Nové vydání slavného Fordu Mustang přinese rozměrnější karoserii a zároveň vyšší hmotnost. Pod povrchem se bude ukrývat podlahová plošina ze současných SUV Fordu.
Mustang není velký a ani těžký...na americké poměry. A mezi náma, kolik evropských aut s tak velkým motorem je lehčích? A teď samo nepočítám mnohonásobně dražší supersporty z karbonových vláken...
Jak psal kolega, které evropské auto s podobným výkonem je lehčí? Když něco napíšete, musíte mít argument.
Tak např. BMW M850 váha o vic jak 200kg těžší než Mustang GT.
U fordu se tiše zbláznili už před nějakým časem, takže není divu že z nich lezou podobné výplody.
Jinak je tu pořád naštěstí Camaro, kterého prodeje za první čtvrletí v USA stouply :yes:
Na americké poměry zřejmě ne, ale tady jsme v Evropě, že jo...
V době, kdy konečně začal Mustang jezdit dobře nejen rovně, přijdou s tímhle originálním nápadem/plánem. :no:
na současném oceňují prostě spláchnou a udělají z něj těžkou neobratnou mrchu? Hmotnost je u sporťáku vším - jsem měl Mitsu Cordia 1.8 T a i když výkon jen kolem 180 koní a krouťák kolem 200 Nm, díky hmotnosti přesně 1t docela lítala. Samozřejmě turbodíra jako prase a strašně žrala gumy... Btw. pokud BMW dokáže postavit elektromobil (!) s komplet karbonovou karoserií za mega, není důvod aby Ford trochu neodlehčil i Mustanga. I karbonové díly pokud se vyrábí ve velkém nestojí raketu.