Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFiat 500 se od příštího roku razantně změní. Bude to prémiový elektromobil
16 komentářů
RS
Pětistovka byla vždy hravá, relativně levná a dostupná, jednoduchá a tak nějak srandovně prskající. Obávám se, že EV nic z toho nabídnout neumí...
ja sa hlavne obavam ceny... lebo aj u nas ju ludia kupovali ( je to vobec jedno sa mala miniat ktore aj u nas normalne vidim na rozdiel od nejakeho celeria pandy ci twinga ) .. proste 500-ku ludia kupuju aj u nas hoc minivozy u nas absolutne nefrcia.. a aj prave preto ju pupuju ze sa da kupit takato retro stylovka az imidzovka v podstate za cenu nejakeho bezneho ria ci fabie a tak pre jedneho ci dvoch ludi alebo nejake tie uspesne samostatne jendotky ( sportovci , zeny, umelci ) nakoniec celkom zaujimava volba ci uz ako hlavne auto alebo druhe auto ... lenze ako ciste elektro to uz asi nebude v cene fabie... ale v cene mazdy 6... aj ked v zapadnej eu solventny zakaznik s tymto asi nebude mat problem ... len my na "vychode" zase na to ( teda tie super moderne trendy ) tak nejak doplatime :*)
zkus si současnou verzi elektro 500. Hravá je víc jak Abarth. Nízké těžiště, motor, co zabere ihned ... fakt super
twistedTSD
Nejsem zrovna zastáncem elektrifikace, ale pětistovka byla vzhledem k technice vždy předražená a nikomu to nevadilo, navíc si ji asi nikdo nekoupí na nějaké velké cestování, takže elektro za 450 se 150-200 km dojezdem není úplný nesmysl.
I tak je ale překvapivé takhle pojmout obměnu pomalu jediného modelu, na kterém vydělávají. Kdy asi tohle rozhodnutí padlo?
I tak je ale překvapivé takhle pojmout obměnu pomalu jediného modelu, na kterém vydělávají. Kdy asi tohle rozhodnutí padlo?
a zrovna doma v italii ako spalovak bola a je nadalej hodne uspesna... uz ako elektro v trojnasobnej cene sa bojim aby tie predaje na domacom trhu nepadli kdesi na uroven golfu alebo nebodaj este nizsie ... to by si asi moc nepomohli... ale tak mozno zase porastu vo francii po boku zoe... alebo v holandsku.... ci norsku belgicku a inde a vyvazia to ... kazdopadne je dost mozne ze uz ako elektormobil toto auto medzi najpredavanejsimi europskymi kuskami zrazu nebude co by bola podla mna skoda :*)
Zároveň je v Itálii provozování auta za trest a předpokládám, že elektrický pohon může finanční zátěž značně snížit. Nemůžou ho ale prodávat za mega a ještě se ztrátou, jak posledně. Těžko říct, jak chtějí se svými hodně slabými zkušenostmi rentabilně vyvinout konkurenceschopný elektromobil.
skoda ze nejdu skor hybridnou cestou... ako povedzme v zeneve predsatveny hybridny vacsi "sestersky" renegade aj ked zrejme takyto mini hybrid by tiez nebol ziadna vyhra... neviem... ale je jasne ze ak bude drahsi ako zoe tak to bude dost mozno problem.. lebo elektromobily si momentalne za mna stale este nekupuju ti ktori tuzia zvlast po imidzovke ale taki ktori skor chcu "cisty" a tichy pohon ... no uvidime ... ale inak ak mam byt uprimny som rad ze fiat sa s F500 tak nejak uz pohol a vidime tu nejake realne plany do buducna aj ked ta sucasna je fakt dokonala ... ale chapem a tak nejak sa aj tesim na novu F500 ... hoc je mi jasne ze uz to take male poskakujuce hrave auticko ake bolo doteraz nikdy nebude .... ale asi to chce fakt zmenu a kedy ked nie teraz... lepsie ako zase 10 rokov prespat a potom dobiehat nemozne.... F500 tak zacne opat s cistym stitom a ved ... ved mozno opat prekvapi ... uz nech je tu :yes:
Arese
...normální verzi se spalovacím motorem si budou i nadále kupovat běžní lidé. :-) :yes:
za mna je sucasna F500 uplne ze dokonala a podla mna by vydrzala aj dalsich 10 rokov ;-) s nejakymi tymi priebeznymi vylepseniami ( konektivita, nove motory a pod ) ... ale chapem... aj taka legenda ako F500 sa dnes uz zrejme neda vyrabat 20 rokov ako legendy v minulosti ...
PS: ved nova F500 uz ako spalovak nebude ... tak potom jedine ze si ti normalni ludia kupia bazarovky
PS: ved nova F500 uz ako spalovak nebude ... tak potom jedine ze si ti normalni ludia kupia bazarovky
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Premiove tezko rict, ale ano. Velkoobjemova auta se spalovacimi motory budou jednou za hodne let exoticka. Stejne jako je dnes auto na drevoplyn nebo lokomotiva na paru. Ale toho se my dva uz mozna nedozijem ;-)
Elektrina na baterie ma smysl pro auta, ktera jezdi kolem komina. Tedy autobus MHD nebo takova mikrovozitka. Mimochodem Citigo bude take elektricke. Jen mam starch, kdyz nema calouneny vnitrek, aby clovek nedostal ranu >:D
Elektrina na baterie ma smysl pro auta, ktera jezdi kolem komina. Tedy autobus MHD nebo takova mikrovozitka. Mimochodem Citigo bude take elektricke. Jen mam starch, kdyz nema calouneny vnitrek, aby clovek nedostal ranu >:D
Chybu v článku rozhodně mají, a to i faktickou. Pětistovka se vyrábí až od roku 2007, přesněji od července 2007. V roce 2005 se představil předobraz Fiat Trepiuno.
ericn
Jednou už to tu bylo a sám velký Sergio prosil zákazníky, ať jí nekupují, že na nich Fiat prodělává ;-) Slovo prémiový a Fiat do jedné věty nepatří. F500 nejdřív byla dostupné autíčko, co motorizovalo Itálii, pak stylové retro. Jeho síla je v designu a malém benzínovém motoru, tj ideál jak je teď s jednoduchou atmo 1.2 :yes:
DusMat
Neskutecne auto, na kazdodenni litani po meste neni nic lepsiho.
Kdo nejezdil nepochopi. Pouzivam od roku 2015. 0 servis, 0 zavad, 0 naklady.
Stale drzi cenu.
Kdo nejezdil nepochopi. Pouzivam od roku 2015. 0 servis, 0 zavad, 0 naklady.
Stale drzi cenu.
Barrichello
uděláme z toho elektro. Součásná 500 totální propadák, zejména v USA, kde to nikdo nekupuje a kde od toho měli velká očekávání , tak to zkusí jako elektro :-):-)
propadák? v USA se prodalo 200t ks Fiatu 500. Na poměry Fiatu je to více než dobré číslo.
Plus dalších cirka 30t ks 500L a 30t ks 500X.
Plus dalších cirka 30t ks 500L a 30t ks 500X.
inak ani samotny F500 spalovak nieje vyslovene lacne mini ... hoc za 12 litrov sa uz kupit da pekny kusok ( aj ked pre mna by bol uz aj tak primaly ) .. co je za nejaku tu retro imidzovku do mesta stale este prijemna a unosna cena ... tak som zvedavy kolko bude stat uz ako ciste elektro... aby to razom nebolo trojnasobok :*) aj ked je mi jasne ze uspech to nadalej mat bude ( len ci aj doma v italii ... toto este bude zaujimave )
PS: ide to bohuzial ako som cakal.. miniauta spalovaky klasicke zanikaju zo dna na den .. este skonci za rok za dva aj up/citigo/mii aj spacestar a bude uz uplne vymalovane... a nakoneic mam citak ze aj nova panda uz nebude taka mala ako ta sucasna ... lebo aj tam to tiez vyzera na "revolucnu zmenu" ... a za mna by kludne uz mohla nahradit casom aj punto ... stejne na co dva minivozy ... radsej jedno mini a jedno male .. ale tak zatial nic nevieme.. cas ukaze :yes: