Renault Trafic v letošním roce vstoupí na trh s velmi decentními retušemi v oblasti designu a poměrně výraznou změnou v motorovém prostoru, do nějž míří přeplňované vznětové čtyřválce 2,0 dCi.
vyptával jsem se i tady , jestli se něco neví o dvoulitru a ono to přišlo. Ale proč dvouspojka??? To ne. Taková naložená bouda do kopce se rozjíždí celkem těžko.
Vystihl si úplně přesně ten nadpis "No konečně" - 2.0dCi Trafiku chyběl moooc. naštěstí dvouspojka je jen alternativa, viz:
Renault Trafic v modernizovaném provedení se pak v provedeních s motory ve dvou nejvyšších výkonových verzích může pyšnit i novou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou, představující alternativu k manuálním převodovkám.
Tj. bude i s manuálem, což je paráda. 125kw s manuálem hmm ;-)
Podle mne, know how z automotive, změna může mít tyto 2 důvody:
- větší pracovní objem motoru umožňuje se lépe popasovat se současnými emisními požadavky
- zvláště zájemci o osobní provedení a provoz s vlekem s cca 125/145 poníky spokojeni být nemohli