Novinky
Janci, toto tvoje baby je pecka
p.s. designerskym otcom fordu kuga je slovensky designer jan kamenistiek
htttttp😐/lesk.zoznam.sk/cl/11133/1754…
p.s. designerskym otcom fordu kuga je slovensky designer jan kamenistiek
htttttp😐/lesk.zoznam.sk/cl/11133/1754…
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
už na první pohled je vidět kde čerpal.jako by to nissanu qashqai z kufru vypadlo.naštěstí qashqai je lepší :yes:
Veselý nesmysl...
Iosis-X byl představen 2006 v Paříži, Qashqai se vyrábí tuším od toho samého roku. To by u Fordu stihli asi těžko. A co jsem viděl skicy Qashqaie, tak na těch bych to auto prostě nepoznal - takže ani tady by toho moc lidi od Fordu neokoukali: [odkaz]
A že je Qashqai lepší? Odkaz na test Fordu Kuga by byl?
Iosis-X byl představen 2006 v Paříži, Qashqai se vyrábí tuším od toho samého roku. To by u Fordu stihli asi těžko. A co jsem viděl skicy Qashqaie, tak na těch bych to auto prostě nepoznal - takže ani tady by toho moc lidi od Fordu neokoukali: [odkaz]
A že je Qashqai lepší? Odkaz na test Fordu Kuga by byl?
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
LOL, ty tvoje "jasný důkazy" mě bavěj
škoda, že nemáš webcam; zvonění rolniček na tvojí čepici, když se durdíš nad článkama o Fordech, musí bejt smrtící >😁
škoda, že nemáš webcam; zvonění rolniček na tvojí čepici, když se durdíš nad článkama o Fordech, musí bejt smrtící >😁
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ked sa pozriem na kugu vidim sportovy dynamicky ale zato klasicky tvar ktory ale nie je zastaraly naproti tiguanu, ktory uz vyzera hned ako stare auto, ten styl by mal vw uz opustit.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ať je tvůj osobní názor na kinetický design Fordu jakýkoliv, neříkej že Ford neumí něco, co ani nedokážeš správně popsat a když už, tak je to jen tvoje subjektivní cítění věci. Nebudu vyjmenovávat všechny, ale když vemu to nejdůležitější - Mondeo je pěkné auto, S-Max je originalita sama a u obojího to bylo náležitě doceněno nejen odbornou veřejností, facelift Focusu se podle mého také povedl, nová Fiesta má šmrnc a Kuga tak nějak doplňuje právě zmíněnou řadu ve své třídě.. Můžeš Fordu vyčítat co chceš, ale prodejní čísla je to, co každou automobilku zajímá, že nemáš rád přílišné změny do kterých se Ford pustil, budiž.. Ale nevydávej to za hotovou věc, podle mě je Tiguan typický VW, nenadchne ale ani neurazí designem, ale kvalita je znát na sto honů daleko. Zato Rav4 nové generace je něco, co prostě nemusím a také bych mohl začít se slohovou prací o prapodivných tvarech. Je to věc vkusu. Nelíbí se ti Kuga? Nekupuj ji, ale sleduj ji jak obstojí v konkurenci a také možná trošku upravíš názor až si to auto zažiješ a až ho uvidíš na živo, možná pak budeš kritizovat o to víc, kdo ví 😄
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A proč po zavedení "Kinetic" designu Ford navýšil svůj podíl na evropském trhu na 8.9pct?
A v tomto kontextu bych ti znovu rád připomněl ten tvůj "důkaz" (že si měl Ford "New Edge" design nechat). >😒] >😒] >😒]
A v tomto kontextu bych ti znovu rád připomněl ten tvůj "důkaz" (že si měl Ford "New Edge" design nechat). >😒] >😒] >😒]
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pochopitelně mluvím o Evropě.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1) Bohužel pro tebe, Danieli, ten tržní podíl se týká celého portfolia. Nebo oni ostatní výrobci nové modely v roce 2007 neuváděli?
2) Neměl by ten nefungující "Kinetic" design vyústit v horší prodeje proti "New Edge"? Místo toho si Ford v roce 2007 zapsal nový rekord v absolutních číslech, + zvýšil tím nefungujícím designem podíl na trhu.
2) Neměl by ten nefungující "Kinetic" design vyústit v horší prodeje proti "New Edge"? Místo toho si Ford v roce 2007 zapsal nový rekord v absolutních číslech, + zvýšil tím nefungujícím designem podíl na trhu.
Veď toho kinetic design majú tieto modeli(zatiaľ čo sú v predaji, mudrc)😒br />
MONDEO
S-MAX
GALAXY
Len tieto sa predávajú. Inak sú všetko ešte new edge. Opäť si tým "Bohužel pro tebe ten tržní podíl se týká celého portfolia." je bohužial pro tebe. Pretože celé portofilo-takmer len new edge.
S-MAX
GALAXY
Len tieto sa predávajú. Inak sú všetko ešte new edge. Opäť si tým "Bohužel pro tebe ten tržní podíl se týká celého portfolia." je bohužial pro tebe. Pretože celé portofilo-takmer len new edge.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
>😁
Ford zavedl u třetiny svého portfolia nový designový směr, v tom samém roce zaznamenal rekordní prodeje a zvýšil podíl na trhu (pochopitelně na úkor konkurence, která také uváděla nové modely), a já se tu s Danielem dohaduju, jestli jsou na správné cestě.
Tak to by, myslím, stačilo. >😁
Ford zavedl u třetiny svého portfolia nový designový směr, v tom samém roce zaznamenal rekordní prodeje a zvýšil podíl na trhu (pochopitelně na úkor konkurence, která také uváděla nové modely), a já se tu s Danielem dohaduju, jestli jsou na správné cestě.
Tak to by, myslím, stačilo. >😁
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tvoje urážkyjen poukazují tvou nevalnou úroveň. Hádám, že na Passata nemáš, ale plnou pusu řečí ano. A pokud máš, tak někoho s tvým myšlením bych nechtěl na silnici potkat. Tvrdit, že je S-Max vrcholně nepraktický je vrchol nebo spíš z jádra zaujatosti nechceš slyšet o zaměření toho auta, oceněních nebo prodejních úspěších ve své třídě, kterých dosáhl. Je v tom nějaká závist a nepřejícnost, protože všechno co uznáváš začíná a končí písmeny VW? S-Max, je sportovnější varianta pro super praktický Galaxy, na to taky zapomínáš? Dává to možnost volby zákazníkovi? Nepochopil si to? Trocha rozmanitosti neuškodí ani na trhu střední třídy, stejně tak konkurence. S Passatem, kterého zjevně bezmezně a slepě uznáváš jako jediné dobré auto střední třídy je to podobné, Mondeo staví na trošku něčem jiném, než Passat a taková rozmanitost a konkurence na poli střední třídy je jenom ku prospěchu. K Passatu se nakonec přikloní člověk s trochu jinými preferencemi než k Mondeu, přesto nelze říct, že jedno či druhé auto je špatné...vlastně ty to říct může, bludy ti jdou dobře.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Možná z toho někdy vyrosteš a nebudeš tady zase mumlat nesmysly o plastech, přečti si test..ne, ještě lépe, přečti si víc testů s mondeem, přečti si srovnvací test mondea a passatu a možná ti docvakne jak ubohé je co tu píšeš, i když, asi nedocvakne, nevadí.. Možná by bylo dobré se podívat na to, kde se mondeo umístilo než na pár puberťáků a jejich názory v diskusi. Na co snad přijdeš, že např. současná Laguna má už nyní horší prodejní čísla než se čekalo a ten design, možná i ten za tím stojí, kdo ví..tobě se líbí, no budiž. A C5.. ještě si ji neviděl na živo, nevíš jaké neduhy bude mít a už bys chválil, ale o mondeuu máš keců až fuj. Tomu se říká zaujatost a kdo ví co ještě v tom bude.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vyjadřuješ se si krásně, ale stavíš na svých dojmech, které jsou poněkud v rozporu s realitou. Ford si držel new edge tak dlouho, jak bylo potřeba, ale rozhodl se pro změnu, zřejmě věděli co dělají a čísla jen potvrzují a ještě potvrdí správnost tohoto kroku. Nelze stát na místě. Jistě více oceňuješ konzervativnější tvary jaké dělá např. VW, ale nesnižuj o to design jiných, stejně tak potom rozhodnutí lidí, kteří se tím živí - a velice úspěšně. Kinetický design je přijímán velice dobře, nejnověji ohlasy na Fiestu 2008 to jen potvrzují. A pokud jde o Kugu, dočkej času a konkrétních čísel, dojmy jsou pro takový soud cos vydal pěkná slabota.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
DaniELAN by nejspíš čekal, až ty prodeje klesnou, a pak by začal pro Focus vymejšlet update. >😁
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vidím že o tom mnoho nevíš, žádný dobrý manažer (a ti ve Fordu dozajista jsou) neskončí spokojeně u toho, že přeskočily Golf v prodejnosti. Stále je kam se zlepšovat a ty myslíš, že založí ruce? Kdepak, vymýšlí se dál, chtějí zvětšit náskok a to se jim taky povede, už teď je poptávka po kinetickém Focusu větší než před faceliftem.. Proč asi?
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dělal si snad průzkum trhu? Já nevím, myslíš si, že u Fordu jsou takoví pitomci, že neví, kdy je nejvhodnější provést facelift u nejprodávanějšího modelu? Nemyslíš, že vidí daleko více aspektů než můžeme vidět my? Vidíš vše moc jednoduše..
ked sme pri cislach najpredavanejsi hatbatch je focus golf je az za nim...😊 a pockaj tento rok passat bude v predaji za mondeom 😄
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Bohužel, věci a časy se mění.. "nějaké" Mondeo, "nějaký" Passat.. VW by měl poslat do boje něco novějšího resp. inovovaného, jinak i tento skalp Ford získá..
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
sorry ale HAHAHA nic ine na to napisat nemozem... predok mix vsetkeho??? boze moj... ako fakt tento prispevok si si mohol odpustit... ale len si to tu chcel spravit zaujimavejsim??
No, snad ta tlama nepozře sama sebe... Ale, pochvalme Ford za snahu reagovat na japonsko-korejskou letitou invazi středních esuveček do Evropy. Vizuálně ovšem samozřejmě KUGA nemá na TIGIho, na to postrádá jednotnou designerskou linku. Ze všech fordmodelů považuji kugu za nejméně zdařilou. Takže jakmile naběhne výroba a rozedou se prodeje, budeme bedlivě sledovat, jak dopadnou čísla. Můj tip je, že na další tři roky bude premiantem TIGI, Ravka sestoupí na druhé místo a KUGA bude bojovat o místo třetí... Bude bojovat, to nezanmená, že se domnívám, že KUGA bude prodejní evropská trojka... Bohužel, KUGA není a nebude v SUV tím, čím je Focus v hatchbacích... Takže letitý soubouj prvního (GOLF) a druhého (Focus) se ve středních SUV nemůže opakovat... Už jen ta genialita TIGIho v podobě dvojjediného modelu nedává KUZE (ježiši, to nejde do prstů) naději na důstojní souboj s TIGIm... Ale tohle je přece jasné, evropská produkční jednička nepustí opratě kvůli KUZE 8-s 😉 :yes:
Vidím, že nosíš pro předpověď brýle značky VW 😄 Nicméně pokud jde o jedničku nižší střední třídy, není to Golf, nýbrž Focus. Doufám, že to nepočítáš celkově od uvedení modelu 😄 těch "pár" let, co má název Golf náskok by se doháněl těžko >😁
Pokud jde o Ford Kuga, ta čísla mě budou také zajímat. Btw., všiml sis vůbec, jak rozporuplně je Tiguan vnímán? To první místo bych neviděl jako takovou tutovku, postavení Kugy si taky netroufnu odhadovat, ale myslím, že právě souboj Fordu a VW bude nově i v této třídě velice zajímavý a těsný. Být tebou, tak Kugu naodepisuju tak rychle 😉
Pokud jde o Ford Kuga, ta čísla mě budou také zajímat. Btw., všiml sis vůbec, jak rozporuplně je Tiguan vnímán? To první místo bych neviděl jako takovou tutovku, postavení Kugy si taky netroufnu odhadovat, ale myslím, že právě souboj Fordu a VW bude nově i v této třídě velice zajímavý a těsný. Být tebou, tak Kugu naodepisuju tak rychle 😉
Golf je nejprodávanejší auto nižší střední a současně vůbec nejprodávanější auto v Evropě. Tedy je jedničkou.
Někde jsme tu psali, že TIGI je vyprodanej a čekací lhůty jsou půl roku. Tak uvidíme. Své tipy známe 😉
Někde jsme tu psali, že TIGI je vyprodanej a čekací lhůty jsou půl roku. Tak uvidíme. Své tipy známe 😉
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nie že by ma nejak tankovalo, kto predá viac, či VW alebo Ford. Ale nemyslím, že by Tiguan bol o toľko lepší od Fordu Kuga. Kuga mi príde dizajnovo vyváženejšia a hodnotnejšia.
Tiguan ma potešil hranatými výrezmi blatníkov, to vyzerá naozaj dobre :yes: aj dynamickým a vzhľadom na značku tentoraz zaujímavým predkom. Zboku klasika, ale tučný, príliš zaoblený zadok s dynamikou navodenou spredu už príliš nehrá...
V aute sa dobre sedí, ergonómia je vskutnu príkladná, ibaže sa v ňom cítim ako vo VW Caddy. Prístrojovka z užitkáča do auta tohto razenia rozhodne nepatrí.
Forda môžem zatiaľ hodnotiť len z fotiek. Exteriér je zaujímavejší a harmonickejší ako u Tiguana, interiér riešili Forďáci tiež trochu lepšie, nie je síce originál, ale nevyzerá nijak úžitkovo. MPV, z ktorého pochádza, je predsa len trochu iná káva ako Caddy. :yes:
Tiguan ma potešil hranatými výrezmi blatníkov, to vyzerá naozaj dobre :yes: aj dynamickým a vzhľadom na značku tentoraz zaujímavým predkom. Zboku klasika, ale tučný, príliš zaoblený zadok s dynamikou navodenou spredu už príliš nehrá...
V aute sa dobre sedí, ergonómia je vskutnu príkladná, ibaže sa v ňom cítim ako vo VW Caddy. Prístrojovka z užitkáča do auta tohto razenia rozhodne nepatrí.
Forda môžem zatiaľ hodnotiť len z fotiek. Exteriér je zaujímavejší a harmonickejší ako u Tiguana, interiér riešili Forďáci tiež trochu lepšie, nie je síce originál, ale nevyzerá nijak úžitkovo. MPV, z ktorého pochádza, je predsa len trochu iná káva ako Caddy. :yes:
No, tak to nějak je, máš naprostou pravdu. Kuga byl k vidění na Frankfurtu jako studie a například předek vypadal úplně jinak než na fotkách. A podle fotek myslím, že produkce je lepší než studie, ale počkám si, až to uvidím "naživo". Každý auto v týhle kategorii má svoje, design aktuální RAVky mně ve srovnání s předchozím modelem sice zklamal, ale svezení je to pěkný (na sedadle spolujezdce).
Zdá se mi, že právě v kategorii SUV platí, že auta naživo vypadají líp, než na fotkách, což u ostatních kategorií zas tak neplatí. Tiguan mně na fotkách rozhodně nenadchl, ale naživo v pěkným laku a provedení TF to bylo dobré a vzpomínám, jak jsem tuším loni viděl poprvé v Brně naživo Quasqai a byla to bomba....no prostě lepší jednou vidět (o svezení ani nemluvím) naživo, než stokrát na fotkách.
Zdá se mi, že právě v kategorii SUV platí, že auta naživo vypadají líp, než na fotkách, což u ostatních kategorií zas tak neplatí. Tiguan mně na fotkách rozhodně nenadchl, ale naživo v pěkným laku a provedení TF to bylo dobré a vzpomínám, jak jsem tuším loni viděl poprvé v Brně naživo Quasqai a byla to bomba....no prostě lepší jednou vidět (o svezení ani nemluvím) naživo, než stokrát na fotkách.
Nemôžem povedať, že Tiguan by sa mi naživo nepáčil - vedľa Touaregu vyzerá ako mladistvý športovec vedľa starého tlstého táty, a vďaka hranatým výrezom blatníkov ho (čo nie je u VW vždy zvykom) na ulici identifikuješ na prvý, aj letmý pohľad. Ten zadok sa dá, aj keď si myslím, že mohol vyzerať kvapku inak, mínus vidím akurát v tom interiéri. Inak sorry, palubka je z Golfu Plus, s tým Caddy som sa sekol. Je to subjektívny pohľad, možno aj vzhľadom na to, že je to VW a nie kórejec, som už vopred čakal viac.
No neviem kazdy ma svoj nazor,ale ja to vidim uplne naopak,prvy Qashqai,druhy plagiat Kuga a designove uplne na chvoste Tigi.Myslel som si,ze u VW si daju viac zalezat,ale takyto nepodarok som vazne necakal,predok katastrofa,zadok dajme tomu,ale celok ani keby zlepili dve rozne auta dokopy a to uz sa radsej nebudem vyjadrovat k tej nepodarenej pristrojovke z Golfa plus.Takze z VW asi jedine Passat Variant a este ta kopia toho sportoveho sedana od MB.
Inak fusion nie je trieda SX4
a už aj Kugo je zastaraný lebo o rok pride nový Kubo-Kugo cha.cha.. :-!