Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CICERO
Moc hezké ty motůrky
CICERO
| 24. 4. 2019 13:45
:yes: A počtení také, nýbrž někdo to uDusil 0 při : Zrychlení 0 - 100 km/h v konečném řešení tabulky... Ale chápeme: EDITACE :yes: >:-[] V CLA to bude majstrštik, že jo? A já bysem to bral i stěmi žížalími převody manuálu, hlavně když bude manuál v CLA ;-) = poslední hezký MB s manuálem před rozpadem aliance :-)))
1.3 TCe je štvorvalec
rtomas
| 24. 4. 2019 13:46
teda aspoň všade okrem autoškody.cz
ale viac pobavilo že 1.33 4R 96kW / 220 N.m. je "dostačující" a pritom podľa iných tunajších článkov 1.0 TSI 3R 85kW / 200 N.m. je supermotor s veľkou výkonovou rezervou.
Avatar - xxc
Re: 1.3 TCe je štvorvalec
xxc
| 24. 4. 2019 13:54
Dostatočný je až 120 kW motor :-)
Avatar - CICERO
Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
CICERO
| 24. 4. 2019 14:55
Niet maršál Macron = lover xcc renault lover - zrcátkoj francouzský My češi ´´vlastenci´´ říkat TOP motor ist 6.0 Bi-Turbo Brabus V8 Ja Ja Sehr gut Hans!! Ja! Ja! Kaine luft ;-)
Avatar - 3_diamanty
Re: 1.3 TCe je štvorvalec
3_diamanty
| 24. 4. 2019 14:14
niektore znacky to tu maju v testoch uz dlhe roky hodne tazke to je pravda .... a renault je tiez povacsinou kritizovany za nieco co u inych kludne obratia v prospech a vychvalia .. zvykaj si... preto testy tu ani necitam uz snad rok aj viac ( alebo lepsie povedane vyberam si co si precitam... naposledy hadam o Gecku som si test seriozne precital ) ... ( inak stejne si kazdy musi dane auto skusit sam a kazdy ma na dane auto vzdy svoj vlastny nazora a pohlad .. a aj nejake hviezdy od testerov su kazdemu v reale ukradnute ) .. ja tu v testoch povacsinou pozeram uz len tabulky kde su technicke udaje ( aj to su zvacsa s chybami co uz ) a potom este fotky exterieru aj interieru.. aspon tie su vzdy fajn a v peknej kvalite pripadne aj so zaujimavym pozadim ... rovnako aj niektore tie plusy a minusy v hodnoteni su tiez v kazdom teste toho isteho auta vzdy ine staci kuknut aj inde na nete a najdeme x protichodnych verdiktov na to iste auto ( nakolko subjektivita testera je vzdy vsadepritomna bez ohladu na povod testu ... a aj rovnako co vadi jednemu zase nemusi druhemu )

ani test nemusim nejak citat aby som vedel ze captur je uplne dokonale posadeny v ramci segmentu a fajn aj ako rodinne auto ( aspon na nase pomery kde aj taka fabia je uz neraz jednym jedinym autom pre vsetko ) .. a je to v eu aj velmi uspesne auto ... a konecne ma aj vyborny motor s parametrami ktore uz budu s bohatou rezervou .... hoc taketo "vajicko" nie je moja cielovka a nemam ani k danej znacke nejaky vztah uznavam ze captur je dokonala trefa a jeho velky uspech v eu ma vobec neprekvapuje... na danom podoryse by som asi radsej nieco ako vitara alebo kamiq ... ale to uz odbocujem .. pochvalim opat foto... aj pekne farebne kombinacie oboch kuskov ... tentokrat to kupodivu obom autam ladi .. asi pomohli tmavsie farby ako kontra k bielej ...
Avatar - Ozzman
Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
Ozzman
| 24. 4. 2019 14:47
Renault tu vždy byl trochu jako outsider, tu má nějaké divné ovládání a když nestojí vedle Škodovka, tak se hezky kopne do interiéru, co naplat, že by přímé srovnání odhalilo, že to ani na jedné straně není dokonalé...

Já třeba ovládání rádia Renaultu pod volantem preferuji, je to nejintuitivnější, co jsem kdy v autech měl a nyní jsem se s tím po několika letech shledal a jsem za to rád (vedlejší efekt je, že v druhém autě si místo přidání hlasitosti zařadím, ale to je jedno :D). A dalo by se pokračovat.

Na druhou stranu Captur je už celkem starý a rozhodně není rodinným autem. Dnes i přes zvyšování cen slouží jako rodinné například kombíky C segmentu a takový Mégane je prostě větším vozem. Já od Renaultu dnes vidím jako takový ideál Mégane IV s tímto motorem, popřípadě se skvělým 1.6Dci.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
CICERO
| 24. 4. 2019 15:00
Nejlepší rencek, je rumun, sorry jako... ;-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
Ozzman
| 24. 4. 2019 15:04
Je vidět, že máš nižší střední najetou
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
3_diamanty
| 24. 4. 2019 15:04
tak na nase pomery na slovensku je to kludne pouzivane aj ako rodinne auto uplne v pohode... co sa tyka veku tak vadi mi skor kabina.... exterier ako taky podla mna je stale sviezi a fajn ( teda ja skor radsej krabivoidnejsie kusky ako vitara ) ale rozhodne exterier je za mna stale sviezi a moderny.... ale ta kabina sa mi vazne nelubi... jak volant.. aj tie akoze budiky aj ta stredova konzola... toto fakt nie... aj ked uznavam ze s celkovym lookom auta aj farebnym a hravym podpisom kasne to asi ladi.. ale proste ja som v tomto konzerva... tu radsej nieco ako kamiq kabinou alebo vitaru ci ASX a pod .... kazdopadne fakt ten exterier vek dokonale maskuje.... kludne aj keby captur prisiel len vcera tak tento dizajn je taky ze nie je tu co menit z pohladu sucasneho DNA znacky .... aj kola paradne tie 17tky... tie by som hned bral

PS: a nebude megane vzadu nakoniec "mensi" na nohy aj hlavu ako captur? rovnako aj kufor ma captur zda sa slusny.... len sa pytam lebo captur mi pride aj v reale vzdusnejsi ako megane .. a v razvore tiez uz nie je velky rozdiel.... jasne bude v kabine asi uzsi a aj interier a podvozok ako taky je geneticky stale male auto ale ten samotny priestor vzadu na hlavu a nohy plus kufor by som povedal uz kludne moze konkurovat prave o triedu vyssie radenym hatchom
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
Ozzman
| 24. 4. 2019 15:05
Já jsem zkoušel obě vozidla i vzadu a rozhodně bych radši cestoval v Méganu v zadu ;) Mám 188cm.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
3_diamanty
| 24. 4. 2019 15:17
za mna by to chcelo interier kadjaru do capturu a k tej 1,3ke manual a nie je o com ... predaje by mal este lepsie.... jeden kasnou kremovobiely akoby kusok do bezova s ciernou kombinaciou strechy nam tu parkuje a je fakt ako to povedat... "lakavy" na pohlad .... aj svetla vyska je slusna.... proste sikovny cross chapem ... ale ta kabina mi fakt vadi.... uz clio mi vadilo kabinou a pritom pacilo sa mi celkom aj kasnou .... stale u mna najkrajsi renault
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
Ozzman
| 24. 4. 2019 15:20
Vždyť 1.3 96kw je manuál, to ti na tak malé auto nestačí? :D Jen je to malé, není to větší, než tvé Polo, jen vyšší.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
3_diamanty
| 24. 4. 2019 15:27
tak to je potom parada ked to ma manual ... lebo pri 1,2ke tce bol u nas na trhu tusim len automat. mne staci bohate... pisem niekde ze nestaci? len by to chcelo za mna este ten interier ako ma kadjar...

captur je kasnou aj razvorom citelne vacsi ako moje male auto.. ale nie o tom je rec... slo mi o to zdoraznit ze v takomto kusku ako captur by som chcel iny interier a manualnu prevodovku... takze chvalim manual ak je k dispozicii s 1,3-kou Tce... ale ten interier sa mi nadalej vobec ale vobec nepaci.. proste mat tie peniaze siel by som urcite inam... ( za podobnu cenu uz je hadam aj vacsie a pre mna krajsie ASX ktore by mi uplne stacilo aj ked je to kusok oldschool ... co mi ale nakoniec vyhovuje )
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
xxc
| 24. 4. 2019 15:56
Co je na manuale parada? Ze to ludom bude odchadzat?
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
3_diamanty
| 24. 4. 2019 16:03
a co motor a turbo ako take ? tie sa tiez nemozu pokazit nikdy ze jo... auto je predsa spotrebak ... vsetko je tam pokazitelne ... navyse manual je vzdy lacnejsi ako automat ked na to pride ... to potom odporucam chodit peso ..

a co je na aute ako takom vobec parada? ved co ak odide po 3 rokoch vyfuk ze jo..... a po zime zase menit capy lebo .... a podobne... ono vzdy najdes zadrhely takouto logikou ... to potom odporucam chodit peso
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvale
xxc
| 24. 4. 2019 16:08
Tam ide o to, ze tam davaju zle spojky a prevodovky a ludom to odchadza a menia to. Naopak, na tie slabsie motory s manualnymi prevodovkami sa nestazuje nikto.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvor
Ozzman
| 24. 4. 2019 16:11
Prosimtě na jakých motorech často odchází spojky a převodovky a hlavně u nových aut ? Pokud není vadný kus a nejsi tele, tak ti spojka i převodovka musí vydržet MINIMÁLNĚ 200 tisíc km, na jakémkoliv autě, spojka ještě dejme tomu, zažil jsem Škodovky co se spojky dělaly ve 150-160 tisících, ale převodovka ? Manuální?
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je š
woody-alien
| 24. 4. 2019 23:20
No, s tou spojkou minimálně 200t zase prr. Podle mě dost záleží na tom, jak často si dáváš Mnichovo Hradiště. :-!
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe
Ozzman
| 25. 4. 2019 07:01
Tak, určitě , ale když to zprůměruji , tak to bude cca 200 tisíc dle řidiče , je jasné, že XCC na Renaultu není spojku co 20 tisíc a můj strejda, když přešel z favorita na HTP, tak ji za rok oddělal 3x s nájezdy okolo 3 tisíc ... To fakt není autem :D
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvor
3_diamanty
| 24. 4. 2019 16:11
takze chce to inu spojku ... tak povedz
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je š
speedfred
| 24. 4. 2019 19:08
možno inú nohu ktorá to bude vedieť so spojkou.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe
Ozzman
| 24. 4. 2019 20:11
U XCC by to chtělo i novou hlavu..... to jsou někdy hrozné hlody :/
Avatar - Blue Sun
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3
Blue Sun
| 25. 4. 2019 07:11
Taková slovenská verze Ady.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3
xxc
| 25. 4. 2019 07:37
Jasné, ľudia menia prevodovky a spojky na nových autách a ja hlody píšem :-) Ja som len jednu manuálnu prevodovku v renaulte skúšal a musím potvrdiť, že už nové auto sa prejavovalo kovovým zvukom pri riadení. Ľudia s takými príznakmi časti spojek a prevodoviek čoskoro menili. Robí to len pár druhov, treba si to pred kúpou overiť.
Avatar - traveldrive
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
traveldrive
| 25. 4. 2019 09:09
Ty si kúp radšej kolobežku, problémy so spojkou nebudú.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
xxc
| 25. 4. 2019 09:32
Ja som to nekupil, len varujem ludi :-) Ja mam automat s mokrymi spojkami a zatial bez vyhrad. Aj vyssie bola otazka, ze na akych motoroch casto odchadzaju spojky a prevodovky. No u Renaultu, 1.6 dci a menili myslim uz aj 1.3 tce. Kto si Renault nekupil, neuveri. Lebo je to fakt v dnesnej dobe neuveritelne. Ale zase spojka odisla aj na fabii, ci na rapide, alebo co to testovali. A nebola to kusova vada.
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
speedfred
| 25. 4. 2019 11:09
Teba by mali obviniť so šírenia poplašných správ. >:-[]
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
xxc
| 25. 4. 2019 15:03
Myslím, že by som to ustál. Inak by som to tu nepísal.
Avatar - Jaros71
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
Jaros71
| 24. 4. 2019 23:15
Interier Kadjaru ?
DESIGNEM ANO...ale funkčně ? Nic moc , nyní jsem ho měl na 3 denní test od RENAULTU a mám dost výhrad právě k interieru Kadjaru.
-Chromová kovová lišta lemující středový tunel je pěkná , hranatá a dost tlačí do pravého kolene..
-Dotykový display nemá kolečko na hlasitost , volume zoufale ťukáš do +- na obrazovce..strašné !
-není růžice na nastavení opěradla , děsivé nepřesné páky...brrrr
-chybí mi analogové budíky
+výborná převodovka , na frantíka super řazení
+ty digi budíky jsou docela pěkné graficky
+pohledný design..to Renault umí
+dobrá pohodlná sedadla
Pokud bude nový Captur mít podobný interier , a vychytali by tyhle přešlapy , bude to faj crossover.
Starý CAPTUR má interier vhodný snad již jen do Dacie..S JINOU CENOVKOU. ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
ericho33
| 25. 4. 2019 15:35
Mám Kadjar pred FL, kde to kolečko na ovládanie hlasitosti je. Používa ho výhradne moja manželka, ako spolujazdec. Ako vodiči, zásadne používame ovládanie pod volantom. To kolečko nemôže nikomu chýbať.
Avatar - Ronault.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
Ronault.
| 25. 4. 2019 22:34
Přesně tak a mě na kolečko nesahne ani spolujezdec, řidiči se ani do rádia nesaha
Avatar - Jaros71
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
Jaros71
| 28. 4. 2019 02:14
Jistě někdo ani to rádio nezapne , že ? :-)
A poslouchá burácení toho tříválce... :-O
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
CICERO
| 24. 4. 2019 15:29
a neshořels? :O
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
Ozzman
| 24. 4. 2019 15:40
Nene, tobě někdy nějaký Renault hořel? Já jsem zažil požár jen ve Fordu a v Karose
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
xxc
| 24. 4. 2019 15:58
Takto sa argumentovat neda, ze komu sa co stalo. Podla prislovia sa rozumni ludia ucia na chybach inych a inym evidentne Renault zhorel. Aj ked zhoreli aj ine auta :-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
Ozzman
| 24. 4. 2019 16:07
On se ptal mne, jestli jsem já neshořel, né jestli někomu někde nějaký Mégane shořel....
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
CICERO
| 25. 4. 2019 23:27
naštěstí sem ani v žádným nikdy... sakra, brácha měl první auto clio… Ale tomu upadl výfuk, jak jsem tu kdysi v dobách jurasu psal... A neshořel... se rozpadl celý.. ale než, tak jako auto za 15 000 korunek, jezdilo 2,5 roku... uplně mega oldsc­hool­...3d­veřak­... takova ta generaca jak bylo clio williams… Lituju, že sem byl dítě a neměl tenkrat řidicak, vono clio tenkrat nebylo auto ale motokára i v socka verzích... chjo… ty časy a sony rádio mmm :P kuwa chci stroj času chlapi... :/ :/ :/
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
twistedTSD
| 24. 4. 2019 21:05
Interiér je hrozný, vydržel jsem 10 vteřin a stačilo. Jako rodinné bych to určitě nechtěl.
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
woody-alien
| 24. 4. 2019 23:11
Neříkám, že je Captur bůhvíco, ale pokud chceš trhnout rekord v urychleném opouštění auta, tak si sedni do Arony. :-)
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
twistedTSD
| 25. 4. 2019 07:09
Nezkoušel jsem. Abych pravdu řekl, ani po tom netoužím.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
xxc
| 24. 4. 2019 15:50
Megane je velky rodinny ideal s 2 isofixami vzadu :-) Captur aspon rodinu odvezie do skoly/skolky.
Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
dr.Remorey
| 26. 4. 2019 00:04
absolutní souhlas s meganem. pri omezeném rozpočtu naprostý rodinný ideál, pomer cena vykon bez konkurence. a to ovládání radia pod volantem je super. osobne už jsem chtel svuj megane dávno vymenit, protože nepotrebuju 2 kombiky, ale asi si ho nechám, dokud se nerozpadne >:D a 1,6 dci 96 kw bych s čistým svedomím doporučil každýmu, kdo chce jezdit relativne svižne za fakt málo penez. a jako bonus je naprosto nulová závist pospolitého lidu
Avatar - CICERO
Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
CICERO
| 24. 4. 2019 14:58
hej že? Tady se kua dají číst jen články od čvachtaly a článko videa s Vaculdou… jinak je to taková profesionální ,zajímavost ala já... :D (sorry mocipáni žurnalistiky...)
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: 1.3 TCe je štvorvalec
3_diamanty
| 24. 4. 2019 15:40
machi musi mat radost ked to cita .. hehe


mne sa pacili testy od Honzu M.

PS: keby tu aspon tie odkazy uz fungovali kurnik sopa...
Avatar - kari.laz
Re: 1.3 TCe je štvorvalec
kari.laz
| 24. 4. 2019 15:34
1.0 TSI tak do Fabie, ale doba je, jaká je. Bohužel.

Ale jinak k tomu motoru, pokud porovnám verzi 103KW 1.3 TCE v Megane s 1.0 TSI 85KW v Golfu, tak samozřejmě TCE je lepší asi v každé disciplíně, ale přihlédnu-li k tomu, že se jedná o R3 1.0 s výkonem o 11KW menším, tak jsou rozdílu až nečekaně malé

http://www.zeperfs.com/…56-5920-6328.htm

Tady je to navíc v Capturu a ve slabší verzi. Ale tu jsem na porovnání nenašel.
Kdyby to byla škoda
chytrak1
| 24. 4. 2019 15:14
tak se tady hateři přetrhnou, jak je možný někomu tak nadržovat, ale když se jedná o renault je to tu slzavý údolí křivd vůči francouzský značce. Přitom zcela neprávem je vůz poměrně chválen. Takže si to zasadíme do kontextu:
Captur- malé SUV - váha ca. 1300kg, 110 kw benzín (1,3 TCE) : zrychlení na 100 km/h za 9,8, spotřeba reál 7,8
Touran (auto se kterým mám zkušenost) - nižší střední MPV - váha ca. 1500 kg, 110 kw benzín (1,5 TSI): zrychlení na 100 km/h 8,9s. spotřeba reál 6,8.

WTF?! Co je na tom novým motoru zajímavého? za mne určitě obrovský zklamání.
Avatar - CICERO
Re: Kdyby to byla škoda
CICERO
| 24. 4. 2019 15:28
Já tam vidím to co jsi nenapsal, Touran ma lepší aerodynamiku než captur a jak se ztoho dál vylhat a uklidnit čakru? Kdyby jim nepomáhal daimler tak víš jak by to skončilo? Četl si ten článek jak ten zbrusu novej Megan shořel skoro v letu na dálnici u nás? Ne že a souvislosti s karbonovým peklem také nevidíš? :D ? Ale všichni víme, jsi chytrák :-! Jdu Ti dát palec, ale až po klucích... bo je to zajimavější… a napinavější… Ciao Manu Macarone :*
Re: Re: Kdyby to byla škoda
chytrak1
| 24. 4. 2019 17:10
no ale já mluvím o dvou malolitrážních motorech s turbem (1,33 a 1,5 je stejná kategorie, zejména pokud je výkon stejný) a rozdíl mezí zrychlením a spotřebou je tam dramatický.
Avatar - 3_diamanty
Re: Kdyby to byla škoda
3_diamanty
| 24. 4. 2019 15:52
tie male turba nie su moc o uspore... aj mne zerie male auto ako 1,6tka v o 200kg tazsom lanceri o triedu vyssie ..asi sa treba zmierit s tym ze real je kusok iny ako papier... akurat ze japonci su deci od papiera a europa nadalej aspon liter... ale na druhej strane je pravda ze na spotebu som tiez nikdy nepozeral ani nejazdil ( napriklad s feldou to snad ani neslo .. to by som chodil pesi ) ... a tak teraz ked uz jazdim kusok "zivsie" a kusok ten vykon tu a tam aj vyuzivam tak asi to zadara fakt nejde ...
Avatar - Ozzman
Re: Re: Kdyby to byla škoda
Ozzman
| 24. 4. 2019 15:57
Hlavně ta 110KW 1.3 je s EDC
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Kdyby to byla škoda
3_diamanty
| 24. 4. 2019 16:10
urobili fajn ze ponukli dve vykonove varianty u novej 1,3ky... a ze ta slabsia ma k dispozicii aj manual... jednak je auto aj cenovo takto zase kusok bliszsie zakaznikovi ako ked je uz hned len s automatom a nijak inak...... a jednak mas aj sam na vyber ... lebo stale su ludia ktori chcu aj manual a zase kto chce automat tiez si vyberie... takto to ma vyzerat... toto renault spravil sikovne...
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Kdyby to byla škoda
Ozzman
| 24. 4. 2019 16:13
Já osobně bych takové auto nechtěl, je k ničemu, není to ani SUV a do města mi mnohem lépe poslouží klasické Clio a tam by to bylo už jen o tom,jaký by byl rozpočet. Silnější auto i pro zábavu bych radši manuál, ale na běžnou jízdu a denní použití radši AT.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Kdyby to byla škoda
3_diamanty
| 24. 4. 2019 16:10
urobili fajn ze ponukli dve vykonove varianty u novej 1,3ky... a ze ta slabsia ma k dispozicii aj manual... jednak je auto aj cenovo takto zase kusok bliszsie zakaznikovi ako ked je uz hned len s automatom a nijak inak...... a jednak mas aj sam na vyber ... lebo stale su ludia ktori chcu aj manual a zase kto chce automat tiez si vyberie... takto to ma vyzerat... toto renault spravil sikovne...
Re: Re: Re: Kdyby to byla škoda
chytrak1
| 24. 4. 2019 17:21
No a já srovnávám s 1,5 TSI DSG.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Kdyby to byla škoda
CICERO
| 24. 4. 2019 20:07
Proto ji někteří znás nechtějí, holt stačí spojka 1. naco 2, na poličku, do vitrínky? Ok...
Avatar - Ozzman
Re: Kdyby to byla škoda
Ozzman
| 24. 4. 2019 16:06
Nechci ti kazit radost, že tvůj o skoro 200 tisíc dražší Touran porazí Captura (ceníkový rozdíl),ale to přeci není jen o 0-100, já s 1.5TSI taky jezdil 110kw + DSG a ten motor je o ničem, starší TSI bývaly lepší, je to jako jezdit s dieslem bez krouťáku.
Re: Re: Kdyby to byla škoda
chytrak1
| 24. 4. 2019 17:20
Nejde o srovnání aut, ani cen, neboť Captur je jizdně strašný střep i v rámci svého budgetového segmentu. Je to starý levně dělaný auto, ale budiž. Vytáhl jsem to kůli motoru, který se stejným výkonem a větší zátěží u VW dokáže dosáhnout lepších dynamických a ekonomických parametrů, než horká novinka od Renaultu. Z toho co jsem napsal je to naprosto zřejmý, myslím že i tobě, ale chápu že si potřebuješ zatrolit.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Kdyby to byla škoda
Ozzman
| 24. 4. 2019 21:08
Nepotřebuji, sice jeden Renault mám, ale je starý a je to pro mne spíše "spotřebič" na dojíždění po Praze, mimo něj mám i jiné auto + služební od tvé modly, ale vidím si dál, než za vrata své garáže, což se o tobě říct moc nedá. S VW mám bohaté zkušenosti, z domova i z práce a je to prachobyčejný průměr, tu a tam nabídne něco lepšího, ale vykompenzuje to něčím horším...prostě mainstream, jako každý jiný.
Avatar - Ronault.
Re: Re: Re: Kdyby to byla škoda
Ronault.
| 25. 4. 2019 23:23
Řekl troll
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Kdyby to byla škoda
CICERO
| 25. 4. 2019 23:30
Separatista z noveho Ruska (Donbasu) >:-[] :yes:
Re: Kdyby to byla škoda
zlysoused
| 24. 4. 2019 20:04
Jo Renault je Renault
MilanRe
| 24. 4. 2019 16:25
Nechápu příznivce koncernu VW. Pomalu každý druhý motor má fatální závadu, spotřeba jako hrom. Tohle zdaleka nevyrovná nějaké nepřesné lícování plechů nebo drobné závady, se kterými lze dojet. Ale holt když myslíte, že Renault je nějaká podřadná značka, je to Váš problém. Já na Rencka nenechám dopustit.Přes retardér se přenese plavně a na kruháku s Meganem každému koncernovému ujedu. Jízdní vastnosti perfektní.
Avatar - Ozzman
Re: Jo Renault je Renault
Ozzman
| 24. 4. 2019 16:27
Že mají většinou standartní koncernová auta mainstreamu dost obyčejné podvozky je fakt, ale zase tak bych Renault neglorifikoval, na trhu je ještě více značek, než Renault a VW... tady mi to trochu smrdí komplexem vlastní garáže? :D
Avatar - xxc
Re: Jo Renault je Renault
xxc
| 24. 4. 2019 16:55
Lenže starý megane a súčasná produkcia je niečo iné. Aj Renaulty boli istý čas dobré, ale od aktuálnych sa odvracajú aj skalní.
Avatar - Blue Sun
Re: Re: Jo Renault je Renault
Blue Sun
| 24. 4. 2019 19:31
My víme, že máš problém. Ale prosím, nemluv v množném čísle za ostatní lidi. Mluv prostě jen za sebe.
Re: Jo Renault je Renault
chytrak1
| 24. 4. 2019 17:14
Neříkám, že renault nemá nějkaé zajímavé aspekty (kdyby je neměl tak by byl už mrtev), ale motory to rozhodně nejsou. Naopak aktuální koncernové motory šlapou jak hodinky, a ty minulé co měly problém s řetězy se podařilo vyřešit. Takže i jako ojetina je to větší držák než soudobí francouzi (čímž neomlouvám to že to pustili s chybou na trh). A naftový motory jsou u VW skvělý.
Avatar - xxc
Re: Re: Jo Renault je Renault
xxc
| 24. 4. 2019 17:55
Práve opačne, motory má Renault lepšie. Veď tu nedávno bolo porovnanie tce a TSI. Aj keď tie najnovšie diesle asi málokto skúšal, ale staré boli dobré.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Jo Renault je Renault
Ozzman
| 24. 4. 2019 20:15
". A naftový motory jsou u VW skvělý"

Ty jsi nikdy nejel žádným srovnatelným nafťákem konkurence, že ne ? Jinak by si tohle objektivně napsat nemohl.

Motory VW jsou dnes naprosto průměrné, některé mají solidní spotřebu, většinou jsou celkem hlučné ( to se ale hodně za posledních 10 let zlepšilo) a dynamika a reakce na plyn se výrazně zhoršila (jo nejlepší na jízdu byly ty z dob Dieselgate).

Nechci se zastávat Renaultu, stejně jako VW měl v novodobé historii dost velké faily v motorech (1.9Dci a 1.5Dci), ale novější diesly jsou velmi příjemné na jízdu a hlavně i spolehlivé. A pak tu máš ještě kopec dalších výrobců, které opomíjíš v tvém zaslepeném VWidění ;)
Avatar - twistedTSD
Re: Jo Renault je Renault
twistedTSD
| 24. 4. 2019 21:11
Ježkovy zraky, to jsou zase kecy. Z malých a středních benzínů netrpí na fatální závadu žádný už 7 let, na rozdíl od 1.2 TCe. Spotřebou zpravidla excelují. K mínusům prosím dodat svou zkušenost nebo relevantní argument, díky.
Avatar - Emel
Re: Re: Jo Renault je Renault
Emel
| 24. 4. 2019 22:04
No a z velkých... Insi je skvělá, ale chtěl bych zpátky svoje 2.0TSI :-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Jo Renault je Renault
Ozzman
| 24. 4. 2019 22:21
Drž si to, bude to jednou youngtimer! Myslím tu Insi s dvoulitrem, když ho zrušili
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: Jo Renault je Renault
woody-alien
| 24. 4. 2019 22:57
Jo, to já taky. ;-)
Avatar - woody-alien
Re: Re: Jo Renault je Renault
woody-alien
| 24. 4. 2019 22:56
To o té vlastní zkušenosti bych prosil i co se týká 1.2 TCe. Jeden v rodině jezdil čtyři roky bez sebemenšího problému....a druhej ještě pořád jezdí. Aktuálně kroutí pátý rok se stejným výsledkem.
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Jo Renault je Renault
twistedTSD
| 25. 4. 2019 07:07
1.2 TCe má špatnou pověst skrze prolínání benzínu do oleje. Možná se to týká jen posledních verzí nebo se to nemusí projevit na delších trasách, nevím. Např. zde to bylo zmíněno x-krát i v jiných testech a dotyčného fakt nelze podezřívat ze zaujatosti proti Renaultu. https://youtu.be/oVe60tvnwYY
Re: Re: Re: Re: Jo Renault je Renault
cendakocour
| 25. 4. 2019 10:38
Přidej prosím vlastní zkušenost s tímto motorem, jak chceš od ostatních v příspěvku výše, neoháněj se špatnou pověstí. Jinak jsi na úplně stejný úrovni jako Renault-zaslepenci, jen z opačného pólu. ;-)
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Jo Renault je Renault
xxc
| 25. 4. 2019 10:45
Skor by som hodnotil statistiky, jedna skusenost vela nepovie.
Avatar - Blue Sun
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo Renault je Renault
Blue Sun
| 25. 4. 2019 14:24
Tak proč svou jednu zkušenost vydáváš za obecnou pravdu?
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo Renault je Renault
xxc
| 25. 4. 2019 15:01
Veď to nie je len moja skúsenosť.
Re: Re: Re: Re: Jo Renault je Renault
Ondřej Štípek
| 25. 4. 2019 20:03
Jezdím s tímhle motorem už více jak rok střídavě město a mimo město a nemám s ním nejmenší problém. Prolínání benzínu do oleje je vlastnost běžná pro všechny turbo motory s přímým vstřikováním, jen u tohoto konkrétního se to začalo hrozně moc řešit.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku