Novinky
Nějak jsem si vzpomněl na jednoho diskutéra, který se obouval do nebožtíka TTToma, známého propagátora Toyoty, kvůli zbytečnosti hybridů. A o tom, že sním evropské firmy nezačnou. A ejhle! Už i jeho oblíbená automobilka >😁
Hm, poněkud s křížkem po funuse, ne?
Svwěte divw se. Už i VW vwe slepé uličce. To jsem nečekal. To se divwím :-! >😁
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nechtěl by sis koupit ,,Zahrádkáře" a psát zase někam jinam? 😄
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty jsi teda chytry klucina! :yes: paradne inteligentni prispevky... :no: 8-s
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale tady je tě škoda. 😄
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Řeč byla o tobě, tak mi nelichoť. 😄
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jsi hloupy... DIESEL bude vzdy vetsi bordel nez jakykoli benzin, protoze DIESEL je technologie ktera vypousti sice o neco malo CO nez benzin ale ve vsem ostatnim je 10x az 100x vic toxicky.. ale to nikoho moc nezajma....
kecáš nesmysly
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
***kov jsi ledy Ty. Má pravdu, mnohem nebezpečnější NOx vypouští nafťák v mnohem větším množství.A když to jde i bez hybridu, tak proč ho dělaj? Asi bys je měl poučit.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Až budeš mít základy chemie a budeš vědět co je CO2, CO, NOx, jak poškotuje organismus, jak se v přírodě odbouráváš, tak Ti MOŽNÁ dojde, proč diesel je neekologický a to, že má emise tolik CO2 je celkem na nic, když Tě zadusí NOx a CO...
Precitaj si radsej o Lexuse 400 - 600 h alebo aspon o priuse tie auta su na spicke v hybridnych pohonoch aj tam vzdy budu.Niekto ma reklamny slogan vorsprung dur technik alebo nejak tak ale mal bi ho zmenit... >😁
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak nám VW vyrobil hybrid. Ekologický. Prý. Má extrémně nízkou spotřebu. :yes: To se cení. Ale Diesel a ekologický už samo o sobě nejde dohromady(NOx). Obzvláště pokud tento pseudoekomobil nemá ani filtr pevných částic. Takže je ekologický pouze pro Vaši peněženku. A to jen u pumpy, to auto bude pěkně mastné >😒]
Je zajímavé, co lidí miluje hybridy. Z četby diskuze by člověk nabyl dojmu, že tu snad píší jen úředníci z Bruselu nikoliv fandové do aut. Že hybrid je než slepou cestou, to ví každý. Bohužel se i tahle slepá cesta bude muset projít. Jistě víš proč - aby byl Brusel spokojenej. Ty asi z hybrida spokojený budeš těžko. Nebo snad toužíš po tom šmejkat sebou desítky kil v bateriích, abys moh´po parkovišti klouzat tiše jak na skejtu? Ty snad chceš mít pohybridolexovsku redukován zavazadlový prostor na jednu aktovku? Jde jen o úlitbu bruselským bohům... proto to ber jen na vědomí, ale v garáži vyživuj pokud možno benzínovej atmosférickej šestiválec. Že by se ti stejskalo po hybridech, na to bys musel bejt napřed kyborg...
Jinak, VW tlačí dokonale na pilu, co? Člověk žasne. Ještě jsme nevydejchali premianta středních SUV, TIGIho a v zatáčce už troubí nové kupíčko... do toho Passat CC a na podzum GURU 6... Héééj, vyrábí mimo koncern ještě někdo vůbec auta? :yes:
Jinak, VW tlačí dokonale na pilu, co? Člověk žasne. Ještě jsme nevydejchali premianta středních SUV, TIGIho a v zatáčce už troubí nové kupíčko... do toho Passat CC a na podzum GURU 6... Héééj, vyrábí mimo koncern ještě někdo vůbec auta? :yes:
Jsi mimo, ja s vykonnym hybridem jezdim uz pres 2 roky a je to bomba technologie. To ze je to slepa ulicka rikaj jen ti co to nechapou... vsichni kdo se autama a usporou paliv zabyvaji shodne tvrdi: Hybrid je nepreskocitelna faze od ropy k vodiku. VW je troska, kdyby byly co k cemu uz by to udelali davno a ne jen ukazovali nefunkcni "hybridy". Baterky v LEXUSU RX400h zabiraji 30 litru a vazi 35Kg, baterky v GS450h zabiraji 11 litru a 20 Kg, pritom maji shodne vykonove parametry a to je od sebe deli jen neco malo pres rok. Uvidis jaka bude hybridni technologie za par let... ani nebudes vedet kde ty baterky hledat... V cem je te figl?? V tom ze TOYOTA ( LEXUS ) uz ma poznatky o hybridech pres 11 let ( nepocitam vyvoj, zkousky atd). To VW nedozene ani nahodou... leda skopiruje....
U té váhy baterií ti asi ulétla nula. Musíš započítávat kompletní váhu elektrického ústrojí. Lex hybrid (450h) je o cca 300 kilogramů těžší, než obdobné klasické auto a kufr se mu zmenšil o 150 litrů. L450h váží například 1940 kg. L430 váží 1690kg...
Jinak souhlasím, že výkonové parametry velkých hybridů jsou velmi na úrovni.
Jinak souhlasím, že výkonové parametry velkých hybridů jsou velmi na úrovni.
rozmery baterii jsou primo od LEXUSU z oficial stranek. Ano. SUV RX300 a RX4OOH ( vim ze ted uz je 350) je pouze 80 KG coz je u 2 tunove SUV zanedbatelne. Hybridni technologie neni zas tak tezka jak udavate, protoze se usetri spousta mechanickych dilu, nahradi je planetova prevodovka a elektromotory. Samozrejme jeste vic byse usetrilo, kdyby byl motor pripojeny primo na generator a ten na baterky a pak na elektromotory ( bez fyzickeho spojeni BENZINU A KOL, bez planet prevodu).
V čem má toyota náskok? Vždyť ty baterky nevyrábí, ale řeší to dodavatelsky, kupuje je od matsushity. Když nebude hybrid časem okrajový segment tak je začnou evwropští výrobci taky nabízet a baterky budou třeba od johnsson controls. A i kdyby něco zkopírovali tak co? Japonci kopírují a kopírovali uplynulých 70 let. 😉
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano Toyota baterky nevyrábí, ale spolupracují na vývoji. Náskok Toyoty je v tom, že nespí ale jde pořád dopředu. Co se týká hybridů tam je to snad jasné, nová a dražší technika do luxusnějšího auta. Když už to je výrobně levnější - návrat investic do prvotního vývoje - tak to dáme do ostatních výrobků, to je zákon ekonomiky. Japonci "kopírovali" stejně jako evropani viz JTD verzus TDI a další a další. O kopírování bych, co se týká ostatních národů, raději moc nemluvil. Převážná část japonských technologií je daleko před zbytkem světa, to je neoddiskutovatelný fakt.
Ano spolupracují, tak jako spolupracují výrobci v evropě se svými dodavateli a pak jejich výrobky nakupují, protože je to efektivnější. A náskok toyoty je v tom, že nespí a ostatní spí? To jsem nevěděl, že třeba vw spí, když dává do investic miliardy eur a předvádí takovou modelovou ofenzivu. >😁
Japonské technologie jsou daleko před zbytkem světa! V jakém oboru?
v letectví?
v kosmonautice?
ve zbrojařství?
v kybernetice, IT?
prober se!
v letectví?
v kosmonautice?
ve zbrojařství?
v kybernetice, IT?
prober se!
Ty se prober a podívej se kdo a co nakupuje od japonských výrobců, jaké technologie, jaké patenty a potom se ptej. Investice do výzkumu a vývoje jsou v japonských firmách na nejvyšší míře na světě.
Mnoo co se týče toho zbrojařství.. :-!
Daleko před zbytkem světa!? Povídej, to mě zajímá!
Kupříkladu křídlo z jednoho kusu karbonu na stíhačce F-2, navádění protiletadlových raket z E-767 Awacs, odhadovaná schopnost mezi zahájením vývoje po zkoušku jaderné bomby půl roku, u vodíkové rok. Odhad CIA, že po odstranění ústavního dodatku o zákazu prodeje zbraní mimo Japonské síly sebeobrany, by japonský zbrojní průmysl během pěti let byl dominujícím na světovém trhu! Pro Japonce není problém cokoliv vyvinout, pro armádu, ve velice krátké době, ale jsou příliš vázáni ústavou a již nevýhodnými smlouvami o vývoji zbraňových systémů s USA (každý systém s nimi musí být konzultován, a víceméně mají právo veta)
Az na to ze vsechny evropske automobilky ted vypadaji jako KOREJCI a JAPONCI, a kdo tady ted koho kopiruje???
Rád sebou budu tahat desítky kil navíc v bateriích. A mnohem raději budu po parkovišti bzučet, než abych obluzoval okolí "sametovým" hlasem dieselu.
Mýlíš se v tom, že je to úlitba Bruselu. Tohle je úlitba zákazníkům, protože zákazník to žádá a zákazník to potřebuje.
Mýlíš se v tom, že je to slepá ulička. Není, je to přechodový prvek mezi spalovacím motorem a plnohodnotným elektromobilem do doby než budou vyřešeny všechny problémy elektromobilů.
A vždy jsem myslel, že základem je osmiválec 😉
Mýlíš se v tom, že je to úlitba Bruselu. Tohle je úlitba zákazníkům, protože zákazník to žádá a zákazník to potřebuje.
Mýlíš se v tom, že je to slepá ulička. Není, je to přechodový prvek mezi spalovacím motorem a plnohodnotným elektromobilem do doby než budou vyřešeny všechny problémy elektromobilů.
A vždy jsem myslel, že základem je osmiválec 😉
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ELANE, ELANE Prius není Lexus ale Toyota a to nižší střední třída zatím byl dražší a nikdo jej do žádné třídy nazařazoval, protože neměl a dodneška nemá přímou konkurenci. Jak jistě víš, protože jsi odborník, tak chystaná nová verze Priusu bude levnější a výkonnější než ta stávající. Až si nastřádáš penízky tak si určitě něco takového pořídíš a to od automobilky, která to umí. Pochybuji, že to bude VW. Apropo, už jsi jel v hybridu. Až se svezeš, tak zjistíš, že není nic co by bylo lepší. Benzím 1,5 Atkinsonův motor (jistě víš co to je) ve spojení s elektrikou = úžasný zátah, a když potřebuješ hodně rychle zabrzdit zase spolupráce elektriky a mechaniky. Jízda Brno Praha pod 5 litrů a v matičce popojíždění v koloně na elektriku a všechno funguje a nic nevrčí(spotřeba 0 litrů benzínu). Někdy to zkus a potom povídej.
:yes: , vlastnis ho?...by bolo zaujimave sa v tom zviest, a nova verzia....no uz sa tesim jak to bude vyzerat..ale kedy to bude? ;-\ ;-\
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ELANE ELANE, ty neumíš číst? Jsi zaujatý a s těmito lidmi se nedá diskutovat.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty ve svém příspěvku do diskuze píšeš cituji "Nižšia stredná trieda s hybridom. Určite je to myšlienka krajšia než ten Lexus" konec citátu a já jsem ti odpověděl, že auto střední třídy používající hybridní pohon se již vyrábí a Ty nečteš, ale osočuješ jiné, že nemají stejný názor jako Ty. Já nikoho nenapadám, jen Ty neumíš přijmout jiný názor a pořád si meleš svou. S takovými lidmi se nedá rozumně diskutovat, rozumíš?
A skúsil si si spočítať, koľko km musíš najazdiť, aby sa vyššia cena hybridu vrátila? To by ma zaujímalo, viezol som sa v Berlíne v taxi Prius a ničím ma neohúril, hoci neviem, v akom režime išiel.
A máš spočítáno kolik musíš najezdit abys srovnal rozdíl v ceně dieslu a benzínu? Průměrný rozdíl, neber akce, je cca 50 000,- kč. Při stávajících cenách musíš najet minimálně 170 tisíc km.
preco to stale prepocitavat? ako sa daju prepocitat nizsie emisie? a ten komfort, previezol som sa v priuse 2 a je to parada, ked auto stoji tak je absolutne ticho, benzinovy motor rozbieha elektromotor, takze ziadne startovanie, vyhoda elektromotora je, ze nepotrebuje volnobezne otacky a krutiaci moment je vyrovnany v kazdych otackach takze je to velka pomoc k celkovemu vykonu
Ty sa mozes tesis akurat tomu ze sa v noci nepocikas.Zober si auticko a chod sa pohrat do piesku potom si zober casopis zavri sa do izbicky a poplac nad tym ze mas v hlavicke nasr.. >😁
trapny wv-nista, sa zobud co tu melies ze wv bude lidrom v hybridoch, uz si vyber ten prst zo zadku, a chod spat :no:
v nizsej strednej je uz hodnu chvilu honda civic hybrid a v plane je aj corolla a opel astra, buduci rok ma dokonca prist hyundai accent
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
VW vedie ? a v com ? elektromotor a nevykonny ? vies ono mozno tvoj elektro motor v RC auticku je nevykonny, ale ked sa pzries na Lexusi dajme tomu GS450H tak len ten "nevykonny" elektromotor tam pridal slusnych 170 koni.
Tvoje příspěvky vždy dokonale zvednou náladu. Na procvičení bránice dokonalé >😁
Myslím, že většina argumentů proti tomu, co jsi napsal padla... Smutné je, že tonrokrát se v Tvém příspěvku krom onanie nedá nic najít.
Myslím, že většina argumentů proti tomu, co jsi napsal padla... Smutné je, že tonrokrát se v Tvém příspěvku krom onanie nedá nic najít.
Mne osobne Golf nereze... Passat CC no to uz je ina kava... co sa tyka hybridnych technologii som na strane japoncov... Lexus no nie je jednoducho o com 😉
Doufám, že to bude mít od 3-válce co je nyní ve Fábii daleko. I když jsem jel s touto Fábií, co měla (tedy jen v určitých ot.) zátah bezmála jak 1.9TDi. Jinak spojení nízkoobjemový diesel-elektromotor držím palce!
Je mi jedno, jestli hybrid je, nebo není slepá uička. Dokud to nebude ve všech autech povinně, dám vždycky přednost sólo benzínu. Na elektromotory je času dost. Ale jsem rád, že si hybridy někdo kupuje, technologie je dobřwe financována a vyvíjí se. Díky těmto lidem můžu dál jezdit normálním benzínem a nemít výčitky, že bráním pokroku. 😄
Ten Golf v hybrid-verzii môže byť zaujímavý. Kombinuje minimálny diesel s elektrinou - žiadne bombasticé výkony, proste auto pre praktické použitie. Jediné, čoho sa desím vopred, bude asi cena, ktorá nepredpokladám, že bude nízka. Tým pádom týchto zázrakov asi na cestách veľa nebude, takže ide skôr o reklamný ťah ako o snahu predávať vo veľkom ekonomické a ekologické autá.
Takže sa ďalej teším na sériový Up! s čiste elektrickým pohonom... :yes:
Takže sa ďalej teším na sériový Up! s čiste elektrickým pohonom... :yes:
Přes všeobecně nadšené ohlasy na fóru si myslím, že tento tah slouží jen jako jakési alibi pro VW, že taky dělá něco pro ekologii. Z komerčního hlediska bude tento model nezajímavý (no sorry ale spotřeba 3,4l versus kolik u 1,2 - max. 5? bude motivovat málokoho) protože se ty prachy prostě nikdy nevrátí. Vysoká cena nového auta, malá prodejní cena ojetého auta, nízká životnost baterií (kolik bude asi stát jejich likvidace) to odradí hodně lidí.
ide tu hlavne o zisk, toyota predala 1,188,255 hybridov od roku 1997 do septembra 2007 a to uz je zaujimavy dovod preco zacat vyrabat hybrid, reci okolo spotreby a emisii su hlavnym bodom marketingu
ide tu hlavne o zisk, toyota predala 1,188,255 hybridov od roku 1997 do septembra 2007, z toho bolo 851 228 priusov a to uz je zaujimavy dovod preco zacat vyrabat hybrid, reci okolo spotreby a emisii su hlavnym bodom marketingu
Hybrid neni slepa ulicka, je to jen spojovaci ulice, kterou se musi projit, aby jsi se dostal na dalsi dalnici, ktera vede uplne jinam, nez dosavadni spalovaci dalnice. Ale je mozne, ze nakonec se tato spojovaci ulicka sama rozsiri do dalnice, kdyz se misto spalovaciho motoru pouziji palivove clanky. Takze moznosti je vice, ale zcela jiste nejde o slepou ulicku na jejimz konci by se cely vyvoj vyhodil a zacalo uplne odznova. A proto do ni musi vstoupit kazdy vyrobce. Jenom nekterym trva dele nez jim to dojde.
A hybrid cesta rozhodně není, je to marketingově nastavená cesta, nikoliv funkčně. Ono to chce něco nastudovat o trhu, mechanismech, marketingu, obchdou atd. Hned se na hybridy hledí s jiným dojmem!