Kde je přidaná hodnota vozu?? Kde je ten prémiový feel?? Pouze vzhled a kůže? Ani ty materiály nejsou prémiové a co výbava?? pestrá paleta motorů? 3benziny 2 diesely, pouze 4valce ale jo proč ne, nějaký prémiový vykon? automat?? Hydromenic jak se na premii patří?? Kdeze tady je dvojspojka, a motor z oktavky, interiér? Odvětrávané sedačky? Máme? Nemáme? Co si je ovladat elektricky ve vsech smerech? Máme?? Nemáme v prémii? Počkat Audi už není prémie jen dražší cvajfau... Hrůza...
Ať dělám co dělám, přestože jsem audi nikdy neměl rád, v poslední době na mě z prémie pusobí tak nějak nejprémiověji. Design čistý, interiér na top úrovni, nabídka motoru sice taky popletená, ale vrcholné motorizace si celkem drží.
Smysluplnost malých SUV neuznávám, Navíc konkrétne tato Q3 v dané katerogii za me není nejlepší volba, plus ta cena je ústřel, ale svoje zákazníky si to určitě najde.
Máš to ako druhé auto do rodiny? Jazdíš 90% po Prahe? Diesel ani nezohreješ? DPF zapcháš do 100 000, lebo neregeneruje? Nevadí, v odbornom magazíne auto.cz ti veselo doporučia diesel, lebo ten sa univerzálne hodí pre kompaktné SUV :yes: . Načo by sme sa pri doporučovaní motorizácie zaoberali nejakým smiešnym jazdným profilom...
Najprv som bol prekvapeny, ze Audi tu dostalo len tri a pol hviezdy, ale po precitani clanku sa zda, ze je to zasluzene. Veci ktore by sa este dali tolerovat bezneho mainstreamu treba tu nalezite "ohodnotit". Prevodovka a motor je to hlavne, co robi auto autom, a dake vahanie alebo hlucnost sa u premie neda tolerovat. Najma ked ta cena ~1.4 miliona je na taketo auto skutocne "premiova"...
Pražští taxikáři jezdí skoro 100% po Praze, zdaleka nejčastější motorizací je 2.0 TDI a kroutí na nich běžně 300-400 tkm a benzín by si nevzali ani za prase.
tak nejak ti to nevychadza, na jednej strane nie su vytazeni a na druhej ujedou 300-400tisic km? Ved si to prepocitaj tych 300tisic na nejakych 7 rokov kolko je to denne..
Cena je fakt až nesmyslná , na malé SUV. :'-(
Design se myslím docela povedl , interier už méně..nemusím ten display místo tubusů.
Pokud cena spadne , jako novinka je to dost nástřel , tak by mohlo mít úspěch.
Osobně bych zamířil jinam..např. BMW X1 je za méně a nabízí více.
Presne šup šup po posledné škody 120 Trabanty a Favority pred vstupom VW. Vyhoďte kalkulačky a zachráňte posledné kusy logaritmických pravítok. Vyhoďte tie šmejdové LED TV a bežte ku babke na povalu po staré dobré CRT!!! Len to nás zachráni. Na dovolenku pekne na Balaton žiadna zvrátená exotika.
Áno čakajú, ale keď mu prebieha regenerácia filtra, tak to asi nezdochne. V zime to asi nezdochne, lebo potrebuje kúriť, v lete to asi nezdochne lebo potrebuje klímu, ročne najazdí minimálne 50 000 drvivú väčšinu so zahriatym motorom. Auto beží viac menej stále. Tam je ten rozdiel. Druhé auto v rodine proste nie je taxík, ak stále nevidíš ten rozdiel v spôsobe použitia, tak ja ti už nepomôžem.
Bez ohľadu na to, že hybrid alebo CNG by sa im oplatilo viac, máš pocit, že by taxikári mali problém s tým, že prejde 10km, tam auto vypne, počká kým vychladne urobí ďalších 10km a tak dookola?