Testy
Jo, to je určitě on 😁
Měl jsem tu "čest" si s tímto autem trochu zajezdit, moc offroadů jsem v životě neřídil a první, co bylo nezvyklé je nástup do auta, který vyžaduje trochu zručnosti přes nášlapy 😁 Druhá věc byla rozvržení ovládacích prvků, chvíli mi trvalo, než jsem našel i stahováni oken. Vzpomínám na zdejšího redaktora pana Vavreku, který měl problém se vším, co bylo jen trochu jiné, než VW group, tady by se zbláznil ! Znám docela dobře starý Cherokee a i ten byl po první jízdě intuitivnější, ale Wrangleru se to nedá vytknout, protože ty dveře, kde hledáte třeba stahování oken a zrcátka, jdou přeci vyndat !
Když jsme vyřešili problém se start/stop systémem (už se ví, proč se to stalo? 😁 Já fakt nic neudělal), tak mne jízda po chvíli také dostala. Auto je z místa možná trochu línější, ale dynamické měření ukázalo, že to není žádné ořezávátko a dvěstěkoňový diesel je na auto velmi solidní motorizace !
Je to přesně ten typ auta, s kterým musí být super projíždět všude, vlastním tempem, okreska, přímořské letovisko, horské středisko a myslím, že se neztratí ani ve změni SUV v Praze a i tak bude budit respekt a úsměvné pohledy kolemjdoucích.
Woody to vystihl přesně ! Je to auto, které bych taky chtěl, ale nevím k čemu 😁
Měl jsem tu "čest" si s tímto autem trochu zajezdit, moc offroadů jsem v životě neřídil a první, co bylo nezvyklé je nástup do auta, který vyžaduje trochu zručnosti přes nášlapy 😁 Druhá věc byla rozvržení ovládacích prvků, chvíli mi trvalo, než jsem našel i stahováni oken. Vzpomínám na zdejšího redaktora pana Vavreku, který měl problém se vším, co bylo jen trochu jiné, než VW group, tady by se zbláznil ! Znám docela dobře starý Cherokee a i ten byl po první jízdě intuitivnější, ale Wrangleru se to nedá vytknout, protože ty dveře, kde hledáte třeba stahování oken a zrcátka, jdou přeci vyndat !
Když jsme vyřešili problém se start/stop systémem (už se ví, proč se to stalo? 😁 Já fakt nic neudělal), tak mne jízda po chvíli také dostala. Auto je z místa možná trochu línější, ale dynamické měření ukázalo, že to není žádné ořezávátko a dvěstěkoňový diesel je na auto velmi solidní motorizace !
Je to přesně ten typ auta, s kterým musí být super projíždět všude, vlastním tempem, okreska, přímořské letovisko, horské středisko a myslím, že se neztratí ani ve změni SUV v Praze a i tak bude budit respekt a úsměvné pohledy kolemjdoucích.
Woody to vystihl přesně ! Je to auto, které bych taky chtěl, ale nevím k čemu 😁
Je stylové, pěkné a na nic si nehraje. Jen mi do něj mnohem lépe pasuje benzínová motorizace, diesel je v tomto případě výmysl Evropy.
Vzhledem k tomu, že V6 tu ofiko nekoupíš mi ten diesel k tomu autu tak nevadil 😊 Síly měl dost.
V6 benzín tu ofiko koupit šel, dokud to s tímhle faceliftem nezařízli. Nu co, šedej dovoz si vydělá. Simix, Auto Outlet, Impexta atd už ho nabízí sem koukal 😄
CICERO
Asi tak, Barichello :yes: …oni to tak dělají schválně 😁 Nemužou to prostě prodávat napřímo, prostě to nejde... 😁 😁 Lol stejna traparna tohleto, jak když jsem se dočetl na: AUTOREVUE.CZ !!! 😁 ,že ve wrangleru nemůže být hellcat protože tam být může, ale vlastně nikoliv, protože už není místo na deformační zony, sic na konci článku psali, že se toho ´´neřešitelneho´´problému pokusí snadno zhostit tuningove firmy... 😁 A pak to zkuste přihlásit u nás... (to by šlo... ) Zkusí to Alatojáh z Turecka od Kebabu vedle ve svazu Germánském a Arijec z Dekry mu nadá do Erdogana… >😒] >😒] :yes:
CICERO
https😐/www.mercedes-fans.de/…er-den-suv.14497 Koukněte se na to! To je pořádné auto !!! Heheheheheee GLS X167 tak pozor pánové: 400d né 340 ale 330 vraníků... ´´Dva motory GLS s dieselovým motorem jsou poháněny motorem OM 656, který je rovný šesti motorům ze stávající řady motorů. 4MATIC s výkonem 210 kW (286 k) a 600 Nm a jako GLS 400 d 4MATIC s 243 kW (330 k) a točivý moment 700 Nm V obou verzích výkonný motor i v náročných jízdních situacích za podmínek RDE splňuje normu Euro 6d (RDE). / Real Driving Emissions Level 2), která je závazná pouze pro nové typy od 1. ledna 2020 a pro všechna vozidla o rok později.Novinka: funkce mytí autNová, standardní funkce je funkce mytí aut, která tuto funkci volí tak, aby se zavěšení do nejvyšší polohy, což snižuje rozchod kol díky geometrii nápravy, což usnadňuje vstup do myčky aut, Rovněž se lépe odstraní případné nečistoty v podbězích kol od posledního použití v terénu.´´Další funkce jsou:• Sklopená zrcátka. • Boční okna a střešní okno jsou zavřené. • Informace z dešťového senzoru jsou potlačeny tak, aby stěrače čelního skla zůstaly vypnuté• Klimatizační jednotka se přepne do recirkulačního režimu a po osmi sekundách se zobrazí čelní pohled na 360 ° kameru, která pomáhá vstoupit do myčky aut.• Při opuštění myčky aut se tato nastavení automaticky přepnou zpět, jakmile se zrychlí více než 20 km / hTo je kočár co ? Čumíš šimčko a machaliku ? Jsem Rychlejší? Sorry, nikdo mi neplatí, jsem fanatik... nejim, nespim, pracuju... 😁 😁 😁
ktore proste clovek chce a musi mat aj ked ich povedzme absolutne nepotrebuje.... a medzi ne rozhodne radim aj wrangler :yes: sam dokonca neviem ci skor wrangler alebo nejaky range ci Gecko... tato trojica je u mna dokonala....
ne za 2,2 chrochták 😄 I ten objem zmenšili z původního 2,8 CRD. Už neví coby 😄
Takže Wrangler jedině s Pentastrem 3,6 a srdečné gratulce můžete poslat do Mercedesu a Cerberusu, kteří tento motor vyvinuli resp. dotáhli do sériové podoby 😄 Fiat jen přeprodává to co vyvinul někdo jinej 😄
Takže Wrangler jedině s Pentastrem 3,6 a srdečné gratulce můžete poslat do Mercedesu a Cerberusu, kteří tento motor vyvinuli resp. dotáhli do sériové podoby 😄 Fiat jen přeprodává to co vyvinul někdo jinej 😄
Vyborne napisane. Presne takto by som to opisal a presne pre to by som to auto bral.
A ked da to tak vezme, je za ferovu cenu "od".
A ked da to tak vezme, je za ferovu cenu "od".
tak hlásím, že editace by už měla fungovat. A pokud všechno klapne, přidávání odkazů do příspěvku a soukromé zprávy by měly fungovat nejpozději v průběhu příštího týdne,
Machi
Víš jak se řiká že kdo je kdo se ukáže v krizovejch situacích = tak ty ses ukázal
A nekvalitně dodělaná editace = na tom nic nemění. Škoda bejvalo to tu fajn
tak toho sme si všimli sami, ale OPĚT je to ŠPATNĚ udělaný = zmizí odstavce. Takže podezření co napsal Karel první den = že ste to dohodil nějakýmu amatérovi = se zase posílilo
Fakt neuvěřitelný = jak moc špatně to tu funguje. Já sem nikdy nic amatérštějšího na ŽÁDNYM většim webu neviděl. Vy jo? 😉
Tak snad to další = nebude stejná amatérština jako = všechno od zrušení toho nejlepšího nahrazenim TOUHLE AMATÉRŠTINOU