Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW X4 M40d – Zatraceně dobré

Mám takové tušení, že ať vám tu o BMW X4 M40d navykládám cokoli, diskuze se stejně stočí hlavně k jeho smyslu a vzhledu. Právem. Tohle auto si o to totiž vyloženě koleduje.
Zpět na článek
18. 3. 2019 20:19
Avatar - KANKUNEN
18. 3. 2019 13:07
Už aby se tyto auta okoukala,
poměr velikost, váha/ prostor je na zvláštní ekologickou daň. A za ten motor by mělo mít povoleno parkování ve městě zdarma, protože poměr dynamika/spotřeba je fantastická.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
18. 3. 2019 13:23
Re: Už aby se tyto auta okoukala,
Já bych dal parkování zdarma pro všechny diesly ve městech a taky jim věnoval autobusové a taxi pruhy, protože je lepší, když v zácpě poskakují benzinová a hybridní auta, když jsou tak ekologická, kdežto diesly by měly parkovat >:-[] >:-[]
Avatar - speedfred
18. 3. 2019 13:32
Re: Už aby se tyto auta okoukala,
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - KANKUNEN
18. 3. 2019 13:44
Re: Už aby se tyto auta okoukala,
:yes:
18. 3. 2019 14:36
Re: Už aby se tyto auta okoukala,
Dokonalost >:D
Avatar - white label
18. 3. 2019 16:03
Re: Už aby se tyto auta okoukala,
Moje řeč... ;-) >:-[]
18. 3. 2019 13:27
Přesně trefeno...
...autor velmi dobře popsal to, co mi na X4 vadí. Nesoulad kolmé a vysoké čelní části s ubíhajícím quasimodem vzadu. Tam, kde X3 umí vypadat dobře, X4 selhává. O co lépe působí GLC Coupé...
A tím se pro mě kapitola X4 uzavírá, na co se nedokážu se zalíbením podívat, to nemá pro mě cenu vůbec řešit.

Mimochodem, RWD platforma u X4 obecně upřednostňuje pohon zadní nápravy a přední pak pouze pomáhá, ne obráceně.
Rozbalit vlákno
39
Avatar - fOE
18. 3. 2019 13:33
Re: Přesně trefeno...
No, fesak to neni, ale pokud bys mel volit mezi jednim autem technologicky na spici, ale nehezkym, a druhym ktere vypada k svetu, ale kulha v X vecech co delaji auto autem, co uprednostnis?
Chapu ze si clovek muze odpovedet jit do neceho jineho (z vlastni staje, treba ta tebou zminena X3?) nebo uplne jineho (JRL? Audi?), ale pokud by ti vazne slo o ten jako-coupe vzhled, tak toho zas tolik v nabidce neni, takze? :-)
18. 3. 2019 13:36
Re: Přesně trefeno...
Jistě, že ano. GLC Coupé nebo Velar. Speciálně Velar smázne konkurenci jako fík a i na 22" kolech jezdí krásně, o 20" ani nemluvím. GLC Coupé pak nemá podobnou motorizaci, ale ve verzi 43 pojede pefektně a opět na stejně velkých kolech je oproti X4 o něco komfortnější.
18. 3. 2019 14:22
Re: Přesně trefeno...
Velar je konkurence pro x4?
18. 3. 2019 14:27
Re: Přesně trefeno...
A proč ne? To, že nemá vyloženě hrb neznamená, že není stylovým středním SUV.
18. 3. 2019 15:54
Re: Přesně trefeno...
Třeba jo. Já se jen ptám.
Avatar - white label
18. 3. 2019 17:41
Re: Přesně trefeno...
I Velar je konkurencí X4, ale není odpovědí na to, na co se ptal fOE, viz má reakce ze 17:29.
19. 3. 2019 01:41
Re: Přesně trefeno...
Nevim, co je nepochopitelneho na odpovedi? Velar je sikovne tvarove posazen mezi klasickymi suv a temi co jsou udajne coupe. A GLC coupe je co? :-O
Avatar - fOE
19. 3. 2019 10:03
Re: Přesně trefeno...
WL me vzal doslova, ja se doslova neberu a Velar jako odpoved na svou puvodni otazku klidne akceptuji. Je to sice cenove posazene nekde jinde, ale stylovka je to furt (i za me stylovejsi nez co nabizi MB nebo bawori). ;-)
Avatar - white label
19. 3. 2019 11:35
Re: Přesně trefeno...
K argumentaci GLC jsem přece neměl absolutně žádné výhrady.
Avatar - white label
18. 3. 2019 17:29
Re: Přesně trefeno...
Ale fOE psal jasně: "...ale pokud by ti vazne slo o ten jako-coupe vzhled...", takže Velar je mimo hru a GLC je designově z bláta do louže (za mě raději novou X4) a celkově je X4 lepší.
Tady je srovnávačka Velaru s Macanem a jízdně to Velar docela projel, a to včetně pomalejší jízdy, Velar byl na 21" a 22" jasně nedoporučuje, naopak raději menší 20".
"Even at lower speeds the Macan is the better drive. More communicative, sharper, as much track car as demi-truck. It rides better, too, on its 20-inch wheels. Even in Sport mode, the Macan has a lovely fluidity about the way it moves over the tarmac, suppleness meets sportiness. No SUV does it better.
The Velar's ride disappoints. On air springs and 21-inch wheels the ride is a bit thumpy at low speed, and sometimes unsettled at bigger speeds (it actually improves when pushing hard). It lacks the driving fluency of a Range Rover or Range Rover Sport. It must be even worse on 22-inch wheels. If you choose a Velar, go for the smaller rubber, even if it does betray the concept-car-styling swagger."
[odkaz]
19. 3. 2019 01:34
Re: Přesně trefeno...
Ok, srovnavas zvyseny hb s rodinnym autem. Velarem jsem projel 2kkm na 21” a bez problemu komfortem strci do kapsy i nektera o tridu vetsi SUV na takto velkych kolech. Kratka jizda na s o palec vetsimi koly, neukazala vyrazne zhorseni.

A ano, pokud beru stylova stredni SUV, je pro me Velar konkurentem teto obludky.
Avatar - white label
19. 3. 2019 11:31
Re: Přesně trefeno...
Já jsem si to srovnání nevymyslel, na druhou stranu, když se dá srovnat X4 s Velarem, proč ne taky s Macanem, i když má blíž ke crossoveru.
Velar krásné SUV, o tom samozřejmě žádná, a ve srovnání s jeho stejnoznačkovými sourozenci je tam vidět i větší důraz na stylovost karoserie. Přesto, když se řekne Velar, tak mě tzv SUVcoupé prostě ani nenapadne (což je dobře).
Takže stylové střední SUV beru, ale tzv. SUV coupé (viz fOE) si prostě představuji jinak.
Avatar - fOE
19. 3. 2019 12:27
Re: Přesně trefeno...
Takhle jo. Velar beru, pro nekoho kdo chce pohledne SUV, kdyz to nekdo vyzene asabsurdum ze chce nic jineho nez SUV-coupe (i kdyz je mene stylove / pohledne nez klasicky Velar, nebo s prihmourenim oka (k tomu SUV, ne k stylovosti) Macan), pak takovy kupec je proste sveho stesti strujcem, nic vic, nic min.
Avatar - white label
19. 3. 2019 13:11
Re: Přesně trefeno...
Přiznám se, že tady už se v těch závorkách poněkud ztrácím. :-O ;-)
Avatar - speedfred
18. 3. 2019 13:39
Re: Přesně trefeno...
Mám to podobne, tieto akoby kupé od SUV za mňa nič-moc napriek všetkými značkami a MB mi príde úplne o ničom. Čo má za mňa peknú "***ku" tak jedine Macan,Stelvio a Velar aj keď oni nie sú zase plnohodnotnými suv kupéčkami.
Avatar - white label
18. 3. 2019 17:38
Re: Přesně trefeno...
Souhlas, a nejen s tím MB. Macan a Stelvio mají ten zadek udělaný přiměřeně s důrazem na design, není tak praktický jako u krabicoidních zádí, ani tak nepřirozeně "znásilněný" jako u tzv. SUV coupé.
Avatar - Magister
18. 3. 2019 13:45
Re: Přesně trefeno...
No na mě nepůsobí ani GLC aani GLE kupé lépe. Zkrátka SUV kupé je obecně podivné, ani sportovní ani praktické. V obou pípadech na půli cesty...
18. 3. 2019 14:13
Re: Přesně trefeno...
GLE horší než X6, GLC lepší než X4. U mě tedy.
Avatar - white label
18. 3. 2019 17:46
Re: Přesně trefeno...
Za mě je MB i designově horší v obou případech.
Avatar - iudex
19. 3. 2019 08:32
Re: Přesně trefeno...
Mám to presne opačne, teda interpretácia tohto inak principiálne hlúpeho konceptu SUV-kupé sa podarila lepšie Mercedesu, a to ako pri týchto menších verziách, tak aj pri full verziách (X6 vs GLE kupé). Všeobecne by som si ani jedno SU-kupé nevybral, ale ak by som musel, Mercedes by ma aspoň tak neurážal, ako to robí dizajn bavorákov X4 a X6.
19. 3. 2019 09:59
Re: Přesně trefeno...
Souhlas ;-)
Avatar - fOE
19. 3. 2019 12:33
Re: Přesně trefeno...
Kazdy chvilku taha pilku. Kdyz prisel MB s CLS tak nanej koukalo BMW zezadu, pak do te hry naskocilo v dalsi generaci i BMW a rovnou se to krasne otocilo v prospech baworskych. Pak prislo BMW s SUV-coupe, a MB koukal se zavisti zezadu, ale pak do te hry naskocil MB a... :-)
Co je na tom nejvtipnejsi je fakt, ze posledni naskocivsi do tehle hry, audi, je taky nejkonzervativnejsi, designove nejstridmejsi a jako znacka zlidovela coby "delac faceliftu", a prece bych dal titul nejsportovneji strizeneho SUV prave Q8. Z fotek na me kdovi jaky dojem nenechala, ale kdykoliv ji potkam v provozu tak z te jeji zade se mi omoci moje prid. >:-[] Audi co ma smrnc, kdo by to byl rekl ze nekdy neco takove napisu. :-)
Avatar - iudex
19. 3. 2019 16:06
Re: Přesně trefeno...
Plne s Tebou súhlasím, ak "športovo strihnuté SUV", tak jednoznačne Q8. Ako píšeš na fotkách to nie je až tak presvedčivé, nemá to tú "kupé líniu" zadnej časti, takže to napôsobí tak športovo, ale naživo ma to auto dostalo, to je o dva levely vyššie ako bezpohlavná Q7, normálne prvé SUV, za ktorým som si skoro krk vykrútil. Tie ostré línie tomu výborne seknú a dodávajú vizuálnu dynamiku, výrazná zlatooranžová farba to podtrhuje, plus detaily ako tá svetelná šou, čo robia zadné svetlá, proste u mňa ďaleko najkrajšie športovo strihnuté SUV. A zrejme najkrajšie SUV vôbec.
Avatar - white label
19. 3. 2019 13:05
Re: Přesně trefeno...
U X4 si nejsem tak úplně jistý, ale podobně jako třeba X5, není X4 vůbec fotogenická, takže v reálu to není tak hrozné, jako na fotkách. U aktuální X6 jsem si více jistý, že vypadá lépe, než GLE coupé. X6 je pro mě designově znatelně přijatelnější v aktuální podobě, než jak vypadala původně.
Nevybral bych si žádné tzv. kupé (se dvěma páry dveří), o SUV kupé nemluvě.
Avatar - iudex
19. 3. 2019 16:09
Re: Přesně trefeno...
Môže byť, každopádne ani jedno u mňa zrovna neboduje (aj keď napr. tunajší lekári sa idú za GLE coupé zblázniť). To už vyššie spomínaná Q8 je pre mňa iná liga: [odkaz]
Avatar - white label
19. 3. 2019 16:23
Re: Přesně trefeno...
Q8 se docela povedla (jednooký král mezi podobně orientovanými SUV), i když až tak nadšený (jako fOE) z ní nejsem. Hlavně zadek je slušný, předek potřebuje masku lakovanou v barvě vozu a jako celek pořádně velká hezká kola. To že linie střechy nepadá tak, jako u typických "SUV coupé" je jen dobře.
S interiérem je to o poznání horší.
Avatar - iudex
19. 3. 2019 17:08
Re: Přesně trefeno...
Áno, to komplet dotykové ovládanie je zlo, jednak z funkčného a ergonomického hľadiska, jednak z estetického (vyzerá to prázdne, chudobne a 99% času to bude zacapkané odtlačkami). Ako som mal Audi dlhé roky za kráľa interiérov, tak ten posledný vývoj ich interiérového dizajnu neschvaľujem.
Avatar - white label
19. 3. 2019 17:19
Re: Přesně trefeno...
Nejhorší na tom je, že k té celkové ploše dotykových displejů jsou ještě určité povinné (nedá se to ovlivnit individuální konfigurací) plochy v jejich okolí, v provedení klavírní lak, což celý problém ještě výrazně umocňuje. Když vypneš zapalování, tak ti ve "vykradeném" autě zůstanou jen otisky prstů.
Zatím to ovšem vypadá, že konkurence bude Audi/Porsche spíš po(s)tupně následovat, než naopak.
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2019 17:45
Re: Přesně trefeno...
Nějakej Clarkson má Q8 za to úplně nejhorší [odkaz] :-|
Avatar - white label
19. 3. 2019 18:11
Re: Přesně trefeno...
Jeho "konkrétní výhrady přímo ke Q8" mluví za vše:
"Je to soupeř příšerného BMW X6. A to znamená, že jde o auto pro šílené lidi."
To je mnohem spíš kritika majitelů aut, než aut samotných.
Nejsem fanda podobně velkých SUV, ale pro mě je Q8 přijatelnější volbou, než X6, bez ohledu na jejich případné majitele.
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2019 18:19
Re: Přesně trefeno...
Já bych zůstal u toho Jeremyho = RR a Stelvio jo, všechno ostatní.. a vítězem je Q8 :-)
Avatar - white label
19. 3. 2019 18:31
Re: Přesně trefeno...
S tím, že to "vítězem" je ze tvé hlavy = tvého profláklého Audi komplexu.

P.S. Zřejmě ti uniklo, že tam nepíše o všech autech, ale pouze o autech vybraných z těch, které přišly na trh v roce 2018.
Nehledě na to, že se jako obvykle zaměřuje především na to, jak čtenáře/posluchače/diváky pobavit.
Avatar - Hammunasakra
19. 3. 2019 19:27
Re: Přesně trefeno...
No a tohle je ta chvíle kdy začínáš naprosto blábolit = a snažit se okecat neokecatelný

ad PS = to jako fakt? :-)

Já teda eště nikdy nečet Jeremyho nej-lepší a nej-horší auta = roku :yes: >:D
Ostatně neni to poprvé co sem na ně dávám odkaz [odkaz] a je dost možný že sme se pod nim i bavili = takže: Fakt se styď se!

No a tohle je ta chvíle kdy začínáš naprosto blábolit = a snažit se okecat neokecatelný = prostě letos Q8

Abysme byli objektivní letos sou spoluvítězi předraženej Fiat 500, Dacia Duster a Volvo V60. Jo a retro verze Mini = prosim tě moh by si zkusit už neokecávat neokecatelný? VWim že pro koncern VWšecho = ale někdy to = fakt přehnáníš :-|

Jako dospělýmu je mi až trapný jakou dovedeš napsat srač.ku = jen abys jako ochránil nebo co Q8 = který prostě Clarkson dal mezi 5 :no:

A jak sem tu k jeho letošnímu :no: :yes: psal už dřív = shodnu se i na [odkaz] :yes:
Avatar - 3_diamanty
18. 3. 2019 16:35
Re: Přesně trefeno...
ono uz predosla X4 bola vizualne desna... tato uz na rozdiel od nevydareneho predchodcu ktory bol na trhu snad len 4 roky aspon fajn jazdi a posobi pouzitelnejsie ale je snad este prisernejsia co do vizaze ako ta predosla ( a to som si myslel ze horsie to uz ani nejde ) ... bmw pritom kedysi malo tak krasne a vizualne podmanive auta ... kde je to skutocne jadro tohto vitualneho problemu ale fakt nadalej netusim .... kazdopadne tak nesympatickde prasacie amorfne tluste a nakysnute kasne ake ma dnes bawo to su predpokladam soky na hlavu aj pre tych najtvrdsich fandov vrtulky ...
Avatar - white label
18. 3. 2019 17:06
Re: Přesně trefeno...
Ten nesoulad je obecným problémem designu tzv. SUV coupé a zrovna GLC na tom (v tomto ohledu) nějak lépe není. Mimochodem bílá barva tento nesoulad ještě více zdůrazňuje.

V článku se tvrdí, že obecně je tomu (u X4) "obráceně"?
"Pohon všech kol totiž upřednostňuje zadní nápravu."
19. 3. 2019 01:35
Re: Přesně trefeno...
Mam jiny nazor co se tyka designu a vsadil bych se, ze z textu testu vypadlo sluvko “obvykle”.
Avatar - white label
19. 3. 2019 11:33
Re: Přesně trefeno...
Je možné, že to upravili, nečetl jsem to hned po "vydání"...
Avatar - Dinar
19. 3. 2019 07:25
Re: Přesně trefeno...
Předchozí X4 nebyla žádný krasavec, ale tohle je dílo, kontrast s naopak velmi povedenou akt. generací X3 je obrovský. Pořád jsem si říkal, co mi tahle X4 připomíná, už to mám. [odkaz] ;-)
19. 3. 2019 09:58
Re: Přesně trefeno...
>:D >:D >:D :yes:
18. 3. 2019 13:32
Zatraceně dobré...
..., ale zatraceně hnusné. Jedno stretávam denne, miestny pán podnikateľ si trošku zdvihol ego (motorizácia 20D v "social" špecifikácii) a vždy sa musím pousmiať. To auto sa musí hanbiť samo za seba, hlavne zadná časť je dizajnové východonemecké porno. Hlavne, že tu všetci prskajú na SsangYong.
Rozbalit vlákno
13
18. 3. 2019 13:37
Re: Zatraceně dobré...
I nabouraná X4 vypadá lépe než SsangYong ;-)
18. 3. 2019 13:42
Re: Zatraceně dobré...
>:D >:D >:D
Avatar - KANKUNEN
18. 3. 2019 13:46
Re: Zatraceně dobré...
Ale pří bouračce obou jsou designové rozdíly minimální. :-!
Avatar - speedfred
18. 3. 2019 14:46
Re: Zatraceně dobré...
sa obávam že tá buchnutá X4 bude aj lepšie jazdiť ako ten Yong.
18. 3. 2019 13:50
Re: Zatraceně dobré...
Ano, ale iba preto, ze je naburana! :-)
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2019 20:19
Re: Zatraceně dobré...
to už bohužel/bohudík neplatí :-!
18. 3. 2019 14:21
Re: Zatraceně dobré...
A tak mu to nezáviď.
18. 3. 2019 15:11
Re: Zatraceně dobré...
pozerám, že pán nie je len odborník na egoistický životný štýl života s potrebou dokazovania spoločenského statusu znakmi na kapote, ale aj srandista. Moje životné priority sú niekde úplne inde a jedno hnusné SUV to nezmení :-)
18. 3. 2019 15:56
Re: Zatraceně dobré...
Sorry, ale tak jak jsi to popsal, z toho kouká mindrák na sto honů. “Zvedá si ego” “social edition”...
18. 3. 2019 15:57
Re: Zatraceně dobré...
Nemám tušení o čem píšeš. Nicméně sdělovat někomu, že si někdo zvedl ego pořízenim vozidla mi vždycky smrdí nějakým komplexem. Smrdí mi to proto, že jsem nikdy nepochopil jak si mám autem zvednout ego, nebo vylepšit společenský status. Přej mu to a nenechávej se tím trápit. Všem bude líp.
19. 3. 2019 08:07
Re: Zatraceně dobré...
Nejvíc se mi líbí, jak někdo někomu vystavuje psychologické posudky bez mrknutí oka. Když si koupíš pěkné auto, tak si něco dokazuješ, dáváš najevo, že na to máš, zvětšuješ si pinďoura - a vzápěti je potřeba dodat, že to beztak stálo pár šupů, že na víc beztak nemáš, a že já bych si mohl koupit, ale nepotřebuju to...

Ale vždycky, když mě takové pindy začnou nadzvedávat, přečtu si tuhle krásnou bajku a musím se jenom pousmát:)

Liška běžela mimo vinný vysoký keř, a vidouci, že na něm hrozny zralé visí, zachtělo se jí jích. I hledala rozličných cest, jak by těch hroznův dojíti mohla, s rozbížkou i s doskokem. Ale tak jsou vysoko byli, že jich nikterakž dojíti nemohla. A porozuměvši tomu, že nic nezpůsobí, odtud preč běžela, a obrátila své pokoušení a k těm hroznům chtivost v radost, řkouci: "Však jsou ti hroznové ještě kyselí, protož já jich jísti nechci, ač bych jich proto dojíti mohla." Tato báseň znamená, že muž moudrý má se tak ukázati, jako by toho nechtěl ani žádostiv toho byl, čehož míti nemůže.
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2019 20:21
Re: Zatraceně dobré...
ať si každý jezdí v tom, co se mu líbí. Za mě je X4 hnus, X4 M ještě větší hnus. Ale jestli se to někomu líbí, naprosto mu to přeju. A jestli to někdo vnímá jako východoněmecké porno je mi úplně u ... :-!
12. 9. 2019 00:03
Re: Zatraceně dobré...
Jaký smysl má tenhle příspěvek? Tedy kromě nechtěného přiznání prostoduchosti přispěvatele.
Avatar - Ada je zase tady
18. 3. 2019 15:15
Každé dieselové auto je dobré
jen některé více a některé méně. Zde bych měl řadu zásadních výtek, kvůli kterým bych si tento vůz nekoupil i kdybych měl neomezené finanční zdroje.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2019 20:22
Re: Každé dieselové auto je dobré
Tak všichni víme, že ty bys jezdil Koleosem, že >:-[] >:D
18. 3. 2019 23:31
Re: Každé dieselové auto je dobré
Ádo, nerouhej se a buď rád za každej dýzlovej gazík, co netahá břicho po zemi.
Avatar - Uživatel_5340709
18. 3. 2019 15:54
Pokud tohle
nahradí designovou hrůzu zvanou 5 GT, tak proč ne? ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
18. 3. 2019 20:19
Re: Pokud tohle
Ta už je dávno nahrazena třídou 6. Což je mimochodem, velmi zajímavé, nejvyšší tebou vychozená třída >:D
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2019 20:23
Re: Pokud tohle
Úplně zbytečné 8-s :no: :no:
Avatar - Uživatel_5340709
20. 3. 2019 20:10
Re: Pokud tohle
Hmm, ... tam v diskusi o novele zák. 361/2000 jsi byl úplně mimo, teď opět nesmysly, ...... ale sebevědomí máš na rozdávání. :-!
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2019 20:28
Všechno a zároveň nic
Za mě (tedy teď naprosto subjektivně) - thle auto má všechno a zároveň nic. Technicky možná skvělé, v naftě super... Interier se za mě opravdu povedl...

Jenže vnější vzhled je otylá brambora. Řešení je přitom snadné - vzít X3 kde je vše jak má být ;-) :-!
Rozbalit vlákno
1
18. 3. 2019 22:03
Re: Všechno a zároveň nic
.... k interiéru bych za sebe řekl že v červené je hodně kýčovitý.... v jiných barvách to asi bude v pohodě..... z venku není co dodat, to je opravdu naprosté obludárium.... >:D sranda je že člověku se zvedne kufr už při pohledu zešikma zpředu, ovšem to je jen slabounký předkrm před zadním pohledem.... [odkaz] - to prostě nemá chybu.... >:-[]
Avatar - CountachSV
19. 3. 2019 07:38
BMW X+sudé číslo = nepřeskočitelná diskusní past
... a chudák autor se snaživě rozepisuje o kvalitách auta >:D

Všichni diskutéři skočili na vějičku v úvodníku článku. I když bude zejtra test jiné motorizace s hadrovejma sedačkama a manuální klimou, mám dojem, že diskuse bude úplně stejná :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
19. 3. 2019 07:52
Re: BMW X+sudé číslo = nepřeskočitelná diskusní past
Myslím, že v základu je už jen hadra/kůže, pointa je v tom, že to auto je výborné v jakékoliv specifikaci, jen musí být zabaleno do kastle X3. ;-)
Avatar - ZZ
19. 3. 2019 09:08
Re: BMW X+sudé číslo = nepřeskočitelná diskusní past
No právě. Může být sebelepší, ale pořád je to ošklivé. Ten pohled na zadní část vysloveně bolí >:D
Avatar - CountachSV
19. 3. 2019 11:45
Re: BMW X+sudé číslo = nepřeskočitelná diskusní past
Dneska bych to asi i přežil a za pár let myslím, že se mi to možná bude i líbit.

Tak jako první X6 - ze začátku ve mě budila dojem klečícího hrocha a dneska se mi první generace na vhodných kolech velmi líbí. Je to takový macatý, až má člověk chuť to plácnout po pi >:D