Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Trafic s lehce osvěženým vzhledem dostal motor 2,0 dCi

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 25. 4. 2019
35
6
Zobrazit náhledy (35)
Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic SpaceClass Renault Trafic SpaceClass Renault Trafic SpaceClass Renault Trafic SpaceClass Renault Trafic SpaceClass Renault Trafic SpaceClass Renault Trafic SpaceClass Renault Trafic SpaceClass Renault Trafic SpaceClass Renault Trafic SpaceClass Renault Trafic SpaceClass

Renault Trafic v letošním roce vstoupí na trh s velmi decentními retušemi v oblasti designu a poměrně výraznou změnou v motorovém prostoru, do nějž míří přeplňované vznětové čtyřválce 2,0 dCi.

Renault Trafic byl ve své první generaci uveden v roce 1980 jako nástupce modelu Estafette, vyráběného od roku 1959. První generace modelové řady Trafic se svou dlouhověkostí svému předchůdci vyrovnala a evropský trh opustila v roce 2001.

Druhá generace modelové řady Trafic figurovala v nabídce své značky na evropském trhu v letech 2001 až 2014, kdy ji nahradila aktuální třetí generace. Ta se nyní představuje v modernizovaném provedení.

Změny provedené v oblasti designu modelové řady Trafic jsou velmi decentní. V případě exteriéru představují nejvýraznější novinky provedení masky chladiče a LED světla. V interiéru jsou pak změny v oblasti použitých materiálů a jejich barev, nové jsou řadicí páky manuálních i automatických převodovek a vybrané multimediální systémy jsou kompatibilní s Android Auto.    

Nejzásadnější novinka modernizované modelové řady Trafic souvisí s pohonnými jednotkami. Dosavadní motory o objemu 1,6 litru totiž nahrazují přeplňované vznětové čtyřválce 2,0 dCi s variabilní geometrií turbodmychadla a SCR, které mají nabízet výkony od 88 do 125 kW (120 až 170 k). Točivý moment nejvýkonnějšího provedení je pak až 380 N.m.

Renault v případě provedení s výkonem 107 kW (145 k) uvádí, že ve srovnání s dosavadním shodně výkonnou verzí modelu Trafic došlo ke snížení spotřeby paliva o 0,6 l na 100 km.

Renault Trafic v modernizovaném provedení se pak v provedeních s motory ve dvou nejvyšších výkonových verzích může pyšnit i novou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou, představující alternativu k manuálním převodovkám.

360p720p1080p

Zdroj: Renault

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Re: No konečně
ericn
| 25. 4. 2019
Vystihl si úplně přesně ten nadpis "No konečně" - 2.0dCi Trafiku chyběl moooc. naštěstí dvouspojka je jen alternativa, viz:

Renault Trafic v modernizovaném provedení se pak v provedeních s motory ve dvou nejvyšších výkonových verzích může pyšnit i novou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou, představující alternativu k manuálním převodovkám.

Tj. bude i s manuálem, což je paráda. 125kw s manuálem hmm ;-)
Avatar - mariov8
Re: Strašně
mariov8
| 25. 4. 2019
Podle mne, know how z automotive, změna může mít tyto 2 důvody:

- větší pracovní objem motoru umožňuje se lépe popasovat se současnými emisními požadavky
- zvláště zájemci o osobní provedení a provoz s vlekem s cca 125/145 poníky spokojeni být nemohli
Avatar - KANKUNEN
Re: Strašně
KANKUNEN
| 25. 4. 2019
Najdeme si ty chytráky a víme komu se posmívat. :-!
Avatar - Hittman
Strašně
Hittman
| 25. 4. 2019
se mi tu před lety líbilo, jak tu někteří vychvalovali to, že 1,6 je dostatečná a není třeba 2,0 .. >:-[]
Malá světla
delvan
| 25. 4. 2019
A při dalším faceliftu nebude mít traffic žádnou kapotu, ale pouze jedno velké světlo přes celý čumák :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku