Audi to s dieselovými motory pod kapotami sportovních vozů myslí skutečně vážně a po konceptu R8 V12 TDI se představuje první sériový sportovní model se vznětovým motorem, kterým je Audi TT 2.0 TDI quattro.
tohle snad nemůže nikdo myslet vážně, že se mu to páčí! Neřeknu kdyby to napsala ženská, ale chlap, kterej touží po TTčku v tédéíčku...??Nevim,ale ten asi nemá něco v pořádku. Takoví by se snad měli posílat někam léčit,ne? Přeci jestli má chlap koule nmůže bejt jeho snem tohle auto...
tak to je ještě nic, mě jeden hrdý majitel OC TDI říkal, že jeho snem je Calibra, ale protože zjistil že se nedělá v TDI tak šel do OC I. >:-[] takže takový TT TDI oooohhh >:-[] ale chápete Calibra TDI.... kde to sme... :-!
škoda slov, já už se nedivím vůbec ničemu. Ale co dokud se budou dělat pěkný auta s benzinovejma motorama tak ještě není tak zle:) Ať mě tu klidně ukamenujou >:D
ccccc....ja jdu jedine do,,slapacek"-to jako do slapaciho auta ;-) (diskuze v podobe-kolik jsi ujel na jednu Podebradku sam by byla celkem zajimava.....)
AUDI veru nie je Zetor, ale jeho TDIčka strasne smrdia a dymia.. ako stare tak i nove, najma pri studenych startoch / co je u dieslov normalne / ale aj pri prudkom zrychlovani sprevadzanom podradenim.. minule ma skoro zadusilo jedno Q7 3,0TDI.. a ked ide nejaky diesel predomnou tak musim si v aute pustat cirkulaciu vzduchu v kabine lebo sa rozkaslem >:D ale tento pek mi sposobuju veskere diesle aj bavoracke.
a btw neviem co hlada diesel v sportovom aute..i ked AUDI ma v tomto smere vyhodu vyhry v 24hodinovke s TDIckom ale ci je toto spravna cesta.. chlap ktory ma gule a chce sportak predsa nesmie smrdiet ako traktorista odchadzajuc z pumpy >:-[] neviem si predstavit ako bude v reale "rachotat" V12TDI lebo V10 TDI teda nieje ziadna slava.. a ajtak si myslim ze su oba agregaty uplne zbytocne, lebo v tuaregu aj Q7 uuuuuuuuplne staci 6valec.. ale to je nainu debatu asi :-/
Byt nejsem priznivcem TDi alespon ne ve 4V provedeni, tak pokud kouri tak je neco spatne, pravdepodobne nejaky spatny cip, vadne turbo apod.. Benzinak taky studenej kouri- to je para..
3.2 asi nepojde zle, ale si myslim, ze s 350Z aj tak bude vacsia zabava, znacne.
Proti TT ale nemam vela namietok, 2.0 TDI vsak pokladam za uplne zbytocne a nepochopytelne. Na takom aute najazdis vacsinou 10 tis. za rok a fakt malokto si ho kupi ako jedine auto (ak ma aspon jedno dieta, ale podla mna ani dvom nestaci)
Vylucne nesuhlasim s tvrdeniami...ze kto si kupi TDI "nema gule" je to smiesne a nezvazene tvrdenie pubertakov... sucasny trend nepusti a stojim za rozhodnutim Audi pretoze takymto pristupom preda viac TT-ciek BTW ani BMW nevydrzal len s benzinovymi motormi v BMW coupe...predaj je predaj a zaujem je evidentne väcsi u naftakoch vdaka vysokemu zatahu v nizkych otackach, zaujimavejsou spotrebou a vynikajucimi jazdnymi vlastnostami...
kupátka v naftě si lidé kupují kvůli designu karoserie a né kvůli výkonům a charakteru, v tomto je. Člověk toužící po opravdovém sportovním zážitku jde pouze do benzínu, ty kecy o krouťáku a spotřebě jsou jen výmluvy těch, kteří chtějí ušetřit na naftě a bojí se to přiznat! a nikdo mne nepřesvědčí o opaku.
Celkom by ma zaujimala zivotnost tohoto motoru. Podla mna je to uz strasne, strasne vela na tak"maly" obejm. Tych 200 koni som este bral, ale 200kW(tusim 270 koni), to uz je proste moc...
Praveze HONDA tie otacky v poho prezije, je na to stavana. Kolega ma vlastnu firmu a zaraba dobre (a pri tom fakt poctivo, co az tak pravidelne nie je). Mal CR-V 1G s benzinom, pod 4000 nesiel nikdy. V pohode vydrzala, ani raz servis. Mal AUDI 6 v benzine a tocil ju v podonom duchu a veru parkrat v servise pobudla... Je pravda, ze ju tak tocit nemusel, lebo mala tocak vacsi a nizsie, ale hold on preteka amatersky dovrchu a otacky miluje....
S2000 je unikat, len by HONDA uz mohla spravit novu verziu.
A co sa tyka DIESEL... Nemam nic proti DIESEL v COUPE typu A5, ci BMW3. Ale v takomto cisto sportovom aute mi to pride podivne. To ako keby dali diesel do NISSAN 350Z (teda dufam, ze taky nezmysel neprivolam :-):-) )
Taketo auto ma byt o cistej zabave, co jazdi len v lete, v zime je v garazi a na Dovolenku sa s nim asi nejazdi... Tak k comu 2.0 TDI?
Subaru 2.0 cca 300PS EVO dttd... a vysoke otacky snizuji zivotnost motoru? A co ty otevrene motory v testech kde je po 200tis videt honovani ve valcich- tj uplne bez opotrebeni?
Ale FR, do Tvojeho FR ten 2.0 TDI 170 P.S. nie je zla volba. Bol som parkrat pozret preteky dovrchu a v podobne vyladenom naftaku jazdili na starsich leonoch a mazalo im to pekne. A Ty pouzivas auto aj na bezne ucely, pri tom sa chces aj vyblnut. Mne by sice vadil ten hluk z tohto motoru, vo FR diesel som isiel a podla mna je to traktor (aj ked fakt mozno lepsi oproti starsiemu s 1.9 TDI). Stale to ale beriem, aj ked mam radsej benzinaky.
Ale do takehoto auta cisto na zabavu to chce aspon to 2.0 TFSI, alebo najlepsie 3.2 bez TURBA. Aj ked ja by som isiel do NISSAN 350Z. Skoda, ze som sa nezenil o take dva rocky neskor. Akurat toiz zhanam ato pre zenu a rozmyslam nad NISSAN NOTE. Mali tam ale 350Z za 990 000 SKK, najazdene iba 17 000. To by som asi nebral moj ACCO, ale isiel do toho Z-ka a nejaky rok sa v nom vyblbol, to by bola parada!!!!
A ako som pisal niekde, je tozdiel zobrat AUDI A5 v DIESEL a fakt rozdiel zobrat TT v DIESEL, obvzlast tuto verziu...
tomu rikam bomba...tdi POWER jako to bude trhat asfalt i na trojku, vytocenou v 60 kilometrech za hodinu! taky to bude krasne zpivat a kourit...joooooo audi jen tak dal!
no jako kdyby 2.0 tfsi trhalo na trojku asfalt >:D;-)
já vás nechápu, když někdo bude chtít tak si to auto koupí a vy co ho nechcete, vám může být existence tohoto modelu šumák a nemusíte se zatěžovat aby ste nám ostatním co nejsou proti nalili do hlavy vaše bludy o 10 let starejch naftovejch motorech ;-)
Přesně jak píšeš, jen tak dál Audi... já myslim, že ty lidi, co šéfujou Audi jsou nadmíru spokojený. a masovým značkám jde hlavně o spokojenost majitelů akcií (né lidí, co píšou do diskusí na netu...tzn. lidí, který nelze z většiny považovat za potenciální kupce nového auta. natož nového Audi) proto si myslim, že audi to dělá dobře. škoda, že nejsem akcionář, ani potenciální kupec.
Nevím co máte proti.Sportovní auto je moje touha, ale nechci jezdit za 15 l / 100 km.Najezdím hodně a max. ve dvou takže tohle auto je pro mě jako dělané!Jasně, kupovat ho jako druhé auto tak o naftě nepřemýšlím, není nad vytočený benzín...ale pro hodně lidí to bude jediná cesta ke sportovnímu autu.