Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen ID. R je připraven na rekordní jízdu na Nordschleife. Bude nejrychlejším elektrovozem?

Po Pikes Peaku se Volkswagen ID. R po několika úpravách pokusí dobýt další slavnou trať, Severní smyčku Nürburgringu.  
Zpět na článek
Avatar - speedfred
23. 4. 2019 12:22
Re: To jsou samý rekordy,
:-) to by som si v živote nedovolil :-!
Avatar - Uživatel_5340709
23. 4. 2019 09:27
To jsou samý rekordy,
ale když dáš na Nordschleife kterýkoliv komerční elektroautomobil, včetně i8, tak dojedou max. za půlku a umřou a je vymalováno!
Avatar - speedfred
23. 4. 2019 09:52
Re: To jsou samý rekordy,
i8 to prejde na spaľovák,ale nedávno tam nejaká Tesla prehriala brzdy už polovici okruhu.
23. 4. 2019 14:53
Vylepseni povesti
Bravo VW ! a ted neco serioveho, treba konecne po 15 letech ukazat cas Bugatti v pekle jak je opravdu moc hyper, treba se vrati Koenigsegg. Tohle je akorat marketing, vytrubovat do sveta "mame nejrychlejsi elektro auto" mozna potrebuje VW zastinit dieselgate ale zajet cas v pekle s konceptem bez pravidel to je teda nuda.
Avatar - CICERO
23. 4. 2019 13:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 4. 2019 22:18
Re: Vylepseni povesti
Ale Chiron je především luxusní superrychlé GT, nikoliv speciál na překonávání rekordů na ringu nebo jiném okruhu. Nikdy jsem od Bugatti neslyšel, že Chiron je lepší na okruhu než 918 nebo Aventador. Koenigsseg má také velký výkon a může hravě drtit 918 nebo P1 v přímce, ale jakmile došlo na NS nikdy nic nepředvedl (tedy vyjma pár karambolů). Ono stavět auto, které jede přes 400 a zároveň bude dobré na okruhu je svým způsobem protimluv. Už třeba jenom pneu, vysokorychlostní Micheliny pro Chiron nejsou zrovna lepivé a vhodné na okruh, jsou prostě stavěné na to aby se ve 420 neroztrhly a dtto třeba aerodynamika. Vrchol sériové produkce VW na ringu je ta 911, 918 nebo Aventador, vrchol sériové produkce VW v luxusních GT je Chiron. Míchat tyto věci do jedné bramboračky je nesmysl.
Avatar - WinDiesel
23. 4. 2019 21:34
Re: To jsou samý rekordy,
… on už chce na ten Mars :-! :-! :-!
Avatar - WinDiesel
23. 4. 2019 21:32
Re: To jsou samý rekordy,
... brzdy se přehřejí …. jo při jízdě do vrchu nejsou brzdy tak potřeba … :-! :-! :-!
Avatar - Uživatel_5340709
23. 4. 2019 21:00
Re: To jsou samý rekordy,
V poho.... příteli. :-)
23. 4. 2019 17:31
Re: Vylepseni povesti
No když se podívám časy z NS, tak VAG drží prakticky všechny rekordy. Absolutní čas drží s obrovským náskokem 919 a když se podívám do tabulky sériových aut na špičkové časy pod 7 minut, tak vidím Porsche, Lambo, Lambo, Porsche, Porsche, Lambo….Co víc bys chtěl od VW ukazovat?
Avatar - CICERO
23. 4. 2019 15:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 4. 2019 12:43
Re: To jsou samý rekordy,
no a co teraz?
Avatar - Uživatel_5340709
23. 4. 2019 11:22
Re: To jsou samý rekordy,
Ale no ták, už i ty mě chytáš za slovo?
Avatar - Uživatel_5340709
23. 4. 2019 11:21
Re: To jsou samý rekordy,
No jo, čekal jsem, kdo se hned ozve, je jasné že to dojede na tu patnáctistovku. Ale výsledek je stejný. Nebo myslíš, že jsem považoval i8 za čisté EV???
23. 4. 2019 19:35
Re: Vylepseni povesti
Nj pral bych si videt vrchol seriove VW produkce, Bugatti na ringu. Taky je to hypersport jako 918, P1, Koenigsegg, a tvrdi se dlouho ze ten nejlepsi.