Bravo VW ! a ted neco serioveho, treba konecne po 15 letech ukazat cas Bugatti v pekle jak je opravdu moc hyper, treba se vrati Koenigsegg. Tohle je akorat marketing, vytrubovat do sveta "mame nejrychlejsi elektro auto" mozna potrebuje VW zastinit dieselgate ale zajet cas v pekle s konceptem bez pravidel to je teda nuda.
Ale Chiron je především luxusní superrychlé GT, nikoliv speciál na překonávání rekordů na ringu nebo jiném okruhu. Nikdy jsem od Bugatti neslyšel, že Chiron je lepší na okruhu než 918 nebo Aventador. Koenigsseg má také velký výkon a může hravě drtit 918 nebo P1 v přímce, ale jakmile došlo na NS nikdy nic nepředvedl (tedy vyjma pár karambolů). Ono stavět auto, které jede přes 400 a zároveň bude dobré na okruhu je svým způsobem protimluv. Už třeba jenom pneu, vysokorychlostní Micheliny pro Chiron nejsou zrovna lepivé a vhodné na okruh, jsou prostě stavěné na to aby se ve 420 neroztrhly a dtto třeba aerodynamika. Vrchol sériové produkce VW na ringu je ta 911, 918 nebo Aventador, vrchol sériové produkce VW v luxusních GT je Chiron. Míchat tyto věci do jedné bramboračky je nesmysl.
No když se podívám časy z NS, tak VAG drží prakticky všechny rekordy. Absolutní čas drží s obrovským náskokem 919 a když se podívám do tabulky sériových aut na špičkové časy pod 7 minut, tak vidím Porsche, Lambo, Lambo, Porsche, Porsche, Lambo….Co víc bys chtěl od VW ukazovat?
No jo, čekal jsem, kdo se hned ozve, je jasné že to dojede na tu patnáctistovku. Ale výsledek je stejný. Nebo myslíš, že jsem považoval i8 za čisté EV???