Novinky
kaa
4
U modelu CR-V s tímto motorem jsou problémy s pronikáním benzínu do oleje. Zajímalo by mě, zda tento průšvih již Honda vyřešila.
Přejít do diskuze
ako je to s profilmi .. mne stale nejde kliknut na ziaden "nick" ,,, ani na svoj ani na iny... cize ak si chcem pozriet vlastnu galerku tak musim ist kdesi do moje auto a bla bla... navyse tam ani nie som pod tymto nickom HK-svwwt ale uz pod nickom 3-diamanty.... docela som sklamany ze to nejde nejako napravit aby som nemusel mat v tom sam chaos....... cakal som vacsiu profesionalitu pri prechode na novu platformu 😒
Konečně, pozdě, ale přece. 3.5 roku od uvedení H-V na evropský trh a přes 2 roky od masového nasazení motoru 1.5T Hondě trvalo, než tento motor implementovala i do HR-V. Konkurence se dávno posunula dál a tak bude třeba doufat, že zásadní výtky vůči HR-V (hluk od motoru+málo točivého momentu), jsou konečně odstraněny a pomohou k prodeji. Výkonný motor je však v nabídce jen pro verzi Sport a ta se už pohybuje blízko CR-V. I když bude cena časem někde u 600.000 Kč, trhák to zřejmě nebude. Škoda, tohle bude dobře jezdicí a na poměry třídy i velkoryse prostorné auto.
Je to prostě neprodejné. To se dají koupit auta podobného ražení ale o třídu výš. Mimochodem ta kombinace růžové s černou v interiéru je opravdu příšerná. V Hondě tak nějak pozapomněli že méně znamená více. Tohle opravdu vrchol nevkusu. Pominu-li průměrné a silně předražené auto s motorem se kterým se nesmí jezdit krátké vzdálenosti kvůli ředění olejem, tak je na celém článku nejzajímavější srovnání spotřeb NEDC a WLTP s rozdílem 1,5-2 litry. To je teda síla.
V technických datech 1.5 VTEC Turbo CVT je chyba. Hodnoty výkonu 134kW/5500 ot. a momentu 220Nm/1700-5500 ot. se vzájemně vylučují
Vrátili jsme Mapy.cz do původní podoby. Na základě stížností uživatelů s každou další verzi webu jsme strojově vyhodnotili, že ta úplně nejlepší musí být z roku 1999 a tak se k ní po 20 letech vracíme.
ACZ, co vy na to?
ACZ, co vy na to?
Vďaka za upozornenie. Pozeral som cenník a nevšimol som si, že nie je 1,5 ako 1,5 😊. Samozrejme atmosféra ostáva.
Som zvedavý, kedy atmosferickú 1,5 nahradí 1,0 Turbo.
Som zvedavý, kedy atmosferickú 1,5 nahradí 1,0 Turbo.
Hlučnost po městě verze před FL je v pohodě, protože tam není zapotřebí z motoru ždímat poslední newtonmetry. Problém nastává až při potřebě vyšší dynamiky, třeba při předjíždění. 155 Nm. je k dispozici až při 4.600 ot./min. a nad 4.000 ot. je ten motor fakt hlučný. Na dálnici to ale únosné je (v zákonných limitech), hluk od motoru zanikne s tím aerodynamickým.
Facelift HR-V nepřinesl nějaký výrazný posun, tichší je, ale ne výrazně. Posun je právě u verze Sport, kde je jednak standard ANC a také jinak řešeny již zmiňované výfukové svody. Já si HR-V dodatečně vytlumil, a to je už fakt znát.
Facelift HR-V nepřinesl nějaký výrazný posun, tichší je, ale ne výrazně. Posun je právě u verze Sport, kde je jednak standard ANC a také jinak řešeny již zmiňované výfukové svody. Já si HR-V dodatečně vytlumil, a to je už fakt znát.
Mne to naopak pôvodné prihlasovanie ide a nič som nemenil,ale mám problém s prihlásením na moje.auto
Jo, no. Vezel je v JPN i v hybrihu i AWD, HR-V v USA nabizí motor 1.8 i-VTEC alternativně taky s AWD, Evropa je "netankuje". Zvláštní ale je, že Sport 1.5T je první v Evropě, ne ve "zbytku světa".
Marketingové kecy řadí HR-V do role městského crossoveru... Ale proč v přeplněném JPN AWD ano a v EU ne, to by nám vysvětlili právě ti marketéři 😄
Mitsu mě překvapilo s tím 2.0, otázkou zůstává, zda to nezabije cena. Přeci jen to nebude cena od 369.900 Kč....
Marketingové kecy řadí HR-V do role městského crossoveru... Ale proč v přeplněném JPN AWD ano a v EU ne, to by nám vysvětlili právě ti marketéři 😄
Mitsu mě překvapilo s tím 2.0, otázkou zůstává, zda to nezabije cena. Přeci jen to nebude cena od 369.900 Kč....
Pochybuju že byto autoři těch dat mysleli takhle, spíše to budou jelita která netuší co píšou. Udaná hodnota krouťáku koresponduje dobře s agregátem naladěným na 127 kW z CR-V
Bude to s ohledem na cenu auto pro fajnšmekry. Cena je stejná jako u Hondy CRV se stejným motorem a výbava slabší, např. tempomat není adaptivní.
Tá kombinácia interiéru je super pre ženy (niektoré).
Osobne trochu nechápem, prečo v dnešnej dobe "ekologickej" montujeme do áut typu HR-V tak silné motory. Ak si človek vezme do úvahy, že daný motor nie je práve bezproblémový, tak taká stará atmosferická 1,5-ka by tam pasovala viac.
Osobne trochu nechápem, prečo v dnešnej dobe "ekologickej" montujeme do áut typu HR-V tak silné motory. Ak si človek vezme do úvahy, že daný motor nie je práve bezproblémový, tak taká stará atmosferická 1,5-ka by tam pasovala viac.
mne sa stava ze sa prihlasim... ale po opusteni stranky bez odhlasenia sa po navrate na nu musim prihlasovat opat.... co je velmi nekomfortne.... v minulosti som odisiel bez odhlasenia a po navrate stale som bol nadalej prihlaseny pod danym menom......
uz su to ahdam nejake dva tyzdne co je tu kusok bordel tak cakam co dalej... ale taketo (ne)fungovanie sa mi nepaci 😒 ... uz to nie je ako bejvavalo co je za mna skoda lebo prave naslapane prostredie diskusii tejto stranke davalo šťavu ... ale takto? ved skoro nic nefunguje ... a ani.. aj mne profil moje.auto najprv nechcelo zobrazit vobec... uz mi to ale nejakym zazrakom ide len ako na potvoru som tam opat zase pod tym inym menom ako tu .. ze toto nejde napravit nech mi nik nevravi.... ak som sa raz prihlasoval pod nickom 3_diamanty preco nie som vsade takto.... ale stale mi tu hadze kde kade dva rozne "mena" ....
uz su to ahdam nejake dva tyzdne co je tu kusok bordel tak cakam co dalej... ale taketo (ne)fungovanie sa mi nepaci 😒 ... uz to nie je ako bejvavalo co je za mna skoda lebo prave naslapane prostredie diskusii tejto stranke davalo šťavu ... ale takto? ved skoro nic nefunguje ... a ani.. aj mne profil moje.auto najprv nechcelo zobrazit vobec... uz mi to ale nejakym zazrakom ide len ako na potvoru som tam opat zase pod tym inym menom ako tu .. ze toto nejde napravit nech mi nik nevravi.... ak som sa raz prihlasoval pod nickom 3_diamanty preco nie som vsade takto.... ale stale mi tu hadze kde kade dva rozne "mena" ....
A co se týče ředění oleje nespáleným palivem, je zvláštní, že se tento jev nevyskytuje u všech motorů L15B7 (1.5T). Ve svém okolí mám 4 tyto motory a ředění se týká jednoho z nich. A není to zrovna ten, který jezdí jen krátké trasy po městě. Zvláštní.
Minulý měsíc jsem se na to ptal v servise a o nějaké servisní akci technik nic neřekl, nevěděl... Buď byl (je) update u nových motorů v rámci přechodu na Euro6d, nebo fakt ještě nic není. Každopádně v ČR zatím nikdo motor nezadřel.
Minulý měsíc jsem se na to ptal v servise a o nějaké servisní akci technik nic neřekl, nevěděl... Buď byl (je) update u nových motorů v rámci přechodu na Euro6d, nebo fakt ještě nic není. Každopádně v ČR zatím nikdo motor nezadřel.
No tam maj nějakou systémovou chybu = a opět celejch 14 dní neopravovanou = což taky vůbec nechápu = je úplně absurdní jak velký bohatý ACZ funguje = teda naprosto nefunguje
Jestli u Hondy nejde vypnout adaptivita a jet i pouze na pasivní tempomat, pak ten standardní je výhodou.
Turbo motor je vseobecne tichsi ako atmosfera (samotne turbo utlmi dost hluku do vyfuku a zbytku zvodov), kvoli lepsiemu krutiaku sa tie motory aj menej tocia, takze odhlucnenie je jednoduhsie..
Trochu to kazi fakt, ze priamovstrekove motory bezia drsnejsie a viac rachtaju, nepriamy vstrek bezi hladko...
Trochu to kazi fakt, ze priamovstrekove motory bezia drsnejsie a viac rachtaju, nepriamy vstrek bezi hladko...
Jo, kalousek má pravdu... 134kW při 5500 = 233Nm. Na druhou stranu, je zvykem, že se uvádí nějaká hodnota, pod kterou v daném rozsahu krouťák neklesá, ale může ji o něco přesahovat... reálný graf momentu z brzdy nikdy není placka.
To uz je ina tragedia, keby nebol benzinovy motor dostatocne odhlucneny 😄 Ale je sympaticke, ked riesia konecne hlucnost, len je otazka, ci chcu byt medzi najtichsimi na trhu, alebo tie predfaceliftove verzie boli take hlucne, ze to jednoducho nejak riesit museli (aspon kobercom). Inak ten motor uz poriesili, alebo maju problemy stale?
Jestli to padne k šestistům, asi neodolám 😄 CRV v Eleganci a se slabší verzí motoru jsem měl půjčené a narovinu, dnes už bych níž výbavově jít nechtěl.
Honda ČR ještě na svých stránkách brožuru k HR-V Sport nemá, tak to člověk zatím nemůže porovnat. Jestli to bude jak u Civiku, tak by CVT mělo mít maximální točivý moment 220 Nm./1.700-5.500 ot./min.
Ještě k té hlučnosti. Verzi Sport pomohlo ke klidnější zvukové kulise nejen lepší odhlučnění a zástavba ANC, ale rovněž i jiná konstrukce (sesazení) motoru. HR-V s atmosférickým plnění má výfukové svody směřovány smerem ke kabině a vedou de facto pod palubní deskou, kdežto verze Sport s turbomotorem má svody výfuku naopak, směrem k chladiči.
suhlas ... tykto motor mala mat hned v europe.... rovnako v japonsku je HR-V ( u nich je to honda vezel ) aj v 4kolke... opat sa pytam preco honda neponuka HR-V 4kolku aj v europe.... proste toto su take nepochopitelne faily ktore zrazaju inak hodne dobre auto kdesi do urovne slabo predajneho kusku.... ale tak honda na eu trh dnes uz kasle.... no nic... ja sa uz tesim na to "nove" ASX v 4kolke s 2 litrom benzinom na jesen... este 5 mesiacov a bude u nas na predajni... :yes: