Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - KANKUNEN
No konečně
KANKUNEN
| 25. 4. 2019 11:57
vyptával jsem se i tady , jestli se něco neví o dvoulitru a ono to přišlo. Ale proč dvouspojka??? To ne. Taková naložená bouda do kopce se rozjíždí celkem těžko.
Re: No konečně
ericn
| 25. 4. 2019 18:29
Vystihl si úplně přesně ten nadpis "No konečně" - 2.0dCi Trafiku chyběl moooc. naštěstí dvouspojka je jen alternativa, viz:

Renault Trafic v modernizovaném provedení se pak v provedeních s motory ve dvou nejvyšších výkonových verzích může pyšnit i novou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou, představující alternativu k manuálním převodovkám.

Tj. bude i s manuálem, což je paráda. 125kw s manuálem hmm ;-)
Malá světla
delvan
| 25. 4. 2019 12:19
A při dalším faceliftu nebude mít traffic žádnou kapotu, ale pouze jedno velké světlo přes celý čumák :no:
Avatar - Hittman
Strašně
Hittman
| 25. 4. 2019 12:57
se mi tu před lety líbilo, jak tu někteří vychvalovali to, že 1,6 je dostatečná a není třeba 2,0 .. >:-[]
Avatar - KANKUNEN
Re: Strašně
KANKUNEN
| 25. 4. 2019 13:39
Najdeme si ty chytráky a víme komu se posmívat. :-!
Avatar - mariov8
Re: Strašně
mariov8
| 25. 4. 2019 14:57
Podle mne, know how z automotive, změna může mít tyto 2 důvody:

- větší pracovní objem motoru umožňuje se lépe popasovat se současnými emisními požadavky
- zvláště zájemci o osobní provedení a provoz s vlekem s cca 125/145 poníky spokojeni být nemohli

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku