A proč by ne? SUV stejně není teréňák, takže v tom nevidím problém a aspoň to nevypadá jako balvan na chůdách. Teď je z toho takové ala SQ7 - obří kombi.
Btw docela by mě zajímalo, zda vám dal autor fotek svolení k použití ve článku, nebo prostě kakáte na autorská práva?
suv sa kupuje hlavne kvoli vyssiemu podvozku,minimum ludi potrebuje offroad no vyssi podvozok sa hodi kazdemu...ked si uz to suv kupis tak si ho znizis?? Ked ti toto pride normalne si pekne jebnuty na hlavu chlapcek a v suv si asi ani nesedel
Víc takovýhle článků = tohle je to pro co člověk chodí na weby o autech. Reálné novinky o jiných značkách a koncernech zcela vypustit = a místo nic více takovýchto :yes:
Jestli nepoznáš rozdíl mezi tím co píšeš tu a co si převedl v té diskuzi o novém webu, kterou si zadělal tak ,že je totálně nepřehledná a není už ani patrné, co na to i ostatní diskutéři, tak je mi tě líto ;)
Ty kritizuješ mě = vtipný že když významem velmi podobnej text napíše někdo jinej = viz i fakt ostrý slova k týhle mrzký platformě pro diskuzi = tak rudo nemáš :-)
Dotahuješ to až do takovejch absurdit = že původní něčí kritickej příspěvek si nechal bejt = ale rozpálily tě moje :yes::yes::yes: pod tim příspěvkem ;-)
klasicky kodiaq je podla mna ok ale toto sa mi uz nepaci.... to uz potom radsej klasicku octaviu combi ( na podobnom podoryse ) ako znizovat SUVecko...
Na rozdíl od různých vzhledových tuningů mi tohle zrovna smysl dává. Pokud mu ten vzduchový podvozek funguje jak má, tak na dálnic má kombajn a ve městě nebo mimo silnici to zvedne a má klasické SUV. Myslím, že kdyby Škodovka nabídla takové řešení v příplatkové výbavě, tak zájem bude.
Zajímavé asi ano,ale mě se to nelíbí. Jemu asi ano a i proto to udělal,ale ani ta fábka není nijak hezká. Možná to dobře sedí na silnici ale dát takhle nízko SUV... to pak není žádný fanda ...