Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Trafic s lehce osvěženým vzhledem dostal motor 2,0 dCi

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (6)

Renault Trafic v letošním roce vstoupí na trh s velmi decentními retušemi v oblasti designu a poměrně výraznou změnou v motorovém prostoru, do nějž míří přeplňované vznětové čtyřválce 2,0 dCi.

Renault Trafic byl ve své první generaci uveden v roce 1980 jako nástupce modelu Estafette, vyráběného od roku 1959. První generace modelové řady Trafic se svou dlouhověkostí svému předchůdci vyrovnala a evropský trh opustila v roce 2001.

Druhá generace modelové řady Trafic figurovala v nabídce své značky na evropském trhu v letech 2001 až 2014, kdy ji nahradila aktuální třetí generace. Ta se nyní představuje v modernizovaném provedení.

Změny provedené v oblasti designu modelové řady Trafic jsou velmi decentní. V případě exteriéru představují nejvýraznější novinky provedení masky chladiče a LED světla. V interiéru jsou pak změny v oblasti použitých materiálů a jejich barev, nové jsou řadicí páky manuálních i automatických převodovek a vybrané multimediální systémy jsou kompatibilní s Android Auto.    

Nejzásadnější novinka modernizované modelové řady Trafic souvisí s pohonnými jednotkami. Dosavadní motory o objemu 1,6 litru totiž nahrazují přeplňované vznětové čtyřválce 2,0 dCi s variabilní geometrií turbodmychadla a SCR, které mají nabízet výkony od 88 do 125 kW (120 až 170 k). Točivý moment nejvýkonnějšího provedení je pak až 380 N.m.

Renault v případě provedení s výkonem 107 kW (145 k) uvádí, že ve srovnání s dosavadním shodně výkonnou verzí modelu Trafic došlo ke snížení spotřeby paliva o 0,6 l na 100 km.

Renault Trafic v modernizovaném provedení se pak v provedeních s motory ve dvou nejvyšších výkonových verzích může pyšnit i novou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou, představující alternativu k manuálním převodovkám.

Video se připravuje ...

Zdroj: Renault

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (6)

Doporučujeme

25. 4. 2019 18:29
Re: No konečně
Vystihl si úplně přesně ten nadpis "No konečně" - 2.0dCi Trafiku chyběl moooc. naštěstí dvouspojka je jen alternativa, viz: Renault Trafic v modernizovaném provedení se pak v provedeních s motory ve dvou nejvyšších výkonových verzích může pyšnit i novou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou, představující alternativu k manuálním převodovkám. Tj. bude i s manuálem, což je paráda. 125kw s manuálem hmm ;-)
Avatar - mariov8
25. 4. 2019 14:57
Re: Strašně
Podle mne, know how z automotive, změna může mít tyto 2 důvody: - větší pracovní objem motoru umožňuje se lépe popasovat se současnými emisními požadavky - zvláště zájemci o osobní provedení a provoz s vlekem s cca 125/145 poníky spokojeni být nemohli
Avatar - KANKUNEN
25. 4. 2019 13:39
Re: Strašně
Najdeme si ty chytráky a víme komu se posmívat. :-!
Avatar - Hittman
25. 4. 2019 12:57
Strašně
se mi tu před lety líbilo, jak tu někteří vychvalovali to, že 1,6 je dostatečná a není třeba 2,0 .. >:-[]
25. 4. 2019 12:19
Malá světla
A při dalším faceliftu nebude mít traffic žádnou kapotu, ale pouze jedno velké světlo přes celý čumák :no: