Připravovaná dálnice D3 na jižní Čechy a Rakousko má vést přes území, kde se staletí těžily drahé kovy. Hrozí opakování stamilionových nákladů na sanace jako na D8?
D8 jinou variantu reálně nemělo, tunel byla nerealizovatelná kravina i přes to, že to nechápeš. Tady to má svoje + i -, je jasný, že každá trasa směrem na jih bude kontroverzní, ale tahle je nejdále a další změny trasy by znamenaly další a další odklady.
Mě to ani nezneklidňuje. Sobotka byl sice slušný, ale neschopný. StB Bureš je zas pravý opak. Občan bude vždy na posledním místě. A my Češi dálnice opravdu neumíme, jak cenou, tak kvalitou. D47/D1 je zakudrlinkovatělá až hrůza, rozpadá se jí podloží od předání do provozu a stejné firmy dostávají státní zakázky dále. Pokud to tak půjde dál, tak všechna auta budoucnosti v ČR na neekologickou elektřinu budou muset být off roady. D8 utopeno penež, kvalita taky nic moc.
Je to problém v tvý hlavě, že jsou všichni proti tobě a pár uhejkanejch husám.
Stejnej problém si měl s trasováním Blanky (i přes moje pádný argumenty o ceně si tvrdil, že Dana s podstatně dělším raženým úsekem by byla levnější = kravina, tvojí řečí). Totéž je Suchdol, D8 a teď pozor nově i D3.
Škoda, že je to přesně opačně, než si ty uvědomuješ. Naprostá většina odborníků stojí za prosazovanejma, realizovanejma, variantama. Zato ty jsi internetovej odborník na chápání textu. Jak se můžeš brát vážně nechápu
jestli dobre pocitam, co kilometr, to cca 1miliarda korun.
D11 z HK na polske hranice v prumeru 480mega/km.
kde je tech 150 mega za kilometr, za ktery udajne trestne stihany StBak babis stavi ???
Já sem člen geologicko-novinářský bojůvky snažící se slušným pracovitým poctivým politikům a pracovníkům ŘSD komplikovat život = proč ti to tak vadí? O kolik přijdeš ty? >:D
3/4 miliardy jen za zpevnění ujíždějící silnice = což se vědělo dopředu = dokonce asi 100 let dopředu! :yes: >:-[] nevidíš jako problém = tak kdo si? Kolik to sype tobě? ;-)
je nehorazne ze dalnice uz davno nestoji a bohuzel zakony jsou zvracene a ekoterorismus vladne vsem a osobni zajmy tech co maji poblize pozemky jsou nadrazeny nad miliony lidi kteri trpi prisernou cestou okolo benesova..
To je zajímavý slovo = no v tomhle případě je to spíš o geologii = a všech průzkumech sto let nazpátky
Velmi zajímavý že tak jednoduchou věc = jako prokazatelně delší trasu, na který se prokazatelně musej dělat stamilionový záchranný práce = se snaží někdo okecat nebo co. Ty pracuješ pro ŘSD? Nebo proč si proti geologum a novinářum který na to upozorňujou?
Myslim že si Sobotku spíš maluješ = nicméně předsedou vlády která definitivně schválila rozčísnutí oblasti Sázavy a trasu přes další problémový území = zůstane právě on
Snad to nedopadne jako na D8 = kde desítky aut tisíc denně jezdí delší trasou = s bonusem že další a další stamiliony se dávaj na stabilizaci podloží = o ktererym 100 let víme že je pro stavbu nevhodný
Kolik je rozdíl v času a spotřebě za těch desítky tisíc aut za den krát x km co je trasa přes nestabilní podloží delší = se vlastně dá i spočítat. Stačí na to základka = kesumb se hlásil že by to spočítal :-!
Díky Sobotko-Babišovo vládo = co ste schválili dálnici přes Luka pod Medníkem a jedno z mála klidnejch pěknejch míst poblíž Prahy = údolí Sázavy :yes: >:D
Horší trasování = vlastně nebylo jak vymyslet. To bohužel neni vtip = krom extrémností typu skrz Karlštejn apod. = prostě nebylo jak hůř ;-\
Bonus typu D8 kdy už 3/4 miliardy stálo jen další a další zpevňování hýbajících se podpěr = když nějakej idiot naplánoval přes silnej odpor geologů trasu aby byla delší ale zato geologicky nestabilnim územim = nevim jak komentovat >:-[]