Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST První jízdní dojmy: Lexus IS-F - s pětilitrem po okruhu

Vracíme se do boxů a na bočních oknech je víc much než na předním. Takže dobrá jízda.
Zpět na článek
29. 2. 2008 08:27
anonym
2. 3. 2008 07:07
neregistrovaný "nikar"
29. 2. 2008 08:51
neregistrovaný "eminem"
29. 2. 2008 10:28
neregistrovaný "Chris K."
29. 2. 2008 10:45
anonym
29. 2. 2008 23:48
neregistrovaný "vanos"
29. 2. 2008 09:28
neregistrovaný "no toto"
29. 2. 2008 09:54
neregistrovaný "Onyx86"
29. 2. 2008 14:27
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
29. 2. 2008 14:38
neregistrovaný "sportcar"
29. 2. 2008 15:02
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
29. 2. 2008 14:40
neregistrovaný "no toto"
29. 2. 2008 15:04
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
1. 3. 2008 07:30
neregistrovaný "313"
29. 2. 2008 09:40
neregistrovaný "FR"
29. 2. 2008 10:47
anonym
29. 2. 2008 12:29
neregistrovaný "Onyx86"
29. 2. 2008 09:58
neregistrovaný "rout"
29. 2. 2008 10:48
neregistrovaný "Jelass"
29. 2. 2008 11:23
anonym
29. 2. 2008 11:22
neregistrovaný "Sparrow"
29. 2. 2008 13:36
neregistrovaný "rout"
29. 2. 2008 16:45
neregistrovaný "Sparrow"
29. 2. 2008 21:52
neregistrovaný "rout"
1. 3. 2008 18:13
neregistrovaný "Sparrow"
29. 2. 2008 11:47
neregistrovaný "majstrZ"
29. 2. 2008 13:20
29. 2. 2008 13:33
neregistrovaný "Karlitto__"
29. 2. 2008 18:03
neregistrovaný "SMRT"
29. 2. 2008 13:40
neregistrovaný "MiSho1969"
29. 2. 2008 13:42
neregistrovaný "wakac"
29. 2. 2008 17:17
neregistrovaný "313"
29. 2. 2008 18:07
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
1. 3. 2008 07:31
neregistrovaný "emzetve"
29. 2. 2008 14:12
neregistrovaný "ja misoo"
29. 2. 2008 15:17
neregistrovaný "F1Ght3R"
29. 2. 2008 18:10
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
29. 2. 2008 16:17
neregistrovaný "VV."
29. 2. 2008 16:25
neregistrovaný "###\\\///###"
29. 2. 2008 18:48
neregistrovaný "mananasek"
1. 3. 2008 17:02
neregistrovaný "emzetve"
29. 2. 2008 17:20
neregistrovaný "MilJedi"
29. 2. 2008 17:43
neregistrovaný "UK"
29. 2. 2008 19:33
neregistrovaný "anonym pod prezdivkou"
1. 3. 2008 16:36
neregistrovaný "S3 MTM"
29. 2. 2008 18:07
neregistrovaný "jakub747"
29. 2. 2008 18:26
neregistrovaný "ezopos"
29. 2. 2008 21:07
neregistrovaný "ja misoo"
2. 3. 2008 05:42
neregistrovaný "ezopos"
29. 2. 2008 19:17
neregistrovaný "BMWest"
29. 2. 2008 19:23
neregistrovaný "vanos"
1. 3. 2008 10:06
anonym
29. 2. 2008 20:19
neregistrovaný "ValentinoRozsy"
29. 2. 2008 20:38
neregistrovaný "Nawak"
29. 2. 2008 21:57
neregistrovaný "Joe_ST"
29. 2. 2008 22:14
1. 3. 2008 07:38
neregistrovaný "313"
1. 3. 2008 09:50
1. 3. 2008 10:57
anonym
1. 3. 2008 11:51
neregistrovaný "JayJay1"
1. 3. 2008 17:06
neregistrovaný "emzetve"
1. 3. 2008 17:12
1. 3. 2008 17:43
neregistrovaný "emzetve"
1. 3. 2008 17:35
neregistrovaný "UK"
1. 3. 2008 17:41
24. 3. 2008 23:57
neregistrovaný "off"
1. 3. 2008 07:27
neregistrovaný "emzetve"
1. 3. 2008 07:34
neregistrovaný "313"
1. 3. 2008 15:41
1. 3. 2008 15:41
1. 3. 2008 15:41
1. 3. 2008 17:10
neregistrovaný "emzetve"
1. 3. 2008 10:55
neregistrovaný "Deryck"
1. 3. 2008 12:53
1. 3. 2008 17:45
neregistrovaný "emzetve"
1. 3. 2008 21:17
1. 3. 2008 23:00
1. 3. 2008 12:42
neregistrovaný "e30"
1. 3. 2008 12:59
neregistrovaný "313"
1. 3. 2008 18:15
1. 3. 2008 20:01
neregistrovaný "jakub747"
1. 3. 2008 20:04
1. 3. 2008 20:29
neregistrovaný "UK"
1. 3. 2008 20:31
1. 3. 2008 20:49
neregistrovaný "UK"
1. 3. 2008 21:20
1. 3. 2008 20:31
neregistrovaný "jakub747"
1. 3. 2008 23:06
anonym
1. 3. 2008 21:04
neregistrovaný "Honysek."
1. 3. 2008 23:03
anonym
2. 3. 2008 12:11
neregistrovaný "Joe_ST"
9. 3. 2008 00:25
neregistrovaný "SP!KE"
24. 3. 2008 22:48
neregistrovaný "off"
26. 3. 2008 15:04
neregistrovaný "Horways"
anonym
29. 2. 2008 08:27
krasne auticko
a dokazalo sa ze aj dobre jazdi... nebude mat uspech ako M3.. lebo predsa ta psychologicka hranica tu je ale verim ze o to sa mu podari :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "nikar"
2. 3. 2008 07:07
Re: krasne auticko
Japonci se snazi stejne jako Cinani.
neregistrovaný "eminem"
29. 2. 2008 08:51
HUSTÝ LEXUS
no vyzerá byť celkom hustý a pekný ten Lexus
byť tak v balíku tak riešim celkom vážny problém či kúpiť nemca alebo japonca.
je prekvapivé že Lexus v bielej je nádherný.
naproti tomu BMV3 jedine v čiernej. :-!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Chris K."
29. 2. 2008 10:28
Re: tu nie je co riesit
Toto auto je oproti nemeckej "konkurencii" v inej galaxii, konstrukcne i kvalitou.
anonym
29. 2. 2008 10:45
Re: tu nie je co riesit
a ty jsi asi spadl z marsu... >:D nebo že by jsi taky byl z jiné galaxie??? >:-[]
neregistrovaný "vanos"
29. 2. 2008 23:48
Re: tu nie je co riesit
Ano, v galaxii, kde nejsofistikovanějším nástrojem je pazourek a oštěp. :no:
neregistrovaný "no toto"
29. 2. 2008 09:28
klasicky vyblitek auto.cz
nechapu, ze kdyz ma nekdo pristup k takvoym autum, dokaze to zazdit takovym vyblitkem (textem). Dojmy z auta zadne, jedine to, ze ridic musi byt totalni lopata, kdyz nejaky zkuseny ridic projede nejakym usekem "temer dvakrat rychleji" to snad ani na okruhu nejde? O aute jako takovem zhodla nic, o tom jak se ridi, jak jede taky nic. Kopa talubkovych hodnot, popis vzhledu, ktery kazdy vidi z kazde fotky, pak samozrejme demonstrace za kolik to jezdi bezne, coz je pro auto.cz typicke. Na druhou stranu se nedivim, kdo tu partu ridicu potkal nekdy v akci na nejake promo akci automobilek, tak je mu jasne, proc ty clanky o "dojmech" a "testy" jsou jenom o popisu toho, jak to vypada. Z * bic neupletec a z tech lidi ridici nikdy nebudou.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Onyx86"
29. 2. 2008 09:54
Re: klasicky vyblitek auto.cz
Napsano dost ostrym zpusobem, ale obavam se, ze se pod to muzu taky podepsat. Soude podle recenzi na moje.auto.cz by to napsala lip tak desetina lidi, co hodnoti svoje auta.
Zacnete s tim neco delat :no:
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
29. 2. 2008 14:27
Re: Drsné, ale proč vlastně ne?
A víte že máte možná i pravdu? :-)

Práce mě naučila nebrat i jakkoli podpásovou a vulgární kritiku osobně, takže: pokud máte zájem na tom, abychom něco zlepšili, shodneme se:-) Teď jen ty argumenty.:-!

Můj mail je k dispozici, kritiku unesu. Pokud bude kontakt a pokud bude konkrétně o čem mluvit, nebráním se já ani nikdo z kolegů diskusi ani námětům. ;-)

Vyloučeno není nic, ani to, že vás vytáhneme mezi autory.:yes:

Díky a ozvěte se!
neregistrovaný "sportcar"
29. 2. 2008 14:38
Re: Drsné, ale proč vlastně ne?
Mozem Vas teda poposit o mailovu adresu? Pripadne to mozeme rozobrat aj tu.
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
29. 2. 2008 15:02
Re: Drsné, ale proč vlastně ne?
ondrej.such@auto.cz
neregistrovaný "no toto"
29. 2. 2008 14:40
Re: Drsné, ale proč vlastně ne?
Toto neni podpasovka. Obecne jsou vase testy vnimany tak, ze maji dobrou technickou uroven, ale s totalne chabym obsahem. Resp. obsah je vcelku dobry u beznych konfekcnich aut, ale pokud mate v testu neco jen trochu zajimaveho, je to nuda, sed a styl psani, ktery lze uplatnit u nejake nakupni tasky bez emoci apod.
Nevim, zda je to malymi zkusenostmi, nebo cim, to je na vas, ale je kruta skoda, ze v podstate jedine medium, ktere ma sanci u nas dosahnout na podobne vozy to znici uplne nudnym vypisem.
Nebudu zde delat reklamu na konkurenci, ale u vybrane konkurence sice nemaji takova auta k testum tak casto, ale kdyz uz dostanou do rukou neco zabavneho a s emocemi, je to proste strhujici popis, ktery vas dokaze vtahnout natolik, ze mate nakonec pocit, ze jste sedel vedle na sedacce.

U vas je to fakticky spravne, technicky dobre fotky a videa, ale obsah je takovy, ze kdyz jsem si to precetl, pripadal jsem si, ze jsem sbalil frigidni babu, ktera si umi akorat lehnout a nudne roztahnout nohy.

Na druhou stranu, kdyz jsem mel s vasimi kolegy tu moznost se realne potkat na akcich na okruhu, tak jsem se pak nestacil divit, co napsali o svych pocitech pote, co ukazali za jizdy. Mozna ten problem bude prave mezi sedadlem a volantem a naslednem preneseni pocitu do psaneho slova, coz je dle meho extremne narocne a umi to jen par jedincu. A o tom to je.

Ja osobne nepotrebuji byt vtahovan do psani, jelikoz se mi pozadi vaseho serveru prici a navic nemel bych na to ani cas, jen proste vyjadruji svuj nazor, ktery neni jiste jediny, coz si lze ostatne overit na diskusich na internetu.
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
29. 2. 2008 15:04
Re: Drsné, ale proč vlastně ne?
Zajímavé - a podnětné. Ozvete se mi, prosím? ondrej.such@auto.cz Díky.
1. 3. 2008 00:10
Re: Drsné, ale proč vlastně ne?
Z vasej reakcie som velmi milo prekvapeny, na zaklade skusenosti so slovenskymi ako i ceskymi novinarmi (pre mna kolegami) by som cakal skor zatvorenie oci nad kritikou. :yes:

Tym stupaju osobne sympatie k Auto.cz i ked posledne roky server uz zdaleka nestiham citat ako kedysi, ked som s napatim ocakaval kazdu novu spravu.

Je pravda, ze niektore texty pri testoch nie su prave putave a ide len o "auto ma toto, toto a toto". Prave napr. IS-F by si zasluzil viac, ale to je samozrejme o celkovom zamerani, cielovke, dohodam s vydavatelom, atd. Mala poznamka, myslim, ze by poludsteniu pomohlo aj spatne objavenie koni (namiesto kW), nech bol dovod k vyluceniu zauzivaneho pomenovania akykolvek.

Otazkou je co ma na nasich trhoch vacsiu buducnost, anglicky alebo nemecky styl autozurnalistiky? Samozrejme nemyslim tym lacne emocionalne vylevy, skor uroven britskeho evo, TopGearu a dalsich oproti napr AMS. Co myslite?
neregistrovaný "313"
1. 3. 2008 07:30
Re: Drsné, ale proč vlastně ne?
Prosímvás, ty koně a kilowaty už nechte napokoji, o tom už tady byly takové diskuse, že bych to raději neřešil ;-)
1. 3. 2008 11:43
Re: Drsné, ale proč vlastně ne?
Jasne, pamatam si, to bolo len tak na okraj ;-)
neregistrovaný "FR"
29. 2. 2008 09:40
Lexus IS F
Klobuk dole pred konstruktermi z japonska... :yes: ta prevodovka nema chybu a patri k podla Oliviera k najrychlejsim co sa dostalo do seriovej vyroby... keby ze nemam kam s peniazmi siel by som do toho, neokukany dizajn, kvalita... :-)
Rozbalit vlákno
2
anonym
29. 2. 2008 10:47
Re: Lexus IS F
jo jo... konstruktéři z japonska... >:D to nevíš že tohle dělali němci??? ve vývojovém centru toyoty... >:D
neregistrovaný "Onyx86"
29. 2. 2008 12:29
Re: Lexus IS F
8-s tys asi necetl, co se tady pise, vid? Zkus to znova >:-[]
neregistrovaný "rout"
29. 2. 2008 09:58
...
parádní kára :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jelass"
29. 2. 2008 10:48
MILUJU JAPONCE
Toyota do svýho modelu GT v roce 66 dávla 2.0 DOHC 3x karbec o výkonu 150ps,sportovnější verze 200PS...před 42lety stejný výkony jak dneska...ten motor byl vyvýjenej společně s Yamahou,stejně jako IS-F,tak myslím,že to asi bude super kára,já osobně milonkrát radši než M3...
Rozbalit vlákno
1
anonym
29. 2. 2008 11:23
Re: cena
Ještě k tý ceně, sice se to tady moc nezminuje, ale když se do toho započte základní vybavení, které bývá u Japonců mnohem širší, tak cenový rozdíl s německou konkurencí ještě naroste:-)
neregistrovaný "Sparrow"
29. 2. 2008 11:22
Nádhera
I když je smysluplnost takové rakety v běžném provozu diskutabilní, tady jde o city. Prostě, je to dělo, moc se mi líbí. Nevím jen, protože neumím jezdit dveřmi napřed, zda by takovému výkonu neslušela pro běžné silniční použití lépe čtyřkolka. Mám obavy, že průměrný řidič (tedy včetně mne) by mohl mít za snížených adhézních podmínek problémy s trakcí. Ale stejně je to krása ..., začínám šetřit.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "rout"
29. 2. 2008 13:36
Re: Nádhera
Lepší mít problémy s trakcí, ale dojet - i když pomaleji. Než skončit omotanej v zatáčce kolem stromu díky přehnané důvěře v pohon 4x4. :-)
neregistrovaný "Sparrow"
29. 2. 2008 16:45
Re: Nádhera
No, nevím, jestli s tímto autem bude mít někdo ty nervy jezdit "pomaleji", na to jsou určeny jiné, mnohem levnější vozy. A má-li někdo "přehnanou důvěru" v 4x4, je to jeho věc. Já jezdím výhradně se 4x4 právě kvůli bezpečnosti a rychlosti současně, takže důvěru, i když ne zaslepenou, v 4x4 mám - a bez následků. S takovým výkonem pouze na zadních kolech na zasněžené silnici někde v horách, to musí být paráda. Zrovna mě napadlo, to nemusí být špatný nápad mít těžce nadupanou zadokolku na ježdění jen, když je venku sucho, že jo, route?
neregistrovaný "rout"
29. 2. 2008 21:52
Re: Nádhera
Já bohužel znám ze svého okolí 2 lidi, co na to klišé o možnosti jezdit se 4x4 "jako normálně" i za ztížených povětrnostních podmínek, škaredě doplatili(jeden z nich se zabil, druhý to trefil o něco líp a přežil). Prostě pochybuju o tom, že je většina řidičů, co si 4x4 pořídí, schopná to auto adekvátně zvládnout v krizové situaci - která u 4x4 nastává v o řád vyšších rychlostech než u předo ev. zadohrabů.
Jinak k tomu co jsi tady napsal - ne každý, kdo si pořídí silný vůz má to nutkání tomu pořád šlapat na krk jako blázen, ne každý kdo si takovýhle auto koupí s ním bude jezdit na hory a ne každý má mindrák z toho, když ho venku za sněžení ev. za deště předjede slabší vůz - ty evidentně patříš do jiné skupiny řidičů a já jenom doufám, že tě někdo někdy nepotká v tom tvém über 4x4 v protisměru, marně přemýšlejícího, kdeže se stala chyba. ;-\
neregistrovaný "Sparrow"
1. 3. 2008 18:13
Re: Nádhera
V poho, route. Zákony fyziky platí pro všechny. Zatím jsem neměl problém s 4x4 možná proto, že se snažím nebýt chytřejší než právě ta fyzika. Máš pravdu, pokud potkáš problém v protisměru, tak máš velký problém i ty sám. Ale to bych si musel koupit tank.
Ruku na srdce, když si koupíš takového dravce, jakým je IS-F, budeš úzkostlivě jezdit podle platných rychlostních limitů? Nevím, ale mě by to připadalo silně nelogické, teď nemyslím ty limity, ale mé rozhodnutí o takové koupi. Přeji ti mnoho km bez nehod.
neregistrovaný "majstrZ"
29. 2. 2008 11:47
Ja to auto chci
sakra ja ho chci...
Rozbalit vlákno
1
1. 3. 2008 10:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 2. 2008 13:20
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Karlitto__"
29. 2. 2008 13:33
Re: OBYČAJNÉ AUTO
Taky miluju M3, ale k tomuhle autu maximalni respekt, velice vazne bych o nem uvazoval. A rict o nem ze je bezduchy...ses mimo. Pokud to nevis, Lexus potazmo Toyota vyrabi sportaky uz pekne dlouho a rozhodne to nejsou zadny orezavatka.
29. 2. 2008 15:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "SMRT"
29. 2. 2008 18:03
Re: OBYČAJNÉ AUTO
No Lexus co ja znam tak krome modelu SC nic zatim nedelal a i to SC je vedle tohoto IS-F hoodne daleko a neda se povazovat za sportak!!! Toyota Supra fajn kara ale Mitsubishi GT-VR4 to byla ctyrkolka!!!
2. 3. 2008 11:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "MiSho1969"
29. 2. 2008 13:40
Re: OBYČAJNÉ AUTO
bezduche su tvoje VW pod ktorymi stlae slintas, toto auto je skvele ale samozrejme ze na bavorske koniky to nema, ajked milujem lexus a bmw keby som mohol volil by som obidve, keby spojil lexus svoju techniku s BMW vykonbom, podvozkoom a tak dalej, tak tu mame super auto. Inak toto auto by skvele vynikalo v tej bordovej alebo v tej moderj v ktorej ho predstavili, bouzial v nej bude len pre USA :-( ale auto je to pekne :yes: ale ked uz by si mal niekto vyberat v tejto kategorii, tak by to asi bolo tak ze M3a ptm IS-F, ale mat bubaky navyse tak uz su objednane obidva >:D >:D >:D
29. 2. 2008 15:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "wakac"
29. 2. 2008 13:42
Re: OBYČAJNÉ AUTO
noo to si sa moc netrafil, kedze nemci su machri vo vyrobe bezduchych aut :-!
29. 2. 2008 15:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "313"
29. 2. 2008 17:17
Re: OBYČAJNÉ AUTO
Jsi hulvát, co má akorát potřebu vyvolávat hádky. Divím se, že na tebe ještě někdo reaguje.
1. 3. 2008 10:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
29. 2. 2008 18:07
Re: OBYČAJNÉ AUTO
Jojojo. Ty budeš radšej voliť a u Buraga budou mít o jeden prodaný kousek víc ty totálně bezduchý autoznalčě :-! :no:
1. 3. 2008 10:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 3. 2008 10:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "emzetve"
1. 3. 2008 07:31
Re: OBYČAJNÉ AUTO
no ty nam to vysvetluj. Onanujes doma nad tatkovou Fabiou a zatracujes vsetko "na co nemas" (a ty na Lexus mat nikdy nebudes) ....takze bolo zbytocne reagovat a hanit inac velmi pekne auto! :no:
1. 3. 2008 09:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "ja misoo"
29. 2. 2008 14:12
vyfuk
Vsetko OK, auto super, ale tie vyfuky, tak to fakt nemusim... :no: Skoda aj velmi strucnej recenzie, F-ko by si zasluzilo rozhodne viac !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "F1Ght3R"
29. 2. 2008 15:17
turbo
je to pekny, ale kdyz sem zkoumal pistni komory tak sem tam nasel svicky ventily a neco co vypadalo jako turbo ale nenasel sem jestli tam to turbo je nebo neni
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
29. 2. 2008 18:10
Re: turbo
No dobře zkoumáš. V pístní komoře - to mohlo být jedině turbo. Tam ho dává většina výrobců aut :-O
neregistrovaný "VV."
29. 2. 2008 16:17
Trochu bych poopravil
první odstavec: "....my ho nemáme a nikdy mít nebudeme..."!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "###\\\///###"
29. 2. 2008 16:25
Japonske auto nechci.
Japonske auta jsou normalni obycejne kopirovane sunky.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mananasek"
29. 2. 2008 18:48
Re: Japonske auto nechci.
ale jdi ty brebto >:-[] >:-[]
29. 2. 2008 21:12
Re: Japonske auto nechci.
A ty máš čo?
neregistrovaný "emzetve"
1. 3. 2008 17:02
Re: Japonske auto nechci.
Fóbiu alebo Ochcáviu >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "MilJedi"
29. 2. 2008 17:20
CHLAPI JA VAM ZAVIDIM
To je můj sen...musela to být paráda svést se!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "UK"
29. 2. 2008 17:43
Our invention others intention...
Je to tak.Este pride nastupca NSX 10 valec 5.5l a 550 koni.GTR uz bude v autosalonoch EU v Marci 09.Lexus na GTR trochu straca je kapanek tazsi.Priamy konkurent je M3.GTR to predca len robi za 3.5 s na stovku a tam uz je kruh velmi uzky na prstoch to spocitame.Cena bude dolezita.GTR ma stat v UK Ł 55000 pri dnesnom kurze je to cca 1.9 mil Ck,ak to tak ostane tak to budeme mat za cenu M3 480 konovu godzilu a tiez elegantny Lexus.Very nice indeed... :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym pod prezdivkou"
29. 2. 2008 19:33
Re: Our invention others intention...
GTR až v březnu 09?Proč tak pozdě?Stejně třeba Alfa 8C,známá snad dva roky a ještě se neprodává(potažmo vyrábí),nebo už jo?
neregistrovaný "S3 MTM"
1. 3. 2008 16:36
Re: Our invention others intention...
Lexus ztrácí na GT-R hodně, ne málo :-!
Na GT-R ztrácí i 911 GT3 a to je drsné.
Každopádně budu první, který ho u nás bude mít a už se těším >:D
neregistrovaný "jakub747"
29. 2. 2008 18:07
Pro redakci
Faktem je, že i když článek je napsaný čtivě, tak o dojmech z jízdy se tam člověk nedočte zhola nic...chce to míň googlovat a víc reálně jezdit...:o) Což vám tímto i ze srdce přeju. A nám taky, bylo by víc co číst a o čem diskutovat...:o)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ezopos"
29. 2. 2008 18:26
wallpaper
Zdravím redakci,
mám prosbičku, nemáte někde ten předposlední obrázek z galerie (převodovka) v rozlišení alespoň 1152 x864??
Pokud ano a byla by i ochota, tak mockrát děkuj za odeslání na mail ezopos@centrum.cz. Díky
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ja misoo"
29. 2. 2008 21:07
Re: wallpaper
www carwalls com
neregistrovaný "ezopos"
2. 3. 2008 05:42
Re: wallpaper
obrázek dorazil :yes:

Mooc děkuju parádní podklad :-)
neregistrovaný "BMWest"
29. 2. 2008 19:17
Stačí mi přečíst jen titulky příspěvků...
...a už tuším že tady je zase pěkně zabedněno! Nemyslím si že by vás zajímal můj osobní vztah k národnostem a jejich automobilkám, nechci tu pitvat svojí finanční stránku a krom toho nemám nic zajímavýho k tématu - žádné video, nula doplňujících informací, ba ani kuriozit, takže bych nejradši držel hubu. Kdyby jste měli alespoň tolik soudnosti co já, tak by se diskuze daly číst a já bych sem nemusel psát takový hovadiny. Styďte se!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vanos"
29. 2. 2008 19:23
Svačina pro M3
Proti M3 nemá tento Asijec absolutně žádnou šanci.Za největší slabinu nové M3 je považován její příliš obyčejný interiér ve srovnání s např. RS4.Tento Lexus má vnitřek ještě obyčejnější a majitelé IS220d by si v něm mohli zahrát hru najdi 5 rozdílů. Toyota si to asi sama uvědomuje, neboť do Evropy dorazí jen pár stovek kusů.
Rozbalit vlákno
1
anonym
1. 3. 2008 10:06
Re: Svačina pro M3
no řek bych že u těhle aut jde spíš o jízdní výkony než fetišistickej požitek s ochmatávání interiéru
neregistrovaný "ValentinoRozsy"
29. 2. 2008 20:19
diskuse
jak já si čtu ty veškeré příspěvky tady, tak se musím smát, jak zarputilí fanoušci bmw srovnávají svou oblíbenou značku s lexusem, že je to Asiatský šmejd a podobně. Jak někdo může říct, že je to šmejd( a navíc, jestli jsou lexusy plečky nebo jak to tu kdosi psal...), když nejeli ani v jednom...realita je taková, že většina lidí tady má doma maximálně 70ps fabiu a jsou rádi. Nemam nic proti, když zde nškdo napíše, že se mu to auto nelíbí a hotovo a né tady vnucovat ostatním, že je to šmejd...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Nawak"
29. 2. 2008 20:38
Re: diskuse
jo jo zlata slova. Toyota a Lexus sou pro me symboly automobiloveho prumyslu, ale musim uznat, ze tradice a technologie M3 jsou prece jen trochu vyse. Na druhou stranu tohle japonci dohaneji milovymi kroky, takze jen tak dal. A jentak mezi nama nikdo tu nemuze rikat, jaky auto je lepsi, kazdy je jiny a my sme taky kazdej jinej, individualni a kazdymu se libi neco jinyho, proto nejezdej po svete jen bavoraci a toyoty ale mame tu stovky znacek, aby si mohl vybrat kazdej z nas. M3 je krasa a IS-F je moje individualita. TOYOTA FOREVER!!! >:-[]
neregistrovaný "Joe_ST"
29. 2. 2008 21:57
ouuu
TAK TOHLE JE MUJ SALEK KAVY..... TO JE FANTASTICKY!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
29. 2. 2008 22:14
IDEÁL
Ideální plakátová modla. Pro evropana, pro něhož je auto zatím nerealizovatelným snem, tohle dokonale splní svůj účel. Ostrej evropskej drzoun s třídenním strništěm na tváři, co má dokonale preparované konto v komerčce, parádní kopyta, na levačce rolexky a pod sestřihem jasno, ten nemá samozřejmě důvod měnit své zažité eM zvyky. Kapiš? O tom, že BMW M3 nejezdí zrovna nejhůř :-) o tom se ve společnosti znalců nemusí vést diskuze. Současně by ti měli doma vysvětlit, že od určitého věku jde u chlapa v životě výhradně o styl. Musíš jednak mít, musíš umět a musíš vědět. Pak nepotřebuješ mapu, neboť do Mnichova trefíš poslepu. A věř, že až se jednou... nasoukáš do dvoumiliónového eMka a podráždíš ho na tříslech, na tyhle konkurenční snahy vyrovnat se bohům silnic ti v hlavě nezbyde ani jeden závit. Pěstuj ikony, hledej svůj styl, a věz, že plakát je něco úplně jiného, než život naostro. Tak ne abys jednou skončil na své vlastní zdi v roli Pinokia :yes:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "313"
1. 3. 2008 07:38
Re: IDEÁL
:no: To akorát ty si tu pořád pěstuješ nějaké modly ;-)
1. 3. 2008 09:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
1. 3. 2008 10:57
Re: IDEÁL
vytvor si z toho IDEAlni templejtu. Staci uz jen nahrazovat M3 za jakykoliv jiny model tve oblibene znacky a muzes to davat pod kazdy clanek. Informacni hodnotu to bude mit stejnou. Jedina ikona, ktera tady permanentne roste je ta tvoje.
neregistrovaný "JayJay1"
1. 3. 2008 11:51
Re: IDEÁL
Neber to jako napadnuti, ale sam musis uznat ze na tvoje prispevku reaguje ani ne polovina lidi co tak pred rokem a pul a driv. Cim to je? Moje analyza je, ze driv si svym stylem hrozne drazdil a lidem trvalo hrozne dlouho nez te zacali brat s nadhledem. Tvoje monotonnost a jednostrannost uz ted vytoci malokoho,nicmene ikona auto.cz zustanes, to se musi nechat (i kdyz pro vetsinu spis negativni ikona); kdybych byl ja provozovatel serveru bych si te driv snad i platil protoze nikdo nedokazal rozpoutat takovy bourlivy diskuze jako ty. :yes: Mimochodem, diky totalne impotentnimu designu tohoto Lexusu kdy se jen osklive nafoukl zakladni IS bych taky radsi volil M3...
neregistrovaný "emzetve"
1. 3. 2008 17:06
Re: IDEÁL
ja byt majitel serveru, tak GTI dostane BAN + by som podal trestne oznamenie, pretoze vdaka GTI odislo vela citatelov z tohoto servera. Ale ak to redakcii nevadi 8-s
1. 3. 2008 17:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "emzetve"
1. 3. 2008 17:43
Re: IDEÁL
trosku od veci, nie? 8-s
neregistrovaný "UK"
1. 3. 2008 17:35
Re: IDEÁL
To nie je vzdy tak.Chodim za jednym super borcom do Brna.Chlapik je za vodou vlastni 2 restaurace penzion a rentuje nekolik domov.Jednym slovom robi uzasny ranec.Mal auta ako MB S, E, Audi S6, A6, a asi desat inych vzdy nemecke.Teraz ma pol rocne A6 odislo mu tam vzuch.vahadlo a prevodovka blbne.Pred tym mal dost problemy s E ckom atd.Jednym slovom sa nasral a kupil naraz dva Lexusy.Je to borec ktory urobi peniaze ze sa na ne len pozrie a ma to v hlave uzasne zrovnane.Mohol bi si k nemu na skolenie zivota. >:D >:D
1. 3. 2008 17:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "off"
24. 3. 2008 23:57
Re: IDEÁL
GTI, sa mi paci, ako strhujuco vies pisat o BMW, niekde na hranici medzi fanusikom az fanatikom. A to je dobre. Aj o tom su auta.

Ale musim Ta doplnit: Ostrej evropskej drzoun s třídenním strništěm na tváři ... nemá samozřejmě důvod měnit své zažité eM zvyky.

a preto v lete neustale chodi s prepotenymi flakmi na chrbte.

Kto sa chce vyblaznit, jednoznacne BMW. Ale su aj ine kriteria. Nechapem napriklad absenciu vetranych sedadiel. O audio-video zostave ani nehovorim. Ta z BMW nesiaha Mark Levinson ani na paty. teda ak to chces takto snobsky posudzovat. ... ale Ty si zacal ...
neregistrovaný "emzetve"
1. 3. 2008 07:27
GTI vs. ELAN
...ak by sme patrali v minulosti, zistili by sme, ze otec pana GTI bol sluzobne casto na Slovensku. Tento "ELAN bez elánu" musi pochadzta z rovnakych spermii ako GTI, to sa jednoducho neda odskriepit. Geny su geny, i ked ELAN je ten menej intelektualne vyvinuty, pretoze GTI-ho prispevky maju aspon nejaky suvis a pointu. ELANove prispevky su plagiatom, pretoze on z mnohych prispevkov povytahuje vety a potom ich zlepi dokopy >:D
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "313"
1. 3. 2008 07:34
Re: GTI vs. ELAN
Občas mi připadá, jako by byl ELAN jenom nějaký automat. Počítačový program, který umí generovat souvislý text. Slyšel jsem, že takové programy existují a nasvědčovalo by tomu, jak nelogicky používá některé výrazy i jeho nízká úroveň gramatiky.
1. 3. 2008 15:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 3. 2008 15:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 3. 2008 15:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "emzetve"
1. 3. 2008 17:10
Re: GTI vs. ELAN
co sa ti pokazila klavesnica? :-O
neregistrovaný "Deryck"
1. 3. 2008 10:55
obsah
mercedes 6.3 l,lexus 5.0,BMW 4.0 a temer stejny vykon...v cem to asi je..KDO UMI UMI Freude am Fahren
Rozbalit vlákno
4
1. 3. 2008 12:53
Re: obsah
to co sem napíšem prosím brat s urcitou nadsázkou, ide mi len o jednoduché porovnanie:
Mercedes C63AMG - 6208ccm(ciže nie 6,3l), 450k, t.j. 72,5 k/l
Lexus IS-F - 4969 ccm, 424k, t.j. 85,3 k/l
BMW M3 - 3999 ccm, 420k, t.j. 105 k/l
Honda S2000(viem, je to menší motor) - 1997 ccm, 240k, t.j. 120,2 k/l

ciže súhlasím s názorom, žýe kto umí, ten umí ;-) :yes: The power of dreams

avšak my, ktorí už máme cosi odjazdené vieme, že to nieje len o litrovom výkone, však?... :-)
neregistrovaný "emzetve"
1. 3. 2008 17:45
Re: obsah
..proste JAPAN ! ;-) :yes:
Avatar - Falco
1. 3. 2008 21:17
Re: obsah
MV Agusta 1080 - 186 k/l
kdo umí, ten umí :]
1. 3. 2008 23:00
Re: obsah
Trochu som sa zapotil, ale mám to :-)
Kawasaki ZX-10R 998ccm - 200,4 k/l
ale to už sme trochu odbočili od témy...

P.S. vďaka za rozšírenie obzoru :yes:
1. 3. 2008 11:16
toto je jen vysperkovane IS .. zadna evropska Japonstina jak
toto je jen vysperkovane IS, ale az prijde ten super sportak LF, to bude bomba. LEXUS je bomba... zadna evropska Japonstina jako AUDI-BMW-MB.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "e30"
1. 3. 2008 12:42
5.0
japonci museli dat 5.0 aby meli aspon o trosku vetsi vykon nez bmw m3
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "313"
1. 3. 2008 12:59
Re: 6.2
Němci museli dát 6.2 aby měli aspoň trošku větší výkon než IS-F :-!
1. 3. 2008 18:15
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "jakub747"
1. 3. 2008 20:01
Re: OT: SCIROCO
Blahoslavení chudí duchem... :no:
1. 3. 2008 20:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "UK"
1. 3. 2008 20:29
Re: Vyhul
Neoxiduj tu chod sa hrat do detskej izbicky.Pubertaci su na inych strankach.Kazis tu vzduch.Treba ta vyhnat z tejto stranky. :no:
1. 3. 2008 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "UK"
1. 3. 2008 20:49
Re: Vyhul
Chlapce naseres tu vsetkych a pozenu ta zo serveru ako tulaveho psa.Vyhul a nepis tu svoje ubohe prispevky.Chces sa podobat Gti na to nemas styl ani mozog ani vek vyhul smrade :no:
1. 3. 2008 21:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "jakub747"
1. 3. 2008 20:31
Re: Vyhul
Jo, mně se můj zadek nelíbí...ale dle tvých příspěvků tobě by se líbit mohl...ovšem hned si nech zajít chuť, tudy cesta nevede...:o) Dám ti jednu dobrou radu, zdarma: s vidláckým chováním uspěješ jen mezi vidláky...a to jsi tady na špatném serveru!
neregistrovaný "Honysek."
1. 3. 2008 21:04
Divné auto
Toyota jako obvykle nabouchala novinku špičkovou technikou, ovšem kabátek jako obvykle trochu pokazila. Celé auto bych (dle mého názoru) připodobnil čokoládě nechané na slunci. Taková zprohýbaná, rozteklá, trochu nadutá. Vrchol ohavnosti jsou ty dvojité výfuky umístěné nad sebou. Divím se, že jich tam nedali alespoň osm na sebe... :no: Myslím, že by stačilo Holden coupé vyrábět i s levostranným řízením a IS-F by mohlo zůstat v Japonsku....
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 3. 2008 23:03
ta
tapety-na-plochu.okamzite.eu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Joe_ST"
2. 3. 2008 12:11
DISKUZE -- sorry
proc tak zkazite diskuzi k takovemu peknemu autu.... zamyslete se nad sebou, co se tyka designu to je velice individualni a co se tyka techniky a vykonu tak asi cisla hovori za vse, ale proc se tu urazite jak parta pubertaku. Proc nerespektujete nazor druheho? i kdyz s nim nesouhlasite, vzdyt je to pravo kazdeho, ne?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SP!KE"
9. 3. 2008 00:25
good
:-) :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "off"
24. 3. 2008 22:48
Tie vyfuky mi nesedia
Lexus IS F som videl v Los Angeles na ulici (predbiehal ma) a mal v karoserii zapustene trojuholnikove otvory na vyfukove plyny, nieco podobne ako Honda Civic. Vyzeralo to ovela lepsie ako tie 2x2 vyfuky nad sebou. Asi takto, ako na 32. sekunde tohto videa: [odkaz] ale tiez 2x2 nad sebou (ak si dobre pamatam). Mozno to bol daky tuning...

Uvidim, kolko bude stat v Europe, v USA je za facku (asi $61 tis.), co je menej ako IS 220d Luxury, ktory je lacnejsi ako IS 250 Luxury v Europe. Slak ma ide trafit!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Horways"
26. 3. 2008 15:04
Lexusy
jsou krásný auta jenom trochu drahý ;-\
Rozbalit vlákno
0