Testy
Už mi to vážně leze na nervy; cit.: Osmistupňové samočinné ústrojí si zaslouží pochvalu, v klidném tempu mění rychlosti hladce, při rozjíždění od křižovatek nikterak neškube.
Prosím, autore, kdy naposledy jste potkal škubající měničový automat s planetovým soukolím? Můžete mi prosím sdělit kdy to bylo? Před padesáti lety? U auta, co mělo 400 tisíc km bez řádného servisu? Asi tak... Škubou jedině dvojspojky, a kdo ví proč, jen u Audi a u škodovek. A borci prodávající auta od 800.000 Kč výše si s tím neví rady.
Prosím, autore, kdy naposledy jste potkal škubající měničový automat s planetovým soukolím? Můžete mi prosím sdělit kdy to bylo? Před padesáti lety? U auta, co mělo 400 tisíc km bez řádného servisu? Asi tak... Škubou jedině dvojspojky, a kdo ví proč, jen u Audi a u škodovek. A borci prodávající auta od 800.000 Kč výše si s tím neví rady.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ja jeden škubajúci automat mám, 6 stupňový ospevovaný Aisin s 1.6 hdi. Hlavne pri brzdení motorom. Pri akcelerácii nie. Oproti nemu je aj dvojspojka Edc lepšia.
Tak to ani nahodou. Zhodou okolnosti som skusal EDC v espace, lebo sa mi vyskytla dobra ponuka. Pri parkovani to bolo uskakane. Nevsimol by som si to len vtedy, keby som prechadzal z manualu, lenze ja som jazdil prave tym 6stupnovym aisinom a tam taketo veci jednoducho neboli. Ano vedel aj kopnut - ak si ho mal v sportovom rezime a podradil o 2 stupne.
Existuju 6 stupnove a 7 stupnove EDC. Ja hodnotim novsiu, 7 stupnovu. A skor pri jazde je lepsia, pri parkovani (vo vysokom snehu) si poskoci aj ona. Zase na druhej strane, kazdy ospevuje Aisin a mne sa nezda az take terno. Pri parkovani je mozno lepsia, ale ako som pisal, pri podradovani sklbe. Na tie dvojspojky si treba zvyknut a netreba sa pohynat pod plynom (alebo si ony zvyknu na sofera?)
Potvrzuju, aisin s 1.6 e-hdi v stare 5008 skube od novoty. Hlavne pri razeni 1-2, neni to problem jednoho kusu, potvrzeno od ostatnich lidi.
Škubou všechny dvousjpojky napříč výrobci. To co píšeš není pravda.
Mozno dvojspojka skube, ale hdm Aisin skube viac 😄 Ale to len pre zaujimavost, nie je to nic, co by vadilo.
Měničový automat může mít z hlediska nastavení škubnutí při řazení pod zátěží. To bude spíš záměr. Dvouspojky mají problém v nízkých rychlostech při rozjezdech a kombinacích 1-2 nebo 2-1.
Po shlédnutí galerie k článku jsem si položil otázku, jak mohou autoři webu, který prezentuje tak děsivě zdeformované fotografie, kritizovat testované vozy?! Zejména fotografie 65 je unikátní, ovšem 90% všech fotek v této galerii má "kvality", které nepopisují testované auto, nýbrž IT služby webu ACZ. Jestlipak se vám podaří tu hrůzu odstranit dříve, než oslavíte první týden faceliftu svých stránek?
vlastním aktuálnu generáciu s motorom 1.5EB 118kW a po 3 rokoch a 70tis km zatial vcelku spokojnosť.
2x softvérová zvolávačka a pri 60t km komplet nové zadné brzdy. Záruka 5r a 120t km v cene.Olej mením po 10t km.
Musím povedať že auto je fakt priestranné a veľmi,veľmi pohodlné a preto nechápem súčasný odklon ľudí od MPV k SUV.Myslím nejaké stredné SUV kde sa aj tak väčšnou kupuje 4x2 pohon. Cena ? Aj Galaxy sa dá kúpit za nejakých cca 600t Kč. Ja mám takmer fulku a u Fordu vedeli spraviť peknú cenu na skladovku,tak tam by som asi problém nevidel.
Výhrady mám k predným sedadlám, prídu mi celkom mäkké.Páčil by sa vysúvateľný sedák.Výhrevu to celkom trvá pokial niečo pocítim na prd€li 😄 . SYNC 2 kapitola sama o sebe. V LED svetlách vidím bonus iba vyrezávanie voči xenónom.
Inak spotreba 8-9 L benzínu, nádrž na túto dobu celkom obstojná a dojazd mávam cca 650-700km. Fakt kľudná jazda bola 6,4L , do 7,5l by to vcelku asi tak isto išlo ale ja jazdím troška svižnejsie.
2x softvérová zvolávačka a pri 60t km komplet nové zadné brzdy. Záruka 5r a 120t km v cene.Olej mením po 10t km.
Musím povedať že auto je fakt priestranné a veľmi,veľmi pohodlné a preto nechápem súčasný odklon ľudí od MPV k SUV.Myslím nejaké stredné SUV kde sa aj tak väčšnou kupuje 4x2 pohon. Cena ? Aj Galaxy sa dá kúpit za nejakých cca 600t Kč. Ja mám takmer fulku a u Fordu vedeli spraviť peknú cenu na skladovku,tak tam by som asi problém nevidel.
Výhrady mám k predným sedadlám, prídu mi celkom mäkké.Páčil by sa vysúvateľný sedák.Výhrevu to celkom trvá pokial niečo pocítim na prd€li 😄 . SYNC 2 kapitola sama o sebe. V LED svetlách vidím bonus iba vyrezávanie voči xenónom.
Inak spotreba 8-9 L benzínu, nádrž na túto dobu celkom obstojná a dojazd mávam cca 650-700km. Fakt kľudná jazda bola 6,4L , do 7,5l by to vcelku asi tak isto išlo ale ja jazdím troška svižnejsie.
"Víš jaké je to v pekle? Tak zkus SYNC 2"..... 😁
Oproti idrive asi áno, ale dá sa s tým žiť. 😢 Môj problém je že neznášam dotykové ovládanie v aute a vo Forde sú potrebné k tomu dôrazné dotyky.
Naprosto stejná zkušenost, ale zase Ford má jednu výhodu a to, že hodně věcí uděláš i klasickým tlačítkem, nastavíš klimatizaci, rádio, výhřev sedaček, oken, nebo zrušiš navigaci a nemusíš se hrabat v dotykáči. Takže se s tím žít nakonec dá 😉 Ještě bych mohl namítat, že těch tlačítek je všude přehršel a že generaci od generaci mění rozmístění, ale... radši nic 😁
Tak ja mám Forda znova po nejakej dobe a vcelku rýchlo som si zvykol na tie tlačítka,aj tie na volante a že ich tam je 😲
Čo ma ale prekvapilo že to má ostrek/čistenie prednej kamery, to asi není bežná vec. :yes:
Čo ma ale prekvapilo že to má ostrek/čistenie prednej kamery, to asi není bežná vec. :yes:
Tak třeba tempomat a PP je jinak, než na předchozí generaci, to mne vytáčí asi nejvíce, středový panel je pak úplně jiný, ale to jsou zase věci, které často nepouživám. Přiznám se, že po více, než půl roce se občas ještě zahledím do interiéru, co zrovna potřebuji nastavit, nebo najít a kolikrát i volím cestu dotykáče. Třeba na přepínání zdroje Audia.
O kameře nevím, myslíš kamera, co přepíná světla, nebo tu co čte značky? Já totiž mám asi jen kameru ve zpětném zrcátku na skle.
O kameře nevím, myslíš kamera, co přepíná světla, nebo tu co čte značky? Já totiž mám asi jen kameru ve zpětném zrcátku na skle.
Ten prechod od MPV k SUV je mi tiež dosť nepochopiteľný. Len či to nie je skôr plánovaný marketingový ťah, SUV možno majú väčšiu pridanú hodnotu a výrobca viac zarobí... Ľudia pod tlakom reklamy presvedčia sami seba, že také auto chcú alebo dokonca potrebujú.
Mal som možnosť viezť sa s posledným Koleosom, vrchná výbava Initiale Paris, najsilnejší motor s automatikou, ale že by ma to auto nejak presvedčilo...Miesta síce vo vnútri dosť, ale menej, ako by som od vonkajších rozmerov čakal, cez nerovnosti to prechádzalo tiež nejak tvrdšie ako som očakával, no a zvuk motora bol tiež o kvapku hlasnejší ako by sa mi v aute s takou cenovkou páčilo. Inak ešte bývam pasažierom môjho šéfa v XC60, tam je to predsa len trochu inak, ale zase aj cena je o vesmír inde...
Mal som možnosť viezť sa s posledným Koleosom, vrchná výbava Initiale Paris, najsilnejší motor s automatikou, ale že by ma to auto nejak presvedčilo...Miesta síce vo vnútri dosť, ale menej, ako by som od vonkajších rozmerov čakal, cez nerovnosti to prechádzalo tiež nejak tvrdšie ako som očakával, no a zvuk motora bol tiež o kvapku hlasnejší ako by sa mi v aute s takou cenovkou páčilo. Inak ešte bývam pasažierom môjho šéfa v XC60, tam je to predsa len trochu inak, ale zase aj cena je o vesmír inde...
mam 2 a pol rocny s max dvojlitrovy benzinovy automat (240 hp) a zatial som velmi spokojny (56 000 km) ... v podstate nemam vacsie alebo vazne vyhrady, vsetky tri deti sa pohodlne zmestia na sedadla a pes si uziva klietku v kufri 😊 ... ako spomina speedfred, naozaj skoda, ze v smaxe nie su vysuvatelne sedaky, tie by velmi pomohli, pretoze samy osebe su sedadla pohodlne aj na dlhe cesty .... SYNC 2 nastastie nemam, ale uzil som si ho na aute, ktore som mal ako predvadzacie .. to bola vyslovene tragedia ... so SYNC 3 to je uz ine kafe, i ked pravdupovediac ho nevyuzivam, pretoze po nastupeni do auta hned prepinam na Android Auto.
Ale ako vravim, nemam ziadne vyhrady, auto slape ako ma ... jedinou asi nevyhodou je spotreba, ktoru mam teraz 9,3 l, ale momentalne to nijako neriesim ...
Ale ako vravim, nemam ziadne vyhrady, auto slape ako ma ... jedinou asi nevyhodou je spotreba, ktoru mam teraz 9,3 l, ale momentalne to nijako neriesim ...
Tak tú spotrebu nemáš až tak nejakú tragickú keď to porovnám s mojím 1.5EB. Nebola pri 240PS motore povinne aj štvorkolka ?
Probůh ty jezdíš s takovým autobusem s celou rodinou za 9,3 litru benzínu a přijde ti to jako vysoká spotřeba?
ahoj, kamos ma sync3 a android telefon a nevie to android auto rozbehat. Ja som jablkovy a neviem mu poradit.
Ktoru konkretnu aplikaciu treba nainstalovat? Potom sa to prepaja cez usb, tak? Je nieco, co treba nastavit na aute aj v telefone?
Vopred vdaka.
Ktoru konkretnu aplikaciu treba nainstalovat? Potom sa to prepaja cez usb, tak? Je nieco, co treba nastavit na aute aj v telefone?
Vopred vdaka.
Ahoj Matus,
na Slovensku nie je aplikacia Android Auto oficialne podporovana (ja zijem v Nemecku), neda sa najst cez Play Store. treba ju stiahnut z apkmirror😒br />https😐/www.apkmirror.com/?…
Tam si staci vybrat verziu, ktoru clovek chce (obycajne najnovsiu) a hlavne treba davat pozor na spravny variant. Ak treba, mozno priamo v apke spravit nejake nastavenia (nocny rezim, nocny rezim podla auta, telefonu, jednotky atd.) vsetko je uz ale nastavene defaultne a potom uz len staci prepojit telefon usb kablom so Sync 3 (v Sync 3 musi byt Andoid Auto povolene). Na telefone treba odklikat povolenia, ktore aplikacia potrebuje. Ak mozem poradit, odporucam pouzit co najkratsi USB kabel, osobne mam 15 cm kvalitny kabel, pretoze AA ma pomerne caste problemy so stabilitou spojenia. Mno, potom uz je len na tebe, ktore z podporovanych aplikacii budes pouzivat.
Zoznam aplikacii je tu😒br /> http😐/g.c👋androidauto
Ak mas este nejake otazky alebo problemy, urcite sa ozvi, rad pomozem ....
Mala poznamka, Android Auto ma funkciu, ze nedovoli spravit za sebou viac ako 6 alebo 7 klikov ... treba trochu pockat a potom je mozne pokracovat. Je to preto, pretoze chcu, aby sa aplikacia v co najvacsej miere obsluhovala hlasovymi povelmi. Niekomu to moze vadit, niekomu nie ... cisto osobna preferencia 😊
na Slovensku nie je aplikacia Android Auto oficialne podporovana (ja zijem v Nemecku), neda sa najst cez Play Store. treba ju stiahnut z apkmirror😒br />https😐/www.apkmirror.com/?…
Tam si staci vybrat verziu, ktoru clovek chce (obycajne najnovsiu) a hlavne treba davat pozor na spravny variant. Ak treba, mozno priamo v apke spravit nejake nastavenia (nocny rezim, nocny rezim podla auta, telefonu, jednotky atd.) vsetko je uz ale nastavene defaultne a potom uz len staci prepojit telefon usb kablom so Sync 3 (v Sync 3 musi byt Andoid Auto povolene). Na telefone treba odklikat povolenia, ktore aplikacia potrebuje. Ak mozem poradit, odporucam pouzit co najkratsi USB kabel, osobne mam 15 cm kvalitny kabel, pretoze AA ma pomerne caste problemy so stabilitou spojenia. Mno, potom uz je len na tebe, ktore z podporovanych aplikacii budes pouzivat.
Zoznam aplikacii je tu😒br /> http😐/g.c👋androidauto
Ak mas este nejake otazky alebo problemy, urcite sa ozvi, rad pomozem ....
Mala poznamka, Android Auto ma funkciu, ze nedovoli spravit za sebou viac ako 6 alebo 7 klikov ... treba trochu pockat a potom je mozne pokracovat. Je to preto, pretoze chcu, aby sa aplikacia v co najvacsej miere obsluhovala hlasovymi povelmi. Niekomu to moze vadit, niekomu nie ... cisto osobna preferencia 😊
velmi pekne dakujem.
Kamosovi som instrukcie odoslal, uvidime ako sa s tym popasuje. Ked tak, ozvem sa.
Kamosovi som instrukcie odoslal, uvidime ako sa s tym popasuje. Ked tak, ozvem sa.
super, tak hadam mu to pomoze, vravim, keby nieco, rad pomozem, keby boli nejake nejasnosti ....
Nešlo by se mrknout znovu na tu tabulku vnitřních rozměrů? Kromě vyložených překlepů se mi např. nezdá u dvou skoro stejných aut rozdíl 12cm ve vnitřní šířce a rozdíl délky zadních opěradel o stejnou hodnotu se mi zdá taky divný. Možná to je správně, ale ani podle těch pár fotek, co jsou ve fotogalerii, se to poznat nedá.
nejako vela chyb na jeden clanok ale auta su to bezkonkurencne niektorymi parametrami
Ford S-Max 2.0 EcoBlue😒br /> Objem nádrže (l): 680
podélný prostor vzadu min/max (mm): 5300
Ford Galaxy 2.0 EcoBlue
výška opěradla vpředu (mm): 5800
Ford S-Max 2.0 EcoBlue😒br /> Objem nádrže (l): 680
podélný prostor vzadu min/max (mm): 5300
Ford Galaxy 2.0 EcoBlue
výška opěradla vpředu (mm): 5800
nebo kdokoliv z redakce!
Nejdříve citace: "Vzhledem k tomu, že diskuze jsou naše vaše rodinné stříbro, doufám, že se vám bude diskutovat lépe. Každopádně, pokud se vám něco nebude pozdávat, dejte vědět, ideálně na email nove@auto.cz, případně do diskuze pod článkem"
Poté, co jste to totálně zku..vili, opět p.Machala "Já vás teď můžu poprosit jenom o trpělivost, co nejdřív diskuze vrátíme do původní podoby."
Nehodlám procházet všechny diskuze, v té předmětné, kde jste změnu avizoval, je od čtvrtka z Vaší strany ticho po pěšině. Uběhl čtvrtek, pátek, sobota, neděle, velký kus pondělí. Nic. Takže hodláte vrátit diskuze do původní podoby a jen máte ve vývoji ještě větší pitomce, než jsme mysleli, a dosud to nezvládli? Nebo si z nás děláte kozy a teď už prostě necouvnete?
Nenašel jsem jedinou reakci, že by se někomu diskutovalo lépe, nefunguje v podstatě nic, jedná se zcela jasně a bez debat o radikální zhoršení diskuzní platformy.
Děsně mě to se.re, protože jsem tento web doteď velmi rád a velmi pravidelně navštěvoval. S totálním zabitím diskuzí ztrácím 90% důvodů, které jsem k pravidelnému čtení ACZ měl.
Předem děkuji za vysvětlující reakci.
Karel
Nejdříve citace: "Vzhledem k tomu, že diskuze jsou naše vaše rodinné stříbro, doufám, že se vám bude diskutovat lépe. Každopádně, pokud se vám něco nebude pozdávat, dejte vědět, ideálně na email nove@auto.cz, případně do diskuze pod článkem"
Poté, co jste to totálně zku..vili, opět p.Machala "Já vás teď můžu poprosit jenom o trpělivost, co nejdřív diskuze vrátíme do původní podoby."
Nehodlám procházet všechny diskuze, v té předmětné, kde jste změnu avizoval, je od čtvrtka z Vaší strany ticho po pěšině. Uběhl čtvrtek, pátek, sobota, neděle, velký kus pondělí. Nic. Takže hodláte vrátit diskuze do původní podoby a jen máte ve vývoji ještě větší pitomce, než jsme mysleli, a dosud to nezvládli? Nebo si z nás děláte kozy a teď už prostě necouvnete?
Nenašel jsem jedinou reakci, že by se někomu diskutovalo lépe, nefunguje v podstatě nic, jedná se zcela jasně a bez debat o radikální zhoršení diskuzní platformy.
Děsně mě to se.re, protože jsem tento web doteď velmi rád a velmi pravidelně navštěvoval. S totálním zabitím diskuzí ztrácím 90% důvodů, které jsem k pravidelnému čtení ACZ měl.
Předem děkuji za vysvětlující reakci.
Karel
Plný súhlas. K "rodinnému striebru" sa ACZ chová ako komunisti ku kultúrnym pamiatkam. 😒
Mimochodom mnohí ľudia sa vôbec nevedia prihlásiť, takže sem ani nemôžu napísať svoj negatívny názor. A viacerí tí, čo sa môžu, sa prihlasujú na tretíkrát, resp. pri každej návšteve webu.
A to naser.e, pretože sme tu väčšinou zamestnaní ľudia a prídeme sem na chvíľu odreagovať od práce a nemáme chuť riešiť technické problémy a rozčuľovať sa (to rovno môžeme pracovať).
Takže Martine, fakt bude úspech, ak nič nevylepšíte", ale "iba" vrátite pôvodnú verziu.
A tiež by si mohol dať nejaký feedback typu "neser.eme na vás, ale robíme na tom" (len máme ***ov webdizajnérov).
Mimochodom mnohí ľudia sa vôbec nevedia prihlásiť, takže sem ani nemôžu napísať svoj negatívny názor. A viacerí tí, čo sa môžu, sa prihlasujú na tretíkrát, resp. pri každej návšteve webu.
A to naser.e, pretože sme tu väčšinou zamestnaní ľudia a prídeme sem na chvíľu odreagovať od práce a nemáme chuť riešiť technické problémy a rozčuľovať sa (to rovno môžeme pracovať).
Takže Martine, fakt bude úspech, ak nič nevylepšíte", ale "iba" vrátite pôvodnú verziu.
A tiež by si mohol dať nejaký feedback typu "neser.eme na vás, ale robíme na tom" (len máme ***ov webdizajnérov).
:yes: k tomuto sa pridavam, hlavne ze sa zvacsil priestor na REKLAMU, za chvilu zostane na diskusny text pas uzky 10 cm a bude to cele plavat v krasnej reklame aby sa nedalo uz ani ocami uhnut od sra ci ek...
Co je zle? Dizajn sa zlepsil, konecne stranka funguje s adblokom bez akejkolvek reklamy nerozhadzana. Prihlasit sa da. Ale je pravda, ze sa nedaju editovat prispevky a posielat tie spravy.
na adblock sa nevytesuj, len to nestihli doladit, alebo ti uslo, ze cielom vylepsenia je priamo reklama ? zvacseny priestor reklamy ?
vadi mi zmenseny priestor na text a samotne diskusie, napisal som to v prispevku ... tiez mi vadi menej prehladna forma - toto je mozno zvyk a znizena funkcionalita
celkovy dojem je, ze na diskuterov ako silne zazemie stranky nahodili uplne stupidny level zarobku
vadi mi zmenseny priestor na text a samotne diskusie, napisal som to v prispevku ... tiez mi vadi menej prehladna forma - toto je mozno zvyk a znizena funkcionalita
celkovy dojem je, ze na diskuterov ako silne zazemie stranky nahodili uplne stupidny level zarobku
Jezdim aktualni generaci S-MAXe s 180k v automatu a predokolce, a tak pridam par postrehu.
Co je super: auto je opravdu tiche, pohodlne, prostorne, adaptivni LEDky paradne sviti. Auto mam tretim rokem a zatim jsem byl v servisu jen jednou (2 roky/30 tkm). Auto je sluzebni, tudiz je mi interval fuk. Mam bohuduk uz Sync 3 - ano, grafika je mozna zastarala, ale na jednoduche ovladani se nemohu stezovat. Isofix je na vsech 3 zadnich sedackach, takze kdyz vezu lyze, prostredni sedacka jde dolu a na krajnich sedackach stale sedi decka. Nadrz vlevo - na benzinkach rychleji natankujete.
Co je na pytel: spotreba (prumer mam 8,2) by mohla byt nizsi, ale to je dano stylem jizdy. 😄 Jak zde jiz nekdo zminoval, sedaky jsou opravdu kratke a kdyz vidim prodlouzeni sedaku u BMW, Opelu apod., tak bych brecel. Nektere dilenske zpracovani a slicovani plechu je opravdu k smichu, ale co uz. Inzenyrovi, co vymyslel uchyceni zadniho krytu kufru bych nejradsi dal facku. Blbe se to vyndava a nemluve o zajisteni/odjisteni. Poutko na igelitku vydrzi tak jedno kilo (zlate masivni poutko v oktavce). Sterace - predni okno ve stavajici generaci pred modernizaci se opravdu neda umyt. Budto strikate na strechu a nebo na spodni cast okna. V predokolce to neni auto na zimu, fakt ne. Ovladani klasickeho tempomatu - nejdrive treba aktivovat, a pak nastavit rychlost (v oktavce to jde bez one aktivace).
Zaver: i pres vyse popsane nedostatky na podzim asi beru noveho. Tajne jsem doufal, ze se u bi-turba objevi 4x4 (jako je u Edge), ale kvuli zime dam prednost 4x4 v onech 190k namisto bi-turba v predohrabu. V Nemecku nabizi krasny styling paket v uzasne sede pastelove barve, ktera se objevila na modernizovanem Mondeu v CR (tu zase paradoxne nenabizi v Nemecku na Mondeu).
Neutralni: elektricke zavirani kufru mi pomale neprijde.
Nebo napada nekoho nejaka lepsi konkurence? Zkousel jsem Espace, ale nebyl to muj salek kavy. Sahran je starej jak Jeruzalem, BMW 2 GT hnusny a maly..
Co je super: auto je opravdu tiche, pohodlne, prostorne, adaptivni LEDky paradne sviti. Auto mam tretim rokem a zatim jsem byl v servisu jen jednou (2 roky/30 tkm). Auto je sluzebni, tudiz je mi interval fuk. Mam bohuduk uz Sync 3 - ano, grafika je mozna zastarala, ale na jednoduche ovladani se nemohu stezovat. Isofix je na vsech 3 zadnich sedackach, takze kdyz vezu lyze, prostredni sedacka jde dolu a na krajnich sedackach stale sedi decka. Nadrz vlevo - na benzinkach rychleji natankujete.
Co je na pytel: spotreba (prumer mam 8,2) by mohla byt nizsi, ale to je dano stylem jizdy. 😄 Jak zde jiz nekdo zminoval, sedaky jsou opravdu kratke a kdyz vidim prodlouzeni sedaku u BMW, Opelu apod., tak bych brecel. Nektere dilenske zpracovani a slicovani plechu je opravdu k smichu, ale co uz. Inzenyrovi, co vymyslel uchyceni zadniho krytu kufru bych nejradsi dal facku. Blbe se to vyndava a nemluve o zajisteni/odjisteni. Poutko na igelitku vydrzi tak jedno kilo (zlate masivni poutko v oktavce). Sterace - predni okno ve stavajici generaci pred modernizaci se opravdu neda umyt. Budto strikate na strechu a nebo na spodni cast okna. V predokolce to neni auto na zimu, fakt ne. Ovladani klasickeho tempomatu - nejdrive treba aktivovat, a pak nastavit rychlost (v oktavce to jde bez one aktivace).
Zaver: i pres vyse popsane nedostatky na podzim asi beru noveho. Tajne jsem doufal, ze se u bi-turba objevi 4x4 (jako je u Edge), ale kvuli zime dam prednost 4x4 v onech 190k namisto bi-turba v predohrabu. V Nemecku nabizi krasny styling paket v uzasne sede pastelove barve, ktera se objevila na modernizovanem Mondeu v CR (tu zase paradoxne nenabizi v Nemecku na Mondeu).
Neutralni: elektricke zavirani kufru mi pomale neprijde.
Nebo napada nekoho nejaka lepsi konkurence? Zkousel jsem Espace, ale nebyl to muj salek kavy. Sahran je starej jak Jeruzalem, BMW 2 GT hnusny a maly..
Ja som chcel hodne skz dizajn Espace ale kvôli tempomatu a stupňom výbavy u Renó som nakoniec skončil u Fordu. U Galaxy sa dá prepínať medzi tempomatom inteligentný/adaptívny/normál.
Na Sharane sa mi páčili posuvné zadné dvere,ale to bolo tak všetko.
S tým čistením/ostrekom predného okna máš pravdu,to je des.
2GT je menšie ale podvozkovo sa mi veľmi páčilo + odhlučnenie od motora.
Na Sharane sa mi páčili posuvné zadné dvere,ale to bolo tak všetko.
S tým čistením/ostrekom predného okna máš pravdu,to je des.
2GT je menšie ale podvozkovo sa mi veľmi páčilo + odhlučnenie od motora.
To už nejde opraviť príspevky ? Odoslal som to nechtiac nedorobené 😲
Nejdou editovat, nefungují SZ.... samé lepší věci 😁
Sedačky - Mondeo MK5 Titanium - stejné sedačky - stejný problém, nevím proč se o tolik od poslední generace zmenšily.
Tempomat viz výše - Měl jsem Mondeo MK4, kde to bylo jinak, máme v rodině Kugu MK2, taky trochu jinak, Mondeo MK5 (stejné jako Galaxie a Smax této generace) zase jinak... trhat ruce, naprosto nelogické... Souhlasím, že tady Škodovka/koncern to má lépe vyřešeno.
Tempomat viz výše - Měl jsem Mondeo MK4, kde to bylo jinak, máme v rodině Kugu MK2, taky trochu jinak, Mondeo MK5 (stejné jako Galaxie a Smax této generace) zase jinak... trhat ruce, naprosto nelogické... Souhlasím, že tady Škodovka/koncern to má lépe vyřešeno.
Sef na jednom jazdi 4x4 + automat v diesli a musim uznat, ze to po Prahe drnca menej ako SuperB 2.0TDi na pasiv tlmicoch... a to do konca aj v zadu, co je teda pochvala.. prazdne auto, alebo plne jazdi to pekne. Interier u noveho je v pohode, tichy aj starsi Galaxy s 200tis km a powerhiftom + TDCi jazdil aj na rozbitej okreske velmi dostojne - interier trochu klepal, ale nijak prehnane, na to aky to je autobus to drzalo po kope velmi slusne, je z tych aut citit solidna konstrukcia podvozku...
Co je dost pakaren na aktualnom Galaxy je sklapanie a manipulacia so zadnymi sedadlami, to je fakt zlé... nepremysleny a jenkovity system, casom sa to asi majitel nauci, no ked s tym niekto pracuje raz za cas je to des...
Co je dost pakaren na aktualnom Galaxy je sklapanie a manipulacia so zadnymi sedadlami, to je fakt zlé... nepremysleny a jenkovity system, casom sa to asi majitel nauci, no ked s tym niekto pracuje raz za cas je to des...
Nemate nekdo zkusenost s Peugeot Traveller?
Zrovna jsem jednoho koupil, jako rodinne premistovadlo, tak doufam, ze jsem neslapl do ho.v.na.
Je to muj prvni francouz.
Zrovna jsem jednoho koupil, jako rodinne premistovadlo, tak doufam, ze jsem neslapl do ho.v.na.
Je to muj prvni francouz.
Nemůžu si pomoct, ale obě auta jsou prostě ošklivá, uvnitř i zvenku :no:
respektujem, nemusia sa kazdemu pacit ... za mna ale uplna spokojnost a interier je kvalitny ...
To áno vcelku kvalitný,ale mne vŕzga asi panoramatická strecha keď idem po nerovnostiach.
naozaj? ja mam tiez panoramu ale zatial nepocujem nic ... ale je pravda, ze na auto som asi precitliveny (aspon to tvrdia deti😊), cize cez nerovnosti prechadzam pomaly ...
Zajímal by mne rozdíl mezi novou převodovkou 8ST HDM a starším 6st Powershiftem? Má někdo zkušenost?