Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Škoda řeší nedostatek nabíjecích stanic pro elektrovozy. Postaví hned 7.000 dobíjecích míst!

50 komentářů

Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kharl.ANTIDIESEL
nj, To jednoho krásnýho dne 3 roky před důchodem k vám na šádelinku přijde konzerví šádemanenažer a poudá : hele mladej mám pro tebe nabídku (myslí tím jako tu která se neodmítá 😉 ) ale musíš se rozmyslet hned !! 😄 Buď dostaneš na ruku půlmega vodstupný a končíš dohodou ted hned anebo si to tady můžeš "zkusit" pokračovat ... 😉 😉 ... a tak ferda sbalil půlmega, na pracáku se dlouho nevohřál a ty 3 roky dokroutí někde jako pomocná síla na katedře 😉 To víte, po 40ti letech fautodebilce je INSTITUCIONALIZOVANEJ [odkaz] no a pohádky je konec [odkaz] >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
PS: AT ŽIJE AUDI E-TRON [odkaz] a IONITY [odkaz] 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
já postavím 20 000 stanic! :-!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
hold dobrej oddíl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >😒] >😒] >😒] to se hned pozná
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Miluju velkohubá prohlášení! >😁 :yes:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
>😁 :yes:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Aale co ti ostatní, proč ŠÁDE nepokryje celou republiku? Byly by zo pro ŠÁDE drobný. :no: :no: :no: :no: :no:
Suprak75
Tak uz je jasne kdo bude kupovat elektroauta a proc. Krome par ekonadsencu a uradu to budou sami automobilky, aby snizili prumerne fleetove emise....
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nee, mají přes 300 prodejců a přes 10 000 zaměstnanců, slušné cílové skupiny pro začátek
Avatar - Hittman
Hittman
že to řeší že svého..
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No jasně, proto taky postaví nabíječky jen po svých fabrikách a v nejbližším dojezdovém okolí aby mohli cpát EV svým zaměstnancům
mají 2 skupiny obětí😒br /> 1 - prodejce, těm to nařídí
2 - zaměstnance, těm to doporučí, ne nařídí >😁
Arese
...vnutit nesmyslné elektromobily zákazníikům za každou cenu, třeba i násilím! 8-s
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
přijde směrnice a buď si koupíš EV nebo budeš bez auta, tak to je Brusel
ale budou Eurovolby a ti co tam prosazují takovéto kraviny citelně oslabí
a proto se snaží na poslední chvíli schválit ještě kupu dalších kravin

bohužel nejsme USA, tam jim to Trump šmahem pozrušoval :yes: :no:
Arese
Taky doufám, to už je totiž pro Evropany poslední naděje! 😲 😲 😲
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Všichni evropani nejsou zpátečníci [odkaz] + [odkaz] 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ten studentský nesmysl radši nevytahuj...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj jak řiká Ryccardo nejlepší je když budoucnost ovlivňujou a o ní rozhodujou důchodci 70+ 😉

Ty mladý študáci sou úplně blbí = když chtěj svoji budoucnost po svym. Navíc chtěj čistej vzduch = no úplnej nesmysl 😄
Todie
Hlupák jsi ty a klidně si to vezmi osobně. Není mi 70+, ale 45. Mám 3 děti a jednomu je 20 a i když je inteligentní a student i dělá, tak je ten poslední, od koho bych chtěl, aby na základě svých zkušeností měl rozhodovat o mé budoucnosti.
Avatar - Zetti
Zetti
To musel bejt mejdan, ste parili spolu nebo kazdej zvlast?
ericn
A tobě ta elektromasáž divná nepřijde? Nejde o tvůj výběr nebo nedej bože a trh, který sám určí, za zákazník své peníze utratí. Tady jde o to, že ti EU nenechá prostor na výběr, prostě do elektromobilu natlačí. Co na tom, že s ekologií to nemá nic společného. Většina elektřiny v Evropě je z uhlených elektráren. Jde o to, že budeš muset mít těžkou kraksnu s baterkama, která je pořád on-line = budou moci tvé auto ovládat. Omezí tě i ve městech a v mobilitě mimo - rozumně dál než 300km nedojedeš. V rámci vyššího dobra :no:
Avatar - Zetti
Zetti
Nejhorsi je smrt z vydeseni, u nekoho se tomu rika z pripo*rani. Nic takoveho se nedeje a dit nebude. To jsou jen zvasty pomatenych novinaru.
Priklon bude spis k ruznym typum hybridu, jako ke kompromisu mezi obema stejne spatnyma variantama. Tedy fosil vs EV
ericn
přečti si článek v odkazu níže, tolik k té předposr*nosti 😉
Avatar - Zetti
Zetti
Kde tam je co o nejakem povinnem EV?
ericn
Vydrž to přijde. Metoda postupných kroků, omezit a pak nakázat. Ovládat elektro auto na dálku je o dost snažší 😉
Avatar - Zetti
Zetti
Delas paniku, zadny povinny EV nebude a tohle z toho clanku nebude tak horky jak to vypada, mimochodem chapal bych to na dalnici, ale na tesnych evropskych silnicich by to pozabijelo vic lidi, nez za soucasne situace.

Prestan strasit, nez to nekdo vezme vazne
ericn
Ale nedělam, pokud umíš číst, tak to omezení prochází jednáním v EP...
Avatar - Zetti
Zetti
Jo, ja vcera prosel kolem dvou fizlu a nic se nedelo, ale urcite o me jednali. S tebou bych nechtel mit deti, musel bych vas prebalovat vsecky.

Hezky vikend.
ericn
Hmm argumenty ti došly 😉
Avatar - Zetti
Zetti
Me? Nekdo nekde o necem zvani a tobe z toho vlhnou slipky, ty zadny argumenty nemas, ctes koniny pomateneho novinare a navic meles kraviny a povinnem nakupu EV, nezlob se ale na tebe tady uz reagovat nebudu. Precti si po po sobe cos tu nablil a dej uz pokoj
ericn
Vždyť nemusíš, je to diskuse. Já nebliju, jen píšu, co si myslím. A neřikej mi laskavě, co mám dělat 😉
Hendly
Vydrž to příjde😊 To je argument jak noha. Klasika,"Není to pravda, ale mohla by být".
Zetti to píše dobře. Kdo chce benzín tak si ho koupí dnes i za 15 let. Jde spíš o to kdo bude za 15 let chtít kupovat auto se spalovacím motorem..
ericn
že by apríl - [odkaz] 😉
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Automobilky se měly domluvit mezi sebou na základě technických parametrů jak má nabíjecí stanice vypadat. Udělat jeden konkrétní typ koncovky a stanice s jasně danými parametry. Probrat to s energetiky, jak je na to síť nadimenzovaná a co kde chybí. Spolu s nimi dojít k nějaké strategii a plánu. Oznámit výsledek Bruselu a pak by si každé město mohlo začít šuchtit své nabíječky. Až by jich bylo dostatek a napříč kontinentem, mohou padat elektrovozy z nebe. Tak si tady každý buduje něco svého o pár kusech na omezeném území s diskutabilní kompatibilitou pro druhé. Pokud vím, mimo plány Čezu a jiné. Dělají to tak všichni, takže výsledek bude kocourkov stejně jako průběh Brexitu. Koncepčně není připravené nic, ale všichni hurá do elektra.
Avatar - praděda7
praděda7
Automobilky jsou tu od toho aby si konkurovaly a ne aby se domlouvaly..... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak na tankovacích pistolích pro benzín a naftu = a příslušnejch otvorech v autech se taky domluvily 😉
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Víš jak je fajn mít jednu nabíječku na mobilní telefony nebo jedno micro usb? Ne, každý si bude v šuplíku střádat smotek svých kabelů, kartiček na slevu, mapku se svoji sítí a jiné. Při cestě na dovolenou nebo když bude něco jinak tak komplikace. Podívej se kolik je taky místa na sídlištích kde už v podvečer ani nezaparkuješ. Tak doufám, že bude mít každý nabíječku. Elektrifikaci se z dlouhodobého hlediska (30-50 let) nebráním, ale chybí mi jasná koncepce. Hlavní je, že máme chytré ventilky a placenou dálnici.
Arese
Jasně, mě elektrifikace aut za 40-50 let taky vůbec nevadí! 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak rafinovaný >😒]

Při našem průměrnym věku auta 15 let = to na komplexnější proměnu na EV nebo vodíkový nebo jaký za těch 50 let budou převládat = bude těch 40 let trvat. Tohle je běh na fakt dlouhou trať = zajímavý kolik lidí šílí hned po startu 😉
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Reálnou životnost auta počítám 20-30 let a většina aut co bude v prodeji v příštích 1-2-3 letech na elektriku nebude. Takže je jasné kde časově jsme. Podíl se tedy zvedat bude, ale jen pozvolna. Ale jedna věc se mi na tom líbí. Kamarád totiž má Volvo XC90 T8 s kabelem do zásuvky za PN (twin engine, plug in hybrid, ale moc to nepoznám, u mě je to jen elektro) a 2x mě vezl domů. Rozjezdová charakteristika je něco úplně jiného. Rozjezd je neslyšný s velmi aktivním zátahem hned od volnoběhu, to se mi třeba líbilo. Kdyby byl větší podíl obnovitelných zdrojů třeba z vodních elektráren, tak by to mělo něco do sebe. Recentní zdroj je většinou prima, dnes bohužel taková situace ale není. Naprosto drtivá většina elektřiny je stejně z fosilních, takže jsme stejně téměř tam kde jsme byli.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No někde sou na tom s % z obnovitelnejch zdrojů už líp = dokonce o hodně líp. Našich ca 40% z hnědýho uhlí ale bude taky spíš jen klesat. Stejně jako ta kompletní obměna vozovýho parku = je to běh na hodně dlouhou trať
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak u nás doteď nemáme ani páteřní síť dálnic 😉

Ale s jednotnym nabíjenim founů i aut = samozřejmě souhlas 😄
Avatar - Jaros71
Jaros71
Hlavně už nyní se valná většina elektřiny vyrábí opravdu ekologicky spalováním uhlí...
Pak náklady na výrobu a následně ekologickou likvidaci baterií...
Fakt světlá budoucnost. >😒]
Když už musí být tak tedy vodík..
A nyní ještě 20-30 let doufám budu řídit diesel 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Copak nevíš, že auta jsou nabíjena ze zelené elektriky? Na tu z uhlí jedou pouze nepokrokové fabriky a domácnosti.
ericn
>😁 >😁 :yes:
Avatar - praděda7
praděda7
Díky! Konečně někdo další kdo vidí dál než po elektrickou zásuvku..... :-!
Hendly
Ovšem, další s omezeným rozhledem.
Právě baterie aut napojené v chytré síti můžou pomoc k daleko zelenějšímu mixu výroby ele.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Co to meleš za nesmysly?
Hendly
Co je na řízení dieslu přitažlivého?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Zátah vodspoda?
Hendly
V tom je rozhodne ele auto lepší než diesel.
ZocelenyDrapalik
Kde to pořád berete žvanilové? Nechtělo by to trochu studovat? Jaká "valná většina elektřiny spalováním uhlí" ?? Okolo 42% elektřiny se v ČR vyrábí bezemisně - tj. jaderně a obnovitelně. Z uhlí o pár procent více, ale stále méně než polovina celkového objemu. Zhruba je poměr uhlí - bezemisní 49:42 což je bez pár drobných 1:1. Tak jaká "valná většina z uhlí" ??