Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Diskutéři vs. diskutéři na letišti. Spalováci vs. hybridy. A taky Giulia Třeskoprsky edition

Naši diskutéři se sešli na letišti u Mnichova Hradiště, aby ukončili dávný spor. Takto celou akci popsal Woody-Alien.
Zpět na článek
16. 3. 2019 17:56
16. 3. 2019 18:04
16. 3. 2019 20:24
16. 3. 2019 21:02
16. 3. 2019 21:45
16. 3. 2019 22:01
17. 3. 2019 09:16
17. 3. 2019 10:04
17. 3. 2019 08:32
17. 3. 2019 08:50
17. 3. 2019 11:13
17. 3. 2019 11:22
17. 3. 2019 11:38
17. 3. 2019 20:18
17. 3. 2019 20:32
17. 3. 2019 20:49
18. 3. 2019 09:32
18. 3. 2019 09:12
18. 3. 2019 06:23
18. 3. 2019 09:10
17. 3. 2019 12:04
17. 3. 2019 12:28
17. 3. 2019 12:40
18. 3. 2019 09:42
18. 3. 2019 10:14
18. 3. 2019 10:31
19. 3. 2019 13:34
17. 3. 2019 08:48
16. 3. 2019 18:55
16. 3. 2019 19:03
16. 3. 2019 20:25
16. 3. 2019 20:41
16. 3. 2019 20:45
16. 3. 2019 21:08
16. 3. 2019 20:05
16. 3. 2019 23:49
17. 3. 2019 13:25
17. 3. 2019 13:50
17. 3. 2019 19:28
17. 3. 2019 20:55
17. 3. 2019 23:12
17. 3. 2019 14:19
17. 3. 2019 14:45
17. 3. 2019 14:54
17. 3. 2019 15:04
17. 3. 2019 15:11
17. 3. 2019 15:25
17. 3. 2019 16:16
17. 3. 2019 17:13
17. 3. 2019 20:36
17. 3. 2019 21:54
18. 3. 2019 13:02
20. 3. 2019 09:24
20. 3. 2019 09:26
20. 3. 2019 09:36
20. 3. 2019 09:39
20. 3. 2019 10:54
18. 3. 2019 22:39
19. 3. 2019 10:49
19. 3. 2019 12:04
19. 3. 2019 12:06
19. 3. 2019 12:07
19. 3. 2019 12:42
19. 3. 2019 13:30
19. 3. 2019 14:08
Avatar - rohYpnol
16. 3. 2019 17:46
Kaufland - Lidl Ring
Jak se dívám, tak 0-50 kmh vlastně nemá smysl řešit výkon auta. Zde jsou si všichni rovni >:-[] >:-[] (tedy až na extrémy na obou koncích).
Rozbalit vlákno
80
Avatar - rokyta.p
16. 3. 2019 18:01
Re: Kaufland - Lidl Ring
Wau, dobrá akce :-! Ono pozor, hybridy z místa akcelerují většinou velmi dobře. Rozjezdová charakteristika elektriky je něco jiného, z pohledu spolujezdce v XC90 to znám >:D Králem dne za sebe vidím Alfu, ale to je úplně jedno. Pěkná akce :yes:

Za sebe bych nebyl ani tak pro sprinty, jako si auta pod dozorem majitele vymenit a projet se běžným způsobem. Subjektivní srovnání a přesednutí je takové zajímavé, jak chutná nebo nechutná něco jiného.
Avatar - Verny_2013
16. 3. 2019 18:10
Re: Kaufland - Lidl Ring
Souhlasím, super nápad a navíc skvěle a vtipně napsáno. To hejno hus mě fakt pobavilo. Na výsledcích je vidět že ty hybridy mají ve městě nejen smysl ale překvapivě i mrštnost. :yes:
Avatar - Mikesus
16. 3. 2019 18:46
Re: Kaufland - Lidl Ring
Přesně tak, hejno hus nám to na konci natřelo všem.
Hybridy jsou ve městě super, mimo město dostačující a na dálnici nic extra.

Snad se nám v pondělí povede s ozzym přeměřit novou corollu s dvoulitrem.
Avatar - Ozzman
16. 3. 2019 20:00
Re: Kaufland - Lidl Ring
Appku mám a jsem zvědav, jestli to budeme moct publikovat, nebo nás spalováky zesměšní moc >:-[]
Avatar - Mikesus
16. 3. 2019 20:20
Re: Kaufland - Lidl Ring
To je jednoduché, buď to publikuješ ty ( v případě výhry spalováků ) nebo já ( v případě výhry hybridů ) >:-[]
A nebo ani jedno, protože se nám to nepovede. >:D
Avatar - Ozzman
16. 3. 2019 20:20
Re: Kaufland - Lidl Ring
Každopádně jsem zvědavej >:D Na stovku by se spalovák chytat snad mohl >:D
Avatar - Mikesus
16. 3. 2019 20:23
Re: Kaufland - Lidl Ring
No jestli to bude vycházet stejně, jako u zbylých hybridů, kde to sedí podle tabulek, tak těch 8.1s je zajímavé.
Avatar - Ozzman
16. 3. 2019 20:26
Re: Kaufland - Lidl Ring
To rozhodně, to je na úrovni měření Mondea, ale to má papírově o 1s více, takže se stejnou chybou měření možná na stovku Corolla dá Leon >:D
Avatar - Mikesus
16. 3. 2019 20:45
Re: Kaufland - Lidl Ring
nevím, u všech 3 hybridů výsledné 0-100 bylo dle papírových údajů, takže nepředpokládám, že u corolly to bude jinak.
Avatar - miromen
16. 3. 2019 20:46
Re: Kaufland - Lidl Ring
Nevim jakou APK jste použivali, ale ty naměřene hodnoty, zvlaště na kilo...no nějak nevim jak moc jsou opravdu realne. Jinak nemam odzkoušeno, ale dost mě zaujala APK Speed Logic, kterou použivaji na jednom zahreničnim webu.
Neplacena:
[odkaz]
Placena:
[odkaz]

Jinak nedavno jsem koukal na video nove corolly a v tom autě ani nemusim sedět a po shledniti jsem si jen řekl... OMG a to mi nejde jen o dynamiku. Tohle chtit jedině s pistoli u hlavy...
[odkaz]
Avatar - Mikesus
16. 3. 2019 20:51
Re: Kaufland - Lidl Ring
Tohle je ovšem 1.8 hybrid v sedanu. Z vlastního přímého srovnání musím říct, že sedan je hůře odhlučněn než HB a TS a 2.0 je oproti 1.8 o dost tižší. Ta 1,8 opravdu není ve vyšších rychlostech kdoví jaký sprinter. Primárně je na pomalou klidnou jízdu, takhle bych s tím taky nechtěl.
Avatar - miromen
16. 3. 2019 21:14
Re: Kaufland - Lidl Ring
Ono dynamika je jedna věc, to, že v tomto připadě je slabši neni pro mě až tak podstatne.
Pro mě je odstrašujici ta chrakteristika a zvukovy doprovod. Na tohle určitě nejsem připraveny a bojim se toho.
Avatar - Mikesus
16. 3. 2019 21:22
Re: Kaufland - Lidl Ring
Musím říct, že v tom sedanu mi to paradoxně přišlo horší než ve stávajícím aurisu. HB je na tom zvukově lépe ( ohlučnění, nikoli projev ) a ten dvoulitr je zase o kus lépe.
Ale jinak jo, věřím, že pro spoustu lidí to nebude a nezvyknou si.
16. 3. 2019 22:48
Re: Kaufland - Lidl Ring
Mel bys vedet, ze tak jako v tom tvym videu s hybridem normalne lidi nejezdi ;-)
Avatar - Ozzman
17. 3. 2019 07:51
Re: Kaufland - Lidl Ring
S tím hlukem, Corollu soudit nemohu, ale všechny hybridy, co jsem zkoušel, tak pokud se zapl benzinový motor při akceleraci, tak mne také "vyděsil" hluk od motoru a vůbec odhlučnění auta, to ze svého nafťáku neznám. Je to ale zase auto o třídu větší a dražší, takže i odhlučnění by asi mělo být lepší, než u B či C segmentu.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2019 08:15
Re: Kaufland - Lidl Ring
Jo, to je možná možnost, ale Mondeo je odhlučněním na tom nejlépe z mainstreamu, tak to bude mít Camry těžké.
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2019 08:26
Re: Kaufland - Lidl Ring
Zkusil sis klidně jen ve starym Aurisu jízdu jen na elektřinu? To bude mít i Mondeo fakt těžké :-)

Viz já 8:20 = škoda že nevyšlo aby tam bylo něco novějšího

Navíc tohle jen vzdáleně simulovalo to o čem mluvim = normálně řidiči na semaforech netrápěj spojky aby svý auta poháněný jen spalovacim motorem odpálili co to de = ale fakt v drtivý nebo spíš absolutní většině zdržujou zdržujou a zdržujou. Zatimco tobě v hybridu stačí jen pošťouchnout ten elektromotor = co z principu v první vteřině táhne naplno ;-)
Avatar - Ozzman
17. 3. 2019 08:46
Re: Kaufland - Lidl Ring
Jestli Auris, to už nevím přesně, myslím, že Yaris ano,ale pamatuji si, že jsem to zkoušel v Priusu, to je fajn o to větší šok je pak ten motor v zápřahu při akceleraci.
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2019 09:09
Re: Kaufland - Lidl Ring
Taky mě to napoprvé dostalo = když sem zkusil zrychlit naplno :

No a pak sou tu ty stovky dni a tisíce rozjezdů na semaforech = prostě běžný ježdění. A tam nejen že nezrychluješ nadoraz = ale krom toho BMW 335d = tě všichni furt jen zdržujou :-|

A i ty teď víš že na tom něco je :-)
Avatar - Ozzman
17. 3. 2019 09:26
Re: Kaufland - Lidl Ring
Když bychom vystartovali spolu na stejnou a na plný plyn , neujedes mi ;) vyzkoušeli jsme si to několikrát a i měření ten minimální rozdíl ukázalo. Kdybych vyjel před tebou, tak bys neměl ani na to mi najet do kufru, možná se jen na pár desetin vteřin přiblížit nárazníku .. ;) To je realita.... Žádná zdrzovacka ...

Hybrid na 50 rychly je a dokonce o pár desetin vteřiny rychlejší než o dost silnější spalovak,ale na to aby tě někdo , kdo ze semaforů zareaguje stejně , zdržoval to není... hodně to zvelicujes, jako s těžištěm, to vyzkoušíme příště .. >:D
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2019 10:13
Re: Kaufland - Lidl Ring
Ty si fakt nepoučitelnej ;-)

Jo jak sis dokázal když týráš spojku a snažíš se úplně nadoraz = se spalovacim motorem stíháš daleko snazší levnější rychlejší = reakci elektromotoru :-)

Jak vidim i s těžištěm = si nepoučitelnej >:D

Skoro neuvěřitelný = přitom těžiště a boj o mm dolu je naprostej základ = konstrukce aut = a čteš to víceméně u každý nový generace = nebo ty ne? Ne = čteš? ;-)
Rychlost záběru elektromotoru vs nutnost spalováku jít za výkonem do otáček = přitom ví zná každej = nebo? Stejně jako to těžiště [odkaz] zajímavý jaký tyhle základy typu 1+1=2 = tady vyvolávaj rozruch >:-[]
Avatar - Ozzman
17. 3. 2019 10:15
Re: Kaufland - Lidl Ring
Já si nic netrápil, mám automat a 4*4 ;) A ten Superb co jsem měřil dodatečně ? Ten není můj >:D

Nejde o to jestli je těžiště nízko, to samo o sobě samozřejmě efekt má, ale jaký je rozdíl ( jak moc je to rozdilene zrovna u Aurisu) oproti konkurencnim konvenčním autům a jaký to udělá rozdíl .. to je podstatné.
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2019 10:26
Re: Kaufland - Lidl Ring
Podstatné je = jak to bereš. Automobilky se pyšní když sníží těžiště o několik mm = jak to hodnotíš pak ty = to nevim. Podle toho co píšeš = moc ne ;-)

Já zkusil Auris 1.2T [odkaz] klasický malý turbo narozdíl od konkurence 4válec. Motor budiž ten neni špatnej ale to těžiště.. >:-[]

Platí to obecně = možná to ale potřebuješ ve výraznější formě [odkaz] sníží to těžiště a přidá okamžitý reakce. Proto sem zvědavej na tu současnou generaci Aurisu hybrid teda Corollu 132kW = už u tý = by to pro TEBE byla možná dostatečně výraznější forma = poznání ;-)

Poznáš to snadno když jedeš trasou kterou si jel 1000x a taky máš asi takový = z mýho pohledu je zpochybňování těžiště stejný jako záběru těch elektromotorů = neni o čem všichni víme že to tak je :-)
Avatar - Ozzman
17. 3. 2019 10:40
Re: Kaufland - Lidl Ring
Takže si pocítil v zatáčkách znatelný rozdíl ? To by bylo hodně zajímavé srovnání, ale asi taková auta na test nesezenem. A druhá věc je, jak by si stali jiní bez baterek v kufru - Mazda 3, Fokus, golf...
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2019 11:34
Re: Kaufland - Lidl Ring
Abych byl úplně objektivní ono by to chtělo i stejný pneumatiky = ale ověřil sem si to už na víc věcech = a s tim že těžiště má viz i přiloženej odkaz zásadní vliv = naprosto zcela úplně absolutně souhlasim
17. 3. 2019 14:02
Re: Kaufland - Lidl Ring
Mohu posloužit... M3 CS a 330e. Obě stejná auta střední třídy. Jedno z nich má ale v podlaze baterie (a jo sakra - v kufru - ale dole) ;-)
Avatar - Ozzman
17. 3. 2019 14:17
Re: Kaufland - Lidl Ring
Ok, příště jsi zván ! >:D
Avatar - _Karel_
17. 3. 2019 20:24
Re: Kaufland - Lidl Ring
Já bych jen poznamenal, že výkony hybridu jsou závislé na stavu baterie, takže bych byl s tou dynamikou opatrný.
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2019 20:30
Re: Kaufland - Lidl Ring
Já bych poznamenal že to platí pro závody jako vymyslel Ozzy = v běžnym provozu pokud teda zrovna nevyjedeš jen na baterku hodněpatrový podzemní parkoviště nebo tak něco = je prostě elektromotor nejrychlejší. A dobije se okamžitě = po pár přibržděních

Po těch víc jak 20ti letech co se vyráběj je na čase si to přiznat = na jízdu po městech a jejich okolí kde se dneska pohybuje většina populace planety co denně jezdí v autech = je to v tuhle chvíli nejlepší verze pohonu. Nižší těžiště proti běžnejm verzim nižší spotřeba a rychlejší reakce v městskejch rychlostech = je dáno principem = takže je fakt zajímavý jak to = že tomu tolik lidí tak nějak nechce věřit nebo co to je :-)
Avatar - Ozzman
17. 3. 2019 20:37
Re: Kaufland - Lidl Ring
Já bych jen poznamenal, že hybridnib auta taky vyklusavali a rekuperovali aby měli nabito ;)
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2019 20:45
Re: Kaufland - Lidl Ring
No jasně = když chceš závodit. V reálnym světě prostě dobiješ jízdou = ať když je to mírně z kopce nebo přibrzděnim před tim semaforem = kde se pak nejrychlejš rozjedeš. Tak trochu perpetuum mobile >:D

Eště pružnost = líbil se ti Yaris tak verze GRMN dá 80-120 km/h za 4s :yes: :-)
Avatar - Ozzman
18. 3. 2019 09:06
Re: Kaufland - Lidl Ring
On si i ten hybridní Yaris poradil s tou tvou modlou - Aurisem nečekaně dobře >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 3. 2019 09:27
Re: Kaufland - Lidl Ring
Asi nechápu to >:D >:-[]

Auris hybrid je muj služebák = a sem s nim i po 2 letech docela spokojenej = nový je jen to že ty sis teď ověřil že těch cca 9999 rozjezdů kdy mě ostatní zdržujou a 1 kdy mi auto přede mnou brutal odjelo = je asi pravda :-)

Modly nevedu = auto snů mám [odkaz]

Ale je fakt že drtivá absolutní většina aut v běžnym provozu = mě dneska nezdržovala = mám totiž dovču >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
18. 3. 2019 09:55
Re: Kaufland - Lidl Ring
A kde jsi na dovče ? >:D

No vidíš, já jsem dnes byl nejrychlejší s 43kw a ostatní mne brutálně zdržovali ;) Možná jsem nejel za 4 na sto, ale o to nejde >:D
Avatar - _Karel_
17. 3. 2019 20:56
Re: Kaufland - Lidl Ring
Jj, četl jsem pod blogem. :-)
Avatar - JirkaVejrazka
18. 3. 2019 08:40
Re: Kaufland - Lidl Ring
Ja ne! :-) Pri odjezdu z akce mi zbylo jeste pres 60% baterky, tu jsem pak pouzil cestou domu.
Avatar - JirkaVejrazka
18. 3. 2019 08:37
Re: Kaufland - Lidl Ring
Jasne, pokud das plyn (skoro) az na podlahu, tak se ozyva dost. Ale pri beznem provozu slyset prakticky neni.
Avatar - woody-alien
17. 3. 2019 08:57
Re: Kaufland - Lidl Ring
Ano, normálně řidiči se spalovákama na semaforech spojky netrápěj. Jenže hybridů už jezdí dost (např. C-HR velká většina prodaných kusů) na to, abych mohl polemizovat s tím, že v hybridu stačí pošťouchnout elektromotor. Pokud ano, pak to tedy zase většina nedělá a rozjíždí se stejně ospale jako "spalováci". Nevím, třeba to netrápí spojku ale vybíjí baterky ? ;-)
Každopádně reálná zkušenost je ta, že na většinu provozu na semaforech nepotřebuju hybrid, ani Leona, ale stačí mi konvenční Swift s masivními 69 kW a 118 Nm. :-)
Avatar - Ozzman
17. 3. 2019 09:03
Re: Kaufland - Lidl Ring
Je to tak.. mne i 43 kW, popřípadě 8 kw a jsi králem semaforů...
Avatar - Mikesus
17. 3. 2019 10:57
Re: Kaufland - Lidl Ring
Tohle bude spíš o tom, že opravdu normální spalovák lidi netrápí, ale s hybridem většinou dávám tak 3/4 výkonu při rozjezdu. Odpozoroval jsem, že to je co se týče pohodlí a spotřeby takový nejlepší poměr. A málokdo s jiným spalovákem, pokud nechce závodit, nevyužívá tolik výkonu.
Avatar - woody-alien
17. 3. 2019 08:15
Re: Kaufland - Lidl Ring
No, troufnu si tvrdit, že Mondeo není dražší než Prius Plug-In. ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2019 08:27
Re: Kaufland - Lidl Ring
Plug-iny sou z principu cenově problematická cesta = bez návratnosti

Takže aktuálně bují u všech automobilek jak houby po dešti >:-[]
Avatar - Zetti
17. 3. 2019 08:34
Re: Kaufland - Lidl Ring
Musis napsat podle meho nazoru jsou Plug-iny sou z principu cenově problematická cesta

Podle meho nazoru to tak neni, neni vsechno meritelne pouze penezi
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2019 08:48
Re: Kaufland - Lidl Ring
Nejen podle mého názoru = sou plug-iny z principu cenovou návratností problematická cesta ;-)

Všechno se řídí penězi = nákup spotřebního zboží tuplem :-)
Avatar - Mikesus
17. 3. 2019 09:45
Re: Kaufland - Lidl Ring
V tomhle musím souhlasit s Hamunou, zatím jsou cenově plug-iny dost nevýhodné. Když vezmu prius vs plugin prius, aby to bylo srovnatelné, tak prius ve stejné výbavě jako je jediná pro plug-in. Tam máme rozdíl 160tis. Když vezmu, že budu mít doma vlastní elektrárnu, ze které můžu nabíjet ( což má dost málo lidí, ale to není relevantní ), nebudu nikde jinde nabíjet, abych opravdu jezdil zadarmo, tzn. že se musím udržet do dojezdu 50km ( vlastně max 25km, abych se vrátil i zpět ) od domova. Při průměrné spotřebě řekněme 4 litry, ať se to snadněji počítá, u priusu a cenu benzínu 30kč bych musel s pluginem najezdit 133333 km.
To udělat v dojezdu 25km od domova znamená 2666 jízd ( že využiju plnou kapacitu baterie ), i kdyby to bylo každý den, tak to máš 7let a 4 měsíce.
Přeji hodně štěstí.
Takže ano, pokud nabíjíš doma z vlastní elektrárny, jezdíš každý den 25km tam a zpět, nikam dál, tak za 7 let a 4 měsíce se ti plugin začne vyplácet. Pokud navíc se připojí spalovací motor, tak se tato hranice samozřejmě posouvá mnohem dál.
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2019 09:50
Re: Kaufland - Lidl Ring
:yes: :-!

Tahle verze s konkrétními čísly se bude okecávat hůř :-)
Avatar - miromen
17. 3. 2019 08:55
Re: Kaufland - Lidl Ring
Pokud neni ta hlučnost už otravna tak s tim nemam problem, ale musi to byt poslouchatelne a v tom vidim tu rozdilnost. Mi stačilo, když jsem jel hondi 1.5T ve spojeni s CVT a to bylo jak nekonečne vyti a u te corolly si to dokažu živě představit. A i běžne EB maji zvukovody, takže pokud jedeš tak nějak normalně tak je motor dost upozaděn, ale jak se na to šlape tak dost na sebe upozorni, ale ne otravně a navic opravdu dobře zněji. Tohle se fordu povedlo. Však to určitě znaš. A nove 3 valcove 1.5 už nepouživaji zvukovody, ale maji klapky plus zvyrazněni přes repro. No a byl jsem svezen i ve fiestě ST a ten zvuk je prostě paradni.
17. 3. 2019 09:06
Re: Kaufland - Lidl Ring
Mě to spojení atmo motoru a CVT štvalo v Subaru Impreza 1.6, minulý týden jsem projížděl Corollu kombi s dvoulitrem a bylo to OK, dokonce musím říct, že až budu řešit náhradu za Focus, tak Corolla bude hodně vysoko na seznamu.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2019 09:11
Re: Kaufland - Lidl Ring
Chceš říct, že na průměrnou dynamiku s CVT potřebuješ nadprůměrný výkon ? Tak tady asi bude někde problém >:-[]
Avatar - Mikesus
17. 3. 2019 09:51
Re: Kaufland - Lidl Ring
Ja si mylsím, že spíš myslí zvukovou kulisu než výkon. Ale možná se pletu
Avatar - Mikesus
17. 3. 2019 09:10
Re: Kaufland - Lidl Ring
To si člověk musí vyzkoušet na vlastní kůži a sám se rozhodnout, jestli to pro něj je nebo ne. Ten ustálený tón tam bude vždy, jde jen o to, jak intenzivní nebo otravný.
Avatar - Ozzman
16. 3. 2019 21:04
Re: Kaufland - Lidl Ring
Měřili jsme to stopwatch meter. Asi ty hodnoty ber s rezervou, ale měřilo se jednou appkou, více pokosů, takže i když je vše zatíženo chybou, je stejná a rozdíly mezi auty tedy jsou vypovídající.
Avatar - miromen
16. 3. 2019 21:21
Re: Kaufland - Lidl Ring
Hm stopwatch meter, pišu si, dik. Jinak je fakt, že o konkretni čisla až tak nejde, jde o to, že na jednom mistě za stejnych podminek vicero aut poměřilo pindiky, kde se ukazala rozdilnost v dynamice. Pěkna akcička. :yes:
Avatar - Ozzman
17. 3. 2019 07:52
Re: Kaufland - Lidl Ring
Můžeš dorazit, pokud bude nějaké příště, taky ;) Ecoboost by se hodil, já ho mohu přivézt jen v SUV a i když si pořád myslím, že 1.6tka je lepší, než 1.5tka, tak ta kila navíc by tomu moc nepomohla >:D
Avatar - miromen
17. 3. 2019 09:05
Re: Kaufland - Lidl Ring
No mě zarazila jedna věc a to proč jste měřili zrychleni jen do 100km/h to je za mě docela malo. Ja když už tak tomu docela nakladam a třeba zrychleni na 50km/h je pro mě docela nezajimave. A na jinem foru mame třeba disciplinu z 90km/h na 160km/h puvodně na 3st, ale dost aut to na ten 3st neda tak se to měři na 4st. Na ten 3st mam třeba změřeno ze 70km/h na 140km/h. Tak to mužeš v krabici vyzkoušet...

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ozzman
17. 3. 2019 09:07
Re: Kaufland - Lidl Ring
Do 50 kmh a 70 kmh jsou akcelerace že semaforů, mělo to být nastaveno na městské podmínky , kde je hybrid jako doma ;) Krabici někdy vyzkouším, na trojku tahá hodně solidně
Avatar - miromen
17. 3. 2019 09:18
Re: Kaufland - Lidl Ring
Vim, že vam šlo o "semafory", ale když už byla ta možnost tak jste toho mohli využit.
Ja mam třeba vic než 50% najetych kilometru pravě v městskem provoze včetně ruznych poskoku. A ja se snažim hlavně rychle vyjiždět co se tyče reakci na světla, ale ne že bych vypalil jak Fitipalldi. A musim řict, že velmi často mam dojem, že mam buď automat nebo ten hybrid. S manualem rozhodně nejsem ten kdo by zdržoval.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2019 09:41
Re: Kaufland - Lidl Ring
To je to, co si Hamuna plete, reakce řidičů a schopnosti jejich aut, popsal to výše Woody a já mám stejnou zkušenost. Po Praze jezdím s 43 kW Cliem a umím být zdaleka nejrychlejší , když chci ..... Hybrid má pár desetin vteřiny navíc, ale v praxi by mu ten rozdíl nestacil ani na to, aby se mi dotknul nárazníku, natožpak, abych ho zdržel... mrzí mne, že jsme nenatocili ty první hromadné sprinty, kdy jsme proti hybridům stali s Woodym a po pár vteřinách už to bylo jen o nás dvou , žádné znatelně vystrkování Aurisu dopředu ze začátku se nekonalo... Paradoxně rozstřel hybridu si těžce dával nejslabší Yaris .. to je pro mne vítěz dne ;)
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2019 10:05
Re: Kaufland - Lidl Ring
Nechce se mi věřit = že by sis to furt plet ;-)

Těch zhruba 10 tisíc rozjezdů se skórem 9999 : 1 navíc zaznamenanejch kamerou = je realita :-)

Nejde o závody = kterejma ses to snažil napodobit nebo spíš si dokázat = ty. Jde o princip kterej přece víš i ty = elektromotor a jeho reakce vs spalovák a jeho výkon v otáčkách

Navíc hybridy typu Prius, Yaris nebo Auris nejsou o maximalizaci zrychlení

Už sem to napsal víckrát ale je to o tom co sem napsal dneska ráno Karlovi = viz já 8:20

Že sis z toho nevzal podstatu ale lítost že ste neměli na tohle aspoň ty zajímavější hybridy = a nazval to stížnost = to seš prostě ty ;-)
Avatar - Ozzman
17. 3. 2019 10:14
Re: Kaufland - Lidl Ring
Podstatu chápu, v nízké rychlosti to reaguje velmi dobře a svižně bez námahy ridice., Proto jsem v blogu napsal, že mi ze všech dává největší smysl Yaris jako dokonale městské autíčko...
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2019 10:21
Re: Kaufland - Lidl Ring
Jo mohli sme šetřit a vzít Yaris = většina km je stejně najetá jen s řidičem. Ale sme dva klucí skoro 190 cm a jak víš jezdí se nejen Praha ale řekněme Praha a Středočeskej kraj = takže z toho vyšel Golf = teda Auris :-)

Vysokou rychlostí neni bohužel kde jezdit = dálničních tachometrovejch 140 km/h to jede v pohodě = ostatně zkušenost s atmosferickejma čtyřválema podobnýho objemu a výkonu = máš větší než já
Avatar - Ozzman
17. 3. 2019 10:43
Re: Kaufland - Lidl Ring
Mám 188 cm a na rozdíl od jinejch aut v B segmentu jsem v Yarisu problém neměl, ale staré Clio je na vnitřní prostor ještě stedřejší.... Na úkor bezpečnosti samozřejmě.
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2019 11:32
Re: Kaufland - Lidl Ring
Mám o centimetr víc a Yaris kterej sem měl nedávno pujčenej = pro toho kdo chce řadit je to fakt povedená verze [odkaz] a nasedá se do něj líp než do starýho Aurisu :-)
Avatar - Mikesus
17. 3. 2019 10:01
Re: Kaufland - Lidl Ring
on hodně udělá už jen ten automat, tedy pokud to není něco jako v i40 co jsem měl jako náhradní auto. Tam bych se rozjel lépe i s manuálem. Z vlastní zkušenosti je problém:
za prvé v řidiči, že není schopen se rozjet hned, jak naskočí zelená,
za druhé v řidiči, že i když se přede mne snaží dostat, neumí pořádně zařadit z vytočené jedničky na dvojku, abych mu při tom neodjel
za třetí ve spojce, jakožto obrovské ztrátě energie při záběru ( toto může hodně eliminovat řidič, ovšem pokud nezvládá první 2 věci, tuhle nejspíš nedá taky ).
To by kluci s manuálem mohli z letiště povídat, jaké tam bylo aroma. >:D
Avatar - Ozzman
17. 3. 2019 10:07
Re: Kaufland - Lidl Ring
Co si komu udělal, že si musel jezdit i40 ?:D Jinak je to přesně tak jak říkáš, jedině auto, které by nám všem najelo do kufru a které budeme zdržovat , je Alfa... Tam je už rozdíl znatelný .
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2019 10:22
Re: Kaufland - Lidl Ring
To je motor Ferrari = to je už jinej svět :yes:
Avatar - Mikesus
17. 3. 2019 10:22
Re: Kaufland - Lidl Ring
Já bohužel nic, jen když jsem měl ravku na opravu po nezaviněný nehodě, tak mi strčili tohle. Člověk by si asi zvyknul, ale na to jaké to mělo reakce, jak se to chovalo a ještě ta spotřeba.....A korunu tomu nasadil chybějící tempomat.
Avatar - Mikesus
17. 3. 2019 09:55