Ekonomika
Škoda řeší nedostatek nabíjecích stanic pro elektrovozy. Postaví hned 7.000 dobíjecích míst!
50 komentářů
já postavím 20 000 stanic! :-!
Aale co ti ostatní, proč ŠÁDE nepokryje celou republiku? Byly by zo pro ŠÁDE drobný. :no: :no: :no: :no: :no:
Tak uz je jasne kdo bude kupovat elektroauta a proc. Krome par ekonadsencu a uradu to budou sami automobilky, aby snizili prumerne fleetove emise....
že to řeší že svého..
...vnutit nesmyslné elektromobily zákazníikům za každou cenu, třeba i násilím! 8-s
přijde směrnice a buď si koupíš EV nebo budeš bez auta, tak to je Brusel
ale budou Eurovolby a ti co tam prosazují takovéto kraviny citelně oslabí
a proto se snaží na poslední chvíli schválit ještě kupu dalších kravin
bohužel nejsme USA, tam jim to Trump šmahem pozrušoval :yes: :no:
ale budou Eurovolby a ti co tam prosazují takovéto kraviny citelně oslabí
a proto se snaží na poslední chvíli schválit ještě kupu dalších kravin
bohužel nejsme USA, tam jim to Trump šmahem pozrušoval :yes: :no:
Taky doufám, to už je totiž pro Evropany poslední naděje! 😲 😲 😲
Všichni evropani nejsou zpátečníci [odkaz] + [odkaz] 😉
Ten studentský nesmysl radši nevytahuj...
Jj jak řiká Ryccardo nejlepší je když budoucnost ovlivňujou a o ní rozhodujou důchodci 70+ 😉
Ty mladý študáci sou úplně blbí = když chtěj svoji budoucnost po svym. Navíc chtěj čistej vzduch = no úplnej nesmysl 😄
Ty mladý študáci sou úplně blbí = když chtěj svoji budoucnost po svym. Navíc chtěj čistej vzduch = no úplnej nesmysl 😄
To musel bejt mejdan, ste parili spolu nebo kazdej zvlast?
A tobě ta elektromasáž divná nepřijde? Nejde o tvůj výběr nebo nedej bože a trh, který sám určí, za zákazník své peníze utratí. Tady jde o to, že ti EU nenechá prostor na výběr, prostě do elektromobilu natlačí. Co na tom, že s ekologií to nemá nic společného. Většina elektřiny v Evropě je z uhlených elektráren. Jde o to, že budeš muset mít těžkou kraksnu s baterkama, která je pořád on-line = budou moci tvé auto ovládat. Omezí tě i ve městech a v mobilitě mimo - rozumně dál než 300km nedojedeš. V rámci vyššího dobra :no:
Nejhorsi je smrt z vydeseni, u nekoho se tomu rika z pripo*rani. Nic takoveho se nedeje a dit nebude. To jsou jen zvasty pomatenych novinaru.
Priklon bude spis k ruznym typum hybridu, jako ke kompromisu mezi obema stejne spatnyma variantama. Tedy fosil vs EV
Priklon bude spis k ruznym typum hybridu, jako ke kompromisu mezi obema stejne spatnyma variantama. Tedy fosil vs EV
přečti si článek v odkazu níže, tolik k té předposr*nosti 😉
Kde tam je co o nejakem povinnem EV?
Vydrž to přijde. Metoda postupných kroků, omezit a pak nakázat. Ovládat elektro auto na dálku je o dost snažší 😉
Delas paniku, zadny povinny EV nebude a tohle z toho clanku nebude tak horky jak to vypada, mimochodem chapal bych to na dalnici, ale na tesnych evropskych silnicich by to pozabijelo vic lidi, nez za soucasne situace.
Prestan strasit, nez to nekdo vezme vazne
Prestan strasit, nez to nekdo vezme vazne
Ale nedělam, pokud umíš číst, tak to omezení prochází jednáním v EP...
Jo, ja vcera prosel kolem dvou fizlu a nic se nedelo, ale urcite o me jednali. S tebou bych nechtel mit deti, musel bych vas prebalovat vsecky.
Hezky vikend.
Hezky vikend.
Hmm argumenty ti došly 😉
Me? Nekdo nekde o necem zvani a tobe z toho vlhnou slipky, ty zadny argumenty nemas, ctes koniny pomateneho novinare a navic meles kraviny a povinnem nakupu EV, nezlob se ale na tebe tady uz reagovat nebudu. Precti si po po sobe cos tu nablil a dej uz pokoj
Automobilky se měly domluvit mezi sebou na základě technických parametrů jak má nabíjecí stanice vypadat. Udělat jeden konkrétní typ koncovky a stanice s jasně danými parametry. Probrat to s energetiky, jak je na to síť nadimenzovaná a co kde chybí. Spolu s nimi dojít k nějaké strategii a plánu. Oznámit výsledek Bruselu a pak by si každé město mohlo začít šuchtit své nabíječky. Až by jich bylo dostatek a napříč kontinentem, mohou padat elektrovozy z nebe. Tak si tady každý buduje něco svého o pár kusech na omezeném území s diskutabilní kompatibilitou pro druhé. Pokud vím, mimo plány Čezu a jiné. Dělají to tak všichni, takže výsledek bude kocourkov stejně jako průběh Brexitu. Koncepčně není připravené nic, ale všichni hurá do elektra.
Automobilky jsou tu od toho aby si konkurovaly a ne aby se domlouvaly..... 😉
Tak na tankovacích pistolích pro benzín a naftu = a příslušnejch otvorech v autech se taky domluvily 😉
Víš jak je fajn mít jednu nabíječku na mobilní telefony nebo jedno micro usb? Ne, každý si bude v šuplíku střádat smotek svých kabelů, kartiček na slevu, mapku se svoji sítí a jiné. Při cestě na dovolenou nebo když bude něco jinak tak komplikace. Podívej se kolik je taky místa na sídlištích kde už v podvečer ani nezaparkuješ. Tak doufám, že bude mít každý nabíječku. Elektrifikaci se z dlouhodobého hlediska (30-50 let) nebráním, ale chybí mi jasná koncepce. Hlavní je, že máme chytré ventilky a placenou dálnici.
Jasně, mě elektrifikace aut za 40-50 let taky vůbec nevadí! 😉
Jak rafinovaný >😒]
Při našem průměrnym věku auta 15 let = to na komplexnější proměnu na EV nebo vodíkový nebo jaký za těch 50 let budou převládat = bude těch 40 let trvat. Tohle je běh na fakt dlouhou trať = zajímavý kolik lidí šílí hned po startu 😉
Při našem průměrnym věku auta 15 let = to na komplexnější proměnu na EV nebo vodíkový nebo jaký za těch 50 let budou převládat = bude těch 40 let trvat. Tohle je běh na fakt dlouhou trať = zajímavý kolik lidí šílí hned po startu 😉
Reálnou životnost auta počítám 20-30 let a většina aut co bude v prodeji v příštích 1-2-3 letech na elektriku nebude. Takže je jasné kde časově jsme. Podíl se tedy zvedat bude, ale jen pozvolna. Ale jedna věc se mi na tom líbí. Kamarád totiž má Volvo XC90 T8 s kabelem do zásuvky za PN (twin engine, plug in hybrid, ale moc to nepoznám, u mě je to jen elektro) a 2x mě vezl domů. Rozjezdová charakteristika je něco úplně jiného. Rozjezd je neslyšný s velmi aktivním zátahem hned od volnoběhu, to se mi třeba líbilo. Kdyby byl větší podíl obnovitelných zdrojů třeba z vodních elektráren, tak by to mělo něco do sebe. Recentní zdroj je většinou prima, dnes bohužel taková situace ale není. Naprosto drtivá většina elektřiny je stejně z fosilních, takže jsme stejně téměř tam kde jsme byli.
Hlavně už nyní se valná většina elektřiny vyrábí opravdu ekologicky spalováním uhlí...
Pak náklady na výrobu a následně ekologickou likvidaci baterií...
Fakt světlá budoucnost. >😒]
Když už musí být tak tedy vodík..
A nyní ještě 20-30 let doufám budu řídit diesel 😄
Pak náklady na výrobu a následně ekologickou likvidaci baterií...
Fakt světlá budoucnost. >😒]
Když už musí být tak tedy vodík..
A nyní ještě 20-30 let doufám budu řídit diesel 😄
Copak nevíš, že auta jsou nabíjena ze zelené elektriky? Na tu z uhlí jedou pouze nepokrokové fabriky a domácnosti.
Díky! Konečně někdo další kdo vidí dál než po elektrickou zásuvku..... :-!
Co je na řízení dieslu přitažlivého?
Kde to pořád berete žvanilové? Nechtělo by to trochu studovat? Jaká "valná většina elektřiny spalováním uhlí" ?? Okolo 42% elektřiny se v ČR vyrábí bezemisně - tj. jaderně a obnovitelně. Z uhlí o pár procent více, ale stále méně než polovina celkového objemu. Zhruba je poměr uhlí - bezemisní 49:42 což je bez pár drobných 1:1. Tak jaká "valná většina z uhlí" ??
PS: AT ŽIJE AUDI E-TRON [odkaz] a IONITY [odkaz] 😉