A nerozebírají třeba, kolik kyslíku spotřebuje automobilová, letecká a lodní doprava, energetika, průmysl, ... na celé planetě vůči lidstvu a fauně. Je to určitě srovnatelná porce - a nic se neděje. Nebo jim to nikdo neřekl? :-)
Kde bylo tehdy Subaru?
A stejný blok pro Diesel a Otto cyklus, který používá třeba Volvo, už použila Tatra v r. 1947.
Díky za fotky dieselu - ještě jsem je neviděl.
A je tam i prototyp Ambrož.
A jak to tak vypadá, po 30 letech se k tomu socialismu a plánovanému hospodářství zase začínáme vracet. Akurát už nikoli pod kuratelou toho zlého RVHP a SSSR, ale pod dobrotivým a moudrým vedením EU, toho "nejúžasnějšího vynálezu lidských dějin v Evropě" jak jsem se kdesi dočetl...
Inu, znaménka se sice přehodila, ale úroveň hlouposti a aktivistického fanatismu zůstává stále stejná...
co to meles?
precti si treba tohle:
[odkaz]
a dalsi problem jsou NOx u vetsiny dyzlu do euro6b vcetne, tedy auta prodavana jeste vloni v srpnu.
kazdej nechce chcipnout na rakovinu plic z tech vasich dyzlu
nastesti afera dyzlgejt prispela k vycisteni zplodin u novych dyzlu, ktery dnes vetsinou plni laboratorni limity i v realu s velkym prehledem, i kdyz jste tady mnozi kviceli, ze to splnit nepujde, nebo to bude tak drahy, ze to nikdo nekoupi
Asi tak...
- Nikoli celá Evropa, ale zopár aktivistických jelit a vemen v EU, která si bohužel za rukojmí svého rudo-zeleného melounismu berou stamiliony obyvatel zemí EU
- a nebrojí "pouze" proti naftovým motorům, ale proti zdravému rozumu an sich, abych to tak nějak slušně formuloval