Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz GLC kupé má po faceliftu. Nabízí nové motory i moderní infotainment

62 komentářů

Avatar - Dinar
Dinar
je jeden z nejlepších modelů mercedesu, povedené auto, takže mě velmi mrzí, že s faceliftem zmizely šestiválce. :no:
webpaja
Věřím, že aspoň zážehový mild-hybrid bude. Ale spíš jako AMG model s dvouciferným označením.

A šerednost X4 je vedle FL CLC C ještě horší :-!
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, tohle je aspoň uhlazené, když ne pěkné, X4 je jako ta poběda. 8-s
webpaja
Stejně jako u X6 budu za minoritní skupinu, které se GLC Coupé opravdu líbí 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já se (s GLC Coupé) přidávám. MB mě moc neberou, ale v tomhle bych jezdil rád, až na pár detailů moc pěkný uvnitř i zvenku. :yes:
JEYCOM
Šestiválec bude - na podzim tohoto roku. Bude to - R6 diesel (400d - 250kw)
Avatar - Dinar
Dinar
😄 :yes:
Avatar - white label
white label
Tak to bude ideální motorizace.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Povidal prodejce, ze 43 ma mit nove 390k a predni maska bude se svislym zebrovanim jako u osmivalcu.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
k ničemu, kupte si ho v naftě. Benzín při trochu aktivní jízdě žere hned 12. Jezdit pod 9 je pro mě utrpení.
spaleny6
A to tě ty tři litry tak otravujou, že kvůli tomu měníš styl jízdy na utrpení?
webpaja
Po třičtvrtě roce GLC Coupé na firmě chybí jeho uživateli jen občas výkon, přesto ale na 170k, váhu a typ karoserie jede velmi slušně a s rozumnou spotřebou.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Pokial neschudne otestuje coskoro ten predlzeny cierny Mercedes ale jazdu s nim uz neuzije
Avatar - Dinar
Dinar
GLC 43amg jsem měl na zkoušku dva dny, průměr 13l, ale to se ten motor nenudil. Každopádně povedené auto, jakkoliv nejlepší varianta GLC byla s dýzlovým šestiválcem, logicky.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Je pravda, že na šourání pomalu, je R4 benzín jemnější, ale to je vše.
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, to píšeš o R4 benzín, aha, tak to je jiná, ta amg verze smysl dává, jede, zní, takže ta spotřeba není horor, ale R4 benz. vs R4 dýzl je v tomhle autě jednoznačně pro dýzl.
Nonsens
tie problémy so spotrebou sú trochu smiešne, chápem, že ani bohatý týpek nechce vyhadzovať prachy oknom, ale narobiť rôzne motorové kompromisy, len aby sa ušetrilo za celú životnosť veľmi drahého auta 5 alebo 10 tisíc eur je na zváženie.
webpaja
Tohle je Kategorie auta á la pracovní nářadí, žádný extra požitek. Nebo-li, koupím-li si montérky, tak na ně nebudu pravidelně dávat zlaté nášivky.
Mig_35
Pájo montérky za 1,2M? Asi žijeme každý v jiném světě, tzn. slušné auto začíná na 3M? Někdy se zeptám nějakého týpka, co z tohoto vozu ve stylu SUV coupé vystoupí na pumpě, kde ty fajnový montérky koupil...
Avatar - speedfred
speedfred
Ja v tej mojej haraburde bežne jazdím v montérkach.
Mig_35
Tady není řeč o tom, v čem jezdíš v autě, ale o tom, že Pája přirovnává poměrně luxusní auto k dělníkovi. To bych pochopil třeba u Oktávky...
webpaja
A k čemu chceš přirovnat služební auto??? To není soukromý požitek, ale pracovní nářadí...tedy právě třeba montérky.
Mig_35
A když do toho dáš AMG motor, stane se z toho co? Montérky se zlatýma prýmkama? Protože jsou lidi, co mají jako pracovní auto Rolls-Royce nebo Bentley. Ale fleet z MB GLC se asi moc často nevidí...
webpaja
Ale i presto je, muj kolega ho ma. Jsou to monterky, ktere jsou proste prijemne.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Pokud už to jsou montérky, tak od Gucciho. A pak může být skutečně otázkou, když už si kupuju montérky od Gucciho, jestli si místo tesilu nepřiplatit i za slušnou látku.
webpaja
Ale monterky plati zamestnavatel, takze na tom je, jake prymky zvoli 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ok, pokud "monterky" kupuje zaměstnavatel, pak samozřejmě. 😄
Avatar - speedfred
speedfred
:😉 poznám aj montérky (ale doslovne) GT3 RS.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak to musí být dobrá fabrika, kde se to fasuje.
Mig_35
Já samozřejmě chápu, že Vám firma dobře šlape, a zaměstnanci dostanou pěkné auto, ale řekl bych, že to opravdu není norma a označovat takové auto jako dělníka není právě na místě. A chtěl bych vidět, jak bys se ti líbilo, kdyby v něm vozil materiál na stavbu.
Protože označovat ho jako dělníka jen proto, že je v něm nejlevnější možná motorizace je nefér, pořád je to prémiové auto.
Avatar - Dinar
Dinar
Tady mluvíme o R4 vs R4 benzin vs nafta, podle mého ta nafta není kompromis, ale prostě lepší volba.
Pokud jde o GLC 43amg vs 350d, pak rozdíl v dynamice je, stejně jako ve spotřebě, citelný, tady je to spíš otázka preferencí, buď se chci vozit opravdu extrémně dynamicky (vzhledem ke kategorii auta) nebo jen dynamicky (což stačí na 90% toho, co v provozu reálně potkáš), v prvním případě za 12l v průměru ve druhém za 8,5.
Nonsens
racio je jasné, ale ja to mám tak, že zacítim dízlový čpavkový pach a viem, že to nechcem, ale proti gustu...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
V STI mě spotřeba nepálí, 2,5ka v Mazdě nejede jak ten Mercedes, ale spotřeba bez omezování vždy do devíti litrů, ale jet pomaleji než s Transporterem a za víc je otravné a nové diesly zdaleka nesmrdí jako euro5.
Mig_35
Koukám na ceník, stejně výkonný benzín tzn. GLC 250 stojí o sto tisíc míň, za jak dlouho ten rozdíl projezdím? Po sto tisíci km? Pane, když si na začátku zaplatíte o sto tisíc víc, tak za nějaké dva roky budete i šetřit...
A všimni si ani slovo o zvuku
[odkaz]
vs
[odkaz]
Avatar - mariov8
mariov8
Protože nové přímovstřikové benzíny už zvenku slyšíš a nejmodernější nafťáky v takovém autě vevnitř pro změnu prakticky neslyšíš.
Mig_35
Ty máš syndrom Nataschy Kampuschové. Ta ve finále chodila svému vězniteli na hrob😊
Avatar - _Karel_
_Karel_
Fajn, ale tady žádný dieselový čpavkový pach neucítíš. Tedy - hodně moc bych se divil, kdyby jo.
Nonsens
aj najnovšie prémiové dízle cítiš. Denne nám štartujú pri biznis budove, denne ich cítim v podzemnej garáži. Nie je to niečo hrozné ako kedysi f tédéíčku, ale vždy keď okolo prejde dízel, vieš o tom.
Mig_35
Základní benzín je na stovce o sekundu rychleji než základní dýzl. Silnější dýzl je na tom přibližne stejně, ale je o sto tisíc dražší. Čtyřválce jsou to pořád, jen ten dieselový nýtuje i v kabině, jak je slyšet ve videu. O nějaké úspoře může být řeč reálně po sto tisících km.
Pokud tedy nechci úplně základní naftu, ano, ta stojí stejně a žere míň.
Tak mi zkus vysvětlit, v čem je ta lepší volba?
Avatar - mariov8
mariov8
Pružné zrychlení a četnost tankování při každodenním ježdění a při dálkových jízdách po autobahnu.
Mig_35
takže z nula na sto je turbodiesel horší, ale v pruženém zrychlení je lepší? určitě😊
četnost tankování - že musíš zastavit o 200 km dřív? já to chápu, věřím, že jsou dálkoví jezdci, kteří nepotřebují na malou ani jednou za 800-1000 km a upřímně jim závidím, protože to už se mi v 45 nepovede ani náhodou... a je mi jasné, že tři minuty jsou při takovém autobahnovém stíhacím závodu velkým zdržením...
Avatar - speedfred
speedfred
Napr v Rakúsku si schopný natankovať za cca 1,2€ a kdesi v D na diaľnici kľudne aj za 1,7€. Mna tak isto otravuje časté tankovanie a hlavne teraz s tým nenažrancom a malou nádržou.
Mig_35
Aha. Ale ty máš auto s dojezdem cca 400 km, ne? To určitě tohle GLC trápit nebude. Já udělám něco mezi 500-600 a rozhodně stavím u pumpy častěji, než jen kvůli tankování.
Avatar - speedfred
speedfred
Však každý sme iný,ja sadnem do auta a idem pokial sa dá a zastavujem minimum. Predtým na Pežó dojazd cez 1000km to bol balzám na dušu >😁
Avatar - white label
white label
Jj, taky mám rád auta s větším dojezdem a bez toalety někdy klidně vydržím i půl dne. Buď mám tak malou prostatu, nebo tak velký močák, nebo obojí. >😁
Avatar - speedfred
speedfred
>😁 >😁
Avatar - white label
white label
To by jeden nevěřil, co všechno dnes může někdo závidět... >😒]
Mig_35
Děkuji za přínosné info. Už se ti někdy stalo, že jsi natankoval plnou a pak jsi jel a musel jsi zastavit, protože byla prázdná? Předpokládám, že se ti to nestalo ani u té Giulie.
Normální člověk jí, pije, občas se potřebuje protáhnout, dát si kafe.
Avatar - iudex
iudex
I keď v zásade súhlasím, že pre túto kategóriu áut je nafta vhodnejšia, predsalen je otázka, či to nejako nezmenia tieto mild-hybridy. Je zrejmé, že 220d pôjde lepšie, ako samotný benzín, hoci má benzín o chlp vyšší výkon (145 vs 143 kW), rozdiel v krútiaku je výrazne v prospech nafty (400 vs 280 Nm). Ale teraz k tomu benzínu pribudne 150 Nm elektromotora (a 10 kW výkonu, ale to je menej podstatné), čo by mohlo výrazne pocitovo pomôcť benzínu v nízkych otáčkach. Som zvedavý na prvé testy, či sa to prejaví aj v reále, alebo to zostane len papierovou výhodou.
Mig_35
Obyčejná ekonomika provozu, matematika, nic jiného v tom není. Pokud stejně výkonný benzínový motor stojí o sto tisíc míň, v čem je proboha problém? Hybrid? Zaplatit navíc za baterky a elektromotor, aby ses opájel nižším čísílkem spotřeby? Snad jedině, kdybys byl tak zapálený a trápily tě lokální emise. Potom je provoz na elektro ve městě dobrá volba.
Avatar - iudex
iudex
Neporozumel si ma, ja som neriešil spotrebu, ale práve tú dynamiku. Je asi nesporné, že 220d bude subjektívne dynamickejšia a výkonnejšia, ako podobne výkonný benzín (lebo priebeh výkonu a hlavne krútiak). Ale ten elektromotor by mal pridať cenné newtonmetre odspodu, kde je ten rozdiel najväčší, teda subjektívne by mal benzínu pomôcť. Ak by to teda znamenalo, že oveľa lacnejší benzín je dynamickejší ako nafta, tak v tom vidím ten prínos hybridu (a nie v znížení spotreby o 0,0nič).
Mig_35
Na stovce je GLC s podobně výkonným benzínovým motorem o 0,3 sekundy rychleji, jeho výkon je o deset koní vyšší. Subjektivně? Subjektivně si bezdomovec, který tři dny nejedl, víc pochutná a suchém rohlíku, než já na běžném obědu😊
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Na co ti je, že ušetříš, když se prostě z důvodu rychle rostoucí spotřeby s tím benzínem v gazíku blbě jezdí. Dělá to podvědomí, jedeš 150 s klidem a nebo s podvědomím, že kdyby si jel 130 tak to bere o 2 litry méně.
Mig_35
Tak to máš asi jenom ty, takové podvědomí. Trápí tě dva litry spotřeby /i když bych s úspěchem pochyboval, že 20 km/h plus dělá dva litry spotřeby/ ale že jsi za to šetření na začátku vypláznul sto táců ti nevadí. A že auto padá o 200 tisíc za rok minimálně...
Mimochodem tu návratnost jsem počítal s nájezdem 50 tkm za rok. Kolik najedeš pro zajímavost?
Avatar - CHerokee
CHerokee
GLC 43 máme v rodině. Za posledních 20 000 km spotřeba 10,9 a to se jezdí svižně Ten motor je výborný, je velká škoda, že pomalu končí. Dlouho se neohřál. Myslím, že je to chyba.

Jinak s autem žádné problémy až na startování v mraze, kdy občas blbne startovací tlačítko.
Mig_35
Spritmonitor mi ukazuje průměr deset. PC je o sto tisíc nižší. Už jsi to, co bylo potřeba vytáhnout na začátku ze šrajtofle, projezdil? Pak by mi ty nářky dávaly smysl.
Avatar - iudex
iudex
To je psychológia, proste pri platení kúpnej ceny to jednorazovo bolí, ale na to časom človek zabudne, zatiaľ čo na tej pumpe tie náklady na nižšie palivo vníma každý týždeň a teší sa. Čo na tom, že v celkovom súčte zaplatil viac, než za benzín aj s vyššou spotrebou.
Mig_35
Ok, dejme tomu, že to je psychologie, ale to srovnání zvuku čtyřválcový benzín vs čtyřválcový diesel je opravdu neúprosné...
Avatar - happy_driver
happy_driver
300d je ideálna, každodenná motorizácia pre GLC SUV. Pre Coupé aspoň V6 benzín, či už to bude 43AMG, alebo niečo iné. Samozrejme verzia 63S dávala Coupé úplne iný rozmer. :yes: :yes: :yes: Snáď sa objaví aj vo facelifte.
Facelift samotný je fajn, červená na ňom je veľmi atraktívna, už len správny motor a hotovo.
Bravo Mercedes. :-! :yes:
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
[odkaz]

Topspeed aj Autozurnal testovalu GLC 43 jku
spaleny6
Taky mi GLC přijde jako jedno z nezdařilejších SUV. Kdyby mě tak neštval prodej i servis u Mercedesu v PRaze, tak ho asi i mám.
4bytelnýkola
n