Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ada je zase tady
Cukatura
Ada je zase tady
| 20. 3. 2019 15:43
Dieselový motor je tak příjemný pro život, že se k cukavému benzínu (a Mazda tedy dokáže cukat - někdy mi to připadá jak jízda s tramvají!) už nikdy nevrátíte.
Avatar - J@...
Cukatura
J@...
| 20. 3. 2019 16:09
Ádo, máme tohle brát jako přiznání o tvých řidičských schopnostech? >:D
Cukatura
Speed
| 20. 3. 2019 17:18
Můžete rozvést myšlenku?
Avatar - Blue Sun
Cukatura
Blue Sun
| 20. 3. 2019 18:12
To by prvně nějakou musel mít. Áda má jen prázdná hesla.
Avatar - CICERO
Cukatura
CICERO
| 20. 3. 2019 21:15
Aaaďo udělám ti radosť >:-[] , rodinné stříbro, Klementín 2,5 Tdi V6 trošku cuká... Za mě sedět vtom Havel, tak by sežral tablíčko roHypnolu ;-) >:-[]
Re: Cukatura
nicco.ts
| 21. 3. 2019 10:55
Pane boze zase to cukani. Co si pod tim jako mame predstavit?
Avatar - praděda7
To by bylo,
praděda7
| 20. 3. 2019 16:36
aby ACZ nenašlo na japončikovi nějakou prkotinu. Ovládání výhřevu zadních sedaček v loketní opěrce je náhodou chytrá umístění. Ochrana před nenechavými ručičkami dětí. :-!
Avatar - _Karel_
To by bylo,
_Karel_
| 20. 3. 2019 18:15
Jo, nebo v kufru, to by byla pro nenechavé ručičky ještě lepší ochrana.
Jen drobná chybka. Malé dítě s nenechavými ručičkami ze sedačky na ovladače běžně umístěné (na zadní straně loketní opěrky) nedosáhne. Větší dítě, které dosáhne, stejně jako každý dospělý, si výhřev bez odepnutí pásu zřejmě nezapne. Skvělé, funkce pro cestující vzadu, kterou cestující vzadu sami neobslouží.
Avatar - praděda7
To by bylo,
praděda7
| 20. 3. 2019 18:45
Tys asi děcka v autě nikdy neměl, když nevíš čeho jsou schopny. Ano, dospělý vzadu se neobslouží, ale umí mluvit....alespoň většina. Prioritou pro výrobce je bezpečnost a potom teprve přijde na řadu komfort.
Avatar - _Karel_
To by bylo,
_Karel_
| 20. 3. 2019 19:22
Jj, přesně. Zapnout si vyhřívání sedačky, to je o kejhák. Bezpečnost především.
Moje děti seděly jako malý v sedačce, a z té prostě tříletý dítě na středový tunel nedosáhne. A protože nejsou retardovaný a jsou vychovávaný, vědí už odmala, že např. nemají za jízdy bez dovolení stahovat okýnka.
Samozřejmě nemůžu vyloučit, že někdo vzadu dítě nepřipoutá, v tu chvíli je k nezaplacení, že jeho život nebude ohrožen vyhříváním sedačky.
Řekl bych, že kdo má malinké děti, nepotřebuje pro autosedačku vyhřívání sedadla. Kdo má děti větší nebo vzadu vozí dospělé a vyhřívání si připlatí, bude si asi často připadat jako idiot.
Avatar - wakantanka
To by bylo,
wakantanka
| 20. 3. 2019 19:22
No jasne. A preto ovladaš čoraz viac vecí cez tablet :-)
To by bylo,
Mig_35
| 20. 3. 2019 19:50
Samozřejmě, že je neměl. Děcka patří do přívěsnýho vozíku. V tom za Karlem stojím. Až jsou větší a už se umí trochu chovat, můžou do zavazadelníku >:D
Re: To by bylo,
stealth01
| 21. 3. 2019 06:57
V Audi to funguje docela chytře. Jednak kliknutím na “set rear” nastavuju teplotu a vyhrev sám z pozice rodiče a zadruhé, pokud stisknu pojistku na okna pro zadní cestující, tak děti nenastavi na klimatizaci vůbec nic, všechny ovladače jsou zamčené. ;-)
Avatar - Ham.
Kvalita videí na auto.cz
Ham.
| 20. 3. 2019 16:44
jde totálně do kopru, takhle amatérsky natočené video jsem už dlouho neviděl. Tak rozkývané, roztřesené a chaoticky rozházené záběry si Mazda nezaslouží. To se na ta videa vybodněte a jenom pište.
Avatar - Lackey
Diesel opäť a zas
Lackey
| 20. 3. 2019 18:59
V poslednej dobe s cielom vybrat si nove auto, som vyskusal X aut od roznych znaciek s eko-štvor-trojvalec-turbo-elektro-hybrid benzin motormi.splnajucich akesi platné normy.

Vsetky boli komplikovane a hlavne drahé, vraj kvoli eko predpisom a s jazdnymi vlastnostami akorat tak, na pixu, so svojimi pridusenými "eko" motormi s priemer spotrebou najcastejsie 8-9 litrov benzinu.

Ani len nahodou sa nevyrovnali uspornosti a jazdnym schopnostiam diesel motora 2.2 od mazdy. ktora mimochodom takisto splna uradnikmi vymyslene normy.

Takze moja volba motora aj v dalsom aute bude jednoznacne a znovu diesel od Mazda.
Mozno prave,ako vyssie testovana CX5-ka

.
Avatar - wakantanka
Diesel opäť a zas
wakantanka
| 20. 3. 2019 19:24
To chceš povedať, že diesel od Mazdy nie je komplikovaný? Ešte tak atmo benzín s prižmúrením oka snáď, ale CR diesel ?
Avatar - Lackey
Diesel opäť a zas
Lackey
| 20. 3. 2019 19:39
Nie, nepísal som, že diesel nie je komplikovaný.
Konštatoval som iba, že už sú aj benzín motorizácie, veľmi, zložité pohonné ústrojenstva,

Diesel opäť a zas
Mig_35
| 20. 3. 2019 19:51
S výjimkou Skyactiv benzínu od Mazdy.
2,2D od Mazdy měl velmi svízelné porodní bolesti a kupci "obanovali":)
Avatar - palix
Diesel opäť a zas
palix
| 20. 3. 2019 19:59
Presne práve dieslové motory od Mazdy mali ako tvrdí "Mig_35" ešte nedávno dosť veľké problémy. Benzíny sú OK a diesle fungovali hlavne ľuďom, ktorí jazdili hlavne dlhé trasy. Ak človek nájde za posledných pár rokov nejaký vážny problém u Mazdy, tak bude súvisieť práve s dieslovým motorom.
Ak niekto kupuje SUV, musí počítať s vyššou spotrebou. Ak nechce akceptovať takú spotrebu, je lepšie kúpiť kombi nižšej strednej triedy. Aj s benzínom bude mať spotrebu ako dieslove SUV.
Avatar - _Karel_
Diesel opäť a zas
_Karel_
| 20. 3. 2019 20:24
Dvakrát povedený nebyly ani diesely před skyactive, ředily olej naftou.
Diesel opäť a zas
_Teddy_
| 20. 3. 2019 19:53
Zrovna u Mazdy to velmi neplati. Tie benzinove motory (2.0 a 2.5) su bez turba, a dokonca splnaju Euro6d-temp aj bez filtra pevnych castic. Su to dobre vyladene, ale pritom pomerne jednoduche motory.

Naproti tomu naftove motory Mazdy uz musia pouzivat adblue, co je dalsia komplikacia navyse k DPF.
Re: Diesel opäť a zas
nicco.ts
| 21. 3. 2019 11:11
Ohladne toho filtra. Pravda je taka, ze aj maloobjemove priamovstrekove benziny by presli 6d-temp bez GPF, ale po dieselgate panuje v EU atmosfera, ze vsetko musi byt ciste, tak tam EU vyrobci filtre dali. V Mazde ale idu liniu vlastnu a filter tam nedali. Pisal to Vaculik, nie je to z mojej hlavy. Kazdopadne ale sa zhodneme, ze EU auta filtre maju, nech uz tam dovody aky chce byt.

Ale dovolim si poznamenat vsetkym dieselitom, ktori poukazovali, ze pramovsteky benzinove nemaju/nemali filtre a ze skodili viac nez nafty s filtrom, tak to vobec nie je pravda a prejdu i cez prisnu 6d-temp.

A nedostatok atmosferickych mazda motorov je okrem slabeho krutaku a pruznosti v tom, ze maju "siroke pluca", teda zvody su velke a zaberaju vela miesta pod kapotou, mozno to vyzera dobre s dlhou kapotou, ale berie to miesto v kabine.
Re: Re: Diesel opäť a zas
_Teddy_
| 21. 3. 2019 11:38
Pravda je taka, ze vyrobcovia preplnovanych priamovstrekovych benzinov si vydupali vynimku z Euro6 este pred piatimi rokmi na limit pevnych castic (naozaj "skromne" zvyseny na 10-nasobok!), pretoze ho neboli schopni splnit. Vsemozne sa chceli vyhnut filtru (ktory tak kritizovali u naftovych motorov) a dufali ze za tie tri-styri roky technologia pokroci tak aby sa im to podarilo.

A mozno by im to aj vyslo, lenze medzicasom do toho prislo este prisnejsie meranie emisii, a to bol posledny klinec. Uz bolo jasne, ze bez filtra to nepojde. Nezacali ich teda montovat preto ze nemusia (lol, ktory vyrobca by sam od seba daval do auta cosi velmi drahe a komplikovane?), ale prave preto ze bez filtrov by koli casticiam cez meranie emisii podla 6d-temp nepresli.

A len tak na okraj: mne naozaj nemusi hovorit co by preslo alebo nepreslo, pretoze ja tieto merania robim denne v praci.
Re: Re: Re: Diesel opäť a zas
nicco.ts
| 21. 3. 2019 11:44
Ja mam informacie, ze tieto meranie prejdu (sam si potvrdil, ze si vyrokovali vinimku) a aj tak tam filtre dali. Mazda vieme uz u starsich dieslov nedavala SCR a v praxi prekracoval NOx X nasobne.
Re: Re: Re: Re: Diesel opäť a zas
_Teddy_
| 21. 3. 2019 12:25
V tych casoch prekracovali emisie prakticky vsetci. Na skusobnom stave pri teste podla NEDC sa dali dosiahnut neuveritelne nizke hodnoty, ale v realita bola uplna odlisna. Problem bol v tom, ze sadze u priamovstrekovych benzinov sa nedali stlacit na pozadovanych 6e11/km ani pri tychto laboratornych testoch (nie to este v praxi).

Lenze medzitym uz vynimka skoncila (bola len do 2018), lacnejsie riesenie sa nenaslo, a testy su prisnejsie. Vyrobcovia museli (!) nasadit GPF, ak chceli aby ich auta presli homologaciou na Euro6d-temp podla WLTC. Urcite to nerobili dobrovolne, pretoze ten GPF je dost drahy a ma obmedzenu zivotnost (bezne sa u neho caka ze pri spravnej jazde vydrzi tak 250-300 tisic km).
Re: Re: Re: Re: Re: Diesel opäť a zas
nicco.ts
| 21. 3. 2019 13:34
Pokial viem, tak GPF stoji nejakych 100Eur. Nevies kolko bol limit PM pre diesle v Euro3/4 bez DPF?
Avatar - wakantanka
Diesel opäť a zas
wakantanka
| 20. 3. 2019 21:40
HM, ale presne tak to vyznelo že všetko čo si skúšal bolo moc komplikované, len diesel od Mazdy nie. :-)
Prodej aut po česku. Byznys za hranou!
kacko
| 23. 3. 2019 11:49
Je prokázané, že Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to máš:http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-reklamace-vacka-a-turba-2-2d-77-000-km-179412?kols=4
Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodala za směšné peníze tak to prodala na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut.
Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzínu nevadí. Cituji Tomáše Dusila , který to napsal v časopise auto.cz, jak jinak než na objednávku těch šmejdů: Olejová měrka. Na ní najdete klasické rysky minima, maxima a pak ještě o něco výše rysku „X“. Pokud k ní olej dostoupá, musí se neprodleně vyměnit.
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=805&t=1263048&st=0&sk=t&sd=a&start=2700
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-reklamace-vacka-a-turba-2-2d-77-000-km-179412?kols=4

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku