Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - H/K_svwet
z krasavice razom zrudicka
H/K_svwet
| 13. 3. 2019 19:19
ale aspon uz aj ten zaklad teraz ( 2.0 90kw ) vyzera velmi dobre ( na rozdiel od 1,5tky 74kw u predchodcu ) ... a podla mna bude aj najpredavanejsi .. :yes:

kazdopadne som toho nazoru ze predchodca mal daleko vacsie vizualne caro [odkaz] bol skratka proporcne aj tvarovo dokonaly ... tam to kodo este fungovalo :yes:

PS: interier opat vsetko tip top len tie budiky opat jak z 10 rocneho vozu ... toto mazda opat "vyhrala" :*) ach jaj ... a teraz si pozrite budiky corolly alebo golfu ci civicu ... ale aj tak mazda 3 ma velke sance prekvapit este viac ako jej predchodca ... tak drzim palce .. ono tento jej novy ocucany rozplacnuty disproporcny kusok s otrasnym C stlpikom uz nieje to moja salka kavy ( predchodca je za mna kasnou jasne krajsi a nemal chybu ) ale uspech novu 3-ku u nas aj tak iste opat neminie :yes:
z krasavice razom zrudicka
dr.Remorey
| 13. 3. 2019 19:52
Za me naopak, libi se mi vic, nez predchozi model. Pusobi sportovneji, pohled zezadu zboku mi pripominu starou alfu 33, zakulacenou samozrejme, celkove vic pripomina kupe. Jasne, je to min prakticky, ale kompakt stejne nemuze byt plnohodnotny rodinny auto, a jako dvojka do rodiny v pohode.
Avatar - twistedTSD
z krasavice razom zrudicka
twistedTSD
| 13. 3. 2019 19:55
Ta 1.5 začínala o 140 tisíc níž, takže o vylepšení základu se mluvit nedá. Prostě ji vypustili. V designu se neshodneme, u mě vítězí novinka.
Avatar - H/K_svwet
z krasavice razom zrudicka
H/K_svwet
| 13. 3. 2019 20:15
dizajn je fakt ze subjektivny ale tak toto mi uz nepride moc pekne [odkaz] .. rovnako C -slptik je za mna tragicky... zadne okno doslova o nicom.... proste otras... pritom predchodca je kasnou super... kde sa to pos.ralo netusim ale neladi to uz.. zrazu je to cele akesi divne :-(

za mna dnes uz radsej toto [odkaz] :yes:
Avatar - palix
z krasavice razom zrudicka
palix
| 13. 3. 2019 20:20
Už som viackrát čítal názor, že predošlá 3-ka bola krajšia. Tak nejako sa pripájam... a dodávam - hlavne bola cenovo dostupnejšia a bola bez kompromisov (=zadná náprava). Ale aj nový sedan bude pekný. Podľa mňa ale Mazda stratí istú skupinu zákazníkov - tých, ktorí nepotrebujú vysokú výbavu a hľadajú skvelé auto za dobrú cenu.
Avatar - H/K_svwet
z krasavice razom zrudicka
H/K_svwet
| 13. 3. 2019 20:23
predosla 3ka je dokonala... nova 3ka sa mi proste nepaci... a naopak corolla ktora mi vzdy prisla taka seda myska segmentu kde dizajn bol skor z povinnosti a druhorady je dnes za mna razom najzaujimavejsi a najlakavejsi kusok daneho segmentu ( ale to nielen kvoli dizajnu ale aj vdaka hybridu a zaujimavej cene ) :yes:
Avatar - Verny_2013
z krasavice razom zrudicka
Verny_2013
| 13. 3. 2019 20:52
Ta záď u hatche je řekněme trochu kontroverzní a rozděluje ostře na líbí či nelíbí. I proto se zásadně lépe prodává sedan který je prostý kontroverzí. Ale pokud něco neudělají s cenou, pak pohoří. Po prvotním nadšení fandů značky z nového modelu zájem kvůli ceně opadne. Konkurence je levnější, budou nebo již jsou na trhu nové modely - Corola, Golf.A skyactive X je parametrově spíš zklamání s velkým otazníkem jménem spolehlivost.
z krasavice razom zrudicka
Provocateur
| 14. 3. 2019 07:11
Ty znáš nové parametry Skyactiv X? Ty původní hodnoty 181 koní a 222 N.m. už nějakou dobu nejsou aktuální. Minimálně výkon ny měl být vyšší.
Avatar - Verny_2013
z krasavice razom zrudicka
Verny_2013
| 14. 3. 2019 12:08
Vycházím z toho co jsi uvedl a co bylo dosud publikováno. Pro Evropu by to mělo platit, vyšší výkon by měl být pro USA.
z krasavice razom zrudicka
Provocateur
| 14. 3. 2019 16:18
Jenže tyto hodnoty, která Mazda uvedla, po chvíli stáhla a už je nikde neuvádí. Rozdílný výkon pro USA je nesmysl.
Avatar - Verny_2013
z krasavice razom zrudicka
Verny_2013
| 14. 3. 2019 19:08
Nechme se překvapit s čím Mazda nakonec přijde.
Avatar - palix
z krasavice razom zrudicka
palix
| 15. 3. 2019 14:09
Ja som mojou Mazdou 3 (2017) nadšený, ale ako píšete - u novej by som neprekonal cenu. Nie som až taký fanúšik, aby som platil viac ako inde. Už sa súčasnú som dal viac ako by ma stálo auto u konkurencie, ale nie oveľa a vedel som prečo. Ale nová je výrazne drahšia.
Avatar - twistedTSD
z krasavice razom zrudicka
twistedTSD
| 13. 3. 2019 20:38
Mně se líbí, víc než Corolla, kterou deklasuje hlavně uvnitř. Krásně jednoduchý design, na nic si nehraje.
z krasavice razom zrudicka
DavKa
| 13. 3. 2019 20:45
Dávám za pravdu. Předchozí verze byla nádherná. Na červenou barvu od Mazdy nikdo nemá. Ale ta nynější záď je trochu out. Připomíná mi to Seat Leon z roku 2000.
Opravdu smutné. Uvidíme jaké budou prodejní čísla.
Avatar - Emel
z krasavice razom zrudicka
Emel
| 13. 3. 2019 22:16
Předchozí generace zase měla trošku slabší přední část... jak si nejsem úplně jistý novým pojetím čumáku u CX-5, tak tady mi to z fotek sedí a vypadá to moderněji.
Avatar - Jaros71
z krasavice razom zrudicka
Jaros71
| 13. 3. 2019 23:56
Starší model vypadal o dost lépe...
Cena je nyní dost děsivá , bez víceprvku vzadu skoro šílená.
Moc nadšen nejsem , interier vypadá slušně , tablety se mi nelíbí nikde..je to divný trčící prvek.
Motory v benzínu budou ok , diesel snad už nebude tolik žrát olej a chtít výměnu každých 8 tis...jako 2.2 diesel předešlý.
Moc nevěřím jejich laku , špatná zkušennost s 3 roky starou CX5 je varující.
Sedadla vpředu, která byla dost nekvalitní a sesedávala se na kraji , vypadají snad lépe..
Uvidíme. ;-\
Avatar - Emel
z krasavice razom zrudicka
Emel
| 14. 3. 2019 09:27
600 za auto se 180k a výbavou není nic co by mě šokovalo, otázka je, jestli budou nějaké slevy.
Avatar - palix
z krasavice razom zrudicka
palix
| 15. 3. 2019 15:18
Zľavy u Mazdy? Povinná výbava, predĺžená záruka, prípadne "palivo na rok zdarma"... Mazda nedáva veľké zľavy. Možno sa to ale pri vysokej cene zmení.
Avatar - palix
z krasavice razom zrudicka
palix
| 15. 3. 2019 15:16
"Tablet" v predošlej 3-ke bol v pohode - nezavadzal vo výhľade.
Ohľadne farby... Jeden užívateľ, ktorý má na moje...cz recenzie na 2 Mazdy minule hodnotil kvalitu farieb. Červená je vraj veľmi náchylná na poškodenie a biela perleť (mám ju aj ja) je vraj naopak veľmi odolná - minimálne na je na nej jemné poškodenie vidieť najmenej. Na tom sme sa zhodli.
z krasavice razom zrudicka
webpaja
| 14. 3. 2019 06:14
Jak takovýto nadpis může dát někdo, kdo se tu rozplývá nad ztvárněním designových otřesů Mitsu? ;-)

Je to jednoduché, pomalu se stává pravidlem, že co se ti nelíbí, má obecně hezký design (i když záď HB není nijak pěkná).
z krasavice razom zrudicka
Provocateur
| 14. 3. 2019 07:17
Přesně, zrovna designová hrůza Eclipse jako auto snů :-) Mazdu 3 je třeba vidět naživo, vypadá o dost líp, ta záď není moc fotogenická.
Avatar - palix
z krasavice razom zrudicka
palix
| 15. 3. 2019 15:22
Aj predošlá Mazda 3 nebola celkom fotogenická zo všetkých uhlov - z určitých pohľadov bola nádherná, z iných skôr hrozná. Rovnako je na tom aj CX-3. Ako som pozeral na M6 - tá je asi najvyváženejšia.
Nová je asi najkrajšia v červenej farbe.
Avatar - Beefcake
z krasavice razom zrudicka
Beefcake
| 14. 3. 2019 08:08
Zmena identity ? Asi mi nieco uniklo :-)
Avatar - iudex
z krasavice razom zrudicka
iudex
| 14. 3. 2019 09:07
To je u Toppera folklór, ktorý sa pravidelne opakuje. Len ja registrujem 4 zmeny mena (Topper - Kia world - H/K svet - H/K sVWet - 3 diamanty) a zrejme toho bolo viac.
z krasavice razom zrudicka
webpaja
| 14. 3. 2019 09:25
Až si jeho kamarád koupí M-B nebo BMW, tak budou tyto značky naopak nejlepší >:-[]
Mitsubishi nebo MB, BMW
Xylo
| 14. 3. 2019 13:56
Uvidíme jestli vyjde odhad managerů automobilek v rámci KPMG Global Automotive Executive Survey 2018: "V roce 2030 bude západní Evropa vyrábět pouze 5 % aut. Většinu produkce převezme Asie, věří šéfové automobilek" viz [odkaz] . Pokud vím, tak mají (měli) v rodině dvě Mitsubishi a Lancer je poměrně nový, takže do 2030 asi i může vydržet ;-)
Mitsubishi nebo MB, BMW
milic
| 14. 3. 2019 15:44
Svého času tady řádilo individuum s nickem Daniel_desing (nebo tak nějak ...), dodnes si myslím, že to byl přávě náš Topper.
ma aj svoje muchy, a riadne
cudzinec111
| 13. 3. 2019 19:42
- HORSI VYHLAD VON
mrtvy uvol vzadu ze by sa tym skryl slon alebo toyota CH-R, dopredu je to s vyhladom lepsie, ale oproti sucasnej trojke aj tak horsie - skosenejsie splpiky ako spomina clanok a spatne zrkadlo je opat nizsie - hlavne na pohlad na semafory sa bude treba vyklanat
- CITELNE MENEJ MIESTA
vzadu je to u hatchbacku katastrofa - nastupovanie obtiazne, na kolena malo miesta, na hlavu este menej - skoseny C stlpik, vyhlad von - videl som ram okna, opat ten C-stpik, a to mam 180cm ... vpredu su zase masivne uchopy dveri. Toto je 2+2, nie plnohodnotny kompakt...

-MOTOR stratil 1,5 sekundy zrychlenia oproti pôvodnému dvojitru pri rovnakej spotrebe napriek hybridu a vypinaniu valcov???

-CENA.

Keby som mal vymenit svoju sucasnu, tak si nevyberiem - kvôli C-stlpiku prichadza do uvahy iba sedan, vybava iba Plus, lebo klima, motor priskrteny oproti sucasnemu nechcem, cize by to bolo za 24200. Sucasna stala 16200. Dakujem mazda...

Avatar - H/K_svwet
ma aj svoje muchy, a riadne
H/K_svwet
| 13. 3. 2019 20:05
proste zrazu je uz draha nevkusna ocucana aj disproporcna.. k tomu vzadu takmer bez okna.... a tie budiky? ach jaj.. to je vzdy u mazdy kapitola sama o sebe ... to aj 10 rocne ASX ma ich krajsie..... ale proste pokrok skratka nezastavime ale ok ... ok... dost ironie... nova 3ka iste bude paradna v inych smeroch ( jazda, kvalita, spolahlivost ) ... no ale mat tak pol melona tak mazdu aj tak dnes uz minam oblukom ( uz sucasna mensia 2ka ma svojho casu sklamala pri vybere .. a to jak v kabine aj priestorovo ... pritom draha je jak slak ) a mierim k toyote corolle :yes:
Avatar - KANKUNEN
ma aj svoje muchy, a riadne
KANKUNEN
| 13. 3. 2019 20:14
Toppere, to auto není pro žebrotu.
Avatar - H/K_svwet
ma aj svoje muchy, a riadne
H/K_svwet
| 13. 3. 2019 20:21
pritom za podobne prachy mas krajsiu corollu :yes:
Avatar - palix
ma aj svoje muchy, a riadne
palix
| 13. 3. 2019 20:27
Práve o Corolle by som dnes vážne uvažoval, ak by som sa rozhodoval o kúpe auta.
Avatar - palix
ma aj svoje muchy, a riadne
palix
| 13. 3. 2019 20:25
"KANKUNEN" - to nie je o "žebrote" - je to o tom, že ľudia majú istú finančnú hranicu, ktorú pri aute neprekročia. U mňa je psychologický hranica napr cca 20 000€ (cca 514 000 CZK) - nie je to o tom, žeby si človek nemohol dovoliť viac. Je tu veľa skvelých konkurentov, ktorí môžu byť aj výrazne lacnejší. Táto nová 3-ka nemôže. Stará sa dala kúpiť aj za oveľa menej a bola skvelá.
Avatar - KANKUNEN
ma aj svoje muchy, a riadne
KANKUNEN
| 13. 3. 2019 21:16
Podej si ruku s Topperem, Mazda se pomalu profiluje výše, Corolla zůstane lídrem v Africe.
Avatar - twistedTSD
ma aj svoje muchy, a riadne
twistedTSD
| 13. 3. 2019 23:55
Mezi ceníkem Corolly a Trojky zas takový rozdíl není. A dokonce má Corolla víceprvek.
Avatar - palix
ma aj svoje muchy, a riadne
palix
| 15. 3. 2019 14:58
Posledný Auris bol celkom nezaujímavý, nová Corolla nevyzerá vôbec zle. Pre Afriku už asi tiež nebude.
Otázka je, čo viac okrem asistentov a výbavy mi ponúkne nová 3-ka oproti predošlej? Na ich mieste by som radšej išiel čo sa týka "ceny od" trochu nižšie.
V každom prípade - akosi každý nový model je drahší. Môže to spôsobovať aj stále nová povinná výbava v základe.
Avatar - xxc
ma aj svoje muchy, a riadne
xxc
| 13. 3. 2019 21:22
Ale z tych lacnych verzii nemali asi take zisky, cize im velmi vadit nebude, ked to ludia nebudu kupovat. Inak Corolla stoji 33 000 € (ked chcem tie matrix svetla) a to tiez nie je lacna.
ma aj svoje muchy, a riadne
Reco
| 14. 3. 2019 06:17
TO bude tym, ze Mazda sa vyjadrila preco zarezava zakladnu vybavu a radsej pridava vyssiu - lebo o tu zakladnu nie je zaujem a ludia to nekupuju.
ma aj svoje muchy, a riadne
praptak
| 14. 3. 2019 10:05
Přitom ta základní byla, vzhledem k tomu co nabízela, skoro nejzajímavější.
Avatar - Emel
ma aj svoje muchy, a riadne
Emel
| 14. 3. 2019 10:13
Základ byla Emotion, svého času asi za 350. To ale bylo dost holátko... na plecháčích, bez tempomatu, bez loketní opěrky a tak.
ma aj svoje muchy, a riadne
Reco
| 14. 3. 2019 10:21
Predajne cisla hovorili nieco ine. Uz som to pisal aj v inej diskusii, ludia nemaju zaujem o nove auta bez vybavy a su ochotni za ne priplacat. Zaklad tvori casto minimum predajov.
ma aj svoje muchy, a riadne
cudzinec111
| 14. 3. 2019 11:38
Zaklad bez tempomatu málokto chcel, ale dvojliter Challenge alebo Attraction boli velmi oblubene, takze tie keci o zaklade ja osobne povazujem za propagandu...

Mazda sa jednoducho rozhodla zacat na vybave Revolution, ale s manuálnou klimou, cize realne este vyssie, na 21200 EUR na Slovensku. Osobne dufam, ze im to sucasna klientela kupovat nebude a klientale premiovky ostane pri previovkach. Ak sa im predavat bude, tak to zoberu tak, ze idu spravnym smerom a pri facelifte to zase zdrazia, ved do ceny A3/bmw1 maju este priestor...
Avatar - palix
ma aj svoje muchy, a riadne
palix
| 15. 3. 2019 15:06
Najčastejšie sa predávala Attraction - a stála menej ako terajší základ. Aj v základe vidím veľa starších M3. Hlavne to auto malo podvozok ako všetky ostatné Mazdy 3, aj keď len s motorom 1,5.
Taká výbava Challenge s 2,0 bola ideál pre toho, kto chcel super auto s nie extra výbavou - aj tak tam toho bolo dosť.

Povedal by som ešte, že ak mám skvelé a pekné auto (rovnaký podvozok ako vyššie modely) s nízkou výbavou - nájde sa veľa ľudí, ktorí ho budú chcieť.
Príklad:
Minule som pozeral skladovky CX-3. Zaujalo ma, koľko áut v základnej výbave majú. Zrejme sa to takto v pohode predáva, keďže je to pomerne drahé auto.
ma aj svoje muchy, a riadne
webpaja
| 14. 3. 2019 06:15
ASX nemá lepšího...nic. A už vůbec ne v interiéru.
Avatar - palix
ma aj svoje muchy, a riadne
palix
| 13. 3. 2019 20:17
Keď prišla na trh predošlá generácia Mazdy 3 (BM / BN), tak som si povedal, že ak by som mal rok starú predošlú generáciu (BL), tak ju predám a kúpim tú novú. A samozrejme ešte - "To auto mi raz bude hovoriť Pane" :). Nakoniec som kúpil 3-ku (88 kW / hatchback) predošlej generácie po facelifte 2017. Pre mňa je to aj po 1,5 roku perfektné auto, ktoré by som momentálne za nič iné nevymenil.
U novej by som volil skôr sedan, ktorý sa mi páči viac.
ALE...
Nová trojka išla do vysokého "základu" a má už to, čo by som si do výbavy nedal - asistenti, senzory... To auto je v základe poriadne drahé (o cca 2000€ drahšie ako bolo moje) = len ťažko by som ju dnes kúpil, lebo je tu veľa výborných konkurenčných áut.
V mojom aute mám len 2. stupeň výbavy, ktorý má minimum asistentov a som úplne spokojný a nič mi nechýba. Má hlavne to, čím ma zaujala - perfektný podvozok, skvelý dizajn, super atmosferický motor a najlepšie je to ako jazdí... :).
Avatar - H/K_svwet
ma aj svoje muchy, a riadne
H/K_svwet
| 13. 3. 2019 20:30
no uz to nebude zrejme tak dostupne ako predchodca ... mazdy skratka rubu vysoko dnes uz... ved si zober ze nova zakladna 3-ka stoji uz pol melona a to moze klientelu ( jej cast ) presmerovat uz inam...

ano u novej 3-ky je sedan krajsi ako hatch jednoznacne.. :yes:
Avatar - palix
ma aj svoje muchy, a riadne
palix
| 15. 3. 2019 14:26
Taká vysoká cena môže kľudne znížiť predaje. Nie každý chce bohato vybavené auto v základe za vysokú cenu - hlavne ak konkurencia začína oveľa nižšie.
Predošlá generácia bola veľký skok značky smerom hore (dizajn, technika...). Terajšia nová nie je taká mimoriadna oproti predchodkyni. Navyše nemá viacprvkovú zadnú nápravu. Síce pribudne motor Sky X... ale za skoro astronomickú cenu za nižšiu strednú triedu. Nová 3-ka môže cenovo prekonať aj súčasnú 6-ku (ktorá tiež išla cenovo hore ako tak pozerám).
Avatar - wakantanka
ma aj svoje muchy, a riadne
wakantanka
| 13. 3. 2019 20:28
Nič v zlom, ale sa mi nechce veriť, že súčasná ako novinka s podobne výkonným motorom a výbavou stála toľko čo píšeš. Ja čo si tak matne pamätám tak od začiatku nebola.
Avatar - twistedTSD
ma aj svoje muchy, a riadne
twistedTSD
| 13. 3. 2019 21:00
[odkaz] Když oželím audio a pár blbostí, tak jsem v roce 2014 na necelých 490 tisících vs. dnešních 550. Ale stačila by mi i výbava Challenge za 435...tady je kámen úrazu novinky.
Avatar - wakantanka
ma aj svoje muchy, a riadne
wakantanka
| 13. 3. 2019 21:50
O.k. mal som zato že u nás v dobe uvedenia na trh stála viac. Myslíš že lacnejšie verzie časom neprídu? Mne toto pripadá ako taký prvý nástrel, lebo novinka a uvidíme ako trh zareaguje.
Avatar - twistedTSD
ma aj svoje muchy, a riadne
twistedTSD
| 13. 3. 2019 22:40
Těžko říct, M 2 po několikaletém trápení dostala parádní akční výbavy.
Avatar - wakantanka
ma aj svoje muchy, a riadne
wakantanka
| 15. 3. 2019 17:55
To aj mne napadlo bez pohľadu na ich cenník, zrazu ich v našom meste behá kopu, všetko nové, žiadne jazdenky.
Avatar - woody-alien
ma aj svoje muchy, a riadne
woody-alien
| 16. 3. 2019 08:44
Tak to u nás (v širším okolí) to nějak nazabralo. Na silnicích Ma2 nevídám a když jsem mrknul na prodeje, tak se ani nedivím. 186 ks za celej rok 2018, teď v únoru 2019 celých 14 ks. Ano, i tak je to masivní nárůst, protože v roce 2017 se jich prodalo celkem 93 ks. ;-)
ma aj svoje muchy, a riadne
cudzinec111
| 16. 3. 2019 14:05
Ja som momentalne prevazne v Bratislave a tych mazd vidim az az. Aj tych dvojok - bodaj by nie, vela ludi tu pochopilo, ze male auto je do velkeho mesta idealne - a pri tej cene 10890 s tempomatom, klimou a 1,5stvorvalcom nie je o com.

Tiez je tu vela novych Suzuki swif-tov, ked si clovek vsima. Navyse tu v okoli parkuju na jednej ulici v rozpati 200 metrov tri fiat tipo. Podla mna su nove auta okolo 10-12000 EUR presne to, co Slovak chce - navyse nestracaju vela na hodnote, takze sa da castejsie vymenit povodne nove za nasledujuce nove.

Najviac sa ale uskrniem, ked vidim na rezervovaných parkovacích miestach dve najnovsie cx5 vedla seba - aspon ze nemaju rovnaku farbu a nemylia sa najitelia susedia, ze do ktorej nastupit...:D Najmenej z mazd tu v okoli vidim cx3 - Slovak si predsa len za tie peniaze radsej kupi trojku, na zapade to moze byt inak...

P.S. češi asi radšej kvázi domácu fábiu, nič proti:D
Avatar - wakantanka
ma aj svoje muchy, a riadne
wakantanka
| 17. 3. 2019 12:15
No a neviem či aj Nissan nespravil niečo s Microu, pretože za posledný mesiac-dva sa ich objavilo u nás asi 10. Predtým som vedel o dvoch kusoch.
tady je asi třeba tomu přijít na chuť
michalpneu
| 13. 3. 2019 20:09
No, je třeba říct, že současná mazda 3...vlastně už minulá bylo nádherné auto. Tomuhle asi budu muset přijít na chuť. Ten C sloupek se mi vůbec nelíbí. Stejně jako interier. Ten je o zvyku, ale prostě ten tvar zadní části nevím no...

Nicméně technologicky skvělé auto!
Avatar - Verny_2013
tady je asi třeba tomu přijít na chuť
Verny_2013
| 13. 3. 2019 21:32
Kvůli tomu kontroverznímu zadku taky mají 50% objednávek na sedan. Ten C sloupek je jak u Seatu Leon 1 gen.
Avatar - twistedTSD
tady je asi třeba tomu přijít na chuť
twistedTSD
| 13. 3. 2019 22:38
Leon byl super. :-)
tady je asi třeba tomu přijít na chuť
Arese
| 14. 3. 2019 00:23
Přesně tak, karoserie Leonu Mk.I byla (bohužel) proporčně i tvarově mnohem zdařilejší, než tato mazdí trojka... :-O :-(
odhlučnenie
Meky
| 13. 3. 2019 20:15
Takze uz odhlučnení podbehy? Lebo mazdy - vrátane 6 su príšerne hlučne na nekvalitnom povrchu a v daždi.

Takze ak je nova 3 na úrovni 6tky - stale je to hlboko pod priemerom triedy!

Ako je na tom konektivita? Android auto? Apple?

Ake su plasty? Makcene alebo nasledujú trendy zo skodky a ich popolnicovu kvalitu?

Kolko točí motor pri 130?
Aka je pružnosť motora?
Bez turba je to lenivé ako prasa, vsak?
odhlučnenie
kovv
| 13. 3. 2019 20:34
Mazda 6 má nyní už odhlučněné podběhy (tuším od MY2017) a Mazda 3 je prý má teďka taky, ale u Mazdy 6 to žádná velká sláva není oproti koncernu. U Japonců je to problém, třeba u nové Imprezy slyším kamínky na cestě až do srpna a v říjnu nanovo :-)
Avatar - palix
odhlučnenie
palix
| 13. 3. 2019 20:34
Čo sa hluku a výkonu týka je to individuálne. Záleží na čom človek jazdil pred Mazdou :). Ja som napr veľmi spokojný s predošlou generáciou (3), ale jazdil som predtým na hlučnejšom a oveľa slabšom aute.
Mazda 3 mala už dávno mäkčené plasty - tu by som sa o kvalitu nebál.
Predpokladám, že pri 130 bude točiť 2500 až 2700 ot a pružnosť na 6-ke bude viacmenej veľmi vlažná. Predsa len je to atmosféra a má "len" 90 kW. Každopádne na bežné jazdenie je podobný motor dostačujúci.
odhlučnenie
kovv
| 13. 3. 2019 20:45
Pokud umíš jezdit s atmosférou, tak bude pružnost v pohodě. Jen to chce při předjíždění držet v otáčkách a nečekat zázraky, když v 1500 otačkách na 6 přidám plyn. Pokud budes jezdit kolem 3000 otáček, tak to auto bude živé a jízdu si v kombinaci s perfektním podvozkem užiješ.
odhlučnenie
Betelgeuse
| 14. 3. 2019 03:41
S atmosférou máš na akceleraci stupně 1 až 4 pětka a šestka jsou udržovací rychlosti na okresku a na dálnici
Stara 3
scadar
| 13. 3. 2019 20:15
Interier celkem pekny, ale zvenku se mi teda odchazejici trojka libila vic. Ten C-sloupek je az absurdni a celkove ten zadek pusobi tak “natekle”. Pridejme k tomu linej atmosferickej motor a mame auto, ktere ani starymu golfu, ani novymu focusu konkurovat nebude. A az prijde novej golf, tak si tuhle trojku imho bohuzel namaze na chleba uplne (bohuzel rikam uz jenom proto, ze vw uz taky nevi, kolik by si jeste za golfa mel rict penez a nejaka seriozni konkurence by mu bodla).
Avatar - H/K_svwet
Stara 3
H/K_svwet
| 13. 3. 2019 20:33
predosla 3ka bola karosarsky dokonale prevedena... pomer dlzky k sirke aj tvarovanie kasne... proste parada... aj pomer presklennej plochy.... nemam jedinu kritiku... uz ale toto nove ocucane sirokorozchodne torpedo na mna neposobi moc pekne... ani maska uz neladi.. ani C stlpik.. ani svetla... ani pomer plech vs sklo..... ani proporcie ako take.. nic mi tu nesedi....
Avatar - Emel
Stara 3
Emel
| 13. 3. 2019 21:27
2.0G 90kW 213Nm@4000 bude +- stíhat foukané litry, které mají taky okolo 90kW a 200Nm (akorát při menších otáčkách)... mít na výběr, tak si vyberu ten dvoulitr.

Pak tam bude SkyX, to teprve bude zajímavé auto.

Jo, chybí něco mezi... třeba se časem objeví nějaká lepší specifikace toho dvoulitru.
Avatar - Verny_2013
Stara 3
Verny_2013
| 13. 3. 2019 21:38
Mně naopak připadá že ten Skyactive-X je jen o něco lepší než plnotučný dvoulitr 121 Kw z předchozí gen. těch 220 Nm co uvádějí není nic moc. A ze spolehlivosti nového motoru mám trochu obavy.
Avatar - Emel
Stara 3
Emel
| 13. 3. 2019 22:12
Mohla by tam třeba být nějaká verze odpovídající té 107kW z 6... třeba decentně posílená na 110kW, pak by bylo 120-150-180k.
Avatar - Dany
Stara 3
Dany
| 15. 3. 2019 08:09
Tých 220 Nm z kompresorového dvojlitra je vážne divných. Hádam tú lepšiu účinnosť vznetového benzínu pretavia do niečoho viac, ako len do spotreby. Niečo nad 250 by dávalo zmysel.
Avatar - Emel
Stara 3
Emel
| 15. 3. 2019 08:45
Zatím jsem to moc nestudoval, ale chápu to tak, že ten kompresor se tam nechová jako klasické přeplňování.
Avatar - Dany
Stara 3
Dany
| 15. 3. 2019 09:14
Je celkom možné, že kompresor bude zaisťovať iba dostatočný prísun vzduchu k ideálnemu pomeru pri neštandardnom spôsobe spaľovania, vysokom kompresnom pomere a tak rôzne. Ale i tak to z parametrov vyzerá skôr na to, že technologický pokrok využijú pre čo najnižšiu možnú spotrebu. 180 koní by bolo fajn, keby mal v nižších otáčkach silu pre pohodové jazdenie a hore nejaký ten výkon. Len to navýšenie krútiaku o 7 Nm proti konvenčnému dvojlitru je divné. Čakal by som od toho vznetového princípu viac. A určite to pokazí zvuk.
Avatar - woody-alien
Stara 3
woody-alien
| 13. 3. 2019 21:40
Uvidíme, dostal jsem pozvání - tedy se projedu. Ale i kdyby to bylo "jenom" na úrovni toho foukaného litru, taky bych bral ten dvoulitr.
Stara 3
scadar
| 13. 3. 2019 22:04
Stihat litrovy turbo asi bude, tedy jako zakladni motorizace asi dobry, ale s kroutakem az nekde u 4000rpm to proste bude pro kazdodenni zivot podle mne opruz a clovek bude muset furt radit. Vybirat ja, tak pujdu v dnesni dobe urcite spis do turbomotoru. Ani z hlediska spolehlivosti uz to asi nebude takovej rozdil, protoze tady sice chybi turbo, ale je tu vsechno ostatni vcetne v clanku zmineneho vypinani valcu a mild hybridniho systemu. Cili to bude taky slozity jako vepr.

A ted pozor. Kdyz uz jsme u tech turbomotoru, tak po zkusenosti ze zkusebnich jizd bych dokonce spis bral trivalcovej 1.5 ecoboost nez ctyrvalcovy 1.5TSI. :-O Shots fired. >:-[]

Ale na to Skyactiv-X jsem ohromne zvedavy, turbo neturbo. Potencial to ma imho obrovsky. Jen jak jsem to moc nesledoval, tak nevim, jestli uz jde o "plnotucny" HCCI, nebo jestli pujde o SPCCI, tedy ze tomu bude jeste pomahat svicka. Ale na kazdy pad by to melo byt zajimave.
Stara 3
Mino21
| 14. 3. 2019 07:40
Máš tam pár nepřesností. Za prvé, krouťák až u 4000 rpm. A to jako dole snad žádný není? Stará trojka měla 190 Nm (90 % maxima) už pod 2000 rpm, takže to dole tak moc horší není.

Za druhé, co máš s vypínáním válců? Jak to zesložiťuje motor, když to využívá součástky, které jsou v tom motoru roky i bez vypínání válců? U mnoha aut se to řeší prostě jen jiným tvarem vačky na dvou válcích (v podstatě VTEC, jehož přepnutí neovlivní ventily všech čtyř válců, ale jen dvou - pořád je to ale mechanicky naprosto totožný princip, jen ta vačka, která se tak či tak posouvá, má ve dvou místech jiný tvar). A nevšiml jsem si, že by s variabilním zdvihem byly obecně nějaké extrémní problémy. U Mazdy to funguje ještě trochu jinak a vypnutí válce je záležitostí zasunutí jednoho kolíčku.
Avatar - Emel
Stara 3
Emel
| 14. 3. 2019 09:32
Zase to bude mít lepší reakci na plyn zřejmě.

Že je 1.5TSI krokem zpět oproti celkem podařené 1.4TSI už jsem slyšel víckrát, osobně jsem s ní nejel. 1.5EB ve Focusu mám projetou a nějaké vibrace tam sice jsou, ale asi by mě to netrápilo.

Svíčka tam je.
Stara 3
scadar
| 14. 3. 2019 12:05
Tak pak zase sice dostanes rychlejsi reakci, ale dostanes toho mene, no. :-) Pak je otazka, jak moc mene to bude. Po zkusenosti s MX-5 ND jsem ponekud skepticky (u sportaku pro radost jsem to akceptoval, ale muset mestskej hatchback taky furt tocit, tak mi z toho liskne) - ale uvidime, az se nase diskusni dojmy pretavi ve zkusenosti. :-)

Na druhou stranu, pro vetsinu kupcu je to uplne jedno, protoze kdyz vidim, jak lidi v cesku jezdej, tak jsou pro ne auta s 2.0G nebo se silnejsim 1.0TSI v podstate premotorovany. I v ty Praze kolikrat na zelenou vyrazim ja a 50 metru za mnou teprv dalsi auto. Vetsina lidi bude vybirat spis podle ceny, barvy, podpory carplay a repraku bang&olufsen. :-)
Avatar - Emel
Stara 3
Emel
| 14. 3. 2019 12:25
Ty mluvíš obecně o atmosféře. Kdyby byla diskuse o nějaké 1.6 s 90kW a 150Nm, tak jasně. Ale tohle je dvoulitr a ten musí s relativně lehkým hb slušně hýbat i v nízkých otáčkách. Věřím, že třeba z jízdy pod 1500 otáček na pětku bez plynu se při dupnutí na plyn posbírá ten dvoulitr rychleji, než litrové turbo, kterému chvíli zabere, než vůbec vygeneruje nějaké výfukové plyny na roztočení turba.
Stara 3
Honza21
| 14. 3. 2019 18:39
Zde:
[odkaz]
dvoulitru, který měl mít 88kW naměřily 109kW a minimálně 200Nm měl od 2000 do 5000 otáček.
Samozřejmě nikde není dáno, že i tento motor bude mít o tolik lepší parametry, ale minimálně ten točivý moment už v těch dvou tisících taky bude slušný (okolo 200Nm?). Mám 1.0TSi s 200Nm 2000-3500ot a upřímně, tu dvoulitrovou atmosféru bych radši. S mazdou 3 předchozí verze jsem se svezl a ta linearita tahu a kultura chodu má taky něco do sebe :-)
Avatar - _Karel_
Stara 3
_Karel_
| 14. 3. 2019 18:59
Já ten 88kw dvoulitr měl a 109kw mu nevěřím. Jel fajn, ale 109kw by s lehoučkou Mazdou cvičilo jinak.
Spíš si s ojetým autem z odkazu bývalý majitel pohrál.
Avatar - twistedTSD
Stara 3
twistedTSD
| 13. 3. 2019 22:59
Golf je Golf...ale kdybych si měl vybrat nějaký dynamický a stylový kompakt, uvažoval bych asi nejvíce o Focusu, Civicu a M 3. Z téhle trojky je pro mě design Trojky nejstravitelnější.

Je to docela paradox, že jsem nikdy nechápal adorace dosavadního designového směru, ale tentokrát jdu zase proti proudu a Mazda se mi začala trefovat do vkusu.
Avatar - Emel
3
Emel
| 13. 3. 2019 21:37
No, takže... 50% sedanů i přes obecnou neoblibu té karoserie se nedivím, opravdu sedan vypadá o dost líp, podle fotek... hatch se bude muset zažít, zatím se mi auto jako celek líbí, ale ten zadek to trošku kazí.

Základní kola jsou tragédie, právě v kombinaci s masivním sloupkem, navíc jsou designově nijaké. Ty 18" jsou skoro nutnost. Pak by mě ale zajímalo, k jakým kolům se vztahuje hodnocení v článku...
Avatar - rokyta.p
super
rokyta.p
| 13. 3. 2019 22:58
No aby né, dyť je to Mazda. :yes:
Avatar - praděda7
Zajímavá nabídka....
praděda7
| 13. 3. 2019 23:13
....jako jeden z mála M3 nabízí benzin AWD s manuální převodovkou..... :yes:
Avatar - CICERO
čau lidi...
CICERO
| 13. 3. 2019 23:23
Je to tady věcná diskuze pod takovým krásným strojem, nebo se mám vložit a trochu ty stojaté vody korektnosti rozvířit, trochou kontroverze? :-! >:D

Né dneska už né... Jen dodám, ten zadeček... nelíbí, nelíbí, nelíbí.... Honda Civic je hezčí :yes: Dick Honda!
Rozpaky, rozpaky...
Arese
| 14. 3. 2019 00:30
U Mazdy tentokrát bohužel nepochopili, že jediná cesta k srdci většiny evropských kupujících nového vozu je design. Ten u současné trojky hatchback je bohužel velmi nešťastný, zejména za ztvárnění zadních partií boků (maličká okna zadních dveří plus obludné C sloupky) by designér zasloužil nafackovat! Jakmile totiž design karoserie nefunguje po proporční stránce, už mu nepomůže vůbec, ale vůbec nic... 8-s 8-s 8-s Jen proto je u nové generace tak nezvykle vysoká poptávka po sedanu, který vypadá o 100 % lépe!
P.S. Zrušením zadního víceprvku a zvýšením základní ceny Mazda u evropských zákazníků rozhodně taky nezabodovala. A proč alespoň u některého stupně výbavy nezachovala mechanickou P brzdu, když je údajně tak silně orientovaná na řidiče - fanjšmekry?!!
Podtrženo a sečteno - minulá generace mi byla mnohem sympatičtější, zejména pak původní verze před faceliftem.
:-O ;-\
Zadkem ke zdi...
webpaja
| 14. 3. 2019 06:22
...a rád bych k Ma3 HB chodil. Nemyslím, že se to naživo vyžehlí i přesto dávám Mazdě šanci. Úspora pár pár stovek EUR na multilinku vzadu je škoda, snad aspoň okrajová nejvýkonnější verze bude plnotučná.
Interiér je minimalismus v praxi. Líbívý, nerozptylující, takový Audi style. Klasické budíky ukazují, že tady pro mě za mě mohla Mazda ušetřit a nahradit displejem. Ale jsou na pohled perfektně čitelné, řadička je luxusní na pohled a technologie ovládání jako u D2 (Audi vypadlo).
Bude to spolu s Corollou hodně těsný souboj ;-) :yes:
Avatar - Dinar
Zadkem ke zdi...
Dinar
| 14. 3. 2019 07:32
S corollou zvenku plichta uvnitř jasně mazda, jezdit bude i přes trubku vzadu mazda nejspíš líp, no, nevím, ten nepovedený zadek trojce uškodil, technický krok zpět taky, tak jedině snad v sedanu s nejslinější variantou dvoulitru... ;-)
Zadkem ke zdi...
webpaja
| 14. 3. 2019 09:22
Corollu jsem potkal začátkem týdne v kombíku a hezký ;-) . Byť to naopak v reálu nepůsobí tak plasticky jako na obrázcích.
Najlepsia v triede
99matthew99
| 14. 3. 2019 07:30
- najlepsi a najhodnotnejsi interier
- najlepsie ovladanie infotainmentu(D2, pre zvysok asi velmi drahe riesenie)
- mazda zjavne vie perfektne odladit aj torzku(hejze Skoda)
- cena vyssia ale za takto vybavene auto uz v zaklade myslim ok
- ktore auto v triede ma takto rieseny HUD?
- este stale to niekto chce porovnavat s tou podpriemerne vyzerajucou ako v exterieri tak v interieri Scalou?(no tak sa vojde do mazdy menej pastet a piv raz za rok cestou do chorvatska, spolahlivostou bude natom ale daleko lepsie)
Avatar - Dinar
Najlepsia v triede
Dinar
| 14. 3. 2019 07:41
Projev těch aut srovnávat nemůžu, nejel jsem ani jedno, ale jak se dívám na obrázky, nevidím na exterieru mazdy 3 nic tak úžasného, aby se se scalou nedala srovnat, oboje HB podobné velikosti, v mých očích je design scaly lepší, jaky stylisticky, tak z konstrukční stránky designu, lépe obestavěný prostor. A pokud jde o vnitřek, je to podobné, oba patří designově mezi to akt. nejlepší v dané třídě, čisté a úhledné. Taky je mi sympatičtější ovládání infotainmentu kolečkem, ale to je moje preference, vím, že spousta lidí upřednostní dotyk. displej, takže to, co píšeš, zdaleka není tak jednoznačné, prostě jde o tvé preference, no, a ty "pastety a piva" to už je jen takové dětinské pindání. ;-)
Najlepsia v triede
99matthew99
| 14. 3. 2019 08:49
Ked si sadnes do mazdy a skusis si kvalitu tlacidiel na stredovom panely alebo na volante a potom v skode je to nebo a zem. Proste kvalita mazdy je premiova. Skody su len a len o priestore. Nicim inym nedokazu zaujat. Kvalitou a vypracovanim su priemer a v lepsej vybave su cenovo drahsie ako konkurencia(napr. Superb vs 6tka).
Najlepsia v triede
webpaja
| 14. 3. 2019 09:17
V čem? Upřímně, podívám se na výplně dveří u Supu a v Ma6 a je to pořád bakelit, loketka a středový tunel nastejno, výdechy pro druhou řadu a klima je bod pro Sup, kufr má lépe řešený a velmi pěkně zpracovaný Sup. U Ma6 máš dvě levnoplastové vany na bocích, kde jen lítá bordel.
Najlepsia v triede
99matthew99
| 14. 3. 2019 11:04
6 ma vyplne dveri kozene zatial co skoda celoplastove az na Sporline, vyduchy ma aj 6tka, vyhrievanie sedadiel a usb pre 2.rad pekne v opierke. Kufor ma lepsie vyrieseny superb ale aj za sklapanie sedadiel si pytaju peniaze. Automat ma lepsi mazda, podvozok aj na 19tkach lepsi mazda, koza aj na pristrojovke a stredovom panely mazda, lepsie ovladanie infotainmentu mazda, lepsie svetla mazda.
Najlepsia v triede
webpaja
| 14. 3. 2019 11:18
Psal jsi o prémiové kvalitě Mazdy v interiéru. S tím nesouhlasím a samozřejmě nejde ve všech variantách o kůži nebo koženku. Samostatné ovládání klimy pro cestující v druhé řadě není u Ma6 dostupné.
Vůbec nepolemizuji o tom, že má Mazda obecně vymazlenější podvozek, zase horší valivý hluk. Ovládání infotanmentu přes rozhraní na tunelu je jednoznačným plusem a spousta věcí se změní po létě s příchodem FL. Každý chvilku...

Jen bych tedy krotil ty oslavné výkřiky a trochu dosedl na realitu všedních dní.
Avatar - Emel
Najlepsia v triede
Emel
| 14. 3. 2019 11:27
Já si najdu svoje na obou. Výplně dveří vypadají určitě líp u Mazdy, hlavně ve vyšších výbavách... ale tahle část mně zrovna nejvíc netrápí. Budíky, volant, středový panel... to je +- plichta, líbí se mi oboje, Mazda je po posledním faceliftu modernější. Superb má na mě moc široké sedačky, musel bych zkusit nějaké sportovní. V Mazdě se zase sedí o kus výš než bych chtěl. Látka na těch látkových u Mazdy nevypadá moc pěkně, snad bych zvážil kůži, kterou jinak nemusím. U Superbu se mi líbila Alcantara. Superb umí vzadu nastavovat i teplotu, to myslím 6 nemá. Mazda má hezký ten HUD. Kufr se síťovým programem a baterkou jasně Superb.
All in all - asi Mazda, která s posledním fl udělala větší krok dopředu, než Superb... ale je to vo fous... a nemluvím o prostoru.
Avatar - Dinar
Najlepsia v triede
Dinar
| 14. 3. 2019 14:06
Řešíte superb/mazda 6 pod mazdou 3, stačil jeden maťo jouda a z diskuse je bramboračka. >:D
Avatar - Emel
Najlepsia v triede
Emel
| 14. 3. 2019 14:45
To víš, ta šestka mi nedá spát... dřív nebo později si ji stejně budu muset koupit :-)
Avatar - Dinar
Najlepsia v triede
Dinar
| 14. 3. 2019 14:03
Ok, až si do těch dvou aut sedneš, dej vědět, nevěřím, žes ve scale a mazdě 3 seděl!

Zbytek je opět jen prázdné tlachání, jediné, co je z tvých textů zjevné, je averze vůči Škodě, tu si měj jakou chceš, tvoje věc, jen se nediv, že ty silně subjektivní zmatiny, co píšeš, nebude brát normální člověk vážně.
Najlepsia v triede
andy2210
| 14. 3. 2019 12:19
Kdyz jsem mel MB E tak jsem na ovladani koleckem, touchpadem a vsim ostatnim nadaval, proc to neudělali tak jednoduse a intuitivne jako koncern dotykove. Zadat adresu di navigace za jizdy nadlidsky ukol, o kravine typu kresleni pismen kdy dve napises dobre a treti musis zdlouhave mazat nemluve.

Hud jsem nepochopil a vicemene nepouzival, kdyz mas pred sebou obri displej nepochopil jsem proč by melo byt důležité divat se deset cm nad na ty same udaje..
Najlepsia v triede
webpaja
| 14. 3. 2019 12:39
V M-B jednoduše řeknu kam chci navigovat a jedu, u BMW i antitalent na krasopísmo umí zadat jednoduše adresu a HUD je pro mě megaspříjemná věc, jinak rychlost nesleduju, nehledě na to, že tam jsou navigační pokyny a povolená rychlost. Vůbec nemusíš nikam s očima. Dotyk je o vesmír horší řešení.
Najlepsia v triede
andy2210
| 14. 3. 2019 12:55
V MB v te dobe hlasove zadavani nefungovalo a veskere systemy plosek na volantu, toceni koleckem hybani koleckem nebo touchpad byly mene intuitivní nez natukani na displej. Nastesti Audi uz pochopilo.
Avatar - Dinar
Najlepsia v triede
Dinar
| 14. 3. 2019 14:09
I mercedes pochopil, a po vzoru bmw se naučil i s tím kolečkem, a jak píše webpaja výše, poskočil o level dál hlasovým ovládáním, které v akt. generaci funguje naprosto bezproblémově. Každopádně nejlepší ovládání infotainmentu má stále bmw, opatlané displeje audi ve výšce kolen určitě nejsou ani etalonem ergonomie ani designu, audi jde v tomto jasně cestou levnějšího mainstreamového řešení.
Najlepsia v triede
Blofeld
| 14. 3. 2019 23:40
By me teda zajimalo v cem spociva ta udajna “premiovost” tech naprosto obycejnych plastovych vylisku, ktere v BMW slouzi k ovladani infotainmentu... Zvlast v porovnani se sklem s haptickou odezvou.

Ovladani BMW bylo asi nejlepsi, ale to tak pred peti lety. Mezitim jim tak trochu ujel vlak. Zejmena jejich ztvarneni virtual kokpitu je v porovnani s Audi, ktere s nim prislo jiz pred nekolika lety, celkem des. Audi v mych ocich svym virtual kokpitem odsoudilo stredovy displej do role “hracky” pro spolujezdce, nevidim jediny duvod, proc bych mel stacet svuj zrak nekam do stredu paluby. Proto se taky vzdali mmi, nebot dotykove ovladani je pro spolujezdce urcite ergonomicky priznivejsi nez ovladani koleckem. Virtual kokpit u Bmw naproti tomu vypada jako by ho designoval tym praktikantu a v realnem provozu uz ho nikdo netestoval. Dokonaly priklad vitezstvi “designu” nad funkcnosti.
Avatar - _Karel_
Najlepsia v triede
_Karel_
| 14. 3. 2019 16:00
Ty seš neuvěřitelnej tragéd. Existuje diskuze, kam bys nepatlal Škodu? Máš z ní nějakej mindrák?
Najlepsia v triede
99matthew99
| 18. 3. 2019 13:02
Mindrak? Ani nie. Skor si ukladam otazku kto za tu plastovu interierovu nudu dokaze zaplatit svoje tazko zarobene peniaze. Mazda 3 v porovnatelnej vybave je lacnejsia niekolko tisic € od FF aj Golfu. A so scalou natom tiez bude podobne. Skoda len ze jedine co bude podobne bude cena. Inak 95% v prospech mazdy.
Avatar - KANKUNEN
Mazda Alfasud, jsem zvědavý na prodeje HB,
KANKUNEN
| 14. 3. 2019 08:58
Současné HB jsou si podobné jak vejce vejci, MZD3 si nespleteš. Novináři zatím zachraňují úpadek na podvozku pozitivními reakcemi.
Avatar - CountachSV
Auto 2 + 2
CountachSV
| 14. 3. 2019 10:25
Honza Koubek v jízdních dojmech celkem oprávněně poukazuje na velmi špatný výhled vzad a nijak excelentní místo na zadních sedadlech.

[odkaz]

Za mě - tohle auto nemá motor. Je to ještě vic tristní situace, než u MX-5, kdy podvozek je nikoli rychlejší, než motor, ale spíš vypadá, že by ty motory snesl alespoň dva.

Podle mě nekoupitelné a až pomine boom z červené barvy a originálního designu, auto půjde v Evropě s cenou hodně dolů. Smutné.
Avatar - Emel
Auto 2 + 2
Emel
| 14. 3. 2019 10:29
MX-5 posílila na 135kW, pokud se nepletu tak je to výrazně nejsilnější motor co kdy v MX-5 byl... a ND je lehčí než NC. Tady bych to vůbec neřešil.

U 3ky bude zajímavý až SkyX. 90kW dvoulitr fajn, to je určitě solidní základ, ale nic víc... a nic mezi se asi nechystá.
Auto 2 + 2
99matthew99
| 14. 3. 2019 11:09
Ten 90kw motor je malo. Mal som predchadzajucu mazdu 88kw(2014). Auto vyborne, ziadne problemy ale ten motor bol proste slaby. Aby sa nieco dialo trebalo ho drzat v otackach. V tom momente spotreba nic moc, jazdil som za 7,5. Takze za mna jediny motor do mazdy3 ten SkyX.
Avatar - KANKUNEN
Auto 2 + 2
KANKUNEN
| 14. 3. 2019 12:38
Ten motor má orezanou spicku, výkon zůstává stejny a tím musí klesat krouťák a to i na kolech. Ten motor má charakteristiku turba
Avatar - CountachSV
Auto 2 + 2
CountachSV
| 14. 3. 2019 13:28
2,0 16V ve Vectře z roku 1998 měl 100kW. Víc asi netřeba dodávat :no:
Avatar - Emel
Auto 2 + 2
Emel
| 14. 3. 2019 14:01
Souhlasím, ten pokrok je úžasnej... i přes plnění násobně náročnějších emisních norem má motor v MX-5 o 35% výkonu víc. Bravo Mazda!
Do září
Wolfalack
| 14. 3. 2019 19:55
to nějak vydržím. Snad se to nezpozdí. Sedan Sky-X bude můj :-!
Avatar - Dany
M3
Dany
| 15. 3. 2019 08:58
To či je Mazda 3 dosť pekná a dostatočne veľká si iste zodpovie každý sám za seba. Mňa Mazda vždy zaujímala kvôli pocitom za volantom. Zvlášť trio - podvozok, riadenie, radenie majú v Mazde vyladené veľmi slušne. Najviac som zvedavý ako vyladia vznetový benzín. Snáď nepôjdu iba po najnižšej možnej spotrebe, ale budú sa snažiť vliať doňho trochu živej vody, ktorá Mazde tak chýba. Prvotné parametre sú na exluzínu techniku trochu konzervatívne.
Čo vnímam ako dlhodobý nedostatok u Mazdy sú poddimenzované brzdy. Podľa veľkosti z fotiek sa ani u novej trojky nič nezmenilo a ešte sa zbavili priamej väzby. No uvidíme ako budú "ride by wire" brzdy fungovať.
Nepraktická obluda
megacruiser
| 15. 3. 2019 22:58
Mazda se stává karikaturou sebe sama. Předek s extrémním převisem, zadek žádný převis. Zcela disproporční. Zato masivní C sloupek a miniaturní okna v zadních dveřích, ze kterých není vidět. Jestli takhle půjdou dál, čekám, že do příští generace už okna dozadu ani nedají... Kufr maličký s vysokou nakládací hranou. Technika taky nic moc. Kde jsou doby, kdy Mazda dělala praktická a hlavně velmi elegantní auta? Xedos6, 626 HB, i ta 323 mrkačka byla skvělá. Stejně jako starší 323. Vždy elegantní praktická auta. Dnes? Předražená hrůza. To už bych raději vzal za polovičku podobně vybavené, praktičtější a prostornější Sandero.
[odkaz]
Nepraktická obluda
ondrapl
| 17. 3. 2019 17:01
Podobně vybavené? To myslíte vážně? >:-[]
Re: Nepraktická obluda
Ernesto01
| 22. 3. 2019 11:36
S jednou věcí se dá souhlasit. Za půl mega startovací ceny s torzkou vzadu je to opravdu cenový posun oproti časům minulým. Sice už to není takový holobyt, ale stejně to člověka donutí se zamyslet.
Bude bez torzky ?
Ernesto01
| 22. 3. 2019 11:35
Jak už v článku zaznělo, sedan a HB jsou dvě tak trochu odlišně naladěné a částečně i vyvinuté verze.

Neví někdo, jestli nebude alespoň ten sedan s něčím jiným než torzkou ?

Pokud bude reálný test, pak by mě opravdu zajímalo třeba porovnání s minulou generací. Třeba v zatáčkách na okruhu či nějakém uzavřeném kousku. Silnou stránku předchozí Mazdy 3 byl fakt, že i s nejslabším motorem byla vzadu stále výborně naladěná víceprvková náprava a člověk mohl projíždět zatáčkami skutečně mnohem rychleji než přímá konkurence a pořád to bylo komfortní.

U torzky se bojím přilnavosti zadku, hlavně v zatáčkách na nerovnostech.
Mazda a nafta v oleji
kacko
| 8. 4. 2019 18:06
Mazdě a Libni obloukem se vyhni:
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=805&t=1263048&p=12236087#p12236087
Nafta v oleji je technický nesmysl:
https://www.auto.cz/motory-mazda-2-0-mzr-cd-a-2-2-mzr-cd-odolny-s-nekolika-vyjimkami-128390

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku