Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen ID. R je připraven na rekordní jízdu na Nordschleife. Bude nejrychlejším elektrovozem?

16 komentářů

Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
ale když dáš na Nordschleife kterýkoliv komerční elektroautomobil, včetně i8, tak dojedou max. za půlku a umřou a je vymalováno!
webpaja
i8 není EV 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
No jo, čekal jsem, kdo se hned ozve, je jasné že to dojede na tu patnáctistovku. Ale výsledek je stejný. Nebo myslíš, že jsem považoval i8 za čisté EV???
admin badge
bbaron
no a co teraz?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
... brzdy se přehřejí …. jo při jízdě do vrchu nejsou brzdy tak potřeba … :-! :-! :-!
Avatar - speedfred
speedfred
i8 to prejde na spaľovák,ale nedávno tam nejaká Tesla prehriala brzdy už polovici okruhu.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Ale no ták, už i ty mě chytáš za slovo?
Avatar - speedfred
speedfred
😄 to by som si v živote nedovolil :-!
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
V poho.... příteli. 😄
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
… on už chce na ten Mars :-! :-! :-!
LandHodor
Bravo VW ! a ted neco serioveho, treba konecne po 15 letech ukazat cas Bugatti v pekle jak je opravdu moc hyper, treba se vrati Koenigsegg. Tohle je akorat marketing, vytrubovat do sveta "mame nejrychlejsi elektro auto" mozna potrebuje VW zastinit dieselgate ale zajet cas v pekle s konceptem bez pravidel to je teda nuda.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Šimpanz
No když se podívám časy z NS, tak VAG drží prakticky všechny rekordy. Absolutní čas drží s obrovským náskokem 919 a když se podívám do tabulky sériových aut na špičkové časy pod 7 minut, tak vidím Porsche, Lambo, Lambo, Porsche, Porsche, Lambo….Co víc bys chtěl od VW ukazovat?
LandHodor
Nj pral bych si videt vrchol seriove VW produkce, Bugatti na ringu. Taky je to hypersport jako 918, P1, Koenigsegg, a tvrdi se dlouho ze ten nejlepsi.
Šimpanz
Ale Chiron je především luxusní superrychlé GT, nikoliv speciál na překonávání rekordů na ringu nebo jiném okruhu. Nikdy jsem od Bugatti neslyšel, že Chiron je lepší na okruhu než 918 nebo Aventador. Koenigsseg má také velký výkon a může hravě drtit 918 nebo P1 v přímce, ale jakmile došlo na NS nikdy nic nepředvedl (tedy vyjma pár karambolů). Ono stavět auto, které jede přes 400 a zároveň bude dobré na okruhu je svým způsobem protimluv. Už třeba jenom pneu, vysokorychlostní Micheliny pro Chiron nejsou zrovna lepivé a vhodné na okruh, jsou prostě stavěné na to aby se ve 420 neroztrhly a dtto třeba aerodynamika. Vrchol sériové produkce VW na ringu je ta 911, 918 nebo Aventador, vrchol sériové produkce VW v luxusních GT je Chiron. Míchat tyto věci do jedné bramboračky je nesmysl.