Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
lordlord
díky suchu bude hůř, vysychá podloží a to si sedá
:yes: :-!
pán je kromě jiného ekoalarmista :-!
To je zajímavý slovo = no v tomhle případě je to spíš o geologii = a všech průzkumech sto let nazpátky
Velmi zajímavý že tak jednoduchou věc = jako prokazatelně delší trasu, na který se prokazatelně musej dělat stamilionový záchranný práce = se snaží někdo okecat nebo co. Ty pracuješ pro ŘSD? Nebo proč si proti geologum a novinářum který na to upozorňujou?
Velmi zajímavý že tak jednoduchou věc = jako prokazatelně delší trasu, na který se prokazatelně musej dělat stamilionový záchranný práce = se snaží někdo okecat nebo co. Ty pracuješ pro ŘSD? Nebo proč si proti geologum a novinářum který na to upozorňujou?
Je to problém v tvý hlavě, že jsou všichni proti tobě a pár uhejkanejch husám.
Stejnej problém si měl s trasováním Blanky (i přes moje pádný argumenty o ceně si tvrdil, že Dana s podstatně dělším raženým úsekem by byla levnější = kravina, tvojí řečí). Totéž je Suchdol, D8 a teď pozor nově i D3.
Škoda, že je to přesně opačně, než si ty uvědomuješ. Naprostá většina odborníků stojí za prosazovanejma, realizovanejma, variantama. Zato ty jsi internetovej odborník na chápání textu. Jak se můžeš brát vážně nechápu
Stejnej problém si měl s trasováním Blanky (i přes moje pádný argumenty o ceně si tvrdil, že Dana s podstatně dělším raženým úsekem by byla levnější = kravina, tvojí řečí). Totéž je Suchdol, D8 a teď pozor nově i D3.
Škoda, že je to přesně opačně, než si ty uvědomuješ. Naprostá většina odborníků stojí za prosazovanejma, realizovanejma, variantama. Zato ty jsi internetovej odborník na chápání textu. Jak se můžeš brát vážně nechápu
Jo to je správná připomínka = Blanka samozřejmě neni trasovaná optimálně = jen *** by to popíral
Ale je to nic = proti tuposti D8 = delší trasa = s bonusem ***štiny = geologicky nestabilní území
Škoda, že je to přesně opačně, než si ty uvědomuješ = těžko říct proč geology i novináře na ty debility a prasárny = urážíš
Chápání testu článku = je velesnadný. Proč se chováš jak se chováš = nevim. A ty asi neprozradíš :-)
Ale je to nic = proti tuposti D8 = delší trasa = s bonusem ***štiny = geologicky nestabilní území
Škoda, že je to přesně opačně, než si ty uvědomuješ = těžko říct proč geology i novináře na ty debility a prasárny = urážíš
Chápání testu článku = je velesnadný. Proč se chováš jak se chováš = nevim. A ty asi neprozradíš :-)
Já sem člen geologicko-novinářský bojůvky snažící se slušným pracovitým poctivým politikům a pracovníkům ŘSD komplikovat život = proč ti to tak vadí? O kolik přijdeš ty? >:D
3/4 miliardy jen za zpevnění ujíždějící silnice = což se vědělo dopředu = dokonce asi 100 let dopředu! :yes: >:-[] nevidíš jako problém = tak kdo si? Kolik to sype tobě? ;-)
Máme i další šílený cíle = třeba že by šlo stavět i víc než 2násobek kilometrů ročně = třeba loni https://www.byznysnoviny.cz/…ribyly-jen-4-km/:-)
3/4 miliardy jen za zpevnění ujíždějící silnice = což se vědělo dopředu = dokonce asi 100 let dopředu! :yes: >:-[] nevidíš jako problém = tak kdo si? Kolik to sype tobě? ;-)
Máme i další šílený cíle = třeba že by šlo stavět i víc než 2násobek kilometrů ročně = třeba loni https://www.byznysnoviny.cz/…ribyly-jen-4-km/:-)
topten
jestli dobre pocitam, co kilometr, to cca 1miliarda korun.
D11 z HK na polske hranice v prumeru 480mega/km.
kde je tech 150 mega za kilometr, za ktery udajne trestne stihany StBak babis stavi ???
D11 z HK na polske hranice v prumeru 480mega/km.
kde je tech 150 mega za kilometr, za ktery udajne trestne stihany StBak babis stavi ???
Petriso
je nehorazne ze dalnice uz davno nestoji a bohuzel zakony jsou zvracene a ekoterorismus vladne vsem a osobni zajmy tech co maji poblize pozemky jsou nadrazeny nad miliony lidi kteri trpi prisernou cestou okolo benesova..
×
Sdílení komentáře
×
Horší trasování = vlastně nebylo jak vymyslet. To bohužel neni vtip = krom extrémností typu skrz Karlštejn apod. = prostě nebylo jak hůř ;-\
Bonus typu D8 kdy už 3/4 miliardy stálo jen další a další zpevňování hýbajících se podpěr = když nějakej *** naplánoval přes silnej odpor geologů trasu aby byla delší ale zato geologicky nestabilnim územim = nevim jak komentovat >:-[]
Snad to nedopadne jako na D8 = kde desítky aut tisíc denně jezdí delší trasou = s bonusem že další a další stamiliony se dávaj na stabilizaci podloží = o ktererym 100 let víme že je pro stavbu nevhodný
Kolik je rozdíl v času a spotřebě za těch desítky tisíc aut za den krát x km co je trasa přes nestabilní podloží delší = se vlastně dá i spočítat. Stačí na to základka = kesumb se hlásil že by to spočítal :-!