Jak už v článku zaznělo, sedan a HB jsou dvě tak trochu odlišně naladěné a částečně i vyvinuté verze.
Neví někdo, jestli nebude alespoň ten sedan s něčím jiným než torzkou ?
Pokud bude reálný test, pak by mě opravdu zajímalo třeba porovnání s minulou generací. Třeba v zatáčkách na okruhu či nějakém uzavřeném kousku. Silnou stránku předchozí Mazdy 3 byl fakt, že i s nejslabším motorem byla vzadu stále výborně naladěná víceprvková náprava a člověk mohl projíždět zatáčkami skutečně mnohem rychleji než přímá konkurence a pořád to bylo komfortní.
U torzky se bojím přilnavosti zadku, hlavně v zatáčkách na nerovnostech.
kacko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kacko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Neví někdo, jestli nebude alespoň ten sedan s něčím jiným než torzkou ?
Pokud bude reálný test, pak by mě opravdu zajímalo třeba porovnání s minulou generací. Třeba v zatáčkách na okruhu či nějakém uzavřeném kousku. Silnou stránku předchozí Mazdy 3 byl fakt, že i s nejslabším motorem byla vzadu stále výborně naladěná víceprvková náprava a člověk mohl projíždět zatáčkami skutečně mnohem rychleji než přímá konkurence a pořád to bylo komfortní.
U torzky se bojím přilnavosti zadku, hlavně v zatáčkách na nerovnostech.