Technika
KANKUNEN
2
kde by se jim hodilo oživení 2,5 TDI. Hlavně Transporter a Crafter. Do Arteonu a Tigiho by se taky vlezl.
Uživatel_5340709
2
Do arteonu by se hodil v šesti válech, ale to můžeš klidně podladit 3,0 TDI, ve pětiválu nebyl špatnej, ale v transportérech to byl trochu humpolácký motor - sice jel dobre, ale žral a byl hrubý, takže se dostaneme k tomu, že ho nyní nahrazuje 2,0 Bi TDI.
KANKUNEN
0
V6 se do Arteonu určitě nevleze. Samo že dnešní pětivál by už měl úplně jiný chod než tehdy.
CICERO
Nakonec dycky vleze, jenže oni sou pokadění ho tam už dávat a nikdy ho tam už pro lidi nedaji, to je holt ten krásnej trh, kdyby ho tam chtěli lední medvědi, nebo eco nihilistka, ze švedska by se VAGdžajni po... 😄 To už ste četli?? AMG ONE s motorem F1 bude mít GPF 😁 To mě po*er... a ješte startstopa vypínání poloviny válců a místo rozjezdu se do 20 km/h budes muset dostat vlastní silou, přes shimano… OK proč ne, za ty prachy, klientela to ale cení, má ráda zvířátka, včetně pana Hamiltona ! = POKRYTCI...…
V10 sme mali v Tuaregu na firme asi dva roky. Ťahal ako lokomotíva a žral ako prekopnutý. Kvôli spotrebe šiel preč
1,2 a 1,4 TSI a TFSI do rv. 2014. Který jiný motor musel měnit rozvodový řetěz už po cca. 20-40 tisících, protože selhal? I na blbým žigulíku před 50ti lety vydržel 200-300 tis. 😄
CICERO
Přesně, celá paleta motorů je zvláštní, nejvíce PD a jehovistické V10 TDi :-!
To tak nedramatizuj. Vždyť ty nepovedený rozvody po asi 6 letech výroby VW modifikoval a pak už to fungovalo 😉
BTW viděl jste někdo řešení toho napínáku? To je na pár facek. Toho konstruktéra, který to vymyslel bych okamžitě vyrazil, ať jde kopat třeba kanály, ale ne dělat konstruktéra. To nemohlo spolehlivě fungovat ani omylem.
BTW viděl jste někdo řešení toho napínáku? To je na pár facek. Toho konstruktéra, který to vymyslel bych okamžitě vyrazil, ať jde kopat třeba kanály, ale ne dělat konstruktéra. To nemohlo spolehlivě fungovat ani omylem.
Problém jsem viděl několikrát, všechno vázlo na kovovém dílu napínáku velkosti fazole. To je na pár facek. Nicméně to se může stát, ale na přes držku je, že to nikdo ve VW nebyl schopen těch cca. 6 let vyřešit. I kdyby měli vyměnit dodavatele celých napínáků a řetězů, tak to přece stojí za to, než si třeba u Audi tak škaredě pokazit pověst, jak se stalo v USA.
Přesně tak. Na těch 3 zoubkách o ploše velikosti fazole celá ta síla napnutýho řetězu visí. Kdyby ten motor před puštěním do série testovali, tak museli přijít na to, že je to naprosto poddimenzovaný řešení. Buďto motor vůbec dlouhodobě netestovali nebo výsledky nějak zfixlovali jinak to není možný a že tenhle bastl vyráběli dalších 6 let to už je vůbec vrchol. Jinak je ten motor velice povedenej. Jen mu dát pořádný rozvody, nepřímej vstřik, aby se nekarbonoval a normální písní kroužky, aby nežral olej a je to motor jako víno. Ono taky po roce 2012 ty motory už fungujou. Po 6 letech produkce!
to jste se jako rozhodly vybrat ty nejproblematictejsi motory z koncernu ?!
5.0 v10 tdi, zral vic jak lokomotiva a vacky se mu zadirali snad i kdyz jste mnenili olej po tisic kilomtrech
VR6 ... vykon a spotreba naprosto katastrofalni a vydrz snad jeste horsi nez wankl
1.4 TSI turbokompresor, motor na kterem jste museli delat rozvody snad snad pokazdy kdyz jste jenom nastartovali ...
a ano je to vsechno brutalne prehnane ... ale nic to nemneni na tom ze tyto motory proste byly katastrofalne problemove a vymizely
5.0 v10 tdi, zral vic jak lokomotiva a vacky se mu zadirali snad i kdyz jste mnenili olej po tisic kilomtrech
VR6 ... vykon a spotreba naprosto katastrofalni a vydrz snad jeste horsi nez wankl
1.4 TSI turbokompresor, motor na kterem jste museli delat rozvody snad snad pokazdy kdyz jste jenom nastartovali ...
a ano je to vsechno brutalne prehnane ... ale nic to nemneni na tom ze tyto motory proste byly katastrofalne problemove a vymizely