Ženevský autosalon bude místem světové premiéry třídveřové verze Mazdy 2. Japonská automobilka tak rozšíří modelovou paletu tvořenou pětidveřovým hatchbackem a čtyřdveřovým sedanem, určeným pro Čínu.
Je to proste krasavice jedna radost...libive auticko s dynamickym profilem...takovy maly dabel na silnici. Jizdni vlastnosti perfektni, nizka spotreba, kvalitni zpracovani... :yes:
podle mě je designem trošku namířeno na lídra tohoto segmentu a to na peugeot 2O8 a podle mě je ještě hezčí a vyváženější tak uvidíme. Když vyhraje COTY tak má slušný ambice se vyšvihnout opravdu vysoko v prodejnosti
Peugeot 208? :o)) Dvojka je opravdu hezké,dynamické a hlavně malé a na dnešní dobu lehké auto (nic proti GP, Cliu III, nebo 207, ale malé auto nemá mít čtyři metry :o))
Ty wole fakt nevim. ;-\ To se vam to fakt libi? :-O A jste si tim jisty? :'-( Asi se vracim se do punkoveho mladi >:-[] - WCOTY pro Mazdu 2? SVET SE POS-AL >:D
panove.. co by tam dali za motor??? do auta o vaze 990kg? To je pouze zbozne prani, bojm, ze takove auto nikdy nebude a jeho cena by byla takova, ze by se to stejne neprodavalo...z portfolia motoru kterymi mazda disponuje tam nic nesedne...takze zpatky na zem..... myslim ze ta GT bude uz dost bomba...
Ano, zajiste mate pravdu, ze u nas by ty prodeje byly max. dve tri desitky kusu rocne, jestli vubec. Ale v Evrope jsou trochu jina meritka, staci se jen podivat, kolik po Evrope jezdi Fiatu Punto HGT (1.8, 131koni, auto vazi 940kg) nebo Punto prvni generace ve verzi GT, taky jich je plno, Fiat se navic chysta uvest do prodeje verze Abarth jak Grande Punta, tak male 500vky. Opel ma taky svou Corsu OPC. A jak rikam, je treba brat prodeje v Evrope globalne, nikoliv brat v potaz jen CR-SR. Navic treba v Japonsku se do nove Mazdy 2 dava 1.3 Miller cycle motor, skvely motor, zel pro Evropu kdoviproc zapovezeny (zrejme by svou cenou atakoval vyssi nez stravitelnou hranici). Rovnez nepredpokladam, ze bude u nas kdovijak uspesna 1.4 MZ-CD verze.