Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - J@...
To jsou samý rekordy,
J@...
| 23. 4. 2019 09:27
ale když dáš na Nordschleife kterýkoliv komerční elektroautomobil, včetně i8, tak dojedou max. za půlku a umřou a je vymalováno!
Re: To jsou samý rekordy,
webpaja
| 23. 4. 2019 09:45
i8 není EV ;-)
Avatar - J@...
Re: Re: To jsou samý rekordy,
J@...
| 23. 4. 2019 11:21
No jo, čekal jsem, kdo se hned ozve, je jasné že to dojede na tu patnáctistovku. Ale výsledek je stejný. Nebo myslíš, že jsem považoval i8 za čisté EV???
Re: Re: To jsou samý rekordy,
bbaron
| 23. 4. 2019 12:43
no a co teraz?
Avatar - WinDiesel
Re: Re: To jsou samý rekordy,
WinDiesel
| 23. 4. 2019 21:32
... brzdy se přehřejí …. jo při jízdě do vrchu nejsou brzdy tak potřeba … :-! :-! :-!
Avatar - speedfred
Re: To jsou samý rekordy,
speedfred
| 23. 4. 2019 09:52
i8 to prejde na spaľovák,ale nedávno tam nejaká Tesla prehriala brzdy už polovici okruhu.
Avatar - J@...
Re: Re: To jsou samý rekordy,
J@...
| 23. 4. 2019 11:22
Ale no ták, už i ty mě chytáš za slovo?
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: To jsou samý rekordy,
speedfred
| 23. 4. 2019 12:22
:-) to by som si v živote nedovolil :-!
Avatar - J@...
Re: Re: Re: Re: To jsou samý rekordy,
J@...
| 23. 4. 2019 21:00
V poho.... příteli. :-)
Avatar - CICERO
Re: Re: To jsou samý rekordy,
CICERO
| 23. 4. 2019 13:23
Jenom borci dokážou hrdě jezdit na Nordšlajfe se zurčícím R3 ! Asi proto tam nejezdím - jsem R1 - Retard 1 že? :D …. ono Vás to přejde... pan Mlask či chcete li Tusk - nebo Weed King... a jeho Tezla má za poslední čas propady o 50 % A řídící už má bobky, prý bude S a X koncem roku přepracován a bude mít motor z modelu 3 a lepší baterie, no ale řekl roku ? né roku: 2XXX takže bude psina… :D Nebo zase začne kouřit a na něco přijde... >:-[]
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Re: To jsou samý rekordy,
WinDiesel
| 23. 4. 2019 21:34
… on už chce na ten Mars :-! :-! :-!
Vylepseni povesti
LandHodor
| 23. 4. 2019 14:53
Bravo VW ! a ted neco serioveho, treba konecne po 15 letech ukazat cas Bugatti v pekle jak je opravdu moc hyper, treba se vrati Koenigsegg. Tohle je akorat marketing, vytrubovat do sveta "mame nejrychlejsi elektro auto" mozna potrebuje VW zastinit dieselgate ale zajet cas v pekle s konceptem bez pravidel to je teda nuda.
Avatar - CICERO
Re: Vylepseni povesti
CICERO
| 23. 4. 2019 15:29
VW zdegeneroval = potřebuje i zkrachovat, aby češi pochopili, že žijí pod nadvládou čučkařů, někdy i někteří z nějakých továren za 100K mesíčně… = socialismus fungující na 5 minut před zánikem >:-[]
Re: Vylepseni povesti
Šimpanz
| 23. 4. 2019 17:31
No když se podívám časy z NS, tak VAG drží prakticky všechny rekordy. Absolutní čas drží s obrovským náskokem 919 a když se podívám do tabulky sériových aut na špičkové časy pod 7 minut, tak vidím Porsche, Lambo, Lambo, Porsche, Porsche, Lambo….Co víc bys chtěl od VW ukazovat?
Re: Re: Vylepseni povesti
LandHodor
| 23. 4. 2019 19:35
Nj pral bych si videt vrchol seriove VW produkce, Bugatti na ringu. Taky je to hypersport jako 918, P1, Koenigsegg, a tvrdi se dlouho ze ten nejlepsi.
Re: Re: Re: Vylepseni povesti
Šimpanz
| 23. 4. 2019 22:18
Ale Chiron je především luxusní superrychlé GT, nikoliv speciál na překonávání rekordů na ringu nebo jiném okruhu. Nikdy jsem od Bugatti neslyšel, že Chiron je lepší na okruhu než 918 nebo Aventador. Koenigsseg má také velký výkon a může hravě drtit 918 nebo P1 v přímce, ale jakmile došlo na NS nikdy nic nepředvedl (tedy vyjma pár karambolů). Ono stavět auto, které jede přes 400 a zároveň bude dobré na okruhu je svým způsobem protimluv. Už třeba jenom pneu, vysokorychlostní Micheliny pro Chiron nejsou zrovna lepivé a vhodné na okruh, jsou prostě stavěné na to aby se ve 420 neroztrhly a dtto třeba aerodynamika. Vrchol sériové produkce VW na ringu je ta 911, 918 nebo Aventador, vrchol sériové produkce VW v luxusních GT je Chiron. Míchat tyto věci do jedné bramboračky je nesmysl.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku