Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz C BlueEfficiency: až o 12 % nižší spotřeba

Díky novým motorům, vylepšené aerodynamice, odlehčené konstrukci a pneumatikám s menším valivým odporem se podařilo kombinovanou spotřebu snížit až o 12 %.
Zpět na článek
29. 2. 2008 11:24
anonym
29. 2. 2008 11:58
anonym
29. 2. 2008 12:28
neregistrovaný "RBK"
29. 2. 2008 19:41
neregistrovaný "vanos"
29. 2. 2008 12:46
anonym
29. 2. 2008 13:56
29. 2. 2008 14:44
anonym
1. 3. 2008 12:11
29. 2. 2008 14:17
neregistrovaný "Fénix56"
29. 2. 2008 18:31
anonym
29. 2. 2008 11:24
Honba za spotřebou
Honba za tabulkově nízkou spotřebou = vyladění optimální spotřeby pro jízdní režim, ve kterém stejně většina řidičů nebude jezdit, takže reálná spotřeba se ve skutečnosti nesnižuje, nebo jen málo.

Kdo chce hrát na spotřebu, koupí si malé lehké auto bez předimenzovaného motoru a nebude tu dělat nějakou parodii.
Rozbalit vlákno
3
anonym
29. 2. 2008 11:58
Re: Honba za spotřebou
Přesně tak, třeba prodlužování stálého převodu, které u "zelených" modelů dělají všechny automobilky, aby mohly vykázat nízkou spotřebu při ustálené rychlosti, je v reálném provozu spíše ekologické mínus, ve městě pak úplná katastrofa.
neregistrovaný "RBK"
29. 2. 2008 12:28
Re: Honba za spotřebou
Tak, tak. O zivotnosti takovych vozu a ekologicke zatezi souvisejici s vyrobou a dopravou dilu, recyklaci automobilu ani nemluve.

Neni divu, ze nejekologictejsim vozem soucasnosti je Jeep Wrangler 4.0L >:D
neregistrovaný "vanos"
29. 2. 2008 19:41
Re: Honba za spotřebou
U BMW,co jsem tak zaslechl, to ale celkem funguje.A navíc ti tam ty ekologická řešení pomáhají jet ještě dynamičtěji.Zní to vůbec ekologicky?
anonym
29. 2. 2008 12:46
12% ? beru i 5 %
Ja bych tak kritickej nebyl , protože lepší spotřebu mít bude to je jasný a o tom to je :yes:
Rozbalit vlákno
0
29. 2. 2008 13:56
Kritika
Taky bych nekritizoval systém snižování spotřeby. Sice je tam to slovíčko "BlueEfficiency" což má pravděpodobně vyvolat dojem ekologičtějšího provozu...Každopádně jde ale i o nižší spotřebu - kdo jezdí denně a má C 350, bude za snížení vděčný. Řeči o tom, že spotřeba majitele vozů této třídy je blbost. Možná to bylo tak před 20 lety, ale ne dnes. K výše uvedeným příspěvkům - nevšiml jsem si nikde poznámky o prodlužování převodů (to je typická blbost Volkswagenu).Aerodynamika má vliv na spotřebu při jakémkoli stylu jízdy stejně tak, jako pneumatky s nízkým valivým odporem a nižší hmostnost. Ta má mimo jiné i vliv na jízdní vlastnosti. Na druhou stranu je podle mě zbytečné strkat na přístrojovku nějaký ukazatel aktuální spotřeby. To tak leda rozptyluje pozornost.
Rozbalit vlákno
2
anonym
29. 2. 2008 14:44
Re: Kritika
Zhruba uprostřed článku je napsáno toto:
"Nový diferenciál má také prodloužený stálý převod."
1. 3. 2008 12:11
Re: Kritika
Ha, fakt to tam je :-) Nevšiml jsem si...
neregistrovaný "Fénix56"
29. 2. 2008 14:17
nemusí pršet, jen když kape
samozřejmě že v běžném provozu to 12% nebude, na druhou stranu cokoliv lepší než nic :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sargis
29. 2. 2008 18:31
ta vec medzi
Naj vplyv na spotrebu bude mat vzdy ta vec medzi sedadlom a volantom. Jazdit usporne nestaci chciet ale aj vediet. A da sa to aj so sucasnou technikou. Kurzy s nazvami eco, driving, experience su na zapade k dispozicii. Oficialne papierove hodnoty a normy, to je druha vec. Osobne si cenim snahu automobiliek investovat do ekologie a novych cenovo dostupnych technologi. Aj ked poznal som jedno hovado...mal Toledo 1,9 TDi. Spotreba permanentne okolo 12l, vymena oleja, no casto...ked mu po 20 000km sokovani pracovnici servisu museli menit prevodovku, spytal sa ma, co robi zle...ehm, aj taki su.
Rozbalit vlákno
0