Modernizované GLC kupé se dočkalo benzinových mildhybridů a nového dvoulitrového turbodieselu, který dokonce splňuje emisní normy platné až od roku 2020.
Jj, taky mám rád auta s větším dojezdem a bez toalety někdy klidně vydržím i půl dne. Buď mám tak malou prostatu, nebo tak velký močák, nebo obojí. >:D
Na co ti je, že ušetříš, když se prostě z důvodu rychle rostoucí spotřeby s tím benzínem v gazíku blbě jezdí. Dělá to podvědomí, jedeš 150 s klidem a nebo s podvědomím, že kdyby si jel 130 tak to bere o 2 litry méně.
Pájo montérky za 1,2M? Asi žijeme každý v jiném světě, tzn. slušné auto začíná na 3M? Někdy se zeptám nějakého týpka, co z tohoto vozu ve stylu SUV coupé vystoupí na pumpě, kde ty fajnový montérky koupil...
Tady mluvíme o R4 vs R4 benzin vs nafta, podle mého ta nafta není kompromis, ale prostě lepší volba.
Pokud jde o GLC 43amg vs 350d, pak rozdíl v dynamice je, stejně jako ve spotřebě, citelný, tady je to spíš otázka preferencí, buď se chci vozit opravdu extrémně dynamicky (vzhledem ke kategorii auta) nebo jen dynamicky (což stačí na 90% toho, co v provozu reálně potkáš), v prvním případě za 12l v průměru ve druhém za 8,5.
Jo, to píšeš o R4 benzín, aha, tak to je jiná, ta amg verze smysl dává, jede, zní, takže ta spotřeba není horor, ale R4 benz. vs R4 dýzl je v tomhle autě jednoznačně pro dýzl.
GLC 43amg jsem měl na zkoušku dva dny, průměr 13l, ale to se ten motor nenudil. Každopádně povedené auto, jakkoliv nejlepší varianta GLC byla s dýzlovým šestiválcem, logicky.
Po třičtvrtě roce GLC Coupé na firmě chybí jeho uživateli jen občas výkon, přesto ale na 170k, váhu a typ karoserie jede velmi slušně a s rozumnou spotřebou.
aj najnovšie prémiové dízle cítiš. Denne nám štartujú pri biznis budove, denne ich cítim v podzemnej garáži. Nie je to niečo hrozné ako kedysi f tédéíčku, ale vždy keď okolo prejde dízel, vieš o tom.
Já samozřejmě chápu, že Vám firma dobře šlape, a zaměstnanci dostanou pěkné auto, ale řekl bych, že to opravdu není norma a označovat takové auto jako dělníka není právě na místě. A chtěl bych vidět, jak bys se ti líbilo, kdyby v něm vozil materiál na stavbu.
Protože označovat ho jako dělníka jen proto, že je v něm nejlevnější možná motorizace je nefér, pořád je to prémiové auto.
Děkuji za přínosné info. Už se ti někdy stalo, že jsi natankoval plnou a pak jsi jel a musel jsi zastavit, protože byla prázdná? Předpokládám, že se ti to nestalo ani u té Giulie.
Normální člověk jí, pije, občas se potřebuje protáhnout, dát si kafe.
GLC 43 máme v rodině. Za posledních 20 000 km spotřeba 10,9 a to se jezdí svižně Ten motor je výborný, je velká škoda, že pomalu končí. Dlouho se neohřál. Myslím, že je to chyba.
Jinak s autem žádné problémy až na startování v mraze, kdy občas blbne startovací tlačítko.
Pokud už to jsou montérky, tak od Gucciho. A pak může být skutečně otázkou, když už si kupuju montérky od Gucciho, jestli si místo tesilu nepřiplatit i za slušnou látku.
A když do toho dáš AMG motor, stane se z toho co? Montérky se zlatýma prýmkama? Protože jsou lidi, co mají jako pracovní auto Rolls-Royce nebo Bentley. Ale fleet z MB GLC se asi moc často nevidí...
Aha. Ale ty máš auto s dojezdem cca 400 km, ne? To určitě tohle GLC trápit nebude. Já udělám něco mezi 500-600 a rozhodně stavím u pumpy častěji, než jen kvůli tankování.
Napr v Rakúsku si schopný natankovať za cca 1,2€ a kdesi v D na diaľnici kľudne aj za 1,7€. Mna tak isto otravuje časté tankovanie a hlavne teraz s tým nenažrancom a malou nádržou.
takže z nula na sto je turbodiesel horší, ale v pruženém zrychlení je lepší? určitě:)
četnost tankování - že musíš zastavit o 200 km dřív? já to chápu, věřím, že jsou dálkoví jezdci, kteří nepotřebují na malou ani jednou za 800-1000 km a upřímně jim závidím, protože to už se mi v 45 nepovede ani náhodou... a je mi jasné, že tři minuty jsou při takovém autobahnovém stíhacím závodu velkým zdržením...
Tak to máš asi jenom ty, takové podvědomí. Trápí tě dva litry spotřeby /i když bych s úspěchem pochyboval, že 20 km/h plus dělá dva litry spotřeby/ ale že jsi za to šetření na začátku vypláznul sto táců ti nevadí. A že auto padá o 200 tisíc za rok minimálně...
Mimochodem tu návratnost jsem počítal s nájezdem 50 tkm za rok. Kolik najedeš pro zajímavost?
Na stovce je GLC s podobně výkonným benzínovým motorem o 0,3 sekundy rychleji, jeho výkon je o deset koní vyšší. Subjektivně? Subjektivně si bezdomovec, který tři dny nejedl, víc pochutná a suchém rohlíku, než já na běžném obědu:)
To je psychológia, proste pri platení kúpnej ceny to jednorazovo bolí, ale na to časom človek zabudne, zatiaľ čo na tej pumpe tie náklady na nižšie palivo vníma každý týždeň a teší sa. Čo na tom, že v celkovom súčte zaplatil viac, než za benzín aj s vyššou spotrebou.
Neporozumel si ma, ja som neriešil spotrebu, ale práve tú dynamiku. Je asi nesporné, že 220d bude subjektívne dynamickejšia a výkonnejšia, ako podobne výkonný benzín (lebo priebeh výkonu a hlavne krútiak). Ale ten elektromotor by mal pridať cenné newtonmetre odspodu, kde je ten rozdiel najväčší, teda subjektívne by mal benzínu pomôcť. Ak by to teda znamenalo, že oveľa lacnejší benzín je dynamickejší ako nafta, tak v tom vidím ten prínos hybridu (a nie v znížení spotreby o 0,0nič).
Obyčejná ekonomika provozu, matematika, nic jiného v tom není. Pokud stejně výkonný benzínový motor stojí o sto tisíc míň, v čem je proboha problém? Hybrid? Zaplatit navíc za baterky a elektromotor, aby ses opájel nižším čísílkem spotřeby? Snad jedině, kdybys byl tak zapálený a trápily tě lokální emise. Potom je provoz na elektro ve městě dobrá volba.
Spritmonitor mi ukazuje průměr deset. PC je o sto tisíc nižší. Už jsi to, co bylo potřeba vytáhnout na začátku ze šrajtofle, projezdil? Pak by mi ty nářky dávaly smysl.
I keď v zásade súhlasím, že pre túto kategóriu áut je nafta vhodnejšia, predsalen je otázka, či to nejako nezmenia tieto mild-hybridy. Je zrejmé, že 220d pôjde lepšie, ako samotný benzín, hoci má benzín o chlp vyšší výkon (145 vs 143 kW), rozdiel v krútiaku je výrazne v prospech nafty (400 vs 280 Nm). Ale teraz k tomu benzínu pribudne 150 Nm elektromotora (a 10 kW výkonu, ale to je menej podstatné), čo by mohlo výrazne pocitovo pomôcť benzínu v nízkych otáčkach. Som zvedavý na prvé testy, či sa to prejaví aj v reále, alebo to zostane len papierovou výhodou.
Základní benzín je na stovce o sekundu rychleji než základní dýzl. Silnější dýzl je na tom přibližne stejně, ale je o sto tisíc dražší. Čtyřválce jsou to pořád, jen ten dieselový nýtuje i v kabině, jak je slyšet ve videu. O nějaké úspoře může být řeč reálně po sto tisících km.
Pokud tedy nechci úplně základní naftu, ano, ta stojí stejně a žere míň.
Tak mi zkus vysvětlit, v čem je ta lepší volba?
Koukám na ceník, stejně výkonný benzín tzn. GLC 250 stojí o sto tisíc míň, za jak dlouho ten rozdíl projezdím? Po sto tisíci km? Pane, když si na začátku zaplatíte o sto tisíc víc, tak za nějaké dva roky budete i šetřit...
A všimni si ani slovo o zvuku
[odkaz]
vs
[odkaz]
V STI mě spotřeba nepálí, 2,5ka v Mazdě nejede jak ten Mercedes, ale spotřeba bez omezování vždy do devíti litrů, ale jet pomaleji než s Transporterem a za víc je otravné a nové diesly zdaleka nesmrdí jako euro5.
tie problémy so spotrebou sú trochu smiešne, chápem, že ani bohatý týpek nechce vyhadzovať prachy oknom, ale narobiť rôzne motorové kompromisy, len aby sa ušetrilo za celú životnosť veľmi drahého auta 5 alebo 10 tisíc eur je na zváženie.
300d je ideálna, každodenná motorizácia pre GLC SUV. Pre Coupé aspoň V6 benzín, či už to bude 43AMG, alebo niečo iné. Samozrejme verzia 63S dávala Coupé úplne iný rozmer. :yes::yes::yes: Snáď sa objaví aj vo facelifte.
Facelift samotný je fajn, červená na ňom je veľmi atraktívna, už len správny motor a hotovo.
Bravo Mercedes. :-!:yes: