Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CICERO
Tam je MOTOR !
CICERO
| 23. 4. 2019 13:38
>:-[] :yes:
Avatar - CHerokee
Zajímavé, ale...
CHerokee
| 23. 4. 2019 14:27
Na jedné straně je to paráda, na druhé, proč XE a XF nemá ani benzínový 6 válec (natož 8 válec), a přitom velký motor narvou do takové krabice.
Re: Zajímavé, ale...
webpaja
| 23. 4. 2019 14:29
Snad se dočkáme, než vše přepojí na elektriku!
Re: Re: Zajímavé, ale...
Mig_35
| 23. 4. 2019 18:58
až vše přepojí na elektriku
https://www.autoforum.cz/…lektrickych-aut/
tak budeme do pár let bez vzácných kovů potřebných k výrobě baterií...
Avatar - CHerokee
Re: Re: Re: Zajímavé, ale...
CHerokee
| 23. 4. 2019 20:21
Jj, to jsem četl. Mám pocit, že ten urychlovaný přechod na baterková auta je stejně promyšlený asi jako Brexit.
Re: Re: Re: Re: Zajímavé, ale...
webpaja
| 24. 4. 2019 04:57
:yes:
Avatar - 3_diamanty
Re: Zajímavé, ale...
3_diamanty
| 23. 4. 2019 15:34
dnes som u nas pri optime videl doobedu uz ten novy pro ceed GT... ten akoze shotingbrake alebo co to ma byt... krasny sivy ..brutalne kola .. chromovane doplnky po boku na kasni ... proste topka ... a vyzeral podobne drsne ako tento jag.... ale ked sa plazil po parkovisku uplne ze klido pido hadam ani nie 30tkou tak vrcal jak traktor ten jeho motor ( stal som par metrov od neho mimo svojho auta a doslova ma zarazilo jak reve ten ceed ... pocul by som o aj o 30 metrov dalej tam kde ani favorita ci feldu uz nie ) ... toto sa dnes uz prote za mna nenosi .... zlate hybridy.... a hned vedla starsi auris hybrid si siel tichucko ani som si ho skoro nevsimol .... asi uz starnem ale taketo premotorovane kusky mi zacinaju byt uz akesi proti srsti .. a aj ked mam jaguar velmi rad... uplny zakladny benzinovy motor ( ktory bude urcite aj aj lepsie odhlucneny co sa tyka hluku mimo vozu... a menej chrochtajuci a upozornujuci na seba okolie ) mu za mna bohate postacuje... tento premotorovany kusok uz nedava opat ziadny zmysel ( navyse v SUV kasni fakt ziadny ) podovne ako skoda kodiaq RS kde aj bezny TSI 2.0 liter je daleko pouzitelnejsi a ako tieto vrciace topverzie ci uz od kodiaqa jagu alebo ceedu..... takze asi to bude uplne mega kara ... jag ma super vozy ale osobne by som taketo nieco fakt nehccel... to radsej zmysluplnejsi zaklad alebo potom nieco ine od konkurencie ( povedme lexus RX )
Avatar - CICERO
Re: Re: Zajímavé, ale...
CICERO
| 23. 4. 2019 15:46
Miluju tvoje romány a nesympatizuji s motory, které hlukově terorizují uživatele :-! >:-[]
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Zajímavé, ale...
3_diamanty
| 23. 4. 2019 15:58
keby si to nemiloval tak to ani nepisem... ved to poznas... kde je dopyt tam je ponuka >:D
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Zajímavé, ale...
speedfred
| 23. 4. 2019 16:34
Napíš rovno že ťa nebaví svižnejšie jazdenie, ty sa potrebuješ iba premiestniť z bodu A do B.
Ja by som tohto Jaga kľudne bral (keby boli €€€ navyše) a to aj keď SUV nemusím.
Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé, ale...
webpaja
| 24. 4. 2019 05:05
No, není ani za špatný peníz, sejít se víc faktorů, asi bych ho zvažoval. ;-)
Avatar - wakantanka
Re: Re: Zajímavé, ale...
wakantanka
| 23. 4. 2019 21:11
Neviem či sa to zdá len mne, ale odkedy si sa oženil, tak načisto odchádzaš od rozumu. :D :D :D Človeče, v dnešnej dobe oturbených malolitrážiek ohŕňať nos
nad plnotučným osemvalcom s kompresorom? Keď Kia konečne spraví niečo
na rýchlejšie zvezenie pre masy, vytýkať tomu že to má hlučný výfuk či čo?
To ti tie príspevky diktuje manželka? Bývam pri hlavnej ceste a občas mi tie
urevané motorky či autá (s výfukmi Rámus) idú na nervy, ale pri každom
podobnom aute mi srdce zaplesá nech už má na kapote znak Jaguaru alebo Kie.
Re: Re: Re: Zajímavé, ale...
webpaja
| 24. 4. 2019 05:06
:yes:
Re: Re: Zajímavé, ale...
webpaja
| 24. 4. 2019 05:00
Tohle tu chybělo. Cedník, před pár dny v testu nezajímavý a nudný, je najednou krasavec a má lepší motor než V8.
Toppere, ani kohout na střeše se netočí tak rychle ;-)

Škoda že nevíš, která bije. Ten motor je klenot.
Avatar - pradeda777
Krása!
pradeda777
| 23. 4. 2019 15:08
Jaguár umí....škoda, že tápou s běžnými motory. Ano, pro takové sexy XE s šestiválcem bych místo v garáži určitě našel. Nakonfiguroval jsem si XE P300 a skončil na 1.798,307.- To je za 2 l čtyřválec moc "inflační cena"....sorry jako... :-(
Avatar - 3_diamanty
Re: Krása!
3_diamanty
| 23. 4. 2019 16:04
za takuto cenovku uz radsej lexusa RX... ale inak aj kodiaq vie stat melon dvesto a ludia to kupuju .. takze to mas tak
Avatar - pradeda777
Re: Re: Krása!
pradeda777
| 23. 4. 2019 16:24
...lidé to kupují, protože na to mají...ale když s nimi mluvíš, tak všichni naříkají jak jsou na tom špatně. Na léto pak zmizí do Itálie k moři a v zimě do Alp na lyže...no zkrátka chudáci.....
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Krása!
CICERO
| 23. 4. 2019 16:40
Jono, Tady ve státě to bylo fajn, ale to tady byl Karel IV , ted je tady karel47 (nic konkretně ale víš jak ;-) ) a doba je poněkud zvrhlá :D :/ Ceny inflační... A když si chceš užít, to abys odevzdával doklady a koukal dalekohledem na ´´nepřátele´´ za plotem, co přijeli s novou 1.0 TSi full eco dream... :D
Re: Re: Krása!
webpaja
| 24. 4. 2019 05:01
XE a RX? Co to je za nesmysl???
Re: Krása!
webpaja
| 24. 4. 2019 05:03
XE P300 je dražší než, když jsem si objednával XE-S ve srovnatelné výbavě. V GB cena po FL klesla. Zastoupení v Salzburgu prodávat nechce.
Vytočení motoru ?
Orm
| 23. 4. 2019 18:38
"O charakteru ostrého F-Pacu leccos prozradí už nastartování motoru, doprovázené vytočením motoru a zaburácením výfuku." - to se právě nastartovaný studený motor, ve kterém se asi také ještě ustaluje mazaní a napínaní rozvodů, vytočí do vysokých otáček ? To jako vážně ? A to i při -20°C ?
Re: Vytočení motoru ?
RADEK1
| 23. 4. 2019 20:03
To vytáčení do otáček asi zase nebude tak dramatické. Mě po každém nastartování jdou otáčky někde k 25oo. Po nějakých 15 až 20 sec padají na volnoběh.I v mrazech. Mám ale jen V6 kompresor.
Avatar - Machýrek
Re: Vytočení motoru ?
Machýrek
| 23. 4. 2019 22:06
To prece delaj vsechny benziny, driv se tomu rikalo sytic.
V8 i V6 mi to delaj stejne jak popisuje Radek1.
Re: Re: Vytočení motoru ?
Orm
| 24. 4. 2019 07:09
Pokud si to dobře pamatuji, tak sytič u studeného motoru držel něco kolem 1 500 otáček, ale volnoběhy byly obecně vyšší, než dnes. Ale taky to byla pro motory nakládačka, zejména v zimě. A taky motory spalovaly olej právě a zejména když byly studené a dopované sytičem. A ten smrad.

Redaktor to vytočení motoru při startu ale blíže nepopsal. Mne to zkrátka překvapilo.
Re: Re: Re: Vytočení motoru ?
webpaja
| 24. 4. 2019 07:22
Nejde o nic tragického nebo motoru škodícího.
Re: Vytočení motoru ?
webpaja
| 24. 4. 2019 05:02
Jasně, jde to do 6k RPM, ať je motoru dobře. ;-)
Autor a jeho postřehy...
webpaja
| 24. 4. 2019 05:13
....takže nám tu pane redaktore chcete nakukat, že V8 je stejně hlučný jako v F-Type nebo ještě hlučnější a nedá se s ním běžně jezdit? Co vám, údajně zkušenému V8 pardálovi vadí na zvuku, kdy je v utlumeném režimu a proč není vhodný jako daily car?
Možná by bylo vhodnější testovat e-Golfy, Tesly a pod, spalovací motory pak nechte těm, kterým jejich zvuk nevadí. ;-)

Btw: zkuste se podívat na video autoexpressu, myslím, že i hloupému napoví...
Avatar - Dinar
Re: Autor a jeho postřehy...
Dinar
| 24. 4. 2019 07:39
Já bych se bál asi jen té tvrdosti podvozku, Fpace i s obyč. dýzlem je sice na svou třídu extrémně agilní, ale je to uskákaná koza. Jestli svr ještě přtvrdili, tak to moc příjemný daily car nebude, ovšem motor, to je jiná... :*)
Re: Autor a jeho postřehy...
Stanislav Švarc
| 24. 4. 2019 10:24
Zdravím vás, mně na tom zvuku nevadí vůbec nic, naopak ho v textu chválím. Stejně jako celý motor, který je božský. A nepíšu ani, že by F-Pace SVR nebyl vhodný jako daily car, jen že kvůli tuhému podvozku nemusí být jízda v něm vždy příjemná.
Re: Re: Autor a jeho postřehy...
webpaja
| 24. 4. 2019 10:58
Zbytečnost, děti bych voziot nechtěl atd... Motor je v běžném režimu podle všech dosavadních recenzí slušně utlumený a podvozek sice tuhý, ale ne uskákaný. To i sám potvrzujete.
Tedy, ten, kdo se rozhodne vytáhnout "trojku" za vrcholný model, musí s něčím podobným počítat. Pro ostatní je tu podobný Velar na stejné platformě, ale se vzduchem.
Mimochodem to, že F-Pace zatáčet umí, je dáno právě zadokolkovou platformou, kterou v základních věcech sdílí např. se sedany.
Stelvio QV
Mr.Murphy
| 24. 4. 2019 13:47
.... no nevim, ale Stelvio QV má tabulkově lepší dynamiku (neofiko údaje píšou zrychlení na 100 pod 4s, tovární čísla jsem nějak nenašel), je levnější a navíc zvenku hezčí ;-) Samozřejmě estetika zvenku i zevnitř jsou věcí vkusu.... zajímavé je že Alfě stačí na podobný výkon 2.9V6 zatímco Jag potřebuje 5 litrů....

A že by si u Stelvia někdo stěžoval na nedostatek agility nebo dokonce na extra tvrdý podvozek, to si taky nevzpomínám.....

takže takhle od stolu bych měl jasno.... :-! ;-)
Ale jako věřím že ten Jag taky stojí za to....

PS: svoje prachy bych samozřejmě nedal ani za jedno z těchto aut.... SUV pro zábavu mi nic neříká, u každé z těch značek bych si vybral jiný vůz.... ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku