zvýšený hluk právě kolem oken. Možná je to efektní prvek, ale mimo nějaké malé vyloženě sport kupé, kde je hluk součástí konceptu, jsou pro mně bezrámová okna no go, otravná designová manýra.
Hloubka sedáků
starý_kluk
| 13. 3. 2019 17:25
Hloubky sedáků dost pod 450 mm jsou podměrečné i pro nižší stř. třídu. Dává to tušit, že boj o podélný prostor při nízkém sezení si vybral svou daň.

PS: Nízké sedany (i jiné) s výškami pod 1500 mm jsou dnes označovány poněkud úsměvně 4-dvéřová kupé. Přitom se jimi automobilky vracejí k běžným výškám os. vozů z 80.-ých let.
Avatar - Ada je zase tady
Má vůbec chybu?
Ada je zase tady
| 13. 3. 2019 17:47
absence dieselu, manuální převodovky. ruční brzdy, analogových ručkových měřidel... to jen na první pohled. Určitě v tom také bude kun**tko start-stop systému a bonzovací krabička e-call... To vše jen tak "od boku". Asi by se těch chyb našlo více. :no:
Má vůbec chybu?
adamzprahy
| 13. 3. 2019 17:57
Ty bys měl dostat cenu za celoživotní trolling, neuvěřitelné >:D
Má vůbec chybu?
RADEK1
| 13. 3. 2019 18:39
Ten trouba nic jiného napsat ani neumí :-) Je to postižení /diagnóza. Adum PD dieselum trotlum. >:-[]
Avatar - CICERO
Má vůbec chybu?
CICERO
| 13. 3. 2019 23:26
Nemá, jen to není tatra V8 12L diesel on air... >:D >:D >:D >:D >:D žlolololololo :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: (at víte co mi tam poslat! ) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Prakticnost
dr.Remorey
| 14. 3. 2019 05:34
napsat, ze auto je prakticky proto, ze se da dozadu mimino v sedacce... nevim, dceru mam malou, neni to tak davno, co byla ve vajicku, a to by clovek pripoutal i do 911, na tu sedacku pro kabelku Gucci.
Lacinejsi detaily a svist od oken v aute za 5 mega je teda mega fail. Ale je otwzka, jakou je to hodnoceno optikou, jestli je to fakt bida, coz asi ne,nebo autor jen cekal vic.
Avatar - ZZ
Prý kdo to bude kupovat
ZZ
| 19. 3. 2019 09:20
Kupovat to budou ti, kteří kupují Panamery. Nebo ti, kdo měli A7 a už udělali víc kaček. Když se ptáš, kdo to bude kupovat, tak je jasné, že ty ne >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku